سخنان شجاعانه حجت الاسلام صدیقی خطاب به روحانی!!!


سخنان شجاعانه حجت الاسلام #صدیقی امام جمعه موقت تهران: روزگار مردم را سیاه کردید...


+ 
60

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)

  • آبستراکسیون در جایی است که نگذارند اقلیت پیام خودش را برساند و اقدامات غیر قانونی باشد . دلواپسان از هیچ اقدامی و کارشکنی برای جلوگیری از تصویب FATF خودداری نکردند و حتی پیامک های تهدید آمیز به نمایندگان مجلس فرستادند پس دیگر جایی برای آبستراکسیون و این بهانه ها باقی نمی ماند .
    در مورد پایبند ی به برجام و امید به اروپا این طور نیست که قرار باشد اروپا ما را بازی دهد و اقدامی در جهت منافع ما انجام ندهد اما باز به برجام پایبند باشیم . اگر بفهمیم اروپا نمی تواند کاری برای ما انجام دهد و ما را بازی می دهد قطعا از برجام خارج خواهیم شد هر چند که ممکن است مدتی طول بکشد و هر چه قدر هم این دولت خر باشد از برجام خارج خواهد شد .

  • بزرگترین اقدام غیر قانونی در هر کشوری فروختن استقلال کشور است که اصلا برای شما اهمیتی ندارد.
    شما عاشق اروپا هستید و تا ابد نمی خواهید بفهمید که اروپا دارد ایران را بازی می دهد.
    کسی که خود را به خواب زده بیدار شدنی نیست.

  • سلام/حالا باید منتظر هجمه های جماعت منورالفکر به ایشون باشیم/ خصوصا توپخانه ی جوک سازی این جماعت تکثر گرا

  • خدا کند مسئولان بیدار شوند بیشتر صحبت ها ی مسئولان وقتی در جامعه نگاه می کنی نمی گویم برعکس ولی صحیح نمی باشد

  • درود بر آقای صدیقی

  • علی 97/9/30 ساعت 01:03

    مسول محترم سایت سمعی وبصری روشنگری باسلام ,خواهشمند است دردرج نظرات خوانندگان دقت فرماییدهرتوهینی رامنعکس نکنید .دشمن می تواند هر چه دلش خواست بنویسد در میان ملت تفرقه ایجاد کند.همه باید آگاه باشیم .به رهنمود رهبرمان توجه کنیم وقتی هردولتی توسط مردم انتخاب شدآقا حمایت کردند انتقاد می کنند ضعف های دولت راکوشزد می کنند.اما کسانی هستند درجلد دوست به دشمن کمک می کنندخواسته یاناخواسته.دشمنان ملت ایران ازهمدیگر انتقاد می کنند اما دردشمنی با ملت ایران اتحاد دارند .بیایید گرفتار تفرقه دشمن نشویم. فردا هیچ جوابی برای خون شهدانداریم. انتقاد کنیم اما توهین هرگز.بدانیم این توهین می تواند ازطرف دشمن باشد.

  • التماس تفکر التماس عبرت
    تا کی باید این مردم از جماعت غرب زده و سلبریتی های کثیف و ... و ... گول بخورند.

  • در پاسخ به مهمان
    در مورد اقدام لاریجانی در بستن درهای مجلس این اقدام کاملا صحیح بود و خلاف دموکراسی و دیکتاتوری نبود .نماینده ای اگر مخالف تصویب قانونی است دلایل خود را منطقی در مخالفت بیان می کند و به آن رای منفی می دهد نه این که با آبستراکسیون و سعی با در از به رسمیت انداختن مجلس و سایر اقدامات غیر قانونی و غیر دموکراتیک خود در راه مجلس به عنوان یکی قوای کشور کارشکنی و اخلال ایجاد کند .قرار نیست هر کسی حتی به اسم دفاع از انقلاب و ارزش های آن اقدامات غیر قانونی وهر غلطی که خواست بکند .

    در مورد آمار کشورهای عضو FATF آمارتان به کلی غلط بود .همه کشورهای دنیا حتی کوبای کمونیست و مورد دشمنی با آمریکا عضو آن است و فقط دو کشور ایران و کره شمالی عضو آن نیستند .گذشته از آن در دولت احمدی نژاد و زمان مجلس هشتم نیز این لایحه مطرح شده بود و دولت احمدی نژاد در صدد تصویب آن بود پس چرا آن زمان این قدر جار و جنجال و سر وصدا نشد ؟
    تلاش برای تصویب FATF هم بیش از آن که ناشی از دغدغه مقابله با پول شویی باشد به خاطر حمایت اروپا از ایران در مقابل تحریم های آمریکا و بازگشایی کانال مالی توسط اروپایی ها برای ایران است که مشروط به تصویب FATF است . پس دولت ایران چاره ای جز تصویب این لایحه ندارد .

  • لطفا بیشتر مطالعه کنید/ گشتن توی تلگرام و اینستاگرام و ... مطالعه نیست

  • تو لیبرال بیسواد حداقل باید بدانی که آبستراکسیون یک اعتراض دموکراتیک پارلمانی در تمام دنیا است. اصلا یک دلیل عمده انحلال مجلسها در دنیا هم عدم شرکت احزاب مخالف در مجلس است حتی با هدف انحلال آن! اصلا این واژه مگر فارسی است؟ اگر کمی به خودتان زور بیاورید با یک سرچ ساده موارد فراوان تاریخی و معاصر آبستراکسیون را از مجلس عوام انگلیس و رایشتاگ آلمان و مجلس نمایندگان آمریکا گرفته تا آبستراکسیونهای پی پی در پی گروه 14 مارس در مجلس لبنان خواهید یافت. چیزی که حتی ماهها مانع تشکیل مجلس لبنان و تعیین رییس جمهور گردید.
    منتهی در آن کشورها مجلس به صورت دیکتاتوری و تحت اراده یک نفر نیست و ریس مجلس هیچ فرقی با سایر نمایندگان ندارد و صرفا مدیر جلسه است.
    لابد آنها بیاید بیایند و از شما دیکتاتورها دموکراسی را بیاموزند تا وقتی امثال نیوت گینگریچ و میتچ مک کانل اعلام آبستراکسیون در کنگره کردند جلویشان را بزور می گرفتند!


    در مورد FATF هم دوباره بی سوادی بی نظیر خود را به رخ من و خوانندگان دیگر کشیدی و نشان دادی که حتی شجاعت نداری وارد سایت FATF بشوی! و ببینی تا چه حد ادعایت دروغ است. کافی است به خود سایت آن سازمان مراجعه کنی!! و ببینی که کوبا ابدا عضو این سازمان نیست! و تنها 37 کشور عضو آن هستند!

    http://www.fatf-gafi.org/countries/#FATF

    و آن قدر پست تشریف داری که مصوبه داخلی لایحه دولت احمدی نژاد که یک قانون کاملا داخلی برای مبارزه پولشویی است و ابدا ربطی به FATF ندارد را وقیحانه مساوی پیوستن به FATF نامیدی!
    اتفاقا سوال اینجا است که چرا دولت حرامزاده ها که حالا شعار شفافیت می دهد از اجرای آن قانون داخلی خودداری می کند؟


    اروپاییان هم ابدا نین فقول احمقانه ای نداده اند. آنها آنقدر شعور دارند که قولی ندهند که فردا در مقابل آمریکا مسوول نباشند.
    وقتی آمریکا تحریم کرده است بودن یا نبودن ایران در FATF اهمیتی ندارد. جز امید بیجا به لطف و رحمت اروپا ه شاید دلشان برای ما بره های ذلیل بسوزد و رگ غیرتشان به جوش آید و جلوی آمریکا برای ما بایستند!!!

    خیلی خر هستی.


  • این فشارها و سروصدا ها و آخرین زور زدن های مخالفین FATF راه به جایی نخواهد برد. اروپا اعلام کرده است برای حمایت از ایران در مقابل تحریم های آمریکا و بازگشایی کانال مالی باید این لایحه تصویب شود .ضمنا این لایحه همان لایحه اصلی FATF نیست و کلی در آن اصلاحات و تغییرات صورت گرفته است. اگر همین را هم نخواهند تصویب کنند که هیچ دیگر کوچکترین بهانه ای در مقابل اروپا نخواهیم داشت. مجمع تشخیص مصلحت نظام علی رغم مخالفت معدودی چون محسن رضایی چاره ای جز تصویب آن ندارد. در مورد روحانی و انتقاد از عملکردش ککش نخواهد گزید چون گذشته از این که روحانی در دور دوم استقرارش است و در سال 1400 نمی تواند نامزد شود مجلس در راس لاریجانی حامی اوست .فراموش کردید لاریجانی پس از سنگ تمامی که در کمک به تصویب FATF به دولت کرد و مورد تحسین اصلاح طلبان قرار گرفت در دور دوم تصویب FATF و ارجاع دوباره شورای نگهبان به مجلس چگونه برنامه نمایندگات مخالف FATF را که قصد آبستراکسیون و از رسمیت انداختن مجلس برای جلوگیری از تصویب آن را داشتند چگونه نقش بر آب کرد و درهای مجلس را قفل کرد تا کسی نتواند خارج شود و این لایحه رای بیاورد .نمایندگان مخالف هم به خصوص طیف تندرو اصولگرايان یعنی پایداری چی های مجلس مثل حاجی دلیگانی دست و پا دراز برگشته جز دادن نامه ای مبنی بر غیرقانونی بودن اقدام هیئت رئیسه مجلس در بستن درهای آن نتوانستند کار دیگری بکنند . شاید به همین دلیل است که صادق زیبا کلام گفته که در انتخابات 1400 اگر چاره ی دیگری نداشتیم اصلاح طلبان باید از لاریجانی حمایت کنند .

  • البته که راه به جایی نخواهد برد. چون ریشه خیانتها در خود دفتر رهبری است و توسط آقای حجازی یعنی متحد اصلی روحانی و لاریجانی دارد کارها هماهنگ می شود و این فرد به قدری قدرت و نفوذ دارد که خود رهبری هم هیچ کاری در مورد او نمی تواند بکند. خائنهای کثیفی مثل آقامحمدی هم بشدت فعال هستند که هر طور ممکن این فاجعه نامه را تصویب کنند.
    و بگذریم که شما همان دیکتاتوری هستید که از لاریجانی کثیف به خاطر اعمال دیکتاتوری و جلوگیری از حرف زدن مخالف و قفل کردن درهای مجلس حمایت می کنید!
    و میزان صداقت ادعاهای خود را نشان می دهید! نماینده مخالف حق مخالفت یا آبستراکسیون - که ابزار عادی دموکراسی است- را ندارد!

    اما یک سوال:
    آیا مشکل عدم همکاری بانکهای دنیا با ایران به خاطر تحریمهای آمریکا است و با به خاطر نپیوستن به FATF?

    تنها 37 کشور عضو ّFATF هستند بقیه هم نیستند و مشکلی هم ندارد.
    خود سوئیس به عنوان مرکز اصل ولشویی جهان عضو FATF هست ولی کسی کاری به کار ندارد.
    عربستان و پاکستان مراکز اصلی تروریسم هم عضو این سازمان هستند ولی مشکل ارتباط بانکی ندارند!
    پس هر عقل سلیمی می فهمد که عضویات ایران در FATF فقط به معنای دادن یکجانبه اطالاعات به آنها خواهد بود!
    بی آنگه هیچ اتفاق مثبتی برای ارتباط بانگهای خارجی با ایران بیفتد.

    و البته شما راه مهار سپاه و فعالیتهای انقلابی را در بردن کشور زیر سبطه خارجی ها می دانید.
    شما زنازاده ها هرگز دلتان برای شفافیت نسوخته است.
    والا فاسد ترین دولت تاریخ بشر که تمام امور قراردادهایش در داخل و خارج محرمانه است و از برجام گرفته تا حذف شبنم و ایران ک را برای افزایش فساد انجام داد،
    همان مجلس ابرفاسدی که حاضر نیست حتی رای نمایندگانی که خودشان تمایل به انتشار رایشان دارند افشا شود!
    چه شده که ناگهان یاد شفافیت افتاده است؟

    و چه شده گکه اگر هم به فرض ایران دچار مشکل پولشویی است قانون داخلی خودمان مصوب سال 86 را اجرا نمی کند؟
    و چرا هر گاه ما مشکلی داریم خارجی ها باید آن را بیاییند حل کنند؟

    جنبش اصلاح طلبی همان حنبش قدیمی دلالی روشنفکرنماها است که زمان قاجار شروع شد.
    بدهید ایران را به دست فرنگیها تا برایتان بسازند! به قول ملکم خان مگر استعمار چیزی جز این است؟
    استعمار یعنی آباد کردن!

  • تو دوران دیکتاتوری سیاه رضاخان و پسرمنحوسش ، رو دیوارا با اسپری رنگ مینوشتن " مرگ بر شاه " ؛ حالا تو روزای دیکتاتوری سیاه حسن روحانی باید رو دیوارا ، بیلبوردا ، همه جا بنویسیم " مرگ بر جسن روحانی ". نمیدونیم چرا هر چی دعا میکنیم ، نمیمیره . هنوز که هنوزه، نه خودش نه آدماش،حتی با زایمانهای متعدد،عرضه نداشته ن همسان سازی کنن حقوقا رو.خدامرگشون بده الهی که قیمتا با مدیریت فلجشون چهاربرابرشده.خدا الهی خودش قدم نحسشو که جز گرونی و تورم و دروغ و ریا وفتنه واختلاس و دزدی و وعده های سرخرمن باسم "بودجه سال آینده" برا مردم نداشت رو ، خشک کنه تا دوباره برکت و روزی سر سفره مردم بیاد.الهی آمین.اللهم عجل لولیک الفرج.

  • اصلا چرا روحانی و جهانگیری و ظریف به نماز جمعه نمی آیند ؟

  • خدا پدر و مادرش را بیامرزد . پس چی نماز جمعه کم جایی نیست که ؟850 امام جمعه که خطبه می خوانند هر کدام به این روحانی شیطان صفت حمله کنند خاکستر می شود میدان را خالی دیده که قلدری و وطن فروشی می کند؟

  • خدا عمرت بده شیخ

  • اگربعضی وکیل الدوله های مجلس را بخرند .نمی توانند شورای نگهبان ومجمع تشخیص بخرند اگر خدای نکرده این دوهم تسلیم شوند .هرگز مردم بصیر تسلیم نخواهند شد اجازه نخواهند دادتابرجام دیگری برملت ایران تحمیل کنند .

  • مرگ بر حسن روحانی جاسوس خائن MI6

  • کو گوش شنوا
    اینارو که ولی امر مسلمین ولی فقیه شخص اول مملکت صدبار گفت اما.....

  • جواد 97/9/28 ساعت 13:21

    خدا از دهنت بشنوه شیخ