فردی با دو شخصیت


اگر کسی بخواهد برای رسیدن به جایی که بتواند اهداف خود و حزب مخربش را دنبال کند، چندین سال با شخصیت دوم زندگی کردن سخت است.
اما سختتر، این است حالا که به هدف خود رسیده تمام خواسته های خود را به گردن دیگران بیاندازد و با این کار محبوبیت گدایی کند.


+ 
33

- 
2
ارسال در 1397/9/26 ساعت 15:06 2018-12-17 15:06:00

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • معلوم شد که تو غصه آن رزیم منحوس بهلوی را می خوری متاسفم قهرمان

  • ناظر 97/9/30 ساعت 13:42

    علی اقا کسی که توهین میکند باید به او توهین کرد و خداوند هم در قران به کسانی توهین کرده . مگر میشود کسی مال مردم را بدزدد و رانت بخورد و به او توهین نکرد . مگر میشود رقاصی راه بیندازند و دین را مسخره کنند و به انها توهین نکرد . کسانی که مال مردم را میخورند و فساد را گسترش میدهند در حقیقت دارند به مردم توهین میکنند و دین مردم را بازیچه قرار میدهند پس باید به انان توهین کرد . چون اینها از خدا نمیترسند چه برسد به حرفهای چهار تا امثال من و تو که بخواهیم با خوشرویی با انان حرف بزنیم . اینها لایق فحش و ناسزا هستند و باید تشکر کرد از سایت روشنگری که واقعیات را همانطور که هست به دزدان و خناسان و بی ابروها نشان میدهد تا فکر نکنند خیلی زرنگند و مردم هم هالو .

  • علی 97/9/30 ساعت 01:17

    مسول محترم سایت سمعی وبصری روشنگری باسلام ,خواهشمند است دردرج نظرات خوانندگان دقت فرماییدهرتوهینی رامنعکس نکنید .دشمن می تواند هر چه دلش خواست بنویسد در میان ملت تفرقه ایجاد کند.همه باید آگاه باشیم .به رهنمود رهبرمان توجه کنیم وقتی هردولتی توسط مردم انتخاب شدآقا حمایت کردند انتقاد می کنند ضعف های دولت راکوشزد می کنند.اما کسانی هستند درجلد دوست به دشمن کمک می کنندخواسته یاناخواسته.دشمنان ملت ایران ازهمدیگر انتقاد می کنند اما دردشمنی با ملت ایران اتحاد دارند .بیایید گرفتار تفرقه دشمن نشویم. فردا هیچ جوابی برای خون شهدانداریم. انتقاد کنیم اما توهین هرگز.بدانیم این توهین می تواند ازطرف دشمن باشد.

  • ناظر 97/9/29 ساعت 23:28

    اگر روزی معلوم شد روحانی بهایی است خیلی تعجب نکنید چون برای نابودی دین بسیار عجله دارد و سعی دارد در فرصت باقی مانده اسلام در ایران را کاملا نابود کند و صهیونیسنها را از خطر سقوط نجات دهد و البته بهایی های دیگری را هم بر سر کار اورده تا بتوانند در گسترش فساد و نابودی اسلام به او کمک کنند مانند همان جانورانی که رقاصی دختران را به راه میاندازند و به احتمال قوی در میان وزرا و نمایندگان مجلس هم بهایی وجود دارد همانهایی که از فساد و بی حیایی روحانی دفاع میکنند .

  • مرگ بر روحانی و ظریف . هر دو از حزب شیطان هستند .آخ اگر امام خمینی زنده بود؟ گوش روحانی می گرفت پرتش می کرد به انگلیس

  • امام خمینی(ره) زنده بود-بنی صدر هم بود
    آیا امام راحل از گوشش گرفت پرت کرد بیرون
    خواهشا مسائل رو با هم قاطی نکنین
    بنی صدر با رای عدم کفایت مجلس خلع شد
    الان هم یک مجلس انقلابی میخواییم تا رئیس جمهور نالایق رو استیضاح بکنه
    نه مجلسی که سه بار رای اعتماد به آخوندی خائن میده

    اینجور مقایسه رهبری و امام خمینی_ره) خودش مصداق خیانت به رهبریه

  • بله شما درست می گید آقای علمدار امام خمینی هم مجبور بود به رای مردم احترام بگذاره
    بحث دیروز و امروز نیست که.

    ولی واقعا مجلس با این فهم و شعور نماینده هاش کار خاصی نمیکنه
    تازه روحانی رو هم بر فرض محال مجلس بندازه بیرون یه خری میاد مثل روحانی.
    هندونه خوردیم باید پای لرزشم بشینیم وگرنه دوره دوم کاملا واضح بود که روحانی شایستگی ریاست جمهوری رو نداره.
    فعلن که تنها راه حل همون آتش به اختیاره. نه میشه منتظر مجلس نشست و نه دولت.(حتی یه دولت دیگه)

  • و صد واخ که زنده اش را داریم و مجبور است به رای مردم احترام بگذارد
    تا بهونه دست بعضیا نده که بگن فلانی مستبده

  • ناظر 97/9/26 ساعت 20:12

    این مربوط به موقعی است که روحانی هنوز دستش به مال حرام دراز نشده بود و با غیرتش حرف میزد اما حالا دیگر نه خودش و نه حرفش ارزشی ندارد .

  • با اسناد موجود که به راحتی قابل دستیابیه میشه فهمید ایشون از همون ابتدا و از دوران خفت بار پهلوی یک شیخ جاسوس و خائن بوده و ادعاهای انقلابی گری ایشون فقط جانماز از آب کشیدن بوده

  • دکتر ... دکتر ... 40 سال مملکتی رو فریب داده و فیلم کرده است . از سال 58 تا سال 77 مشغول گرفتن مدرک دکتری بوده است !!! ... تقریبا" هر ماه با هواپیما می رفته انگلیس البته با پول بیت المال . تازه پایان نامه اش رو هم از کتاب آیت الله کلانتری کپی کرده است . یک بیسواد جاسوس وطن فروش فریبکار. شیخ حسن فریدون شاید در این دنیا از خشم ملت بتوانی در امان بمانی اما مطمئن باش در پیشگاه الهی باید پاسخگو باشی و آنجا مجازات خواهی شد.