هشدار مهم رهبری برای سال 98 / نقشه دشمن برای سال 98 است


هشدار مهم رهبر انقلاب برای سال 98

رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار جمعی از خانواده‌های معظم شهدا:
ملت ایران، بیداری خود را حفظ کنند. اینکه آمریکایی‌ها گفتند در سال۹۷ چنین و چنان می‌کنیم، ممکن است فریب باشد؛ ممکن است در سال ۹۷ جنجال بکنند و نقشه را برای سال ۹۸ کشیده باشند. همه، حواسشان را جمع کنند.
آمریکا دشمن خبیثی است که دستش با صهیونیست‌ها و مرتجعین منطقه در یک کاسه است. #ما_باید_بیدار_باشیم.
البته ما قوی‌تر هستیم و آن‌ها تا حالا کاری نتوانسته‌اند بکنند و بعد از این هم نمی‌توانند غلطی کنند.
توصیه‌ی من به همه‌ی جوان‌ها و مجموعه‌های گوناگون و جریان‌های سیاسی این است که مراقب باشند به دشمن پهلو ندهند و میدان را برای دشمن آماده نکنند. ۹۷/۹/۲۱



+ 
142

- 
14

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خدا کنه مسئولین حرفای رهبر رو گوش کنن

  • بزسبز

  • با سلام ، رهبر انقلاب خیلی از سخنانشان به صورت پیش بینی شده بوده و همه ی آن ها به واقیعت پیوستند ، به نظر بنده ی نوعی رهبر هر چه میگوید از سر دلسوزی بوده و این برخی از مردم و مسئولین هستند که اشتباه فکر میکنند و کلان همه ی مردم ضربه اش را میخورند ، برای مثال : رهبر قبل از مذاکرات گفت که به دشمنان اطمینان نکنید ، از جمله آمریکا و انگلیس که تمام جهان رو می خواهند مال خودشون کنند ، که تو تاریخ جهان بخونید بهش پی میبرید ، در هند ، در چین ، در همه جای جهان اطمینان کردن به آمریکا آخرش میشه عراق ، لیبی که به خاک و خونشون کشوندن ، این همه حرف گفتند ولی رییس جمهور ما به کار خودش ادامه داد و تا اینکه قبل از اینکه تحریم برداشته بشوند انرژی هسته ای که چند سال براش زحمت کشیده شده بود رو پر از بتن کنند و سرمایه ی ملی رو به آتش بکشند ، این منطق غرب گرایان بود حالا هم میخواهند با لختی کردن مردم و باز کردن کلوپ و رقاص خانه با تصویب این چرپ و پرت ها مردم رو گول بزنند که نمی توانند . هیچ کسی راضی نمیشه خواهر و مادر خودش بره تو رقاص خانه کار کنه یا با کسی بره اونجا خدایی نکرده ، سه تا چهار ساله رهبر میگه اقتصاد مقاومتی ، همه فکر میکنن اقتصاد مقاومتی یعنی گرسنگی خوردن نه این طور نیس بلکه روشی است که ژاپنی ها در 100 یا کمتر یا بیشتر سال پیش کردن گفتند ما مواد مخدر میکشیم و شب ها نمیخوابیم تا پپیشرفت کنیم ، اقتصاد مقاومتی یعنی این ، و با همبستگی پیشرفت کردند ، اقتصاد مقاومتی که رهبر گفتند یه نظریه ای بود شبیه به روش ژاپنی ها . اینکه اقتصاد و غیره در کشور ما نابود میشه در پنج سال اخیر این اتفاق ها داره میوفته و همش به کیفیتی دولت روحانی رو میرسونه ، قبلش هم مشکلات بود ولی نه به این شدت بی معنی وار دار اجناس های مختلف گرون میشه از زمانی که روحانی اومده یعنی پنج سال خودروی پراید 20 میلیون گرون تر شده ، ودر آخر اگر بخایم مشکلات از این بیشتر نشه و امید به خدا حل بشن که مردم مخصوصان جوان ها در آسایش باشن دولت آقای روحانی باید برکنار بشه و اگه نشه منتظر آینده ی خطر ناک باید باشیم وسلام .

  • اگر به تحرکات دشمن فکر نکنیم اینده ی وجود ندارد برای بهبود کشور

  • نباید لحظه‌ای غافل شد و همه باید بیدار و هوشیار باشند. توصیه‌ی من به ملت ایران به‌ویژه جوانان و مجموعه‌های گوناگون کشور اعم از همه‌ی صنوف و جریان‌های سیاسی این است که مراقب باشند میدان را برای دشمن آماده نکنند زیرا اگر غافل شویم، همان دشمن ضعیف، زهر خود را خواهد ریخت.

  • مبین 97/9/27 ساعت 16:02

    این چه کاریه که آدم هشتاد بار پشت هم پیام بده؟

  • dghfh 97/9/24 ساعت 00:23

    رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه ملت ایران باید با بصیرت کامل، اوضاع را زیر نظر داشته باشد و موضع خود را مستحکم نگه دارد، افزودند: امروز در این دنیای طوفانی که طوفان آن به اروپا و فرانسه نیز رسیده است، ملت ایران به برکت اسلام در کشتی امن محبت اهل‌بیت علیهم‌السلام قرار گرفته و پیروزی متعلق به این ملت است.

  • http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=41130

  • llk,k 2 97/9/24 ساعت 00:24

    ممنون

  • D.maleki 97/9/24 ساعت 00:21

    That's right

  • O ok 97/9/24 ساعت 00:22

    O ok

  • احسنت بر عشق من

  • سلام به آقا

  • نایب بر حقی

  • درود به یگانه مرد

  • عزیز ما

  • ucdc ili 97/9/24 ساعت 00:10

    عزیز همه

  • فدای آقام

  • lvn 1 97/9/24 ساعت 00:09

    ok

  • دیگه دارید شورشو در میاریدا مواظب خودتون و خوبیاتون باشید که دارید توی نقد افراط میکنید
    مواظب باشید از اون طرف بوم نیوفتید
    دیگه واسه حرفای آقا هم دارید تیتر دلبخاهی میزنید؟

  • خوب است که خود معظم له می دانند با این تورم افسار گسیخته در تابستان سر و صدا و آشوبی نشد خیلی عجیب بود . اما این که می گوید دشمن برای سال 98 نقشه کشیده است احتمالا به این دلیل است که ایشان می دانند با ادامه تحریم های سخت آمریکا و فشارهای اقتصادی ناشی از این تحریم ها از یک سو و ناکارآمدی های دولت از سوی دیگر که گرانی افسار گسیخته و تعطیلی بیشتر واحدهای تولیدی می انجامد به احتمال زیاد سال آینده سرشار از اعتراضات مردمی و اعتصاب و اغتشاش خواهد بود و این سال سالی پر تنش و پر آشوبی و فتنه خیزی برای جمهوری اسلامی خواهد بود .

  • مبین 97/9/27 ساعت 15:58

    ببین آقای چیززز
    آقا هشدار های پیوسته و جدی ای به قوه مجریه دادن که کار به این جا نکشه و خودشون هم نباید به طور عملی اونا رو محکوم کنن چون باعث سوء استفاده دشمن میشه.
    این ادبیاتی که شما به کار می بری طوریه که انگار از این ماجرا ها خوشحالی چون باعث تضعیف جمهوری اسلامی میشه.
    شما هر قدر سر و صدات زیاد باشه مردم ایران طرفدار نظام جمهوری اسلامی هستن و اکثریت رو تشکیل میدن. حتی از مثبت و منفی های زیر فیلمای روشنگری هم میتونین تشخیص بدین.
    شما هم بهتره جایگاه خودتونو به عنوان یک ایرانی نه دشمن ایران درست تشخیص بدین چون واقعا براتون احساس تاسف می کنم.
    اگه این آقایونی که با تبلیغات امثال شما- و پای صندوق کشیدن آدمایی که رای نمیدادن-رای آوردن ذره ای به فکر کشور بودن و به حرف های صریح و مکرر رهبر گوش میدادن کار به اینجا نمیکشید.
    رهبر دیگه باید چی کار می کرد که نکرد؟ باید دستور می داد آقایون رو عزل بکنن؟ اون وقت چی میگفتید آقای لیبرال؟ می گفتید ایران دموکراسی نداره و ...؟
    شما قابل پیش بینی هستید. مثل یک عروسک خیمه شب بازی برای دشمن. که خیلی هوشمندانه عمل نمیکنه.

  • خیلی عجیب نبود...به قول روحانی آمریکا بیش فعالی کرد...کمی دیگه صبر کرده بود....حالا خودت حدیث مفصل بخوان از این مجمل...

  • آقا جان
    بهتر نیست بجای اینکه دائم به پیش بینی حرکت های دشمن متمرکز شویم به پیش بینی آینده مملکت خودمان بپرداریم.

  • دقیقا چه تفاوتی داره؟
    برای پیش بینی انتخاب های خود به ناچار باید رفتار حریف رو پیش بینی کنی عزیز
    شطرنج بازی نکردی؟

  • واقعا راستش رو بگم شطرنج بازی کردم...اما حرفه ای نیستم...اما تفاوت در اینه که زمان قاجار و ماجرای ترکمنچای و گلستان و بعدش حکومت رضاخان و ماجرای کنار زدنش و غیره و غیره...دلیل زبونی ما فقط مزدور بودن بعضی داخلی ها نبود...یه دلیل دیگه ش این بود که واقعا این حکومت ها قدرت مقابله با روسیه و انگلیس رو نداشتن...حالا اینا برای ایران الان هم یک ایران زبون و ضعیف می خوان...ایرانی که نه موشکی نه هسته ای و نه سپاه و دایرو دمبکی داشته باشه (خدا شاهده هیچ کشوری به نیروهای نظامی اش بی حرمتی نمی کنه که ما می کنیم)..عزیز...ایران کره شمالی نیست...ایران یونان نیست... حتی امارات و قطر و عربستان هم نیست...ایران ایرانه...با تمام ثروتش که اگه ایزوله ش کنن از اطراف می تونه روی پای خودش وایسه...با وجود داخل با این همه نعمت و این همه ثروت مالی (که از قضا الان زیادیمون هم شده، که متاسفانه هیچش تو دست من و تو هم نیست و روز به روز بدتر و بدتر می شیم) با توان نظامی ببین چکار می شه کرد؟؟؟اصلا چرا ما تونستیم نفت بفروشیم...کار ندارم بگذرم؟؟؟نمی گم مذاکرات نباشه...مذاکرات باشه...اما زبونمون نکنه....زمانی که دولت به داخل بچسبه و خارج رو ول کنه...هیچکی هیچ کاری نمی تونه بکنه...چون آیه ی قرانه...

  • پیش بینی ها و راه کارهای رهبری در مورد داخل کم نیست...همین سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت زمینه ساز یک تمدن اسلامی...یا چشم انداز 20 ساله تا 1404...حالا گوش شنوا کمه....چی کار کنن وقتی کسی نبینه یا گوش نمی ده...حدود یک و نیم سال پیش در دیدار با پوتین گفتن بیا دلار رو حذف کنیم و از پول مشترک استفاده کنیم...پوتین و چین و ترکیه الان به حرف رهبری رسیدن...اما مسئولین داخلی همچنان چی میگن؟؟؟...امسال در مورد حجم نقدینگی گفتن که اگه درست مهار نشه بلاست و اگر نه یک فرصت برای کشوره...فرمودن اتاق جنگ اقتصادی تشکیل بدین با ریاست رئیس جمهور هر چی تصمیم گرفتید من ازش حمایت می کنم...چی از این تیم اومد بیرون؟؟؟کاری کردن که رهبری مجبور می شن می فرمان..آتش به اختیار....یعنی من از مسئولین ناامیدم (بعد از این همه سال که اقتصاد مقاومتی فرمودن)...بعد همه چی رو به مذاکره و spv و غیره بچسبونی و موگرینی پررو پررو بیاد بگه دنبال سازوکار جدید برای دور زدن تحریم ها هستیم و همین حرف توهین به تمام مذاکرات از اول تا آخره (چرا باید دور بزنیم؟؟؟) و ذهن مردم رو مشوش می کنن چیکار می شه کرد؟؟؟خودت باشی چیکار می کنی؟؟

  • در مورد عدم استفاده از دلار اتفاقا دولت در مراودات تجاری با چین و روسیه قرار شده دلار را حذف کنند . در مراودات تجاری با سایر کشورها نیز دولت قرار شده است از واحد پول یورو به عنوان یک ارز جهانی استفاده کند . اما مشکل اصلی تحریم بانکی است که اروپا اخیرا اعلام کرده است که ساز و کار جدیدی برای مراودات بانکی ایران ارائه می دهد که البته مشروط به تصویب قانون مبارزه با پول شویی یا همان FATF است که مجمع تشخیص مصلحت نظام باید سریعتر به تصویب آن اقدام کند و در مقابل کارشکنی های افراطیون بایستد

  • به هر حال که دولت الان به فکر افتاده است که دلار رو حذف کند چیزی از فرمایش رهبری کم نمی کند...چون ایشون مدت هاست این خواسته رو داشتن...در مورد Fatf و دیگر برنامه های دولت برای مذاکره...اصلا به خوب یا بد بودنش کاری ندارم...اما همین رو اشاره کنم که رهبری گفتن به ادامه ی مذاکرات با اروپایی ها هم خوش بین نیستم...حالا افراطیون هر چی می کنن هم کاری ندارم...اما تفریطیون هم کم هزینه زایی نکردن...اروپا که بیشترین ترنوول مالی اش با آمریکاس هیچ گاه به خاطر ایران دست از پا خطا نمی کنه...اینکه همه ی مذاکرات دولت از وین گرفته تا مریدا و غیره و غیره، هیچ تضمینی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور ایجاد نمی کنه...آخر امر با این فرصت تراشی که اروپا داره انجام می ده ختم می شه به ورشکستی تولیدکننده های بزرگ داخلی (خرده ها که خیلی وقته ورشکستن) و اون وقت حرف همین تفریطیون می رسه به سرمایه گذار خارجی که بیان و در دست بگیرن اقتصادت رو و منجرت کنن به اون چیزی که کار بیشتر و درآمد کمتر تئوریسیته شه...اون وقته که ریاست جمهوری محترم دیگه نمی فرمان که آمریکا بیش فعالی کرد...چون داریم وقت کشی رو می بینیم...عزیز بهبود وضعیت کشور به اسناد بین المللی ربطی نداره...دوره دوره ی قدرته...نه زبونی و خاک برسری...باید به داخل کشور و واقعت جامعه پرداخت که از قضا من و تو هستیم نه نظریات و وهمیاتی که آقایون مذاکره چی دارن برامون می سازن...واقعیت تورم و حجم نقدینگی و بیکاری من و توئه رفیق.