سخنان جنجالی قالیباف در دانشگاه تهران علیه اصلاح طلبان


قالیباف در دانشگاه تهران: دولت هم شادی را از مردم گرفته و هم سفره مردم ضعیف و متوسط را لاغر و یک شبه سرمایه هایشان را نصف کرده است


+ 
40

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • می دانستم که باند منافق و مخوف قالیباف هیج جواب و پاسخی برای دفاع از خیانتهای بیشمار این بسیجی تکنوکرات و به قول خودش رضاخان حزب اللهی ندارند.
    در عوض به جای هر نوع دفاع و استدلال به نفع قالیباف فقط به احمدی نژاد فحاشی می کنند!!

    گویی که با کشتن احمدی نژاد پرونده اعمال قالیباف بسته شده و او در پیشگاه عدل الهی بعد از آنهمه خیانت و خباثت تطهیر خواهد شد!

  • سوزشت قابل درکه. داری واسه اربابای لیبرال و افسادطلبت واسه انتخابات بعدی پخت و پز میکنی. همین بسیجی اخ و پیس شرف داره به هزار تای حسن روحانی و بقیه افسادطلبا

  • انشالله مسئولین دولتی به خودا بیایند. و به مردم و کشور خانیت نکنند.

  • قالیباف شرف دارد از فاو رد شده است مثل روحانی و جهانگیری نیست . ای کاش قالیباف ریس جمهور می شد . و دوستی که نوشته مردم نفهمی کردند به روحانی رای دادند لازمه بگم که مردم نه یک سری اراذل و اوباش و فروشنده مواد و دزد و قاچاقچی و رانت خوار و عرق خور و کلا کسانی که اهل هر نوع مفاسد اخلاقی و اجتماعی هستند به این حرام زاده رای دادند چون می دادند که روحانی به دنبال پیاده کردن خط فحشا گری است . عرق خور ها بهش رای دادند.

  • احمق بیشعور اتش را برای خود نخر اول مسائل دینی را یاد بگیر بعد از سیاست حرف بزن .
    داری بدون دلیل و مدرک تهمت میزنی .نمیشه همه رو به یک چشم دید.
    اکثر کسانی که به روحانی رای دادند به خاطر تورم های افسار گسیخته احمدی نژاد بود.

  • اگر احمدی نژاد یا مشایی تایید صلاحیت شده بودند ممکن بود روحانی رای بیاورد؟
    در سال 87 هم گرانی اافسار گسیخته مخصوصا در مورد مسکن رخ داد و حتی چای در بازار نایاب شد.
    چرا؟
    برای آنکه مردم به موسوی رای بدهند.

  • گرانی های سال 91 و 92 تا قبل از دور دوم روحانی کم سابقه بود . جوری که منی که مدافع احمدی نژاد بودم حتی در محیط های خانوادگی شرم میکردم از احمدی نژاد دفاع کنم چه برسد در جامعه.

  • فرق تو با شریح قاضی چیست؟ حالا اگر او از ترس جانش حقیقت را انکار کرد تو فقط از گفتن حق شرم داشتی.

    ترسیدی بگویی گرانی ها کار هاشمی و روحانی برای وادار کردن نظام به حذف احمدی نژاد و چشاندن جام زهر برجام است.

    پس تو حق داشتی به من تکفیری بگویی. چون در منطق شیعه تو اصلا مسلمان نیستی.

  • فقط مونده احمدی دزده را جهت قبله خود برای پرستیدن و سجده قرار دهید.
    این مثال شریح قاضی و اینجور دفاع از یک فرد عادی این را ثابت میکند که شما او معصوم میدانید.
    البته همه به خوبی میدانیم حب و بغض شما به احمدی نژاد ختم میشود نه به اسلام و اموزه های اسلامی
    مثلا همین سایت رجانیوز زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد چنان از احمدی نژاد دفاع میکرد که نگو و نپرس اما حالا فاسد شده.
    یا حسن عباسی بعد از که این از احمدی نژاد انتقاد کرد دیگه اخ شد.و ...
    هر انسان دین شناسی که وارد اینجا شود به راحتی میتواند تشخیص دهد که فاسق کیست ؟ فاسد کیست؟ و تکفیری کیست؟

  • شما تصمیم گرفته اید فکر نکنید.

    آنچه نوشتم هیچ ربطی به شخص احمدی نژاد نداشت. شما دیوانه ها هستید که جون جوابی ندارید ناگزیر از فرافکنی می باشید.
    اثباتی بود بر دروغین بودن ادعاهای ولایتمداری شما و بازی شرم آور شما در خط خیانت و نوکری لاریجانی و روحانی.

    اما شریح ها همیشه تشریف دارند. کسانی که حق و عدالت را فدای مصلحت کرده و دفاع از مظلوم را به دلایل مصحلت آمیز رها می کنند.

    اما یادشان رفته آن زمانی که رسول الله گفت هر کس صدای دادخواهی مظلومی را بشوند اما از او حمایت نکند مسلمان نیست نفرمود آن مظلوم حتما باید معصوم باشد!
    پس اینمکه اینطور ابلهانه خیال کرده اید الگر ما از احمدی نژاد حمایتی کرده ایم به دلیل معصوم دانستن او است نشانه شقاوت شما است.
    ما صرفا تو را مظلوم می دانیم.
    و این هیچ منافاتی با آنهمه انتقادی که من علیه احمدی نژاد و تفکرات باطلش در مورد حجاب و دموکراسی نوشتم ندارد.

    اما داستان سایت رجانیوز به ماجرای انتخاب لیالی به عنوان رییس سازمان اوقاف در زمان احمدی نژاد برمی گردد. آقایان می خواستند یکی از چهره نزدیک با نشریه پرتو و
    شاگردان آقای مصباح یزدی رییس اوقاف شود که احمدی نژاد نپذیرفت. همین شد آغاز کینه تاریخی آنها از احمدی نژاد. در حالی که اگر اینها واقعا درد دین داشتند باید همان روزی که احمدی نژاد در سال 84 گفته بود دو تا تار مو که اشکالی ندارد به او حمله می کردند.

    حسن عباسی هم که یک فرد لاقزن بی سواد و شومن و به قول خودش استاد جنگ رسانه ای بیشتر نیست خوب یاد گرفته جگونه باید با به کار بردن تعدادی حرفهای قلمبه و ند اصطلاح خارجکی شما را گول بزند. من بار ها نوشتم که او اساسا فرقد فریدمن و کینز را نمی داند اما به دروغ احمدی نژاد را فریدمنی می داند - بی آنکه ذره ای فکر کند در روش فریدمن خبری از حذف یارانه ها نیست- و روحانی را کینزی می داند - بی آنکه فکر کند و بداند که در روش کینز هم خبری از چند برابر شدن بودجه های جاری دولت نیست!- اما خوب شما بیسواد که نمی فهمید. اما حسن عباسی با همه تلاشی که کرد جون با یک محاسبه ساده دید در صورت ادامه حمایت از احمدی نژاد تریبونش را از دست خواهد داد و به سرنوشت فعلی سعید زیباکلام - بردار و دشمن صادق زیبا کلام و طرفدار جدی احمدی نژاد - دجار شده و بایکوت خبری خواهد شد،
    اینطور تغییر وضع داد.

    حالا من کاری با با این مواضع آنها نداشتم.
    می گویم آقایان بعه اصطلاح ولایتمدار! عمارها! سردارها!
    این گوی و این میدان. حالا که رهبری شده سنگ روی یخ و نهادهای نظام برای حرفعهایش تره خرد نمی کنند و حتی هر روز حرفهای او را در مصاحبه هایشان مسخره می کنند و کار به ایی می رسد که بعد اینکه رهبری می گوید برجام را آتش خواهیم زد روحانی می فرماید بعضی ها فکر کرده اند می توانند پای منقل بنشینند و برجام را آتش بزنند، و هیچ کس هم دیگر نگران ولایت نیست،
    چرا شما هم به همین جریان کور پیوسته و به دروغ رهبری را عامل این مفاسد معرفی کرده و همه چیز را در کنترل او می دانید؟

  • اینگونه که تو میگویی اختیار اقتصاد از دست دولت خارج است و خارج از دولت به مردم فشار میاوردند پس حتما اگر دوباره احمدی نژاد به قدرت برسد دوباره همان اتفاق خواهد افتاد و دوباره احمدی نژاد بدنام میشود. پس بهتر است باعث اسباب خود و دیگران نشود.

  • آمریکا هم همین نظر را دارد می گوید اگر می خواهید غذا بخورید انقلابیگری را کنار گذاشتهذ و مثل یک کشور نرمال از ما اطاعت کتید.
    شما مدعیان دروغین حزب اللهی گری هم البته به همین نقطه رسیده اید.

  • اسباب زحمت خود و دیگران نشود

  • قالیباف دقیقا عبدالله بن زبیر زمان ما است. فردی به ظاهر مسلمان با تفکر کاملا سکولار و اموی.

    قالیباف با تکیه بر حافظه کوتاه مدت ملت ایران و مخصوصا قدرت رسانه ای دارد چهره ای کاملا دروغین از خود نشان می دهد.
    آهای جماعت مات و متحیر حزب اللهی ها!

    مگر دچار آلزایمر شده اید و شاهکارهای قالیباف را فراموش کرده اید؟

    1- حمایت از برجام و اجتناب ناپذیر نامیدن آن.
    2- توزیع فقر نامیدن عدالت و ادعای اینکه اول برویم پیشرفت کنیم تا بعدها عدالت را هم درست کنیم! که رهبری قاطعانه آن را رد کرد.
    3- تخریب مسجد و تبدیل آن به دخمه و قربانی کردن آن در مقابل تئاتر شهر.
    4- تبدیل سطل های زباله به پلاستیک قبل از فتنه 88 باوجود هشدارهای نهادهای امنیتی و اطلاعاتی مبنی بر خطر آتش زدن این سطلها.
    5- اعلام بی سند حضور سه میلیون نفر در شورش روز 25 خرداد 88 در حالی که ششصد هزار نفر در بالاترین حالت بیشتر نبودند. آنهم در حالی که شهرداری ابدا وظیفه ای برای اعلام تعداد تظاهر کنندگان ندارد.
    6- خرید واگن های مترو از چین در حالی که واگن سازان داخلی برای تامین نیاز متروی تهران اعلام آمادگی کرده بودند.
    7-نقش بانک شهر در حوادث ارزی و سکه ساله 90.
    8- فروش بی سابقه تراکم برای گران کردن مسکن و به شکست کشاندن مسکن مهر.
    9- استفاده از عوارض مردم در تهران در نمایش تبلغاتی کمک به زوار اربعین بدون هر نوع مجوز رسمی از شورای شهر.
    10- تبدیل فرهنگسراهای به مراکز فساد و تئاتر و هنر معلوم الحال در حالی که قبل در زمان شهردار قبلی به تالار عقد و ازدواج تبدیل شده بودند.
    و بسیار موارد دیگر.
    می دانم اصولگرایان حاضر به اعتراف به این چیزها نیستند.

    در انتخابات 96 هم دیدید که قالیباف اتفاقا با هوشمندی و بدجنسی هر چه تمامتر وقتی که دید میتینگ هایش نه در کمیت و نه کیفیت قابل مقایسه با رییسی و روحانی نیست کنار کشید تا اگر رییسی رای بیاورد مدعی شود که به خاطر من رای آوردی باید سهم من را بدهی! و اگر هم رای نمی آورد - که نیاورد- مدعی شود اگر من مانده
    بودم رای می آوردم!
    به هر حال بهتر از ماندن و شکست خوردن برای بار سوم بود!


    من مدیریت لیبرالی آخوندی که صادقانه می گوید لیبرال است را به مدیریت لیبرال تراکم فروشی که برجام اجتناب ناپذیر و پیروزی بزرگ می داند و عدالت را توزیع می نامند و می گوید اول پیشرفت بعد از عدالت و با همه این حرفها ادعای مدیریت جهادی هم می کند ترجیح می دهم. اگر مسوولان مشرق نیوز ها و فارس نیوزها حلالزاده بودند یکبار انتقادات من از این مدیر جهادی قلابی و خبیث را درج می کردند.

  • لیبرال ها شرف دارند به ک ث ا فتی مثل تو که بدون درک و فهم از اسلام طوطی وار مسائل اسلامی را حفظ کرده و به هر کس که بخواهی انواع تهمت ها را نثارش میکنی.
    بحث من سیاسی نیست .
    در اینجا به مسئولان مشرق نیوز و خبرگزاری فارس تهمت های بدی زده ای .
    اینکه این خبرگزاری ها باطن کثیف مشایی و ...را رو میکنند دلیل نمیشود به خانواده شان تهمت های ناروا بزنی.
    قبلا هم از کسی که به 23 میلیون نفری که به روحانی رای داده اند از این نوع تهمت ها زده بود دفاع کردی .

    نور، 4 – 5: «و آنان که به زنان با عفت مؤمنه نسبت زنا دهند آن گاه چهار شاهد (عادل) بر دعوى خود نیاورند آنان را به هشتاد تازیانه کیفر دهید، و دیگر هرگز شهادت آنها را نپذیرید، و آنان مردمى فاسق و نادرستند .مگر آنهایى که بعد از آن فسق و بهتان به درگاه خدا توبه کنند و در مقام اصلاح عمل خود برآیند، در این صورت خدا البته بسیار آمرزنده و مهربان است».

    . نور، 23: «بی تردید کسانى که زنان عفیفه پاکدامن با ایمان را [که از شدت ایمان از بی عفتى و گناه بی ‏خبرند] متهم به زنا کنند، در دنیا و آخرت لعنت می ‏شوند، و براى آنان عذابى برزگ است.
    در ضمن فقط یک مرده سیاسی میتواند برای قهرمانی تیم امریکایی پیام تبریک بفرستد پس بیخودی خودت را برای احمدی نژاد جر نده ، اما اگر مزدور دشمنی یا جیره خور احمدی دزده به کارت ادامه بده .
    احمدی نژاد مخالف مذاکره با امریکا نبود و اتفاقا راه را برای روحانی باز کرد . و وقتی که دید برجام نتیجه نداد تغییر موضع داد .هم خودش و هم حامیانش مانند لیبرال ها فریبکار و کذابند.
    این هم سندش :

    http://www.rajanews.com/news/287190/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D8%B1%D8%A6%DB%8C%D8%B3-%D9%81%D8%B1%D9%82%D9%87-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%AE%D8%A7%D9%84%D9%81-%D9%85%D8%B0%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%D8%A8%D9%88%D8%AF%D8%9F-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C%E2%80%8C%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C%E2%80%8C%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D9%86%D8%A8%D8%A7%D9%84 بررسی یک ادعا؛

    (آیا رئیس فرقه بهار مخالف مذاکره با آمریکا بود؟/ مشاور احمدی‌نژاد: احمدی‌نژاد به دنبال شکستن تابوی رابطه با آمریکا بود، چرا به روحانی اجازه مذاکره دادید ولی به ما نه؟!+فیلم

    جوانفکر مشاور رسانه ای احمدی نژاد که در حلقه بهاری ها قرار دارد قبلا در مصاحبه ای پرده از اظهارات منافقانه این روزهای این جریان برداشته بود.او گفته بود: «رویکرد دکتر احمدی نژاد در قبال آمریکا و شکستن تابوی رابطه با این کشور بود)
    http://www.rajanews.com/news/285861/%D8%AA%D9%88%D9%87%DB%8C%D9%86-%D8%AD%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%81%D8%B1%D9%82%D9%87-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D8%B4%D9%87%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D9%81%D8%B9-%D8%AD%D8%B1%D9%85-%D8%B1%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%B1%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C-%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%9F%D9%85%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C

    همراهی سعودی‌ها و احمدی‌نژادی‌ها در اتهام سلطه‌گری به ایران؛

    (توهین حامیان فرقه بهار به شهدای مدافع حرم ریشه در کدام رفتار احمدی نژاد دارد؟/مشایی: کاری نکنیم که بگویند جبهه جهانی تصمیم گرفته حکومت سوریه عوض بشود و ایران همراهی نکرده!/ احمدی‌نژاد: دو طرف درگیری از آمریکا اسلحه می خرند پس شیطانی هستند

    احمدی نژاد در جریان جنگ سوریه با تقلیل فتنه صهیونیستی شام به جنگ داخلی، آن را دعوای ملت سوریه با یکدیگر معرفی کرد و اینگونه نسخه بی طرفی در این خصوص را پیچید)




  • فاسق تویی که از خبرگزاری ها فاسدی مانند مشرق و فارس و رجانیوز حمایت می کنی. و همچنین 23 میلیون پست فطرتی که برای کنسرت و رقاصی و یا از ترس جنگ به این دشمن خدا رای دادند.

    متن دارم در مورد منافق خطرناک و کثیفی مثل قالیباف حرف می زنم تو هنوز گیر احمدی نژاد هستی. به تو گفتم که حتی کشتن احمدی نژاد سر سوزنی قالیبباف را از آن زونکن خیانتهایش تبرئه نمی کند.

    گویا کر و کور هم تشریف داشتی که پاسخی برایت گذاشتن را عمدا نخواندی. بی شک شما روز قیامت هم کور محشور خواهید شد.
    برای همین عینا اراجیفی را که نوشتی دوباره تکرار کرده ای.

    من هم مجددا تکرار می کنم احمدی نژاد موافق گفتگو و علنی و عادلانه با آمریکا بود و این مساله را هم بارها و بارها اعلام کرد. گفت آماده است در صحن سازمان ملل با رییس جمهور آمریکا گفتگو کند و همه دنیا هم ببیند.


    آن چیزی که با آن مخالف بود هم گفتگو های مخفبانه و پشت پرده و ذلیلانه امثال صالحی و جلیلی در عمان بود.
    خود صالحی و کمالوندی هم به این مساله اعتراف کردند که لینکهایش را دیدی.

    آیا فهم این مساله اینقدر برایت سخت است؟


    من بارها این پاسخ را برای آن سایتهای کثیف و فاسد گذاشتم اما هیچ کدام حتی یکبار هم زحمت درج یک کامنت ساده را به خود ندادند.

    اما واقعا شعور تو در این حد است که نمی فهمی اگر قرار بود احمدی نژاد جاده صاف کن رابطه با آمریکا باشد پس اینهمه تلاش آمریکاییها برای حذف او برای جه بود؟
    قاعدتا باید از او حمایت می کردند!
    نه اینکه جان لیمبرت مسوول میز ایران در دولت اوباما بگوید که :" این انتخابات (92) در ایران بلای احمدی نژاد را از پیش روی آمریکا بر می دارد"/

    بگذار صریح بگویم که حضرات اصولگرا و اصلاح طلبان همه برای مذاکره با آمریکا مثل سگ له له می زنند. ولی چون خجالت می کشیدند این موضوع را علنا اعلام کنند تلاش کردند که قبح این مساله را بشکنند. آنهم به اسم احمدی نژاد.
    یک تیر و دو نشان. هم رابطه با آمریکا را مرتب مطرح کرده و عادی سازی می کنند و هم آن را گردن جریان انحرافی بیندازند!!


    اما حالا که در مورد سوریه حرف زدی بگذار به تو بگویم که برای ما حمالیت از سوریه به قیکمت از دست دادن رهبری جهان اسلام و ایجاد نفرت بی سابقه از شیعه در میان اهل سنت تمام شد. مخالفت با مسلمانان جهاد گرا و اسلامگریان سوریه در مقثابل حکومت سکولار و بعثی بشار اسد. این یعنی دروغ بودن تمام ادعاهای قبلی ایران در مورد حمایت از جنبش های اسلامی. جالب اینکه فقط وقتی مشایی این موضوع را اعلام کرد که دوره اسلامگرایی گذشته است همین شما او را تکفیر کردید اما در عمل همین برنامه را در سوریه اجرا کردید.
    نتیجه اش شد جنگ جهانی شیعه و سنی. از بین رفتن اعتیار جمهوری اسلامی و شخص رهبری در جهان اسلام. افتادن رهبری جهان اسلام به دست اردوغان و بن سلمان.

    حفظ بگ سنگر در ازای از دست دادن سنگرهای دیگر حماقت بود. ضمنا این مشکل را روز اول می شد با دست باز کرد نه با دندان. می شد بشار اسد همان قبل از بحران مسلمان شود و به مسجد برود و زنش هم حجاب به سر کند تا توده مردم کمتر از او احساس نفرت کنند.

    نکته دیگر اینکه برای آنکه بدانی قهرمان بزرگ ما در سوریه یعنی سردار قاسم سلیمانی هم خودش فردی بی بصیرت از نظر سیاسی است، سردار قاسم سلیمانی فرمانده مخلص، شجاع، ارزشمند و باهوش سپاه اسلام است؛ اما متاسفانه سوابق اظهارنظرات و مواضع او در مسائل سیاست داخلی کشور نشان می دهد او مکررا با خطای محاسباتی در تحلیل روبرو بوده است. عکس او با صادق خرازی در خانه اش با حضور نمادین رنگ سبز در تصویر (مرداد 88)، عکس صمیمی سردار با ظریف در خانه ی او در اوج مذاکرات پرحاشیه بین المللی، حضور در خانه مادر اسحاق جهانگیری معاون اول روحانی در بحبوحه مطرح بودن پرونده نام برادرش، اهدای انگشتر ویژه به همسر هاشمی رفسنجانی، استکبارستیز خواندن هاشمی در همه عمر سیاسی هاشمی، 2 بار حضور در جلسه فراکسیون حامیان لاریجانی در روزهای قبل از انتخابات سالانه رئیس مجلس و... تنها بخشی از مواضع سیاسی اوست.

    همین برای آنکه بفهمید چرا احمدی نژاد آن حرفها زد کافیست.
    البته شما قصد فهمیدن ندارید



  • ای کاش تمامی کسانی که در سراسر ایران هنوز علاقه ای به احمدی نژاد دارند اینجا بودند تا هم دو لینک رجانیوز را که در بالا اشاره کردم مطالعه میکردند تا به عقاید احمدی نژاد و یارانش اطلاع پیدا کنند و هم اضهارات یک احمدی نژادی واقعی را میخواندند تا متوجه میشدند با چه کسانی طرف هستند، تا پی ببرند چرا شورای نگهبان حاظر میشود روحانی خائن را تایید صلاحیت کند اما مشایی و احمدی نژاد را نه . چون اکثریت کسانی که هنوز مثل گذشته به احمدی نژاد علاقه دارند از این عقاید خطرناک و منحرف شما اگاهی ندارند.

  • من هم این لینکها و دروغ پردازی ها را خوانده ام اما بر عکس شما محتاج گدایی بصیرت از سایت روسیاه و منافقی مانند رجانیوز نبوده و نیستم. زیر همان لینکهای که می گویدد در همان زمانی منتشر شد پاسخ دادم و کامنت گذاشتم و بارها هم تکرار کردم.
    اما دریغ از حتی یکبار درج پاسخ.

    برای روانبخش سردبیر نشریه پرتو که همان نسحه مطبوعاتی رجانیوز است پاسخ نوشتم که او هم مطلقا خودش زرا به آن راه زد یا نخواند.
    قضیه واضح است و شما نمی خواهید قبول کنید.
    احمدی نژاد مخالف مذاکره ذلیلانه و مخفیانه با آمریکا عمان بود اما موافق مذاکره علنی آنهم در صح سازمان ملل و جلوی همه دورزبینها.
    این فرق شما انسانهای ترسو با فردی شجاع و نترس مانند احمدی نژاد است.

    اما شما حتی نخواستید مصاحبه های خود صالحی و کمالوندی را بخوانید. فقط هر رجانیوز بگوید!

    اما یک حساب دو دو تا چار تا است.
    اگر رجا نیوز صداقت داشت و احمدی نژاد اینطور خائن و واداده بود چرا غربیها نباید از باقی ماندن او استقبال می کردند؟
    چرا اصلاح طلبان برایش غش و ضعف نرفتند؟

    مساله واضح است. هم شما و هم اصلاح طلبان دو لبه یک قیچی هستید.

  • شما همان بیمار روانی نیستیدقبلا هم ذیل فریادهای یک طلبه بر سر رهبری همینطور دیوانه وار به احمدی نژاد فحاشی کردید در حالی که اساسا او هیچ ربطی به این ماجرا نداشت؟
    به تو گفتم احمدی نژاد را برو بکش تا خیالت راحت شود. اما کشتن احمدی نژاد سرسوزنی از خیانتهای قالیباف و لاریجانی و دیگر کسانی که داری خودت را برایش اینطور جر می دهی را تطهیر نمی کند.

    اما از آنچا که رسما در حال تکرار یک دروغ گنده هستی اینجا جوابت را می دهم. هر چند ربطی به قالیباف ندارد

    یا شیعه آل قالیباف! ان لم تکن لکم دین فکونوا احرارا فی دنیاکم.

    جهت اطلاع شما و سایت رجانیوز احمدی نژاد به هیچ وجه مخالف اصل مذاکره با آمریکا نبود.

    آنچه احمدی نژاد با آن مخالف بود مذاکرات مخفیانه و پنهانی آقای صالحی و جلیلی در عمان با آمریکاییها بود و اجازه هم نداد. که صالحی رفت و با فشار ولایتی و سایر اعاظم از خود رهبری اجازه گرفت و احمدی نژاد هم دیگر نمی توانست کاری بکند.
    http://www.asriran.com/fa/news/607829
    http://tn.ai/938402
    که هم صالحی و هم کمالوندی بارها آن را اعلام کردند.


    در حقیقت احمدی نژاد بارها در جواب آن دانشجویان آمریکایی که می گفتند چرا مذاکره با دولت ما نمی کنید می گفت ما آماده مذاکره هستیم اما در شرایط احترام متقابل و عادلانه.
    او حتی بارها و بارها تاکید کرد که می خواهد در صحن سازمان ملل و در مقابل دوربین های جهانی با رییس جمهور آمریکا مناظره کند.

    اما سایتها و روزنامه های داخلی از شرق تا کیهان و از فرارو تا رجانیوز همه فقط تیتر کردند احمدی نژاد : آماده مذاکره هستم!

    چرا ؟ تا اولا قبح مذاکره را بشکنند ثانیا آن را به اسم احمدی نژاد تمام کنند و ثالثا بحث جریان انحرافی را پر رنگ کنند.

    و این در حالی بود که آنچه احمدی نژاد گفته بود دقیقا همان موضع اساسی و اصیل جمهوری اسلامی بود.


    برای شما رجاله های حبیث جز لعنت فرستادن کار دیگری نمی توان کرد.
    ان شاء الله همه شما با شریح قاضی محشور شوید.

  • من اونی که فکر میکنی نیستم ، اتفاقا اون فرد خیلی مستدل جوابتو داده بود.
    من هیچ دفاعی از قالیباف نکردم و اون تهمت های بدی که زدی من را مجبور به پاسخگویی کرد. در ضمن اکثر چیزهایی را که در مورد قالیباف بیان کردی دروغ است.
    انشاالله خدا هدایتتان کند.

  • واقعا که حب الشیء یعمی و یصم.
    اگر در دیده مجنون نشینی
    به غیر خوبی ازلیلی نبینی

    اینها کارها و حرفهای علنی قالیباف است. کدام دروغ بود؟ اصلا چه جیزی را می توانی انکار کنی؟ بعضی هایش اتفاقا گفته های خود او در مناظرات و جلسات رسمی در صدا و سیما است.


    فاسق هم تویی که ازفاسقی مثل قالیباف حمایت می کنی و تکفیری خود تویی که تحملی یک انتقاد به به این معشوق خودت را نداری.
    فقط یک کلمه را بدان سگ آخوند و حناچی که رسما لیبرال هستند و صادقانه به این مساله اعتراف می کنند می ارزد به هیکل قالیباف لیبرال که منافقانه با چفیه عکس می اندازد و مرتب منت دوره جبهه اش را سر ملت می گذارد.در انتخابات 92 هم دیدیم چطور قالیباف دایم از خاطرات جبهه می گفت اما جلیلی یک کلمه اشاره نکرد که جانباز است و پایش را برای اسلام داده.
    البته این به معنای حمایت از جلیلی نیست. به او هم انتقادات زیادی وارد است اما به هر حال قالیباف در پستی به درجه ای رسیده است که روحانی به آن نرسیده است.

  • ali225 97/9/19 ساعت 18:38

    ای احمدی نژاد چی دوره شما دیگر تمام شده است لطفا چرت نگو اگه شما بصیرت داشتید این وضع مملکت نبود

  • اگر بصیرت به معنای دادن حق و سهم پدرخوانده های اصولگرا و دریافت حمایت و تعریف و تمجید آنها است البته هر کس چنین بصیرتی داشته باشد کافر است و نجس.

    همان بهتر که احمدی نژاد حذف شد و مورد حملات یک طرفه در منارات قرار گرفت. سایتهایش تعطیل شد و افراد به دروغ تهمت خوردند و در دادگاههای فرمایشی و غیر علنی محاکمه شدند.
    چون نظام جمهوری اسلامی لیاقت جنین رییس جمهوری را نداشت. کما اینکه هیچ پرایدی لیاقت موتور بنزداشتن را ندارد.

    و البته اینها به معنای حمایت صد درصدی از احمدی نژاد نیست. روحخیه عدالتخواه و ظلم ستیز احمدی نژاد و شجاعت او مخصوصا در مبارزه با خاندان شیطان پرست لاریجانی ستایش برانگیز است.
    اما تفکرات لیبرالی او بی اهمیت نامنیدن دو تا تا مو و تلاش برای حضور زنان در و ورزشگاهها و مدعی شدن اینکه تعین حاکمیت حق مردم است انحرافات شدید فکری او است.
    من خودم بارها در مورد این قبیل تفکرات باطل احمدی نژاد نوشتم.
    اما خوبی و بدی را باید در کنار هم دید.

    اما با این همه سگش می ارزد به سایر حضرات اصولگرا که شما دارید خودتان را برایشان جز می دهید.

  • آقای قالیباف پرست! این چیزهایی که نوشتم اساسا چه ربطی به احمدی نژاد داشت؟
    رسما اعتراف کنید که تکنوکرات هستید.
    هیچ منطقی هم ندارید.

  • ali225 97/9/22 ساعت 09:26

    خدا هدایتت کنه واقعا ....... هستی

  • حسن روحانی جاسوس انگلیس است و در کشور ما جاسوس های زیادی بوده اند و خیانت ها کرده اند . این مردم نفهم و بیشعور چرا این ... را خوردند و با رای هایشان ، آن هم دو مرتبه این جماعت خائن وطن فروش را بقدرت رساند.آن انتخابات 94 مجلس که با رای همین مردم احمق یک عده مفت خور خائن به مجلس راه یافتند تا وقتی روحانی و یارانش دین و مملکت را بتاراج میدهند خیالشان راحت باشد که مجلس از آنان حمایت خواهد کرد. پس هر چه داریم می کشیم از نفهمی های این مردم است.

  • یعنی مجلس نهم و مجالس قبل مفت خور خائن نبودند .بماند رای مردم در تهران و نهایتا چند شهر بزرگ دیگر به اصلاح طلبان لیستی و سیاسی بود . در شهرستان ها که مردم بعضا اصلا نمی دانند اصولگرا و اصلاح طلب چیست و لیبرالی و انقلابی بودن ملاک نیست بلکه چهره ها مهم است .
    گذشته از آن اکثریت اصلاح طلبان به خصوص چهره های درجه اول و اصلی آنان که از نظر اصول گرایان خائن بوده و مجلس ششم را این ها تشکیل می دادند توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شدند و تعداد اندکی از چهره های درجه سوم اصلاحات تایید صلاحیت شدند . حدود ده نفر از اعضای لیست امید در تهران که جانباز و در جنگ حضور داشته اند و از این لحاظ از بعضی اصولگرایان هم جلوترند .به قول سعید حجاريان این ها چهره های درجه اول که هیچ حتی درجه دوم و درجه سوم اصلاح طلب هم نبودند .مجلس نهم هم که برجام را با رای بالا تصویب کرد اصولگراترین و ضد فتنه ترین مجلس بود و اصلاح طلبان به قدری کم بودند که از تشکیل فراکسیون اقلیت هم بر خلاف دو مجلس هفتم و هشتم خودداری کردند .
    خوب برجام بر خلاف لایحه مقابله با پولشویی با رای بالا در مجلس اصولگرا تصویب شد .آن ها هم خائن بودند ؟ لابد از نظر شما انقلابی و قابل اعتماد که مردم فقط باید به آنها رای دهند اقلیتی از طیف تندرو و افراطی اصولگرا یعنی همان جماعت پایداری چی ها و اطرافیان مصباح یزدی هستند . نه ؟