میثم بیک میرزایی زیباکلام رو با خاک یکسان کرد!!!!


میثم بیگ میرزایی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل زیباکلام رو با خاک یکسان کرد :

آنقدر پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا را زمین میکشیم که بسوزید آقای زیباکلام !


+ 
52

- 
2
ارسال در 1397/9/19 ساعت 11:07 2018-12-10 11:07:32
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • از آن جا که ما اسرائیل را به عنوان یک کشور به رسمیت نمی شناسیم آتش زدن پرچمش مشکلی ندارد و اقدامی غیر عقلانی و نسنجیده و افراطی نیست .
    اما در مورد آمریکا قضیه فرق زیادی می کند . همان طور که حتی ضد آمریکایی ترین مسئولان کشور هم چون احمدی نژاد گفته اند ما با مردم و ملت آمریکا مشکلی نداریم بلکه درگیری و مشکل ما با دولت و رژیم حاکم بر آمریکا می باشد . با این حساب آتش زدن پرچم ملی آمریکا توهین و بی حرمتی بزرگی به ملت آمریکاست و اذهان این ملت را نسبت به ملت ایران خراب و دشمن می کند .تازه یکی از زنان مسلمان که مهمان غیر حضوری یکی از شبکه های آمریکایی بود از پرچم آمریکا به عنوان روسری استفاده کرده بود به گمان این که با این کار خودش را وطن پرست معرفی می کند که با واکنش تند و منفی تعداد زیادی از مخاطبان آمریکایی روبرو شد و در نهایت عذرخواهی کرد .
    البته صادق زیباکلام چند سال پیش در یکی از همین حضورهایش در همین دانشگاه ها به طور علنی اعلام کرد که اسرائیل را به عنوان یک کشور به رسمیت می شناسد چون سازمان ملل آن را به رسمیت شناخته است . پس با این حساب و رویکرد وی قاعدتا با آتش زدن پرچم اسرائیل هم مشکل دارد و نباید از روی آن رد شود . اما برای شما و بقیه ملت و دولتمردان که اکثرا دشمن نظام آمریکا نه مردم و ملت آمریکا هستید نباید پرچم آمریکا را آتش بزنید و یا از روی آن رد شوید که اقدامی افراطی و نسنجیده در توهین و بی حرمتی به ملت آمریکا محسوب می شود .

  • آخر چرا پرچم اسراییل آتش بزنید؟ چرا نمی گویی شما آن را به رسمیت نمی شناسید اما همه دنیا و از جمله همین آمریکای محترم جانسان برای اسراییل در مورد و از این اقدام غیر متمدانه ناراحت می شوند؟

    آقای محمد لیبرال!
    برای آخرین بار اخترام می کنم نام محمد را از روی خود بردارید. این نام بیش از حد برای ما مقدس است.

    اما هر ابلهی می فهمد که در دنیا پرچم نماد حاکمیت است و نه ملیت. لهذا اگر پرچم آفریقای جنوبی تغییر کرد، اگر پرچم یوگوسلاوی و روسیه تغییر کرد، اگر پرچم چین تغییر کرد، اگر پرچم فرانسه بعد از انقلاب آن تغییر کرد، پرچم جنوبی های آمریکا در جنگ انفصال تغییر رد، اگر پرچم آلمان بعد از جنگ دوم تغییر کرد و همین پرچم ایران بعد از انقلاب تغییر کرد فقط یک معنی دارد:

    اینکه پرچم نماد حاکمیت یک کشور است نه ملت آن. چنانچه در هیچ از کشورهای نامبرده و دهها کشور دیگر مردم عوض نشدند.
    آنچه عوض شد حاکمیت بود.

    پس ادعای تو مبنی بر اینکه پرچم نماد ملیت و مردم یک کشور است از بیخ و بنیان دروغ است.
    پرچم آمریکا نماد حاکمیت ماسونی و ضد بشری آن کشور است و بس.

    جالب اینکه شایی که اینطور کاسه داغتر از آش تشریف دارید خبر ندارید خود آمریکایی الان به کرات این پرچم را آتش می زنند. مخصوصا معتراضان به ترامپ بارها اینکار را کردند.
    و جالب اینکه دیوان عالی آمریکا هم آنها را تبرئه کرد! دقیقا به همین دلیل که پرچم آمریکا یک نماد سکولار است و هیچ قداستی ندارد و آتش زدن آن صرفا یک ابراز مخالفت سیاسی است.


    می دانم حالا می خواهی چه زری بزنی.
    می واهی بگویید پس کسانی هم که در ایران پرچم جمهوری اسلامی را آتش زدند کارشان هیچ اشکالی نداشته است!
    خیر. این پرچم مملو از عیارت مذهبی و اسم جلاله خدا است و ابدا یک نماد سکولار نیست. پس کسی که آن را آتش بزند صرفا مخالفت سیاسی نکرده است بلکه رسما به یک اعتقاد دینی اعلان جنگ داده است.
    و لهذا هیچ وقت ندیده ای که ما پرچم عربستان را آش بزنیم و نخواهیم. زد. اگر بخواهیم چنین کاری بگکنیم ابتدا عبارت مقدس شهادتین را از روی آن حذف می کنیم و سپس باقیمانده پرچم سبز و شمیر را آتش می زنیم/

  • ببخشید کامنت بالا متعلق به من یعنی محمد لیبرال بود که فراموش کردم نام خود را درج کنم .

  • حواستون هست چطور وقت و عمر عزیز جوونای دانشگاهی ما صرف این حرفها و بحثهای بی فایده با یه سری افراد معلوم الحال می شود.

  • سلام
    تازه کتاب جاذبه و دافعه امام علی علیه السلام رو خوندم.خیلی جالب هست تمام این شویی که تو کشور به راه افتاده دقیقا عین سم پاشی و شویی هست که معاویه در زمان امام علی به راه انداخت و افراد پیرامون امام به سه دسته تقسیم شدند.عزیزان اکنون حق و باطل بسیار واضح دیده میشود خواهش میکنم به حرف های افرادی مثل زیبا کلام که فکرواندیشه وابستگی در سر دارد با بصیرت گوش کنید وگرنه در دام این افرد وابسته گیر خواهید کرد

  • ناظر 97/9/19 ساعت 13:04

    حیف از وقتی که تلف شود و مقاله ای نوشته شود تا در برابر زیباکلام خوانده شود و حیف از وقتی که تلف شود تا کسانی بنشینند تا حرفهای زیباکلام را بشنوند . زیباکلام حرف و عملش از کم عقلی و نادانیست هر چند که علم دارد اما کم عقل است و چون کم عقل است علم و دانشش هم بی ارزش است چون گمراه کننده است .