حرز امام جواد - معتبرترین موسسه ادعیه معتبر ایران


معروف ترین حرز برای دفع بلایای زمینی و آسمانی حرز امام جواد (ع) است. امام جواد (ع) درباره این حرز می فرمایند: خود را به این دعا، حرز کن که اگر همه اهل زمین علیه تو قیام کنند، از همه آنها ایمن باشی. تلفن تماس جهت سفارش : 0513-7294219 09159828128 مشهد ابوطالب 15 پلاک 79 سایت موسسه : www.esmeazam.com موسسه فرهنگی اسم اعظم با مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی و تاییدیه به نشر استان قدس رضوی


+ 
68

- 
8

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اون آدمای که گفتن تو دین توسل نداریم برو قران بخون که پسران یعقوب به خود یعقوب روی اوردند برای طلب بخشش از خدا ....
    اون ادمایی که خرافه میدونن خب لزومی نداره شما ببندی برو یکم فکر کن به کلام این حرز بعد متوجه میشی همش توحید .....
    اون ادمایی هم که شیعه رو تمسخر میکنن بابت این جور موارد هم یا نا آگاه هستن که خدا آگاهشون کنه یا عمدیه که خب پول روی ادما تاثیر بسزایی داره....

    یا حق

  • ME 99/3/26 ساعت 15:42

    دعوا نکنید اونی که فکر میکنه خرافاته نبنده اونی که ‌فکر میکنه درسته ببنده

  • تبلیغاتی درباره حرز امام جواد(علیه السلام) از سوی روحانیون میشود ولی این را هم باید به مردم یادآوری کنند که:
    باید توجّه داشته باشیم که این حرز هرچند از امام جواد(علیه السلام)توصیه شده باشد به خودی خود اثری ندارد مگر اینکه خداوند متعال بخواهد
    یعنی نباید امیدتان به حرز باشد بلکه امیدتان فقط به خداوند باشد که او مسبب الاسباب است و بخاطر ایمان به او و امامت امام جواد و توصیه امام و حقایق مندرج در حرز شما را حفظ میکند.
    وگرنه خود حرز نمیتواند خودش را هم حفظ کند میگویید نه؟ حرز را آتش بزنید ببینید خودش را حفظ میکند یا نه

  • این به نظر از خرافات انحرافی راه یافته به مذهب شیعه می آید . بله اگر گفته می شد که این دعا را قبل از انجام کار یا بیرون رفتن از منزل بخوانید مشکلی نداشت اما این حرز و همراه داشتن آن مثل طلسم نمی تواند گفته امام باشد . امام با خرافه مبارزه می کند نه خرافه را نشر بدهد .
    متاسفانه علی رغم تلاش های امامان در مقابل با غلو افراطیون و غالیان این عقاید باطل و انحرافی وارد مذهب شیعه شد و این مذهب را دارای عقاید باطل افراطی و شرک آلود راجع به امامان مثل ولایت تکوینی و توسل کرد . یکی این که امامان نه فقط دارای ولایت تشریعی که در غدیر پیامبر آن را اعلام کرد هستند بلکه البته با اذن و قدرت اعطایی خدا خودشان یک پا خدا شدند !! و در آفرینش زمین و آسمان و تدبیر جهان و باران آمدن و خلقت موجودات شریک خدا هستند !!
    پناه بر خدا چگونه تحت عنوان این ولایت کذایی تکوینی شرک را وارد شیعه کردند و العیاذ بالله امامان را شریک خداوند در تدبیر جهان و خلقت کردند .
    دیگر اصل انحرافی و شرک آلود که دهها آیه قرآن در رد آن عقیده انحرافی بود توسل است .قرآن بارها گفته که از هرآن چه را می خواهید از خدا طلب کنید و این بتان که شما مشرکان آن را واسطه و وسیله تقرب و نزدیکی به خدا قرار می دهید کوچکترین کاری از آنها بر نمی آید . هم چنین در قرآن آمده که مردگان کاری نمی توانند بکنند و صدای شما را نمی شنوند .
    اما این غالیان و غلات مشرک را که مورد لعن و طرد امامان بودند ببین که چه زیرکانه تحت عنوان جایگاه رفیع و بلند امامان نزد خدا چگونه به بهانه توسل به آنها به خاطر این جایگاه بلندشان دوباره عقیده شرک آلود وسیله قراردادن غیر خدا برای نزدیکی و اجابت خواسته های خود را که در عصر جاهلی قرآن بارها با آن مبارزه کرده و مردود دانسته بود و مشرکان را به خاطر آن نهی و سرزنش کرده بود این بار به اسم محبت و دوستی اهل بیت وارد مکتب اهل بیت کرده و آن را تبدیل به مکتبی شرک آلود کردند . به طوری که امروز تقریبا در دعاها و انجام کارها یا خدا و یا الله زمزمه شیعه باشد درخواست و اجابت از امامان مرده که خودشان علی رغم جایگاه بالایشان انسان بودند ذکر لب شیعیان است . نکته قابل توجه این است که خود امامان در دعاهای اصیل خود مثل امام سجاد در صحیفه سجادیه یا امام علی خودشان را واسطه معرفی نکرده بلکه همواره خود را در مقابل خداوند انسانهای پست و کوچک معرفی کرده و طلب معرفت کرده و تضرع و زاری می کردند .
    اما متاسفانه این توسل فقط به امامان شیعه ختم نشده است . در هر شهر و روستایی جماعت عوام شیعه تحت عنوان امامزاده بقعه و بارگاهی ساخته و به آنجا رفته و از این امامزادگان طلب شفا و اجابت دعا و خواسته های خود و این اعمال شرک آلود می کنند .باید از روحانیون و توجیه کنندگان عقیده شرک آلود توسل پرسید که به فرض یازده امام شیعه جایگاه بالایی نزد خدا داشته و می توان به آنها متوسل شد و آنها را وسیله قرار داد این هزاران امامزاده سراسر کشور در دهات و شهرها را که قطعا بعضی از آنها پرهیزکار و صالح نبوده و تعداد زیادی از آنها اصلا جعلی هستند مثل امامزاده بیژن !! را چرا به آنها متوسل شده و اعمال شرک آلود انجام می دهید ؟ آیا تمام اتهام های وارد شده به شیعه از سوی وهابیت مثل قبرپرستی دروغ است یا اقدامات و عقاید انحرافی در شیعه هم وجود دارد که این اتهامات را به شیعه می زنند .؟ آیا توسل و دخیل بستن و سایر اعمال شرک آلود به هزاران امامزاده در سراسر کشور که تعداد زیادی از آنها اصلا جعلی است و روز به روز بر تعداد این امام زاده ها افزوده می شود اگر قبرپرستی نیست پس چیست ؟ آیا با توجه به این واقعیت در مورد توسل به این همه امامزاده ها و صنعت امامزاده سازی مگر وهابی ها دروغ گفته اند که شیعه قبرپرست است ؟ قبر پرستی باید شاخ و دم داشته باشد ؟






  • پیامدهای شوم خاموشی دین شناسان در مقابل انتقادها و شبهات منطقی چیستند
    ---
    انتقادهای رسانه ای فراگیر که توسط اندکی دلسوز با دلایل قرآنی و عقلی علیه کج روی در طرز دین داری و مذهب داری مردم انجام می شوند ، اگر پیوسته با سکوت و خاموشی غیر قابل توجیه دین شناسان متخصص ، که بحکم حرفه ی خویش وظیفه و مسئولیت خطیر روشنگری سازمان یافته ی روشمند آرام علمی - منطقی دینی و مذهبی را به دوش دارند ، رو به رو شوند باید با افسوس فراوان ریزش همیشگی دین داران خرد گرا و بیزاری آنان از دین و مذهب را انتظار داشت.
    این خاموشی پیوسته در مقابل کج رویهای مذکور و بی جواب ماندن شبهات منطقی در این زمینه به ادعای بغرنج بودن همیشگی دین و مذهب و به اثبات ناپذیر بودن رفتارهای دینی و مذهبی مردم مهر تایید می زند.
    این سکوت خرد گریز دین شناسان ، دین ساده و سرشت نشین الهی و مذهب قرآن گرای اصیل اهل بیت پیامبر را در تار و پود این کج رویها بدنام می سازد و حیثیت معنوی دین و مذهب و دین شناسان را مخدوش می کند و دین و مذهب را به بازیچه ی دین فروشان جعال من در آوردی ساز از خدا بی خبر و متحجران قرآن نشناس خرافه پرور که به اصول فرهنگ دین داری قرآنی جاهلند تبدیل می نماید.
    مهر بر لب ماندن متولیان دانشمند خرد گرای تبلیغ دین ، فاصله های فراخ قرآنی میان توان و علم و حکمت بی حد و مرز خداوند یکتای جهان آفرینش را با توان بی نهایت محدود بندگان مقرب از جمله پیامبران و سایر ائمه و پیشوایان بزرگ دین از بین می برد و با هاله ای گمراه کننده از ابهام دین زدا آلوده می سازد.
    خداوند در قرآن کریم کتمان حقایق روشنگریها و هشدارهای آشکار خود در زمینه ی فوق را مستوجب عذاب جبران ناپذیر و گریز ناپذیر الهی برای کتمان کنندگان معرفی می کند: « إِنَّ الَّذِينَ يَكْتُمُونَ مَا أَنْزَلْنَا مِنَ الْبَيِّنَاتِ وَالْهُدَى مِنْ بَعْدِ مَا بَيَّنَّاهُ لِلنَّاسِ فِي الْكِتَابِ أُولَئِكَ يَلْعَنُهُمُ اللَّهُ وَيَلْعَنُهُمُ اللَّاعِنُونَ » ﴿ آیه ۱۵۹ سوره بقره﴾ و « إِنَّ الَّذِينَ يَكْتُمُونَ مَا أَنْزَلَ اللَّهُ مِنَ الْكِتَابِ وَيَشْتَرُونَ بِهِ ثَمَنًا قَلِيلًا أُولَئِكَ مَا يَأْكُلُونَ فِي بُطُونِهِمْ إِلَّا النَّارَ وَلَا يُكَلِّمُهُمُ اللَّهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَلَا يُزَكِّيهِمْ وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ » ﴿ آیه۱۷۴ سوره بقره﴾.
    مایه ی بسی غم و اندوه است که دین فروشان از خدا بی خبر دنیا پرست با بهره جویی از هر فرصتی و با ابزار قرار دادن آیات مجمل قرآنی و نادیده گرفتن آیات محکم و مفصل آشکار و رسای قرآن در زمینه ی دین داری با نهایت جرئت و گستاخی بی حساب و کتاب پیوسته به من در آوردی سازی در دین و مذهب و من در آوردی گستری و گمراه و منحرف ساختن مردم دین دار از دین حق می پردازند و بنا بتاکیذ قرآن دین داری مردم پاک دل را به واپس گرایی به سمت و سوی دین داری زمان جاهلیت سوق می دهند: « وَمَا مُحَمَّدٌ إِلَّا رَسُولٌ قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلِهِ الرُّسُلُ أَفَإِنْ مَاتَ أَوْ قُتِلَ انْقَلَبْتُمْ عَلَى أَعْقَابِكُمْ وَمَنْ يَنْقَلِبْ عَلَى عَقِبَيْهِ فَلَنْ يَضُرَّ اللَّهَ شَيْئًا وَسَيَجْزِي اللَّهُ الشَّاكِرِينَ » ﴿ آیه۱۴۴ سوره آل عمران﴾.

  • تو از اول فرض را بر این می گذاری که هر چه دوست نداری و در دارالعلم به شما گفته اند بدعت است پس حتما خرافه و خلاف دین است و البته هیچ دلیلی هم نشان نمی دهی و بعد با قیافه حق به جانب و پررو تازه طلبکار هم می شوی!!
    حکایتنصرالدین که گفتند مرکز زمین کجا است! گفت محل سم خر من! اگر نمی توانید ثابت کنید!!

    در حالی که این تویی که برای ادعایت که عده ای مسلمان را به جرم استفاده از یک دعا متهم به شرک و خرافه پرستی کرده ای باید دلیل بیاوری.
    البینه علی المدعی.
    نکند این را هم یادتان نداده اند؟

    یک کلمه بگو اصلا آیا این دعا را که دارد این روحانی می گوید خوانده ای؟ یکباتر متن آن را دیده ای؟
    خوب بخوان. نترس! با یکبار خواندش کافر نمی شوی!

    کدام جمله اش شرک و خرافه است؟ آنهمه پناه بردن به خدا؟ یا اسامی حسنی او؟
    و تو از با کدام سنگ محک فهمیدی که خرافه است و خدا به آن توجهی نمی کند؟

    نه. درد تو چیز دیگری است. این دعا از سوی کسی است که تو از او و پدرانش متنفری.
    والا مرد و مردانه تا حالا یک جمله و یا دلیل آورده بودی که بعد از این همه آه و فغان کردن کجای این حرز خلاف اسلام است؟

    نه. می دانم که چیزی در دستت نیست. تا الان دهها کامنت گذاشته ای و همه هم عین هم دیگر.
    عین یک نوار ضبط شده.
    فاقد هر نوع فکر و استدلال.
    شما هرگز هدایت نخواهید شد.
    جون خودتان تصمیم گرفته اید که هدایت نشوید.

  • جاهلان دنیا پرست دین ستیز عبرت نمی آموزند
    ---
    وقتی که توی جاهل منفعت پرست ، انتقاد کلی از حرز و حجاب وطلسم را که دست باف کاهنان و جادوگران و فال گیران سود جو است و رویکرد به این خزعبلات را که کار تنبلان عبادت گریز ایست که فرق بین خدا و بنده را نمی شناسند ، بخاطر ترس از آجر شدن کاسبی طلسم فروشی حرام خود ، انتقاد از امام و از دعا قلمداد می کنی ، خود را رسوای خاص عام کرده هیزم جهنم خویش را بیشتر می کنی.
    پس از این همه رسواییهای آشکار با آمیختن دین و مذهب به انبوه من در آوردیهای تخیلات خرافی بشر ، کی می خواهید از ابزار قرار دادن مجملات قرآن و دین و مذهب و پیامبر و اهل بیت با منقولات متضاد با قرآن و عقل برای تامین و تضمین منافع حرام خویش و کمک به دشمنان گوناگون دین و مذهب و نوکری و مزدوری برای استعمار پیر انگلیس و خام خواب نگه داشتن میلیونها مردم دین دار پاک دل دست بردارید و تا فرصت هست و هنوز به مرگ حتمی دچار نشده اید به درگاه خداوند یکتای جهان هستی توبه کنید؟؟؟!!!
    تا کی می خواهید با این اباطیل قرآن ستیز و خرد گریز خود ، دین و مذهب و پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت را با انگ ننگین خرافه گستری در نظر جهانیان بدنام و منفور سازید؟؟؟!!!
    خداوند خدای عقل و حکمت و عدل به ذره ذره ی جهان هستی آگاه و به انسان از رگ گردن نزدیک تر و به همه ی منویات و رفتارهای انسان آگاه است و برای استجابت دعا چنانچه شرایط مطابق با علم و حکمت او فراهم باشند هرگز به طلسم و جادو و جمبل دین فروشان نیاز ندارد.
    توبه کن و بیش از این با قرآن ستیزی و منفعت پرستی و ریا کاری خود را رسوای خاص و عام نکن!!!
    دین فروشان از هر کیش و مذهبی که باشند شیطان پرست و مشمول لعن و نفرین خدا هستند.

  • بی سواد و جاهل منفعت پرست و وهابی نجس خودت هستی که حتی فرق طلسم و حرز را نمی دانی. آن وقت وقیحانه همه چیز را انکار می کنی.
    به حرز می گویی جادو و جمبل!
    خوب! وقتی سطح سواد و شعور تو این است دیگر هیچ انتظاری از تو نبایدداشت.

    طلسم و جادو همان ارتباط مکتوب با جن است است که با زبان مخصوصی نوشته می شود و برای عموم حرام است هر چند همان هم برایش اهلش حرام نیست. کما اینکه بر سلیمان نبی هم حرام نبود و او کافر نشد اما شیاطین بودند که کافر شدند. که و ما کفر سلیمان و لکن الشیاطین کفروا.


    اما حرز پناه بردن به خدا است. تمام مضامین آن خطاب به خود خدا است.

    بیچاره! خدا خودش در قرآن می نویسد و می گوید پناه ببر خدا از شر طلسم جادوگران - نفاثات فی العقد- مگر سوره فلق و ناس را نخوانده ای؟
    قل اعوذ برب الفلق. من شر مات خلق و من غاسق اذا وقت و من النفاثات فی العقد و من شر حاسد اذا حسد.
    حرز یعنی پناه بردن به خدا. در مقابل چه؟
    در مقابل همین چیزها.

    با این حساب خود رسول الله هم العیاذ بالله جزو تنبلان عبادت گریز ایست که فرق بین خدا و بنده را نمی شناسند!
    و تمام مسلمانانی که در طول 14 قرن معتقدند بودند که خواندن این آیات و همراه داشتن آن به معنای دعای دفع شیاطین جن و انس و دفع بلاها است
    حتما خرافاتی بوده اند!!

    و آن وقت شما ناگهان از راه رسیده و با غرور و بی سوادی عجیب و حیرت آوری همه را از بیخ و بنیان انکار می کنید!!
    و ارتباط با خدا را مساوی جادو می نامید!




  • آیا دین و دین داری به ارزیابی خرد گرا نیاز دارند؟
    ---
    ارسال پیامهای انتقادی در زمینه ی دین و مذهب و طرز دین داری رایج هرگز قصد تحمیل یک نوع دین داری ناهنجار را به دوستان و سایر گیرندگان ندارد بلکه با تبعیت از خواست خداوند به یاد آوری رهنمودهای قرآن کریم در زمینه ی چگونگی دین داری خدا پسندانه با بهره گیری از شناختهای سرشت نشین فرهنگ دین داری قرآنی انجام می گیرد.
    اگر این پیامها نتوانند در ذهن گیرنده به جرقه ای برای فعال سازی ذهن او به تفکر و تدبر خرد گرا در وحی الهی ، که هدف خداوند در ارسال دین به بشر است ، تبدیل شوند ، چنانچه گیرنده پیام نسبت به چگونگی دین داری حساس نباشد منشأ این کندی یا خمودگی یابی تفاوتی ذهنی را باید در رخنه کردن تعصب منطق گریز گمراه کننده شیطانی دانست.
    اعتقادات دین خدا پسندانه که خداوند منان برای تبلیغ و مصون نگه داشتن آنها از هرگونه تحریف و برای اتمام حجت به بشر ده ها هزار پیامبر را به فدا کاری و تحمل مشقتهای طاقت فرسا مامور نمود هرگز بازیچه نیستند که نسبت به آن بشر بی تفکر و تدبر خرد گرا یک عمر دین داری را با نداشتن توجیه علمی استوار برای اثبات این داری با تقلید کور کورانه از نیاکان ، بی تفاوت و بی پرس وجو سپری کند و در این بی تفاوتی در حساب و کتاب خداوند آب از آب تکان نخورد و همه چیز باسلام و صلوات به خیر و خوشی بگذرد.
    افسوس که طرز دین داری رایج با این گونه بی تفاوتی تباه کننده ، بنا به پیش بینیهای صادق قرآن کریم قرنها است در دنیا و در قیامت زیانهای بزرگ جبران ناپذیر و عاقبت شومی را رو در روی دین داران بی تفاوت می گذارد.
    دین شناسان مسئولیت بزرگ روشنگری را در این زمینه به دوش دارند و سکوت و خاموشی دین شناسان نسبت به این بی تفاوتی بی تردید آنان را در پیامدهای شوم این بی تفاوتی سهیم می سازد.

  • آیا شیعیان اهل بیت پیامبر می توانند دوستان و دشمنان مذهب را از یک دیگر تشخیص دهند؟؟؟!!!
    ---
    حاشا که مذهب اصیل اهل بیت پیامبر اکرم صلوات الله علیهم اجمعین با من در آویهای بشری متضاد با قرآن و عقل سازگار باشد.
    باید برای مذهب مظلوم تشیع افسوس و غم و اندوه خورد که بجای اقدام دین شناسان قرآن شناس و منطق شناس نکته سنج وفا دار به دفاع از این مذهب ، افرادی سر تا پا جاهل به اصول استدلال منطقی با ابزار قرار دادن آیاتی مجمل از کلام الله و با فحاشی و بهتان، از من در آوردیهای بشری که با شناختهای محکم و مفصل فرهنگ دین داری قرآنی ناهمگن و ناهماهنگ و متضاد اند بنام مذهب اهل بیت مظلوم پیامبر با غرض ورزی مرموز و با ترفندها و نیرنگهای رنگا رنگ به دفاع می پردازند و از این راه پیوسته دین داران پاک دل مذهب را با عوام فریبی گمراه می کنند.
    این افراد قرنها است با دست آویز قرار دادن منقولات جعلی متضاد با قرآن و عقل برای داغ نگه داشتن تنور کاسبی حرام خویش و بنفع دشمنان مذهب با من در آوردیهای باطل خود ، با دین فروشی و وارونه جلوه دادن مذهب اهل بیت پیامبر زمینه ساز بدنامی و منفور شدن این مذهب و پیشوایان مظلوم آن می شوند.
    دنباله روهای امروزی این شیادان از خدا بی خبر دانسته و ندانسته آگاهانه یا ناخود آگاه برای توجیه کشتار پیروان مظلوم مذهب به دست داعشیان و گروهای وهابی منحرف خدا نشناس دد منش با ترویج و دامن زدن به من در آوردیها بهانه سازی می کنند و سقر و هاویه ی جهنم را برای خود می خرند.
    بزرگ ترین خیانت و جنایت و ستم دشمن شاد کن در حق مذهب اهل بیت پیامبر ، برابر نشان دادن این مذهب با این من در آوردیها است که این از خدا بی خبران دین فروش بنیابت از دشمنان برای چند صباح ادامه ی عیش و نوش حرام خود با اصراری جنون آمیز و با نهایت بی پروایی پیوسته قرنها است طلایه دار انجام این خیانت و جنایت و ستم علیه دین خدا و مذهب تشیع بوده اند.
    این ستم پیشگان دنیا پرست دشمن دین و مذهب و دشمن اهل بیت مظلوم پیامبر هرگاه در دفاع از حریم مقدس پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت انتقادی از من در آوردیهای منسوب به دین و مذهب می شود با مظلوم نمایی دست پاچه و سراسیمه با انواع انگ و تهمت و افترا و بهتان و مغلطه آفرینی به سراغ منتقدان من در آوردیها می روند.
    این گمراهان کور دل ؛ غافلند از این که مدافعان حریم مقدس پیامبر و اهل بیت آن حضرت ، این دفاع را بخشی از جهاد بی سبیل الله دانسته و در راه آن از ایثار هر گرانبها با استمداد یاری از خداوند توانا هرگز دریغ نخواهند کرد.

  • شیعیان خیلی خوب دشمن اسلام را تشخیص می دهند.
    همان حرامزاده ای که گفت الرجل لیهجر. و یادش رفت که و ما ینطق عن الهوی ان هو الا وحی یوحی.
    همان کسی که به شما آموخت حسبنا کتاب الله. و یادت رفت که انی تارکم فیکم الثقلین کتاب الله و عترتی ( و یا به فول برخی از شما سنتی!) و نگفت کتاب تنها!
    همان کسی که نکارش احادیث را ممنوع کرد.

    آری. دشمن خدا همان شخص بود.

    اما داستان ما چیز دیگری است.
    تو از او هم به درجاتی بدتری.
    آن شخص اقلا اگر ادعایی هم کرد آنقدر شجاعت داشت که بگوید چه چیز را حرام و چه چه چیز را حلال می داند!

    اما تو آنقدر ترسو تشریف داری ، که اصلا این حرز را نخوانده مدعی می شوی خرافه است و حتی نمی گویی دقیقا کدام قسمت آن و کدام جمله آن را شرک و خرافه می دانی!
    کای پناه بردن به خدا شرک و خرافه است؟
    فوقش این است که گوینده این دعا را قبول نداری. اما از کجا مطمئن شده ای که خدا کسی که به او با این دستور پناه ببرد را پناه نمی دهد؟

  • آیا می دانیم بزرگترین خیانت در حق دین خدا و مذهب تشیع چیست؟؟!!!
    ---
    آیا می دانیم زشت ترین و بزرگ ترین خیانت و جنایت در حق دین خدا و در حق مذهب اهل بیت (ع) و در حق پیامبر اکرم (ص) و امامان مظلوم مذهب تشیع این است که باورهای من در آوردی مردم و داده های اعتقادی منقولات غیر قرآنی مخدوش به جعل منسوب به اهل بیت را ، که با اعتقادات قرآنی در تضاد اند و با اصول استدلال عقلی قابل اثبات نیستند ، به خدا و پیامبر و دین و مذهب نسبت دهیم و این باورها و داده های اثبات ناپذیر را اصل مذهب تشیع قلمداد کنیم؟؟؟!!!
    آیا می دانیم دین فروشان دنیا پرست این باورها را با قیاسها و تشبیه ها و تمثیلهای غیر منطقی باطل ناقص و نادرست ، عوام فریبانه با ترفندها و نیرنگهای خبیثانه برای تضمین بقای چند صباح ریاست فانی خود و تامین منافع نامشروع اربابان استعمار گر و تقویت سلطه ی طاغوتان ددمنش به ذهن توده های نا آگاه بی شمار مردم دین دار القا و تزریق می نمایند؟؟؟!!!
    آیا می دانیم خداوند در قرآن کریم دلبستگان به باورهای من در آوردی را که به معارف سرشت نشین فرهنگ دین داری قرآنی پشت کرده اند در قیامت صاحبان زیان بار ترین رفتارها و کردارها معرفی کرده و دین داری آنان را لهو و لعب و بازی و مسخره دانسته است؟؟؟!!!

  • دین خداوند دینی است عمل گرا که قرآن کریم اصول احکام و اعتقادات خرد گرای آن را با چگونگی درخواست از خداوند برای رسیدن به حاجتهای زندگی بگونه ای قابل درک و اثبات پذیر و سرشت نشین بیان کرده است.
    حرز و حجاب و دعاهای در بر گیرنده مسائل خارق العاده ی اثبات ناپذیر نمی توانند جزو این دین باشند و نسبت مطالبی غیر قابل درک ، که قرآن توصیه نکرده ، به معصوم نسبت مخدوش به جعل و دروغ و تزویر است.
    ملاک عمل به هر مطلبی بنام دین و مذهب تطابق آن با فرهنگ دین داری قرآنی است و اگر این تطابق محرز نگردد تنها اعتبار کتاب ناقل آن مطلب یا اعتبار راوی وناقل خبر بنا به شرایط علمی پذیرش حدیث و روایت نمی توانند ملاک صحت خبر و صحت نسبت آن به معصوم باشند.

  • سلام
    اگر شما قبول ندارید مردم ما افرادی مثل ایت الله بهجت رو قبول دارند و به این علمای و حرف هایشان احترام زیادی قائل هستند پس لطفا با این روحیه وهابی گرایانه مردم را گول نزنید
    شما متاسفانه از افرادی هستید که ولایت فقیه را هم قبول ندارید پس حنایتان برای مردم ایران رنگ ندارد

  • آیا نوشتن این حرز شرایط خاصی ندارد : زمان معین ، استفاده در یازوبند و طهارت نویسنده

  • سلام علیکم
    قطعا که اداب خاصی دارد و حرز توسط طلاب حوزه علمیه نوشته می شود و بسیار شرایط دیگری دارد که در سایت زیر مطالعه بفرمایید

    Www.esmeazam.com