حرز امام جواد - معجزه حرز امام جواد


معروف ترین حرز برای دفع بلایای زمینی و آسمانی حرز امام جواد (ع) است. امام جواد (ع) درباره این حرز می فرمایند: خود را به این دعا، حرز کن که اگر همه اهل زمین علیه تو قیام کنند، از همه آنها ایمن باشی. تلفن تماس جهت سفارش : 0513-7294219 09159828128 مشهد ابوطالب 15 پلاک 79 سایت موسسه : www.esmeazam.com موسسه فرهنگی اسم اعظم با مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی و تاییدیه به نشر استان قدس رضوی


+ 
62

- 
11

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خدای اهل تسنن عُمَری متاسفانه آن خداوند حقیقی نیست که معبودِ محمّد رسول الله و عترت اهل البیتش(علیهم السلام)است که آنها به درستی طبق قرآن به مردم معرّفی اش کردند
    علمای اهل تسنن عُمَر با پیروی از یهودیان نفوذی چون کعب الاحبار و ابوهریره و سوء استفاده از آیات متشابه و کج فهمی نسبت به آیات قرآن، خدای باطلی را به مردم عوامشان معرفی کردند که محدود و جسمانی و متحرک و متغییر و قابل رویت و مانند انسان است که بنابراین فقط مخلوقی ذهنی غیرواقعی و یا اینکه شیطانی از شیاطین جن را دانسته یا ندانسته عبادت میکنند و بدتر آنکه به آن موجود ناقص پُرعیب و نیازمند که اِله حقیقی نیست الله هم میگویند!
    چنانچه در کتاب صحیح بخاریشان که همه اهل تسنن به آنچه در آن نوشتند معتقدند چنین آمده:
    1- خداوند در آسمان است وهر شب پایین میاید
    صحيح البخاري- الجمعة - الدعاء في الصلاة .. - رقم الحديث : ( 1077 )
    2- خدا انگشت دارد .
    صحيح البخاري- تفسير القرآن - قوله: وما قدروا الله حق قدره - رقم الحديث :( 4437)
    3-خدا در قیامت پایش را روی جهنم میگذارد(هشت روایت)
    صحيح البخاري- تفسير القرآن - قوله: وتقول هل من مزيد- رقم الحديث : ( 4470 )
    5- خدا در روز قیامت رویت میشود .
    صحيح البخاري- التوحيد - قول الله تعالى: وجوه يومئذ ناضرة إلىربها ناظرة -رقم الحديث : ( 6882 )
    6-خدا می خندد
    صحيح البخاري- الأذان - فضل السجود-رقم الحديث : ( 764 )
    7-خدا می خندد و شهید و قاتلش را در بهشت داخل میکند.
    صحيح البخاري- الجهاد والسير - الكافر يقتل مسلم.... -رقم الحديث : ( 2614 )
    8- خدا هر شب به اسمان دنیا پایین میآید
    صحيح البخاري- الجمعة - الدعاء في الصلاة .. - رقم الحديث : ( 1077 )
    9-خدا شلوار دارد و مخلوقاتش به بند شلوارش آویزان میشوند
    10-خدا چشم دارد ولوچ نیست.
    صحيح البخاري- الجهاد والسير - كيف يعرض الإسلام...- رقم الحديث : ( 2829 )
    11-خدا خانه دارد ودر آن ساکن میشود.
    صحيح البخاري - التوحيد - قول الله تعالى : وجوه يومئذ ناضرة إلي ربها ناظرة -رقم الحديث : ( 6886
    ------------
    این در حالی است که
    الله که محمّد رسول الله و اهل البیتش ائمه هدی(علیهم السلام)به ما معرّفی کردند و الحمدللّه ما شیعیان مسلمان به او ایمان و اعتقاد داریم چنین است:
    بن ابی نجران گوید: از امام جواد(علیه السلام) راجع به توحید سؤال كردم و گفتم: میتوانم خدا را شئ تصور كنم؟ فرمود: آری ولی شئ ای كه حقیقتش درك نمی‏شود و حدّی ندارد زیرا هر چیز كه در خاطرت در آید خدا غیر او باشد، چیزی مانند او نیست و خاطره‏ ها او را درك نكنند، چگونه خاطره‏ ها دركش نكنند، در صورتیكه او بر خلاف آنچه تعقل شود و در خاطر نقش بندد می‏باشد، درباره خدا تنها همین اندازه بخاطر گذرد: ((( شئ ای هست كه حقیقتش درك نشود و حدّی ندارد))).
    اصول کافی جلد 1 باب جواز تعبیر خدا به شی روایت 1 .
    *************
    از امام باقر علیه السلام سؤال شد: رواست كه بخدا گویند چیزیست؟ فرمود: آری چیزی كه او را از حدّ تعطیل (خدائی نیست) و حدّ تشبیه (مانند ساختن او را بمخلوق) خارج كند (یعنی چون گوئی خدا چیزیست اعتراف بوجودش كرده‏ ای پس كافر و طبیعی نیستی اما باید بدانی كه او چیزیست بی مانند).
    اصول کافی جلد 1 باب جواز تعبیر خدا به شی روایت 2
    *****************
    امام صادق علیه السلام فرمودند: إنّ الله تبارک و تعالی خلو من خلقه و خلقه خلو منه، و کل ما وقع علیه اسم شیء ما خلا الله عز و جل فهو مخلوق، ‌و الله خالق کل شیء، ‌تبارک الذی لیس کمثله شیء
    همانا خداوند تبارک و تعالی تهی از خلقش، ‌و خلقش تهی از او می‌باشند، و هر چیزی که نام شیء بر آن توان نهاد مخلوق است مگر خداوند عزوجل. و خداوند خالق همه چیز است، ‌بس والاست آن که هیچ چیز مانند او نیست.
    بحارالانوار، ‌4/149؛ التوحید، ‌105؛ کافی، ‌1/83.‌
    ****************
    امام رضا(علیه السلام) فرمودند: کلّ ما فی الخلق لایوجد فی خالقه، ‌و کلّ ما یمکن فیه یمتنع فی صانعه ... إذا لتفاوتت ذاته و لتجزأ کنهه. (امام رضاعلیه السلام).
    هر چه در مخلوق باشد در خالقش پیدا نمی‌شود، و هرچه در خلق ممکن باشد در خالقش ممتنع است ...، ‌وگرنه وجود او دارای اجزای متفاوت می‌شد.
    بحارالانوار، ‌4/230، ‌التوحید، 40

  • سلام؛باید توجه داشته باشیم که این حرز هرچند از امام جواد(علیه السلام) توصیه شده باشد به خودی خود اثری ندارد مگر اینکه خداوند متعال بخواهد
    یعنی نباید امیدتان به حرز باشد بلکه امیدتان فقط به خداوند باشد که او مسبب الاسباب است و بخاطر ایمان به او و امامت امام جواد و توصیه امام و حقایق مندرج در حرز شما را حفظ میکند.
    وگرنه خود حرز نمیتواند خودش را هم حفظ کند میگویید نه؟ حرز را آتش بزنید ببینید خودش را حفظ میکند یا نه

  • پیامدهای شوم خاموشی دین شناسان در مقابل انتقادها و شبهات منطقی چیستند
    ---
    انتقادهای رسانه ای فراگیر که توسط اندکی دلسوز با دلایل قرآنی و عقلی علیه کج روی در طرز دین داری و مذهب داری مردم انجام می شوند ، اگر پیوسته با سکوت و خاموشی غیر قابل توجیه دین شناسان متخصص ، که بحکم حرفه ی خویش وظیفه و مسئولیت خطیر روشنگری سازمان یافته ی روشمند آرام علمی - منطقی دینی و مذهبی را به دوش دارند ، رو به رو شوند باید با افسوس فراوان ریزش همیشگی دین داران خرد گرا و بیزاری آنان از دین و مذهب را انتظار داشت.
    این خاموشی پیوسته در مقابل کج رویهای مذکور و بی جواب ماندن شبهات منطقی در این زمینه به ادعای بغرنج بودن همیشگی دین و مذهب و به اثبات ناپذیر بودن رفتارهای دینی و مذهبی مردم مهر تایید می زند.
    این سکوت خرد گریز دین شناسان ، دین ساده و سرشت نشین الهی و مذهب قرآن گرای اصیل اهل بیت پیامبر را در تار و پود این کج رویها بدنام می سازد و حیثیت معنوی دین و مذهب و دین شناسان را مخدوش می کند و دین و مذهب را به بازیچه ی دین فروشان جعال من در آوردی ساز از خدا بی خبر و متحجران قرآن نشناس خرافه پرور که به اصول فرهنگ دین داری قرآنی جاهلند تبدیل می نماید.
    مهر بر لب ماندن متولیان دانشمند خرد گرای تبلیغ دین ، فاصله های فراخ قرآنی میان توان و علم و حکمت بی حد و مرز خداوند یکتای جهان آفرینش را با توان بی نهایت محدود بندگان مقرب از جمله پیامبران و سایر ائمه و پیشوایان بزرگ دین از بین می برد و با هاله ای گمراه کننده از ابهام دین زدا آلوده می سازد.
    خداوند در قرآن کریم کتمان حقایق روشنگریها و هشدارهای آشکار خود در زمینه ی فوق را مستوجب عذاب جبران ناپذیر و گریز ناپذیر الهی برای کتمان کنندگان معرفی می کند: « إِنَّ الَّذِينَ يَكْتُمُونَ مَا أَنْزَلْنَا مِنَ الْبَيِّنَاتِ وَالْهُدَى مِنْ بَعْدِ مَا بَيَّنَّاهُ لِلنَّاسِ فِي الْكِتَابِ أُولَئِكَ يَلْعَنُهُمُ اللَّهُ وَيَلْعَنُهُمُ اللَّاعِنُونَ » ﴿ آیه ۱۵۹ سوره بقره﴾ و « إِنَّ الَّذِينَ يَكْتُمُونَ مَا أَنْزَلَ اللَّهُ مِنَ الْكِتَابِ وَيَشْتَرُونَ بِهِ ثَمَنًا قَلِيلًا أُولَئِكَ مَا يَأْكُلُونَ فِي بُطُونِهِمْ إِلَّا النَّارَ وَلَا يُكَلِّمُهُمُ اللَّهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَلَا يُزَكِّيهِمْ وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ » ﴿ آیه۱۷۴ سوره بقره﴾.
    مایه ی بسی غم و اندوه است که دین فروشان از خدا بی خبر دنیا پرست با بهره جویی از هر فرصتی و با ابزار قرار دادن آیات مجمل قرآنی و نادیده گرفتن آیات محکم و مفصل آشکار و رسای قرآن در زمینه ی دین داری با نهایت جرئت و گستاخی بی حساب و کتاب پیوسته به من در آوردی سازی در دین و مذهب و من در آوردی گستری و گمراه و منحرف ساختن مردم دین دار از دین حق می پردازند و بنا بتاکیذ قرآن دین داری مردم پاک دل را به واپس گرایی به سمت و سوی دین داری زمان جاهلیت سوق می دهند: « وَمَا مُحَمَّدٌ إِلَّا رَسُولٌ قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلِهِ الرُّسُلُ أَفَإِنْ مَاتَ أَوْ قُتِلَ انْقَلَبْتُمْ عَلَى أَعْقَابِكُمْ وَمَنْ يَنْقَلِبْ عَلَى عَقِبَيْهِ فَلَنْ يَضُرَّ اللَّهَ شَيْئًا وَسَيَجْزِي اللَّهُ الشَّاكِرِينَ » ﴿ آیه۱۴۴ سوره آل عمران﴾.

  • تو از اول فرض را بر این می گذاری که هر چه دوست نداری و در دارالعلم به شما گفته اند بدعت است پس حتما خرافه و خلاف دین است و البته هیچ دلیلی هم نشان نمی دهی و بعد با قیافه حق به جانب و پررو تازه طلبکار هم می شوی!!
    حکایتنصرالدین که گفتند مرکز زمین کجا است! گفت محل سم خر من! اگر نمی توانید ثابت کنید!!

    در حالی که این تویی که برای ادعایت که عده ای مسلمان را به جرم استفاده از یک دعا متهم به شرک و خرافه پرستی کرده ای باید دلیل بیاوری.
    البینه علی المدعی.
    نکند این را هم یادتان نداده اند؟

    یک کلمه بگو اصلا آیا این دعا را که دارد این روحانی می گوید خوانده ای؟ یکباتر متن آن را دیده ای؟
    خوب بخوان. نترس! با یکبار خواندش کافر نمی شوی!

    کدام جمله اش شرک و خرافه است؟ آنهمه پناه بردن به خدا؟ یا اسامی حسنی او؟
    و تو از با کدام سنگ محک فهمیدی که خرافه است و خدا به آن توجهی نمی کند؟

    نه. درد تو چیز دیگری است. این دعا از سوی کسی است که تو از او و پدرانش متنفری.
    والا مرد و مردانه تا حالا یک جمله و یا دلیل آورده بودی که بعد از این همه آه و فغان کردن کجای این حرز خلاف اسلام است؟

    نه. می دانم که چیزی در دستت نیست. تا الان دهها کامنت گذاشته ای و همه هم عین هم دیگر.
    عین یک نوار ضبط شده.
    فاقد هر نوع فکر و استدلال.
    شما هرگز هدایت نخواهید شد.
    جون خودتان تصمیم گرفته اید که هدایت نشوید.

  • آیا دین و دین داری به ارزیابی خرد گرا نیاز دارند؟
    ---
    ارسال پیامهای انتقادی در زمینه ی دین و مذهب و طرز دین داری رایج هرگز قصد تحمیل یک نوع دین داری ناهنجار را به دوستان و سایر گیرندگان ندارد بلکه با تبعیت از خواست خداوند به یاد آوری رهنمودهای قرآن کریم در زمینه ی چگونگی دین داری خدا پسندانه با بهره گیری از شناختهای سرشت نشین فرهنگ دین داری قرآنی انجام می گیرد.
    اگر این پیامها نتوانند در ذهن گیرنده به جرقه ای برای فعال سازی ذهن او به تفکر و تدبر خرد گرا در وحی الهی ، که هدف خداوند در ارسال دین به بشر است ، تبدیل شوند ، چنانچه گیرنده پیام نسبت به چگونگی دین داری حساس نباشد منشأ این کندی یا خمودگی یابی تفاوتی ذهنی را باید در رخنه کردن تعصب منطق گریز گمراه کننده شیطانی دانست.
    اعتقادات دین خدا پسندانه که خداوند منان برای تبلیغ و مصون نگه داشتن آنها از هرگونه تحریف و برای اتمام حجت به بشر ده ها هزار پیامبر را به فدا کاری و تحمل مشقتهای طاقت فرسا مامور نمود هرگز بازیچه نیستند که نسبت به آن بشر بی تفکر و تدبر خرد گرا یک عمر دین داری را با نداشتن توجیه علمی استوار برای اثبات این داری با تقلید کور کورانه از نیاکان ، بی تفاوت و بی پرس وجو سپری کند و در این بی تفاوتی در حساب و کتاب خداوند آب از آب تکان نخورد و همه چیز باسلام و صلوات به خیر و خوشی بگذرد.
    افسوس که طرز دین داری رایج با این گونه بی تفاوتی تباه کننده ، بنا به پیش بینیهای صادق قرآن کریم قرنها است در دنیا و در قیامت زیانهای بزرگ جبران ناپذیر و عاقبت شومی را رو در روی دین داران بی تفاوت می گذارد.
    دین شناسان مسئولیت بزرگ روشنگری را در این زمینه به دوش دارند و سکوت و خاموشی دین شناسان نسبت به این بی تفاوتی بی تردید آنان را در پیامدهای شوم این بی تفاوتی سهیم می سازد.

  • سنن ابي داود ص730 حديث 4084
    كِتَاب اللِّبَاسِ بَاب مَا جَاءَ فِي إِسْبَالِ الْإِزَارِ
    با تصحيح آلباني
    حَدَّثَنَا مُسَدَّدٌ حَدَّثَنَا يَحْيَي عَنْ أَبِي غِفَارٍ حَدَّثَنَا أَبُو تَمِيمَةَ الْهُجَيْمِيُّ وَأَبُو تَمِيمَةَ اسْمُهُ طَرِيفُ بْنُ مُجَالِدٍ عَنْ أَبِي جُرَيٍّ جَابِرِ بْنِ سُلَيْمٍ قَالَ رَأَيْتُ رَجُلًا يَصْدُرُ النَّاسُ عَنْ رَأْيِهِ لَا يَقُولُ شَيْئًا إِلَّا صَدَرُوا عَنْهُ قُلْتُ مَنْ هَذَا قَالُوا هَذَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّي اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قُلْتُ عَلَيْكَ السَّلَامُ يَا رَسُولَ اللَّهِ مَرَّتَيْنِ قَالَ لَا تَقُلْ عَلَيْكَ السَّلَامُ فَإِنَّ عَلَيْكَ السَّلَامُ تَحِيَّةُ الْمَيِّتِ قُلْ السَّلَامُ عَلَيْكَ قَالَ قُلْتُ أَنْتَ رَسُولُ اللَّهِ قَالَ أَنَا رَسُولُ اللَّهِ الَّذِي إِذَا أَصَابَكَ ضُرٌّ فَدَعَوْتَهُ كَشَفَهُ عَنْكَ وَإِنْ أَصَابَكَ عَامُ سَنَةٍ فَدَعَوْتَهُ أَنْبَتَهَا لَكَ وَإِذَا كُنْتَ بِأَرْضٍ قَفْرَاءَ أَوْ فَلَاةٍ فَضَلَّتْ رَاحِلَتُكَ فَدَعَوْتَهُ رَدَّهَا عَلَيْكَ
    جابر بن سليم مي گويد: به شهر مدينه وارد شدم شخصي را ديدم كه مردم گفتار و نظرات او را گوش كرده و از او فرا مي گيرند و هيچ كلامي از او صادر نمي شود مگر اينكه آن را ضبط مي كردند. گفتم: اين شخص كيست؟ گفتند: رسول خدا (ص) است. مي گويد: گفتم: عليك السلام يا رسول الله و اين تحيت را دوبار تكرار كردم.
    آن حضرت فرمود: اين گونه سلام نكن زيرا اين تحيت مردگان است. بگو: السلام عليك. گفتم: تو رسول خدايي؟ فرمود: من فرستاده ي الهي ام. همان كسي كه اگر ضرر و صدمه اي به تو رسد و او را بخواني آن را بر طرف مي كند و اگر قحطي نازل شود به او توسل بجويي گياهان را خواهد رويانيد و اگر در بيابان خشك قرار گرفتي و شتر سواري خود را كم كرده باشي و از او درخواست كمك كني آن را به تو باز مي گرداند.


    وهابي شايد بگويد:اونجايي كه پيامبر فرموده:اگر ضرر و صدمه به تو برسد و من را بخواني،آن را برطرف مي كنم،يعني در موقع زنده بودن رسول الله ص هست وقتي كه از دنيا رفت،ديگه تمام!! مي گوييم:باشه.حق با شماست{كه نيست و با صدها دليل از كتب اهل سنت ثابت كرده اييم كه نيست و آوردن آن مطالب در اينجا،از حوصله اين متن خارج است}
    وهابي شايد بگويد:آنجايي كه گفته:اگر قحطي نازل شود به او توسل بجويي...باز موقع زنده بودن پيامبر هست و نه الان كه وفات يافته!{احتمالا روايت توسل عمر به عموي رسول الله ص را بهانه كنند كه:عمر گفته:ما در زماني كه پيامبر زنده بود به او توسل مي جستيم و الان به عموي رسول الله توسل مي جوييم! مي گوييم:هرچند كه در آنجا نماز باران هست و يك شخص زنده بايد امام جماعت شود{و نمي شود كه رسول خداص را از قبر بيرون بياورند و امام جماعت كنند!!-هرچند در بيرون آوردن مردگان از قبرشان يد طولايي داريد-} ولي با اين حال باز مي گوييم:باشه حق با شماست.
    اما اي وهابيون،اين قسمت روايت كه پيامبر فرموده:اگر در بيابان خشك قرار گرفتي و شتر سواري خود را گم كرده باشي و از او درخواست كمك كني آن را به تو باز مي گرداند! اين را چه مي كني؟در بيابان خشك بي آب و علف،پيامبر كجاست كه از او درخواست شتر كني و پيامبر هم به تو شتر بدهد؟
    آلباني هم گفته:روايت صحيح هست.پس هيچ راه فراري نداريد.آيا مي توانيد بگوييد كه رسول الله ص دستور به شرك داده؟!
    فقط يك راه داريد و آن اينكه:مانند ديگر احاديث و روايات كه از كتب اهل سنت حذف كرده اييد،اين روايت را در چاپ هاي بعد حذف كنيد.

  • شیطان یاری روحانی نمای شیاد افغانی فرنگ نشین جاسوس انگلیس شاگردی خود را به تو خیلی خوب یاد داده است؟؟؟!!!

  • آقای سینه چاک من در آوردیهای متضا با قرآن و عقل و شیفته ی احادیث و روایات جعلی ناهمگن و ناهماهنگ با شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی ، استدلالهای خود و انتقادهای این بنده ی گنهکار کم سواد را کنارهم بگذار و به یک منطق شناس و عالم به علوم حدیث و روایت و درایت نشان بده تا به تو بگوید کدام یک از ما راه حق را پیش گرفته است؟؟؟!!!
    حتما بپرس با کدام دلیل از قرآن و عقل بشر مجاز است با ابتکار اعتقادها و مراسم و مناسک و شعایر من در آوردی بجای خدا بی دلیل انکار ناپذیر مردم را به باور به من در آوردیهای ذهن ناقص خود وادار سازد؟؟؟!!!
    برچسب نام معصومان را زدن روی احادیث و روایات و در کتابی به اصطلاح معتبر آمدن و از راوی به اصطلاح معتبر نقل شدن این احادیث و روایات بتنهایی برای اثبات صحت این احادیث و روایات کافی نیست بلکه برای اثبات این صحت حتما باید همگنی و هماهنگی این احادیث و روایات با شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی ثابت و محرز گردد.

  • آقای وهابی با سواد متخصص!! تو خودت که هزار ما شاء الله به خودت اجازه می دهی هر چیزی را بدون هیچ استدلال و دلیلی خرافه بنامی با کدام متخصص مشورت کردی؟ اصلا یکبار به خودت زحمت خواندن یک کتاب ساده المراجعات را داده ای؟

    متخصص دلخواه تو کیست؟
    ابن تبمیه یا محمد بن عبدالوهاب؟ شاید هم بن باز؟
    آنها هم نمی توانند این آیات و احادیث را تکذیب کنند. فقط یک کار کرده اند و آن حذف این احادیث در چاپهای جدید کتابهای مزبور در عربستان ا

    راستی اصلا در مورد کدام جمله این حرزها چیزی مخالف اسلام بود؟

    آری. بیسواد هستید و باید هم بیسواد بمانید. به شما یادداده اند فقط تکرار کننید شرک است ! خرافه است!
    اما چرا؟
    چون ابن تیمیه گفته!

  • سلام
    حرز امام جواد در کتاب مهج الدعوات ابن طاووس
    توصیه شده توسط ایت اله بهجت و ایت الله قاضی

    سیدبن طاووس کیست؟ :

    بزرگترین راوی در بین راویان حدیث حرز امام جواد (ع)سیدبن طاووس است،که بزرگانی همچون علامه مجلسی در بحار الانوار این حدیث را از وی نقل می کنند .
    این عالم دارای بزرگترین درجه زهد وتقوا بوده و در شأنش همین بس که باب ملاقات با امام زمان(عج) برای او باز بوده و ارتباط و اتصال مستقیم با حضرت داشته است

    (به نقل از محدث بزرگ شیخ عباس قمی)

  • هم کیش عزیز!!! اعتبار کتاب ناقل و راوی حدیث و روایتی که بنام دین و مذهب نقل می شوند هرگز بتنهایی ملاک اعتبار و درستی حدیث و روایت منسوب به معصوم نیست.
    برای احراز درستی و اعتبار نسبت به معصوم و درستی و اعتبار متن حدیث و روایت باید همگنی و هماهنگی متن حدیث و روایت با داده های شناختهای فرهنگ اصیل دین داری قرآنی که حد و مرز اعتقادهای دینی و مذهبی را مشخص می کنند محرز و ثابت شود و این همگنی و هماهنگی اصل مقدم بر همه ی شرایط اعتبار حدیث و روایت است.
    هر مسلمانی که می خواهد دین داری خود را با خواست خداوند مطابق سازد ملزم است ذهن خود را با شناختهای فرهنگ اصیل دین داری قرانی بویژه در زمینه های خدا شناسی و پیامبر شناسی و و بایدها و نبایدهای چگونگی دین داری در قرآن همیشه آگاه و مسلح سازد.
    نسبت دادن هر حدیث و روایتی به معصوم اگر همگنی و هماهنگی آن با شناختهای مذکور محرز نشود نسبت مخدوش به جعل و دروغ و تزویر است و پذیرفتنی نیست و امکان ندارد چنین حدیثی و روایتی را معصوم گفته باشد.
    باید برای احراز درستی و اعتبار منقولات منسوب به معصومان به این حقیقت که علمای حدیث روی آن تاکید دارند با دقت توجه کرد که بلبشوی حاکم بر جهان اسلام در دعواهای رایج میان اقوام و مذاهب دینی مسلمانان در دورانهای پس از صدر اسلام زمینه را برای جعل احادیث و روایات و نسبت آنها به پیامبر (ص) و ائمه (ع) از اهل بیت آن حضرت و سایر بزرگان دین بیشتر در زمینه های مناقب و مثالب و فضایل و مستحبات و مکروهات فراخ باز گذاشت .
    در زمینه های مذکور ده ها هزار حدیث و روایت که با شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی هیچ همسنخی و هماهنگی ندارند جعل گردیدند ولی متاسفانه بعلت سهل انگاری ناقلان در تدقیق علمی لازم در اسناد و متون ، این گونه احادیث و روایات با سرایت یافتن حتی به کتابهای به اصطلاح معتبری در جهان اسلام رواج یافتند و به بغرنج و نا مفهوم شدن دین و گمراهی مردم تا حال حاضر انجامیده اند.
    یادمان نرود اولویت و شرط اول درستی و اعتبار منقولات غیر قرآنی منسوب به دین و مذهب پیش از هر شرط دیگری همگنی و هماهنگی این منقولات با شناختهای فرهنگ اصیل دین داری قرآنی و اصول استدلال عقلی است.

  • اولا وهابی هم کیش ما نیست.
    ثانیا کجای قرآن مشکلی با دعا و حرز دارد؟ اگر کور دل نبودی جوابی برای آیاتی که از قرآن ر پاسخ تو نوشتم داشتی.
    تازه حرز چیزی نیست جز دعا به درگاه خدا حتی اگر هیچ سندی هم نداشت - که دارد و منتهی به ائمه معصومین ما است که الته شما نه امامتشان را قبول دارید و نه عصمتشان را- باز هم مثل هر دعای دیگری قابل استفاده بود.
    ثالثا تو خیال کرده ای جزییات نمازو و حج را در قرآن نوشته اند؟ خیر. اینها هم همه احادیث است! اگر منکر هستی عمل نکن!

  • فحاشی ادعای پیروی از اهل بیت را ابطال می کند
    ---
    این اصل کلی را به هوش بسپار که قرآن با دعاهایی مشکل دارد که با اصول احکام و اعتقادت و باید و نبایدهای آن ناهمگن و ناهماهنگ اند .
    حرز و حجاب در قرآن جایگاهی ندارند و پیامبر و امام که تابع محض و حی الهی و مامور به تبلیغ این وحی هستند فقط مقید به تبلیغ وحی قرآنی و بیان جزئیات آن و پیروی از این وحی اند.
    هیچ دلیلی از قران و عقل وجود ندارد که پیامبران و سایر پیشوایان دین که شخصا بحکم قرآن دست رسی به جهان غیب نداشته مانند کاهنان و ساحران منحرف برای مردم طلسم پیچی می کرده یا حق ابتکار حکم یا اعتقادی را بنام دین داشته اند.
    امکان ندارد این پیشوایان حرز و حجاب را که تلاش بشر برای تصرف در جهان غیب است و قرآن آنها را تایید نکرده از جانب خود به مردم یاد بدهند.
    شما هر اندازه به تبعیت از شیطان فحش و ناسزا گویی و بهتان زدن به دیگران را افزایش بدهی در قیامت که دشوار ترین موقعیت پاسخگویی در محضر خداوند برای بشر است باید ادعاهای خود را به اثبات برسانی ؛ پس بهتر است آخر و عاقبت خود را خراب نکنی و با فحاشی و ادعای پیروی از اهل بیت این مظلومان مقرب خدا را بیش از این نیازاری.

  • اولا دروغ می گویی. قرآن خودش پر از فحشی به منافقین و کفار است.

    او لئک کالانعام بل هم اضل-- اعراف 179
    مثله کمثل الکلب - اعراف 176
    تب یدا ابی لهب-- مسد 1
    مثل الذین حملوا التوریه ثم لم یحملوها کمثل الحمار یحمل اسفارا. -- جمعه 5

    یا مروان حکم را که آوردند پیامبر خدا صریحا گفت
    الوزغ ابن الوزغ
    که تجسم واقعی چهره برزخی این فرد بود.

    و یا امام حسین علیه السلام که صریحا ابن مرجانه را حرامزاده پسر حرامزاده نامید:

    الا و ان الدعي بن الدعي قد ركز بين اثنتين بين السلة و الذلة و هيهات مناالذلة.

    ما خدایان کسی را سب نمی کنیم. اما خود کفار و منافق هیچ جای احترامی ندارد

    اما مجددا تاکید می کنم حرز و دعا دقیقا بر اساس قرآن است. توبه خود آدم هم بدون اذکار ویژه قبول نشد.
    حالا اینکه شما کجای این ادعیه که تماما مدح و ستایش حضرت رب و عرض حاجت از او است را خلاف قرآن می دانید نشان می دهد که حنی یکی از این حرزها را خودتان نخوانده اید و صرفا کورکورانه خود را موظف به انکار هر چیزی می دانید که مذاهب اسلامی غیر از وهابیت به آن معتقد باشند.

  • در دین داری و پیامبر شناسی قرآن باید بر همه ی منابع ناظر باشد
    ---
    برای ایجاد برداشت شفاف حقیقی از این که کدام رفتارهای پیامبر اکرم (ص) الگو برای بشر اند و برای جلوگیری از هرگونه برداشت متضاد با قرآن و عقل استدلالی نزد دین داران باید تمام آیات قرآنی را که شخصیت بشری و شخصیت دینی آن حضرت را بازتاب می دهند مورد بررسی و بهره گیری قرار داد.
    چون قرآن کریم سخن خطا ناپذیر و همیشه جاودان خداوند یکتای جهان آفرینش است که به تمام جنبه های مثبت و منفی جزئیات حقایق جهان آفرینش و جزئیات حقایق تمام آفریدگان اشراف دارد ، این سخن در دستوارات و برنامه های تربیت دینی خود برای جلوگیری از هر گونه سوء برداشت ، جنبه های مثبت و منفی شخصیت مخاطبان خود حتی پیامبران را که در موضوع خطاب ذی ربط هستند بی هیچ رو در واسی بصورت شفاف و بی پرده در آیات خود بیان کرده است.
    شخصیت پردازی قرآن کریم بویژه نسبت به پیامبران ، چون با هدف دین آموزی بی شبهه و بی خطا انجام گرفته است ، برای دفع هرگونه کج فهمی و جلوگیری از هرگونه برداشت نا درست نسبت به این شخصیتها در آموختن دین همواره با بیان جنبه های مثبت و منفی رفتار این شخصیتهای بشری در آن چه که در موضوع وحی ذی ربط بوده همراه است.
    قرآن کریم همراه با ستایش وتعریف از جنبه های دینی و اخلاقی پیامبران ، در عین حال گله و نکوهش و بیان نکاتی از اشتباه و زیاده روی در رفتارهای شخصی آنان نیز داشته که برای همه ی قرآن شناسان آشکار اند .
    با توجه به این که قران یک خطاب هدایت محور جامع به همگان بویژه دین داران بشر است و در دست رس همگان وجود دارد موارد فوق در زمینه ی چگونگی پایبندی خدا پسندانه به احکام و اعتقادات دینی برای منع هرگونه انحراف در دین داری باید نزد همه ی دین داران بعنوان اساس و قانون اساسی دین داری آشکار باشد و آشکار شود.
    بشریت اگر به شناختهای قابل درک و سرشت نشین فرهنگ دین داری قرآنی در زمینه های خدا شناسی ، دین شناسی ، قرآن شناسی ، پیامبر شناسی ، انسان شناسی و رفتار شناسی بصورت موضوعی سازمان یافته آگاه نباشد و آگاه نشود ، بی تردید شیطان پلید در عمل به سوگند خود بشر را در زمینه ی دین داری به انحراف و کج روی و دوری از دین داری خدا پسندانه سوق خواهد داد.

  • دین خداوند دینی است عمل گرا که قرآن کریم اصول احکام و اعتقادات خرد گرای آن را با چگونگی درخواست از خداوند برای رسیدن به حاجتهای زندگی بگونه ای قابل درک و اثبات پذیر و سرشت نشین بیان کرده است.
    حرز و حجاب و دعاهای در بر گیرنده مسائل خارق العاده ی اثبات ناپذیر نمی توانند جزو این دین باشند و نسبت مطالبی غیر قابل درک ، که قرآن توصیه نکرده ، به معصوم نسبت مخدوش به جعل و دروغ و تزویر است.
    ملاک عمل به هر مطلبی بنام دین و مذهب تطابق آن با فرهنگ دین داری قرآنی است و اگر این تطابق محرز نگردد تنها اعتبار کتاب ناقل آن مطلب یا اعتبار راوی وناقل خبر بنا به شرایط علمی پذیرش حدیث و روایت نمی توانند ملاک صحت خبر و صحت نسبت آن به معصوم باشند.

  • آیا حقیقت فاصله ی میان خداوند آفریدگار و بنده ی آفریده را خوب می شناسیم؟؟؟!!!
    ---
    خداوند حکیم و دانای مطلق در خدا شناسی و پیامبر شناسی فرهنگ دین داری قرآنی فاصله ی لا متناهی میان ذات اقدس بی مانند خود با شخصیت بشری بندگان مقرب با هدف جلو گیری از انحراف بشر در دین داری بگونه ای آشکار و رسا و سرشت نشین و قابل درک و اثبات پذیر بصورت شفاف و روشن در آیاتی بسیار در قرآن کریم بیان کرده است .
    نادیده گرفتن این فاصله در تعامل و برخورد با ذات اقدس خداوند جهان آفرینش بی حد و مرز و تعامل و بر خورد با شخصیت بشری بندگان مقرب محدود به همه چیز و بی توجهی به لازمه های این دو نوع تعامل و خدا گونه برخورد کردن با این بندگان بنا به هشدارهای فراوان قرآن پای گذاشتن بر لبه ی پرتگاهی است که قعر آن جهنم و عذاب ابدی بخشش ناپذیر خداوند قهار است.
    نا آگاهی بشر به هشدارهای قران در باره اینگونه تعامل زمینه را برای جولان دادن شیطان پلید بقصد گمراه کردن دین داران در پوشش دین و مذهب فراخ باز می گذارد.
    دور ماندن بسیاری از پیروان مذاهب دینی مسلمانان از شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی این پیروان را بنا به تاکید قرآن با دسیسه ی دین فروشان دنیا پرست به طعمه خوبی برای دام شیطانی من در آوردیهای تحریف گر و ایجاد تفرقه میان مذاهب دینی و سوق یافتن به سوی جنگ و خون ریزی بنام دفاع از دین و مذهب تبدیل می کند ؛ و در نتیجه در جایی داعش و تکفیرهای وهابی سر ازتخم حرام بیرون می آورند و به قتل عام مسلمانان می پردازند و در جای دیگر من در آوردی پروران مزدور سلطنت استعماری انگلیس با بهانه ی دروغ دفاع از مذهب مظلوم اهل بیت پیامبر با دامن زدن پیوسته به ترویج من در آوردیها بنام مذهب آتش بیار قتل عام شیعیان به دست داعشیان و سایر تکفیریهای شیطان پرست می شوند.

  • حساب سخت قیامت را در دین آموزی فراموش نکنیم
    ---
    دین شناسان هر مذهبی اگر در دین آموزی به متدینان مذهب خود شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی و هشدارهای قرآن کریم را در دین آموزی نادیده بگیرند و این شناختها و هشدارها را در ارزیابی منقولات غیر قرآنی منسوب به معصوم که در زمینه ی آموزش دین نقل می کنند حاکم و ناظر نسازند زمینه ی بد آموزی دین و گمراه کردن دین داران و نفوذ شیطان پلید به دین داری مردم را فراخ باز می گذارند و گناه همه ی دین داران را که با این گونه بد آموزی گمراه می شوند در محضر خداوند در قیامت به دوش خواهند داشت.
    قرآن کریم در شناختهای فرهنگ الهی اصیل دین داری قرآنی و در هشدارها و باید و نبایدهای خود که به بشریت عرضه می کند چهار چوبها و حد و مرزهای روشنگر شفاف و آشکار و سرشت نشینی را هماهنگ با اصول استدلال عقلی برای دین داران در زمینه های خدا شناسی ، دین شناسی ، قرآن شناسی ، پیامبر شناسی ، انسان شناسی و رفتار شناسی تعیین کرده است که نادیده گرفتن این حد و مرزها بنا بحکم قرآن به ارتکاب گناه کبیره ی نابخشودنی خروج هلاکت بار از دین و مذهب و از دست دادن اثر مفید یک عمر دین داری منجر می گردد .
    ما مسلمانان اگر آموزش دین و مذهب را با روش آموزشی علمی و بهره گیری از شناختهای شفاف فرهنگ دین داری قرآنی و از اصول استدلال عقلی سازمان دهی و ضابطه مند نکنیم دین و مذهب را در دست جاهلان سود جوی مدعی دین شناسی به بازیچه تبدیل کرده و زمینه گمراهی و انحراف و کج روی توده های دین دار را فراهم ساخته ایم.
    با تاکید بر اکمال دین و اتمام نعمت اسلام بر مسلمانان در قران کریم و تاکید بر وحی بودن این دین و بر تبعیت عالمانه پیامبر اکرم (ص) و سایر بندگان مقرب از این وحی الهی محال است قرآن کریم روش دین داری درست را در آیات هدایت گر آشکار و تحریف ناپذیر خود بعنوان حجت غیر قابل نقض بر بشریت بیان نکرده و دین داران را در معرض گمراهی جاهلان منفعت طلب مدعی دین شناسی و جاعلان سود جوی حدیث و روایت بی سلاح و بی پناه رها کرده باشد.
    تردیدی نیست که نسبت دادن منقولات غیر قرآنی ناهمگن و ناهماهنگ با شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی که با اصول استدلال عقلی تعارض دارند ؛ نسبت دروغ و مخدوش به جعل و تزویر است و محال است چنین گفته هایی از آن معصوم باشند حتی اگر در کتابهایی به اصلاح معتبر و بر زبان راویانی بظاهر موثق نقل گردیده باشند.

  • عذاب الهی و بلایای زمینی و آسمانی دامن گیر بشر روی گردان از دین خدا که برای چند صباح عیش و نوش زشت ترین کناهان را با اصرار مرتکب می شود با اراده ی خداوند حکیم عادل نازل می گردد و هیچ حرز و دعایی باز دارنده ی آن نیست.
    خداوند در قرآن کریم به همین علت بشر را برای نجات از این عذاب و از این بلایا به ترس از خدا و توبه و بازگشت به دین خدا و نیکو کاری فراخوانده و به روی آوردن به حرز و حجاب و دعا و گریز از توبه هیچ توصیه ای نداشته است.
    دین خداوند بشر را به عمل گرایی خرد مندانه مفید و مثبت و محسوس و قابل اثبات فرا می خواند و حرز و حجاب که نیتجه ی قابل اثبات ندارند نمی توانند جزو مکتب قرآنی – توحیدی پیامبر و اهل بیت باشند.
    همه ی عبادات سرشت نشین توصیه شده از جانب خداوند از نتایج مفید و مثبت و محسوس در فرد و جامعه بر خوردارند و عباداتی که چنین نیستند توان جذب بشر را برای دراز مدت نخواهند داشت و جزو دین خداوند نمی باشند.

  • این آقایان با دین خدا و مذهب مظلوم اهل بیت پیامبر چه خرده حساب و خصومتی دارند که همیشه اصرار می ورزند در تضاد با داده های اعتقادی قرآن و در تعارض با اصول استدلال عقلی من در آوردیها و خرافات و و منقولات غیر قرآنی مخدوش به جعل و دروغ را که خرد ستیز و عوام فریب اند به مذهب اهل بیت نسبت دهند و انگ خرافه پروری را روی پیشانی این مذهب حک کنند؟؟؟!!!
    آیا این آقایان به داده های اعتقادی قرآن در باره ی پیامبر و بندگان مقرب خدا و به هشدارهای قرآنی در این زمینه نمی خواهند آگاه شوند؟؟؟!!!
    آیا ظالمان پیرو انحرافهای جاهلیت و دشمنان دین و قرآن و پیامبر و اهل بیت از حساب سخت قیامت هراس ندارند و تا این اندازه دانش ناچیز خود را بر تر از علم فراگیر خداوند می ددانند که به هشدارهای قرآن هییچ توجه نمی کنند و به عقل خود هیچ اجازه ی تفکر و تدبر در قرآن را نمی دهند و با ترویج من در آوردیها سخت علیه دین و مذهب می تازند؟؟؟!!!

  • وای بر تو ای وهابی پلید که مدتی است بدون هیچ منطقی در این سایت رها شده ای و با قیافه حق به جانب کامنت می گذاری.
    خیلی راحت هر چه را دوست نداری خرافات می خوانی.

    تو قرآن را قبول نداری. نبوت محمد را قبول نداری. غلط کرده ای که به اسم دفاع از آنها نظر می گذاری.

    اگر قرآن خوانده بودی می دانستی که حتی اشیامی توانند وسیله شفا و پیروزی باشند.

    آیا یوسف و یعقوب علیعما السلام خرافاتی بودند که به جای دعا به درگاه الهی برای شفای یعقوب از یک پیراهن به عنوان واسطه استفاده کردند؟
    فلما ان جاء البشیر القیه علی وجهه فارتد بصیرا قال الم اقل لکم انی اعلم من الله ما لا تعلمون- سوره یوسف آیه 96

    مگر خدا نبود که شفا می داد؟ پس چرا به قول شما پیامبر خدا به خرافات! متوسل می شدند؟
    و إذا مرضت فهو یشفین- شعراء -80



    آیا سموئیل پیامبر علیه السلام خرافاتی بود که می گفت تابوت عهد که دارای یادگاری ها و اشیای باقیمانده از موسی و هارون علیهما السلام است را حمل کنید تا سکینه بر شما نازل شود؟
    وقال لهم نبيهم إن آية ملكه أن يأتيكم التابوت فيه سكينة من ربكم وبقية مما ترك آل موسى وآل هارون تحمله الملائكة- بقره 248

    مگر خدا نمی توانست مستقیما سکینه را نازل کند؟ چس پرا پیامبر خدا به خرافات متوسل شد؟
    هو الذی انزل السکینه فی قلوب المؤمنین لیزدادوا ایمانا مع ایمانهم و لله جنود السموات و الارض و کان الله علیما حکیما - فتح آیه4


    جواب بده به من در مورد آدم و قبول توبه اش. مگر خدا صدای آدم را نمی شنید؟ پس چرا توبه اش را نمی پذیرفت؟
    الا بعد از آنکه خدا کلمات خاصی را به آدم یاد داد تا با آن کلمات توبه کند؟

    فتلقى آدم من ربه كلمات فتاب عليه انه هو التواب الرحيم.- بقره آیه 37

    چرا خدا بدون آن کلمات توبه آدم را قبول نکرد؟

    پس می بینی که اینها خرافات نیست. وجود شیء مخصوص یا ذکر مخصوص برای رسیدن به یک حاجت هیچ گاه خرافات نبوده و نیست.

    مشکل از جای دیگر است. مساله این است که تو خود محمد و آل محمد را خرافات می دانی و قبول نداری که آنها مثلا ذکری و یا دستوری برای مسلمانان گذاشته باشند که با آن دستورات مثلا دعایی بکنند و یا بلایی را دفع کنند.

    تو قبول نداری که اصلا بعد از رسول الله الله صلی الله علیه و آله خدا امام و جانشینی برای او در زمین تعیین کرده باشد چنانچه نقبای بنی اسراییل را تعبین کرد.

    پس بیخود اعتقادات وهابی خود را پشت دفاع از قرآن و اسلام مخفی نکن. بگو من از اساس ائمه شما را قبول ندارم و آنچه آنها دستور داده اند را خرافات می دانم.

    به این ترتیب تکلیف خواننده شیعه هم با امثال تو مشخص می شود.

  • جواب به نظر یک فحاش در روشنگری در باره ی حرز منسوب به امام جواد (ع)/ پنجشنبه 22/09/1397
    ---
    پاسخ کلوخ انداز سنگ است
    ---
    شرمت نمی آید و از خشم خدا ترس و هراس نداری که خود را با عقل ناچیز و ناتوان خویش با خدا که علم فراگیر به همه ی کائنات دارد با کمال گستاخی مقایسه می کنی و فحاشی خود را با جواب خشن و حق قرآن فریب کارانه یکی قلمداد می کنی.
    باز هم با جهل مرکب خود به اصول شناختهای سرشدت نشین فرهنگ دین داری اصیل قرآنی با یدک کشیدن این کتاب و آن کتاب و این بشر و آن بشر در تضاد با قرآن و عقل بجای کاهنان و ساحران جاهلیت فال گیری و جادو گری می کنی.
    شما برای داغ نگه داشتن بازار فال گیری و جادو گری خود که پس از فوت پیامبر تا کنون توسط شیادان دغل باز خدا نشناس رواج یافته اند با قصد فروش فال و طلسمهای روی دست مانده ، قرآن کریم و پیامبر(ص) و امامان مظلوم (ع) از اهل بیت آن حضرت را بمانند دین فروشان از خدا بی خبر ابزار کاسبی خود قرار داده ای.
    شما با جهل به درون انسانها بعلت آجر شدن نان فال گیری خویش پیوسته برای فرونشاندن خشم خود از دفاع از محکمات مفصل قرآن ، به خلق الله بد و بی راه می گویی و تهمت و بهتان می زنی و خود را با این اباطیل مسلمان جا می اندازی؟؟؟!!!
    خداوند مهربان که از رگ گردن به انسان نزدیک تر و به تمام جزئیات درون و منویات و آینده ی انسان آگاه است برای اجابت دعای بندگان نیازمند ، چنانچه شرایط دعا مطابق با علم و حکمت الهی فراهم باشند ، با همان دعاهای ساده ی قرآن دعا را بموقع اجابت می کند و به حرز و حجاب که ابزار کاسبی شکست خورده ی شما فال گیران از خدا بی خبر است هیچ نیازی ندارد و هیچگاه زمینه را برای منفعت طلبی و ثروت اندوزی ظالمانه شیادان جیب بر فریب کار باز نمی گذارد.
    خدایا ببخش چون خودت در قرآن به مظلومان اجازه ی جهر بالسوء من القول را داده ای پاسخ این کلوخ انداز ظالم و فحاش جاهل را ، که با اصرار و لجاجت محکمات مفصل قرآنت را برای ترویج کاسبی حرام فال گیری بپای مجملات مبهم کتاب تو قربانی می کند و بزرگان دین را وسیله ی این کاسبی قرار داده است ، با سنگ دادم ؛ و استغفر الله ربی و اتوب الیه لنفسی و لمن ناله اذی منٌي بظلم او بغیر ظلم.
    پایگاه روشنگری که ادعای پیروی از رهبر معظم انقلاب را دارد باید عالمانه با نکته سنجی منطقی دقیق و با برد باری پیامبر گونه مطابق با خواست رهبری نسبت به گسترش زمینه های آزاد اندیشی در کشور ، اصرار بر تشویق گفتمان مفید و سازنده میان دلسوزان وفا دار به دین و نظام و کشور را داشته باشد و بخاطر تعصبات جاهلانه ی قرآن گریز این پایگاه مجاز را در تضاد با قوانین و اخلاق رسانه ای به جایگاه تبادل فحش و بهتان و ناسزا در حق افراد و طوایف کشور تبدیل ننماید.
    اگر این فحاش مزورانه در کسوت روحانیت باشد وای بحال عاقبت بندگانی که زیر دست او دین و مذهب را آموزش می بینند و ندانسته به گمراهیها و کج رویهای جاهلی مشرب او می پیوندند.

  • آیا شیعیان اهل بیت پیامبر می توانند دوستان و دشمنان مذهب را از یک دیگر تشخیص دهند؟؟؟!!!
    ---
    حاشا که مذهب اصیل اهل بیت پیامبر اکرم صلوات الله علیهم اجمعین با من در آویهای بشری متضاد با قرآن و عقل سازگار باشد.
    باید برای مذهب مظلوم تشیع افسوس و غم و اندوه خورد که بجای اقدام دین شناسان قرآن شناس و منطق شناس نکته سنج وفا دار به دفاع از این مذهب ، افرادی سر تا پا جاهل به اصول استدلال منطقی با ابزار قرار دادن آیاتی مجمل از کلام الله و با فحاشی و بهتان، از من در آوردیهای بشری که با شناختهای محکم و مفصل فرهنگ دین داری قرآنی ناهمگن و ناهماهنگ و متضاد اند بنام مذهب اهل بیت مظلوم پیامبر با غرض ورزی مرموز و با ترفندها و نیرنگهای رنگا رنگ به دفاع می پردازند و از این راه پیوسته دین داران پاک دل مذهب را با عوام فریبی گمراه می کنند.
    این افراد قرنها است با دست آویز قرار دادن منقولات جعلی متضاد با قرآن و عقل برای داغ نگه داشتن تنور کاسبی حرام خویش و بنفع دشمنان مذهب با من در آوردیهای باطل خود ، با دین فروشی و وارونه جلوه دادن مذهب اهل بیت پیامبر زمینه ساز بدنامی و منفور شدن این مذهب و پیشوایان مظلوم آن می شوند.
    دنباله روهای امروزی این شیادان از خدا بی خبر دانسته و ندانسته آگاهانه یا ناخود آگاه برای توجیه کشتار پیروان مظلوم مذهب به دست داعشیان و گروهای وهابی منحرف خدا نشناس دد منش با ترویج و دامن زدن به من در آوردیها بهانه سازی می کنند و سقر و هاویه ی جهنم را برای خود می خرند.
    بزرگ ترین خیانت و جنایت و ستم دشمن شاد کن در حق مذهب اهل بیت پیامبر ، برابر نشان دادن این مذهب با این من در آوردیها است که این از خدا بی خبران دین فروش بنیابت از دشمنان برای چند صباح ادامه ی عیش و نوش حرام خود با اصراری جنون آمیز و با نهایت بی پروایی پیوسته قرنها است طلایه دار انجام این خیانت و جنایت و ستم علیه دین خدا و مذهب تشیع بوده اند.
    این ستم پیشگان دنیا پرست دشمن دین و مذهب و دشمن اهل بیت مظلوم پیامبر هرگاه در دفاع از حریم مقدس پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت انتقادی از من در آوردیهای منسوب به دین و مذهب می شود با مظلوم نمایی دست پاچه و سراسیمه با انواع انگ و تهمت و افترا و بهتان و مغلطه آفرینی به سراغ منتقدان من در آوردیها می روند.
    این گمراهان کور دل ؛ غافلند از این که مدافعان حریم مقدس پیامبر و اهل بیت آن حضرت ، این دفاع را بخشی از جهاد بی سبیل الله دانسته و در راه آن از ایثار هر گرانبها با استمداد یاری از خداوند توانا هرگز دریغ نخواهند کرد.

  • منظور تو از اهل بیت همان همان عایشه ام المومنین و معاویه خال المومنین هستند. اساسا قبول نداری هر حدیث و روایتی را ازائمه شیعه هر قدر هم سندش صحیح باشد.

    اما بگذار به تو حالی کنم که حختی همان اهل بیت با تعریف شنما هم معتقد به دعا و توسل بودند. وقتی در مدینه خشکسالی شد مردم از عایشه کمک خواستند. او گفت سقف روی قبر پیامبر را بردارید. با اینکار باران بسیار شدیدی آمد و بند هم نیامد تا سقف را دوباره گذاشتند.

    متن روایت: «حَدَّثَنَا أَبُو النُّعْمَانِ، حَدَّثَنَا سَعِيدُ بْنُ زَيْدٍ، حَدَّثَنَا عَمْرُو بْنُ مَالِكٍ النُّكْرِيُّ، حَدَّثَنَا أَبُو الْجَوْزَاءِ أَوْسُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ، قَالَ: قُحِطَ أَهْلُ الْمَدِينَةِ قَحْطًا شَدِيدًا. فَشَكَوْا إِلَى عَائِشَةَ. فَقَالَتْ: انْظُرُوا قَبْرَ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَاجْعَلُوا مِنْهُ كِوًى إِلَى السَّمَاءِ حَتَّى لَا يَكُونَ بَيْنَهُ وَبَيْنَ السَّمَاءِ سَقْفٌ. قَالَ: فَفَعَلُوا، فَمُطِرْنَا مَطَرًا حَتَّى نَبَتَ الْعُشْبُ وَسَمِنَتِ الْإِبِلُ حَتَّى تَفَتَّقَتْ مِنَ الشَّحْمِ، فَسُمِّيَ عَامَ الْفَتْقِ» (دارمي، عبدالله بن‌عبدالرحمن، سنن الدارمي، ج1، ص227؛ ملا هروي قاري، علي بن‌محمد، مرقاة المفاتيح شرح مشكاة المصابيح، ج9، ص3839؛ ردواني مغربي، محمد بن‌محمد، جمع الفوائد من جامع الأصول ومجمع الزوائد، ج1، ص345).


    حسين سليم اسد داراني درباره این روایت می‌نویسد:
    رجاله ثقات وهو موقوف على عائشة
    دارمي، عبدالله بن‌عبدالرحمن، پیشین،‌ ج1، ص227.

    رجال واقع در این روایت همگی ثقه‌اند و روایت نیز موقوف بر عایشه است.
    دارمی از محدثین قرن سوم بوده و در سال 255ق درگذشته است و از سلف به شمار می‌رود. بنابراین نه تنها روایت او به عنوان حجت در باب عمل سلف و توسل به پیامبر در زمان حیات قابل استفاده است، بلکه نوع فهم و روایت او نیز قابلیت استناد و احتجاج را دارد.



    اما کسی که آیات قرآن را تکذیب می کند و حاضر به پذیرش آن نیست قطعا روایت عایشه عزیزش را هم تکذیب خواهد کرد.

    چرا؟ چون وهابیت اساسا اسلام نیست. یک دین جدید و ساختگی است.
    انگلیسبها این این را ساختند تا اعتقاد به تبرک و توسل را از بین ببرند. چون تاوقتی مسلمانان به متبرک بودن زمینی به نام فلسطین اعتقاد دارند و به قبور انبیای الهی در آن متوسل می شدند محال بود این زمین را مفت و محانی تقدیم یهود کنند.
    رای همین اول باید تفکر وهابی جا می افتاد بعد اسراییل تشکیل می شد.
    لهذا عزیزان شما وهابی ها حتی یک گلوله هم به سوی اسراییل شلیک نخواهند کرد! چرا که اهل کتاب پاکند و شیعیان نجس! پیس فعلا باید شیعیان را قتل عام کرد. بعدها اگر مصلحت دانستیمد سراغ اسراییل هم می روید!!

  • آیا چیز دیگری در چنته ی سوراخ من در آوردیهای خود غیر از فحاشی و بهتان داری؟؟؟!!!
    به توی جاهل می گویند پیامبر هم نمی تواند در تضاد با سخن خدا و در تعارض با دلیل عقل روی حرف قرآن حرفی بزند ؛ آنگاه توی سبک مغز اصول نشناس من در آوردی پرست با چیدن یک مشت داستانهای سست بنیان غیر قابل اثبات دم از کار عایشه و معاویه می زنی و می خواهی با احادیث متضاد با قرآن و عقل عقیده ی ناپایدار توسل به بندگان محدود به همه ی ناتوانیها و نیازها را که هیچ دلیلی از قرآن و عقل نیست که ثابت کند تو را می بینند و می شنوند و به درون تو آگاهند بجای خواستن مستقیم از خداوند یکتای آفریدگار حاضر و ناظر و چیره بر همه چیز که از رگ گردن به تو نزدیک تر است به مردم دین دار پاک دل القا و تزریق کنی؟؟؟!!!
    آیا خداوند ده ها هزار پیامبر برای مصون نگه داشتن دین داری مردم از انحراف و تحریف فرستاد که تو و امثال تو با بازگشت و واپس گرایی به کیش منحرف نیاکان خود و با یدک کشیدن چند داستان جعلی متضاد با قرآن و عقل و با استدلالهای سر تا پا باطل بازهم به تبلیغ انحراف نیاکان بپردازی؟؟؟!!!
    قیاسها و تمثیلها و تشبیهایی را که برای اثبات صحت مدعاهای باطل خود می آوری به یک منطق شناس مسلمان پرهیز کار نشان بده تا برایت آشکار شود با این روشهای استدلالی معیوب خود و عاقبت خویش را به کدام سو سوق می دهی؟؟؟!!!

  • حقیقت پیامبر شناسی و امام شناسی و دین داری درست را باید از قرآن آموخت و جاهلان و نا آگاهان به قرآن که اصول بحث علمی را نمی شناسند حق ندارند از پیامبر و امامان و دین خدا سخن بگویند زیرا با سخن جاهلانه خود هم مردم را گمراه می کنند و هم خانه ای را در جهنم بنام خود به ثبت می رسانند.

  • آری. وهابی جوابی ندارد. می گوید قرآن را قبول دارد اما از پاسخ دادن به استدلالی که صرفا قرآن است هم عاجز است!!
    و به جای هر پاسخی می گویند حرف تو جاهلانه است!!
    خوب اگر حاهلانه است چرا جوابی نداری؟

    بیچاره بدبخت! تو امروز در مقابل مخلوق ضعیفی مثل من درمانده شده ای و جواب نداری.
    روز قیامت در پاسخ به خالق چه خواهی کرد؟

  • وقتی که شما نمی توانید این حقیقت را درک کنید که می خواهید با قیاسهای باطل که هیچ اتحادی میان اجزای آنها وجود ندارد اعتقادهای من در آوردی خود را که بجای خدا برای دین و مذهب و مردم از ذهن ناتوان خود ساخته اید جا بیاندازید حتما عصبانیت جاهلانه شما را فرا می گیرد و بافحش و بهتان می گویید چرا این استدلالهای باطل شما به جهل توصیف شده اند؟؟؟!!!
    شما اگر می خواهید توان علمی خود را ثابت کنید بگویید با کدام اصول استدلال منطقی که نزد اهل علم پذیرفته شده اند ادعاهای خود را ثابت کرده اید که می خواهید دیگران نیز به این ادعاها ایمان بیاورند؟؟؟!!!
    تا این حد با فحش و ناسزا جهل خود را که وبال دین و مذهب شده رسوا نکنید!!!
    بحث و استدلال با افرادی که اصول آن را نمی دانند دین و مذهب و علم را به ابتذال می کشاند و بهتر است شما با جهل خود به بحث نپردازید مگر این که بخاطر اهداف و منویات مرموزی به پخش لا طائلات پوچ خود مجبور هستید؟؟؟!!!

  • فحاشیها ونا سزا گوییها و بهتانهای شما با یک مشت قیاسهای باطل بی منطق و خرد گریز در نوشته ی فوق و همچنان خود را خدا پنداشتن بجز ترسیم شخصیت دین گریز حقیقی شما و امثال شما که دین را در تضاد با داده های قرآن به بازیچه ی هوی و هوسها و منافع دنیوی خود تبدیل کرده اید ، نزد کسانی که حرمت قرآن و عقل را می دانند و به شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی آگاه اند باز تاب دیگری ندارد.
    پیامبر اسلام با دستور و کمک قرآن با مخالفان برخورد عالمانه داشت ؛ شما با این روش وارونه پیرو چه کسانی هستید؟؟؟!!!
    کدام قرآن و عقل به شما اجازه داده که روز به روز با ابزار قرار دادن مجملات قرآن بگونه ای که ناهمگن و ناهماهنگ با فرهنگ دین داری قرآنی است برای ارضای هوی و هوسهای و منافع خود پیوسته برای مردم بنام دین و مذهب من در آوردی بسازید و به من در آوردیهای عوام فریبانه ی خود تقدس ببخشید و مردم را با هزینه های روز مره ی کلان که هیچ بازده مثبت و سازنده ی با دوام محسوس برای پیشرفت جوامع مسلمان ندارند بنام دین و مذهب به دنبال من در آوردیهای خود بکشانید.
    این سخن با همه افرادی است از جمله سخنان امروز آقای رحیم پور ازغدی که تصور می کنند فربه کردن دین و مذهب با اعتقادها و مراسم و مناسک و شعایر من در آوردی بشری ایرادی ندارد و با این تصور خود و دانش ناچیز ناقص خطا پذیر خود را در این زمینه به جای خداوند جهان آفرینش و به جای علم بی کران خطا ناپذیر خداوند می نشانند و من در آوردیهای ذهن خطا پذیر خود را بنام دین و مذهب جا می اندازند ؛ غافل از این که با این کار برای آخر و عاقبت خود چه سرنوشت شومی را رقم می زنند.
    حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ