جاهلیت مدرن | روابط جنسی +18


سخنرانی جایگاه زن در اسلام - 1391 - تهران


+ 
44

- 
7
ارسال در 1397/9/11 ساعت 11:28 2018-12-2 11:28:22
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام
    تو میگی خیلی حالیمه پس چرا کشورت پراید میزنه ها.
    قطعه اشقال میزنه ها.

  • سلام
    سیاست جاهلیت آفتابه
    به حساب خود افتابه سیاست داره
    به حساب من حکایت داره
    این دایره عقل است.
    بابا عرب جاهل بود
    تو چرا جاهل سیاست قافل
    ..

  • سلام
    سیاست جاهلیت آفتابه
    به حساب خود افتابه سیاست داره
    به حساب من حکایت داره
    این دایره عقل است.
    بابا عرب جاهل بود
    تو چرا جاهل سیاست قافل
    ..

  • مبین 97/9/17 ساعت 16:48

    لیبرال!خجالت نمی کشی؟
    اگه رهبر انقلاب حرفی زده شما در حدی نیستی که سبک سنگینش کنی
    بعلاوه کاملا از این شاخه پریدی رو اون شاخه
    ای کاش ۴ روز پیش میومدم

  • چه خبرتونه
    صلوات بفرستین
    این چیزا ارزش اینجور حرفایی رو نداره دنیا دو روزه!

  • در پاسخ به کامنت گزار تحت عنوان نام مهمان
    این برنامه و استراتژی را که تحت عنوان هرگز هرگز مطرح کردی را حتی جماعت مذهبی و دیندار نمی توانند اجرا کنند چرا که همه آن را قبول ندارند .تو باید یک حزب اللهی مسلک دوآتشه باشی که این چرندیات را بلغور می کنی .
    ادعایت در مورد اصلاح طلبان چرند و دور از واقعیت بود . جریان اصلاح طلب دارای جبهه بزرگی است که به قول یکی از اصول گرایان از نماز شب خوان تا مارکسیست دوآتشه در آن پیدا می شوند .البته اصلاح طلبان در زمینه های فرهنگی بر خلاف جریان اصول گرا که مدام در فکر محدودیت های فرهنگی به اسم دفاع از ارزش های دینی هستند قایل به تساهل و تسامح و عدم سخت گیری در مسایل فرهنگی و دینی هستند .به همین دلیل اقشار دارای عقاید دینی ضعیف و حتی بی دین آنان را بر اصول گرایان به خاطر تساهل و تسامح آنان ترجیح می دهند .اتفاقا هفته نامه مستقل امید جوان به این واقعیت در مورد علل شکست سنگین اصولگرایان در پایتخت یعنی تهران که حتی یک نامزد شان وارد مجلس دهم نشد به خوبی اشاره کرد .این روزنامه یکی از دلایل این شکست را بی توجهی جریان اصولگرا و عدم به رسمیت شناختن سبک های زندگی اجتماعی و فرهنگی اقشار مختلف جامعه و در نتیجه محدود بودن مخاطبان این جریان است .بنا به گفته این روزنامه جریان اصولگرا در عرصه هنر خیلی که زور زده توانسته در بین خوانندگان حامد زمانی و در بین بازیگران زن یک الهام چرخنده را جذب خود کند . در صورتی که بقیه خوانندگان که از لغو کنسرت ها ناراضی هستند یا بقیه بازیگران زن که اکثریت قریب به اتفاق بی حجاب هستند طرفدار اصلاح طلبان هستند . در نتیجه با این دلیل و سایر دلایلی که این روزنامه در شکست اصولگرایان در تهران آورده است اصولگرایان فقط در صورت کاهش مشارکت مردم تهران در انتخابات می توانند پیروز شوند وگرنه همیشه بازنده خواهند بود .البته این در مورد تهران و شهرهای بزرگ صدق می کند وگرنه در سایر شهرستان ها که مردم بعضا اصلا نمی دانند اصول گرا و اصلاح طلب چیست و به اشخاص فارق از این ها رای می دهند و بنابراین عضو جریان سیاسی خاص بودن تاثیری ندارد و چهره ها مهم اند .

    در مورد ادعاهایت راجع به جریان اصلاح طلب که مردم متدین باید آنها را تحریم کنند و به آنها زن ندهند و با آنها مثل کافر برخورد کنند و اسامی پیش از اسلام که مورد نظر اصلاح طلبان است را نگذارند و خلاصه این که خواستی نشان دهی که همه آنها ضد دین و بی دین هستند که مشتی چرندیات و مغالطه تعمیم جز به کل بود . مثل این که بگوییم همه مسلمانان طرفدار رویکرد داعش هستند . پیش از این هم گفتم که به قول یکی از اصول گرایان که البته در انتقاد از اصلاح طلبان مطرح کرده بود جبهه اصلاحات آن قدر بزرگ است که از نماز شب خوان تا مارکسیست دوآتشه در آن حضور دارند . البته این قضیه هم ناشی از همان تساهل و تسامح و این که جریان اصلاحات سبک های مختلف فکری و اجتماعی و فرهنگی را به رسمیت می شناسد می باشد . بر خلاف جریان اصول گرا به خصوص طیف تندرو و افراطی اش که حتی دیگر اصول گرایان را مثل لاریجانی انحرافی یا ساکت فتنه و این قبیل مزخرفات ابداعی خودش می داند .نتیجه معلوم است که کدام جریان در جامعه به خصوص تهران طرفدار بیش تری دارد .جریانی که مدام پی ایجاد محدودیت و تنگ کردن و طرد دیگران حتی عده ای از خودی ها برای به اصطلاح خالص کردن جریان خودش است یا جریانی که قایل به آزادی و تکثرگرایی و به رسمیت شناختن سبک های مختلف است .در همین تهران که مردم به خاطر همین قضیه از اصول گرایان رويگردان شده و به لیست امید اصلاح طلبان و مورد حمایت BBC رای دادند ده نفر از اصلاح طلبان این لیست جانباز و آزاده و به قول شما سابقه حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل را داشتند و از این لحاظ بر عده ای از اصولگرایان نیز برتری داشتند . به قول سعید حجاريان این اصلاح طلبان راه یافته به مجلس دهم چهره های درجه اول که هیچ حتی چهره های درجه دو و سه اصلاح طلب نیز نبودند . با این وجود مردم تهران علی رغم رد صلاحیت گسترده نامزدهای درجه اول و سرشناس اصلاح طلب که به لحاظ کیفی و برجستگی چهره مثل اصلاح طلبان مجلس ششم نبودند با این وجود به طور کامل و لیستی به لیست امید رای دادند و این چهره های گمنام و بعضا جانباز اصلاح طلب را بر چهره های درجه اول و سرشناس اصول گرا ترجیح داده و آنها را از مجلس بیرون انداختند .
    طبیعی است مردم تهران که به اشخاصی که مدام به بهانه دفاع از یک سبک زندگی خاص در فکر ایجاد محدودیت و حتی دخالت در زندگی خصوصی شان هستند هرروز یک قانونی مثل جمع آوری ماهواره یا ممنوعیت سگ گردانی را تصویب می کنند دیگر رای ندهند . روحانی هم از این وضعیت در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 نهایت سوء استفاده را کرده با همین ترفند و ترساندن این قشر که اگر رقیب اصول گرایش رئیسی روی کار بیاید در ایجاد محدودیت های اجتماعی و فرهنگی تا آن جا پیش خواهد رفت که بین زنان و مردان در پیاده روها هم دیوار خواهد کشید!!! رای بخش بزرگی از نسل جوان و این اقشار دارای سبک زندگی متفاوت با اعتقادات دینی ضعیف و یا اصلا لامذهب و بی اعتقاد را به خود جذب کرد و بر آرای رای خویش تا حدی از این طریق افزود .

  • مبین 97/9/17 ساعت 16:13

    این طور که شما از اصلاح طلب چهره منجی و رهایی بخش و ساده کننده و... می سازید هر کسی ببینه اصلاح طلب میشه ولی بعضی ها که میبینند چطور کشور توی دست اصلاح طلب ها رو به ویرانی گذاشته و به اصطلاح عزت ملی رو به گند کشیدن اصولگرا رو ترجیح میدن.
    شما طوری حرف زدی انگار اصولگرا ها وحشی اند! اینا فقط دو تا اسمن و خیلیا چون اصلاح طلب رو ویران کننده دیدن اصولگرا رو انتخاب کردن یا چون اصولگرا را محدود کننده دیدن اصلاح طلب شدن.
    حالا این بار تبلیغات شما چربید.
    ولی این که با سگ نچرخی دستور اسلامه و به جای این که اسم اصلاح طلب روی خودتون بزارید اگه با اسلام مشکل دارید با صراحت بگید.
    این که قضاوت کنیم جناح اصولگرا تندرو هست یا نه به شدت عقیدمون به اسلام برمیگرده و در واقع تندرو مترادف اصولگرا نیست. تندرو کسیه که داره -بدون این که بفهمه- خلاف اسلام عمل میکنه و مورد تایید اصولگرای حقیقی نیست.و البته که اصولگرا ها هم مثل اصلاح طلب ها گستره وسیعی از مردم رو شامل میشن.
    اصلاح طلب حقیقی هم این نیست که شما میگی. این که شما میگی طالب بی بند و باریه نه اصلاح. این فقط یه نقابه که پشتش قایم شدید چون هنوز جرات کافی رو ندارید که بگید مخالف اسلام هستید ولی آدم های آزاده و انقلابی (نمیدونم اسمشو میزارین اصولگرا یا اصلاح طلب) شجاع هستند و آتش به اختیار عمل میکنن و اگه به چیزی به صورت منطقی عقیده دارن میگن و نمیترسن. اصلاح طلب اسم خوبی برای خودش انتخاب نکرده چون خداوندی که ۱۴۰۰ سال پیش قرآنی که قبولش ندارید رو نازل کرده در مورد کسایی که در همه عصر ها خودشون رو اصلاح طلب میدونن یه حکم جالب داده:

    وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ (11) أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَٰكِن لَّا يَشْعُرُونَ (12) سوره بقره

    و آنگاه که به آنان گفته شود در زمین فساد نکنید می گویند ما فقط مصلحان هستیم! بدانید!آنها حتما و قطعا مفسدان هستند ولی نمی فهمند.

    وگرنه هر آدم عاقلی اصلاح رو دوست داره اگه واقعا اصلاح باشه نه کفر. ما که با بی نمازی و رابطه ی ناشی از هوس با جنس مخالف و روزه نگرفتن و ... مخالفیم تندرو نیستیم. مسلمونیم. شما هم اگه گوشهای خودت رو باز کنی می بینی اسلام نه سخته و نه خشن بلکه دین مهربانی و رشد انسانهاست. احتمالا فکر می کنید اگه عقاید یک مسلمون درست باشه جای شما توی جهنم خواهد بود و برای همین از اسلام فرار می کنید و نه به هیچ علت منطقی ای.خداوند توبه رو برای این گذاشته که از شدت ناامیدی با دستورات منطقی ای که داده مخالفت نکنید.
    به هر حال...
    لا اکراه فی الدین.
    شما هر طور عشقتون میکشه زندگی کنید و کسی مانع شما نمیشه اگه سگ بیارید توی خیابون یا بزن و بکوب راه بندازید.ما هم خیلی خوشحال تر زندگی میکنیم اگه این قدر برای محدودیتی که نیست سرو صدا نکنید.
    بعلاوه۱-باید بگم امروز که اینترنت همه جا در دسترسه همه آگاهی سیاسی دارن و این شمایی که چون پای مبارک رو از تهران بیرون نزاشتی از این موضوع بی خبری.
    ۲-فارغ به این صورت نوشته میشه.

  • آن کسی که نماز می خواند و در عین حال اصلاح طلب است یک منافق است. مجاهدین خلق هم نماز می خوانند.
    مگر می شود کسی به خدا اعتقاد داشته باشد اما باز هم دم از سازش با طاغوتها و دشمنان خدا بزند؟
    مگر می شود کسی سلم لمن سالکم و حرب لمن حاربکم بگوید و دین را از سیاست جدا بداند؟
    پس هر کس ادعا کند مسلمان است اما در عین حال اصلاح طلب باشد بی هیچ بحثی منافق است.
    حتی اگر مرجع تقلید باشد.

    اما در مورد بقیه حرفهایتان. بیخود ما را از مردم نتراسانید.
    نه کم بودن افراد جبهه حق آن را ناحق می کند و نه کثرت افراد باطل آن را به حق تبدیل می کند.
    شما یادتان رفته که برای ما نتیجه اصلا مهم نیست. ما صرفا مامور به ادای تکلیف هستیم.
    اگر مردم همراهی کردند و موفقیت دنیوی به دست آوردیم به وظیفه خود عمل کرده ایم.
    اگر هم به ظاهر شکست خوردیم و مردم راه دیگری رفتند باز هم پیش خدا روسفید هستیم.

    این شکست و پیروزیها برای امثال شما که به آخرت اعتقاد ندارید مهم است.
    هر چند
    کم فئه قلیله غلبت فئه کثره باذن الله

  • مبین 97/9/17 ساعت 16:19

    لطفا جمع نبندید. خیلی ها فقط اسم اصلاح طلب و اصولگرا رو به دوش می کشند و این وظیفه شماست که با مردم نرم باشید و امر به معروف و نهی از منکر کنید نه اینکه با اون ها بجنگید و به چشم دشمن نگاهشون کنید.
    مخصوصا با جوانها که ...
    توی دنیای امروز و با این همه حجم تبلیغات انسان جایز الخطاست.

  • مدعی هستید که ما مامور به تکلیف هستیم نه نتیجه . خوب همین رویکرد را نیز داعش و طالبان دارند . آنها هم مدعی اند که به تکلیف خود فارق از نتیجه و حمایت سایر مردم عمل می کنند و در عمل هم این را ثابت کرده اند.
    منتها شما و امثال شما تک و توک و معدودی بیش نیستید که حتی حرف و عملتان به خاطر خشونت گرایی ها و انحصار طلبی ها و رویکرد افراطی تان حتی در بین جماعت مذهبی و مقید به آداب دینی و اسلامی طرفدار و خریدار چندانی ندارد .
    ضمنا از کجا دانستید من به عنوان یک لیبرال به آخرت و مذهب اعتقادی ندارم. البته از جماعت شما تندرو و افراطی چنین رویکردی عجیب نیست .

    از همه مهمتر چه کسی گفته که همه شما فقط مامور به تکلیف در تحقق حق هستید و نتیجه برایتان مهم نیست ولو شکست بخورید . اگر نتیجه برایتان مهم نبود رهبر قبلی تان و بنیانگزار جمهوری اسلامی یعنی امام خمینی نمی گفت که حفظ حکومت اسلامی اوجب واجبات است و ولی فقیه می تواند به خاطر حفظ آن حتی نماز و روزه را تعطیل کند . تا آن جا که می دانیم هیچکس حتی هیچ کافری در طول تاریخ چنین ادعای سنگینی را جرات نکرده بود مطرح کند . بماند که این رویکرد همان رویکرد اموی نه علوی است . جد بزرگ ایشان یعنی امام علی که بنا بر عقیده شیعه از طرف
    خدا و دستور پیامبر به حکومت و رهبری انتخاب شده بود و دارای مقام عصمت هم بود و مقامشان بر خلاف حکومت ولی فقیه مورد اختلاف شیعیان نیست و معصوم هم بودند در صورتی که امام خمینی و ولی فقیه معصوم نیستند اگر می خواست بنا بر منطق امام خمینی عمل کند و حفظ حکومت اسلامی خود را مقدم بر همه ارزش های دینی و واجبات بداند که از معاویه شکست نمی خورد . بله اگر به جای امام علی نواده ایشان یعنی امام خمینی با این منطقشان که حتی در جایی اعلام کرده بودند برای حفظ نظام جاسوسی و شرب خمر هم واجب می شود که در صحیفه نور این سخنان ایشان وجود دارد و اگر جدیدا حذف نکرده باشند می توانید ببینید قطعا معاویه شکست می خورد اما امام علی که حکومتشان اسلامی ترین حکومت بود و برخلاف امام خمینی معصوم بودند چنین رویکرد حفظ حکومت دینی به هر قیمت را قبول نداشتند و لذا شکست خوردند .
    پس این ادعاهای مضحک را برای کسانی مطرح کنید که در یک شست و شوی مغزی فکر میکنند سران و دولتمردان این نظام در جایگاه امیرالمومنین علی نشستند . آنها این چرندیات و ادعاهای خلاف واقع را شاید باور کنند اما ما که واقعیت را می دانیم این دروغ ها را باور نمی کنیم . احمدی نژاد هم علی رغم اختلاف فکری که با ایشان دارم چند جا به این واقعیت ها اشاره کرده اند . یکی اش همین کلیپ در دفاع از جوان فکر و مشایی بود که اظهار کرد که گفتند ما این ها را گرفتیم تا احمدی نژاد را مهار کنیم . ایشان در ادامه گفت از امکانات حکومتی که سیصد هزار شهید داده است برای مقاصد سیاسی و شخصی تان استفاده می کنید .

  • داعشی ها هم نماز می خوانند می خواهی بگو ما نماز نخوانیم!
    اتفاقا کارشان هم کاملا درست است که برای هدف و عقیده کار می کنند. از این نظر هیچ انتقادی به آنها وارد نیست.
    انتقاد ما به آنها در اصل عقیده آنها است. عقیده آنها باطل است. مثل بت پرستانی که در بدر برای دفاع از بتهایشان کشته شدند.
    والا انسان برای عقیده حق جانش را هم بدهد ولو نتیجه نگیرد. مهم تشخیص حق از باطل است.

    اما داستان شما فرق دارد.
    شما از بیخ فرض کرده اید که اکثریت منشاء حقانیت است! این همان چیزی است که از نظر اسلام کفر محض است.
    از نظر شما کسی که ابراهیم وار تبر به دست می گیرد و یک تنه به جنگ تفکر حاکم و برتر اکثریت می رود احمق است و حقش است سوزانده شود!
    صاحب چنین عقیده ای چطور می تواند به آخرت معتقد باشد؟

    اتفاقا دعوای ما همه سر همین اعتقاد است. بدون اعتقاد به آخرت است که اقتصاد و معاش دنیا می شود هدف اصلی و تلاش برای کسب رضای خدا و جهاد و اجرای عدالت و حمایت از مظلوم می شود حماقت و کار خلاف منافع ملی! چون منفعتی فراتر از شکم و زیر شکم برای یک انسان منکر معاد وجود ندارد.
    برای او معنی ندارد زندگی در شعب ابیطالب برای اعلان توحید.
    پس نیازی به اعتراف خود نیست. تمام نظرات و نوشته های تو معنایی جز انکار معاد ندارد.

    اما آنچه امام خمینی گفت هم دقیقا تکرار حرف حضرت علی علیه السلام بود. برود بجنگید با قرآن روی سر نیزه برای حفظ حاکمیت حق.
    و این خطاب امام خمینی هم به انحمن حجتیه و مدعیان دینداری دروغین که اتفاقا دین را همان دین دسته آفتابه ای فرض کرده بودند.

    والا خیال کرده ای معاویه مشکلی با نماز و روزه داشت؟ روزی که کوفه را گرفت روی منبر رفت و گفت ای اهل کوفه! آیا گمان کردید من با شما جنگیذم که نماز بخوانید و روزه بگیرید و زکات بدهید و حج بروید؟ نه. من می دانم که شما همه اینکارها را می کنید! من با شما جنگیدم تا بر شما حکومت کنم.

    اینجا است که معلوم می شود چرا ارزش جهاد و حفظ حاکمیت اسلامی حتی از نماز و روزه با ارزشتر است. نمازی که به قیمت حکومت معاویه تمام شود ارزش چندانی ندارد!
    و اتفاقا این شما هستید که دقیقا با انکار این صحبت کاملا دقیق درست امام خمینی در خط معاویه و آل امیه قرار گرفته اید.

    اما در مورد حکومت معصوم هم دروغ می گویید. کجای مسلم بن عقیل معصوم بود که اطاعت از او واجب بود؟ یا وکلای ائمه علیهم السلام که خود امام صادق علیه السلام و ائمه بعد از او اطاعت از آنها را بر شیعیان واجب کردند؟ این عقل است که می گوید هرگاه معصوم نبود نزدیک ترین کس به او که نظر معصوم را استخراج و انتقال دهد ولایت دارد.
    این یک مساله عقلی است که اصلا دین اینکه ما پیرو امام معصوم هم باشیم چیست؟ فقط یک دلیل. چون اطاعت از دستور غیر خدا حرام است. بشر حق دستور دادن بر بشر را ندارد.
    اگر پیغمبر و امام هم دستور می دهد از خودش نیست. بلکه منتقل کننده دستور خدا است.
    به همین صورت فقیه و هر کس دیگری هم که دستور خدا را بتواند استخراج و منتقل کند ولایت دارد. منتهی اگر دستوری مطابق رای خودش و خلاف دستور خدا بدهد دیگر در آن ولایتی ندارد. و اصلا برای همین بود که مردم ما حتی اهل سنت به علمای دینی را "ملا" خطاب می کردند. ملا همان مولی بود که با کثرت استعمال تبدیل به ملا شد و البته عده ای مذبوحانه خواستند این حقیقت را انکار کنند.


    اما می دانید چه چیزی بیش از همه چیز مضحک و خنده دار است؟ اینکه شما بهانه آنکه فقیه معصوم نیست از اطاعت از دستور او خودداری می کنید!
    اما اطاعت از لیبرالیسم را در عوض تجویز می کنید!! و فراموش می کنید که اطاعت از غیر معصوم حرام است!
    گویا که در دوره غیبت حالا دین تعطیل است و خدا هم برود پی کارش! ما فعلا می رویم دنبال دموکراسی!! تا خود امام بیاید!!
    عینا حکایت بنی اسراییل که به هارون گفتند ما به گوساله پرستی ادامه خواهیم داد تا موسی بیاید!

    و مژده می دهم شما ه موسی آمد و همه گوساله پرستان را از دم تیغ گذراند.

    آقای محمد لیبرال
    شما یک شیطان هستید. همه وجودتان در کنترل شیطان است. شیطان در تو نفس می کشد و با تو تفذیه می کند و از دست تو می نویسد و نظر می دهد.
    بعد از آنهمه بحثها و فرارهای مکرر تو از پاسخ و تکرار مجدد همان اباطیل یقین دارم امیدی به هدایت تو نیست.
    فقط لطف کنید و نام محمد را از خود بردارید.
    این نام برای ما مقدس است.

  • باز که یاوه و چرند گفتی . پس در این صورت همه مسلمانان هم تروریست و طرفدار داعش هستند . باید حساب لااقل خط و مشی کلی جریان اصلاح طلب را از تک تک اصلاح طلبان جدا کنی . بله کلیت و خط مشی جریان اصلاح طلبی تساهل و تسامح فرهنگی در سیاست داخلی و سازشکاری با غرب و در صورت امکان حتی با آمریکاست .اما حتی آنهایی که خواهان حذف جریان اصلاح طلبی از نظام هستند و کلی کتاب در مورد انحرافات و خیانت ها و فتنه گری های جریان اصلاح طلب نوشتند این ادعای شما را نتوانستند مطرح کنند که همه اصلاح طلبان ولو اگر مرجع تقلید باشند هم کافرند و همه آنها این ویژگی هایی را که شما در مذمت اصلاح طلبان برشمردید دارند و بنابراین جایی در نظام ندارند .گذشته از CTF که با آرایی پایین در مجلس دهم تصویب شد و به جز معدودی اصولگرایان مثل لاریجانی و نعمتی بقیه این طیف با آن مخالفت کردند و اصلاح طلبان به جز معدودی موافق آن بودند برجام که در اصول گراترین و ضد فتنه ترین مجلس یعنی مجلس اصول گرای نهم آن هم با آرای بالا تصویب شد .در این مجلس که نزدیک هشتاد درصد آن را اصولگرایان تشکیل می دادند و اصلاح طلبان از بس که در اقلیت محض بودند نتوانستند حتی مثل دو دوره قبل در مجلس هفتم و هشتم فراکسیون اقلیت را تشکیل دهند اما همین مجلس اصولگرا و ضد فتنه ننگ نامه برجام را که متضمن دادن امتیازات زیاد به طرف های مقابل و کاهش شدید فعالیت های هسته ای در مقابل گرفتن امتیازات کمتر بود را آن هم با آرای بالا تصویب کرد .

    ضمنا شما که خودتان را مرید و فدایی رهبری می دانید چرا به قول ظریف در انقلابی گری از مقام معظم رهبری هم جلو افتاده اید تندتر و افراطی تر از ایشان عمل می کنید .رهبری علی رغم نزدیکی شان به جریان اصول گرا و طرح مباحثی مثل استکبار ستیزی و مقابله با نفوذ و خیانت های فتنه گران در ضربه به نظام که شما مصداق آن را اصلاح طلبان می دانید اعلام کردند که وجود هر دو جریان اصلاح طلب و اصول گرا برای نظام به مانند دو بال ضروری است . ایشان هم چنین خود را هم اصولگرا و هم اصلاح طلب معرفی کردند . پس با این عقیده شما رهبر هم کافر هستند .

  • مبین 97/9/17 ساعت 16:37

    آقای لیبرال گفتید که

    ضمنا شما که خودتان را مرید و فدایی رهبری می دانید چرا به قول ظریف در انقلابی گری از مقام معظم رهبری هم جلو افتاده اید تندتر و افراطی تر از ایشان عمل می کنید .رهبری علی رغم نزدیکی شان به جریان اصول گرا و طرح مباحثی مثل استکبار ستیزی و مقابله با نفوذ و خیانت های فتنه گران در ضربه به نظام که شما مصداق آن را اصلاح طلبان می دانید اعلام کردند که وجود هر دو جریان اصلاح طلب و اصول گرا برای نظام به مانند دو بال ضروری است . ایشان هم چنین خود را هم اصولگرا و هم اصلاح طلب معرفی کردند . پس با این عقیده شما رهبر هم کافر هستند .

    رهبر -که جانم فدایش- صد البته بر کوس تفرقه نمی کوبه
    کاری که هر دوی شما ضمن توهین به هم انجام میدین
    این دو تا اسم فقط بهانه ی دشمن هستند برای متلاشی کردن وحدت در ایران.
    همه ی ما ایرانی هستیم و خودمون رو مسلمون می دونیم.
    واجب تر از همه اینه که خواسته دشمن رو انجام ندیم که پراکندگیه.
    شما هم که انگار خودتون رو مرید BBC می دونید.
    حوصلم داره سر میره و فقط برای کسی که داره از روی بیکاری این ها رو می خونه می نویسم چون شما کاملا بی منطق به نظر میرسید...
    شما(لیبرال) چه جور ایرانی تباااری هستید که گوش به زنگ رسانه هابی آمریکا و انگلیسید؟
    از هویت ایرانی فقط همین رو یاد گرفتید که کوروش رو مخالف اسلام جلوه بدید؟
    کلمه دشمن برای شما مفهومی داره؟
    اونا اگه داغ حقوق بشر به دل داشتن یاد یمن می افتادن.
    احساس میکنم اگه با دیوار صحبت کنم اثر بخش تره.

  • تو عادت داری خودت را گول بزنی. اما یادت رفته وقتی خودت را گول زدی دلیل نمی شود دبگران هم گول بخورند.
    همه اصلاح طلبان از دم معتقد به انکار حاکمیت دینی ، لزوم برقراری لیبرالیسم و حکومت دموکراتیک هستند. مگر مورد دیگری هم وجود دارد؟
    مگر می شود کسی معتقد به حاکمیت اسلامی باشد و اصلاح طلب باشد؟
    حالا چه فرق می کند که نماز هم بخوانند یا نخوانند؟
    دینی که جایش فقط در مسجد است یا کارش فقط شکسیات و سهویات غسل و طهارت است و بسته شده به دسته آفتابه در گوشه مستراح اسلام نیست.

    اصلاح طلب هم منافق است. لزوما هر منافقی عضو مجاهدین خلق نیست!
    با عناوین اصولگرایانی مانند لاریجانی نعمتی هم خودت را گول می زنی. شاید این افراد روزی نقابی داشتند اما الان هیچ کسی نیست که ذره ای اعتقاد به اسلام داشته باشد در کافر و مهدور الدم بودن این افراد شک داشته باشد. کسی که اسما ریش بگذارد و انگشتر عقیق به دست کند و تسبیح هم به دست گیرد و مرتب عبارتهای عربی به کار ببرد اما در عمل نسخه های سکولار برای یک جامعه اسلامی بپیچد یک کافر است.
    فقط از نوع بسیار خطرناک. معاویه هم چنین آدمی بود. نماز شبش هم ترک نمی شد. خود شیطان برای نماز شب بیدارش می کرد. برو نماز شب بخوان که نماز شب خواندن تو به نفع من است!

  • این کامنت متعلق به من یعنی محمد لیبرال بود که ببخشید نام خود را فرامش کردم درج کنم .

  • آهای بچه متدینا دست به کار شید اونم آتش به اختیار که قافله رو باختیم
    تا متحد و یکدست نشیم درست نمیشه
    باید این تفرقه و تشتت رو کنار بزاریم
    این توهین و تهمت و دروغ و افترا و فحش و گناه رو به گردن این و اون انداختن کار رو خراب تر میکنه
    خدا توی قرآن میگه:«وَ عْتَصمُوا بحَبْل‌ للّه‌ جَميعاً وَلاَ تَفَرِّقُوا» (آل‌ عمران‌103/).
    امام علی(ع) میگه:بخدا سوگند! گمان دارم اينان قدرت را از شما بگيرند، زيرا آنان بر باطل خويش، وحدت دارند و شما در حق خود پراكنده‏ايد و شما از رهبر خود در راه حق فرمان نمي‏بريد اما آنان از رهبر خود در مسير باطل اطاعت مي‏كنند.
    آیا قدرت رو گرفتن یا نه؟

  • متحد شدن یا نشدن تفاوتی ندارد وقتی که استراتژی و راهی برای اجرا ندارید. شما باید بفهمید که ما نمی توانیم با ابزار رسانه به جنگ رسانه برویم. این زمین بازی دشمن است.

    ابزار ما اربعین است. ابزار ما راهیان نور است. ابزار ما اصرار بر اجرای شریعت است. ابزار ما مسجد و منبر و دعای ندبه است.
    و در نهایت اینکه قهرمانان واقعی که می توانند این فضا را بشکننند افرادی از قبیله نواب صفوی هستند.
    بدون حذف فیزیکی امثال رزم آرا محال بود نفت ملی شود.

    اگر هم می خواهید متحد شوید اتحادتان زمانی ارزش دارد که به طور یکپارچه بخش کافر جامعه را تحریم کنید.

    از خرید کردن از مفازه هایی که صاحبانشان ولنگار هستند و یا از زنان بی حجاب استفاده می کنند خودداری کنید.
    هرگز به رستوران ها و هتلهایی که از پیشخدمتهای زن آنچنانی استفاده می کنند نروید.
    هرگز به خانواده های اصلاح طلب زن ندهید و از آنها زن نگیرید. مگر موردی که برایتان قطعی شود راه دختر از پدر و مادرش جدا است.
    هرگز با اصلاح طلب نشست و برخاست دوستانه نداشته باشید. لب به غذای آنها نزنید. کاری کنید که آنها بفهمند از ایشان متنفرید.
    اگر بازاری هستید هرگز به اصلاح طلب کالا نفروشید و از اصلاح طلب چیزی نخرید.
    هرگز از سایتهایی که از تصاویر زنان برای تبلیغ کالا استفاده می کنند نظیر بامیلو و امثال آن خرید نکنید.
    هرگز اسم فرزندان خود را از اسامی دلخواه اصلاح طلبان و غربگرایان مانند اسامی ایرانیان قبا از اسلام انتخاب نکنید. حتما و حتما بدانید که ای بحث اسم گذاری هم یک مبارزه است. مصرانه اسامی مذهبی و دینی را انتخاب کنید.
    هرگز البته دلخواه غربی ها را نپوشید و به فرزندانتان هم نپوشانید. برای مثال لباسهای جین (لی) که دیدید چقدر مورد علاقه نتانیاهو است. این لباس امروز نماد غربگرایی در دنیا است. هرگز هم لباسهای تنگ نپوشید.
    هرگز به پزشک جنس مخالف مراجعه نکنید مگر آنکه هیچ چاره دیگری وجود نداشته باشد.
    هرگز به پزشکان کراوات زده و غربی مراجعه نکنید مگر آنکه درمان منحصرا به دست آنها باشد.
    به فرزندان خود یاد دهید که باید از اصلاح طلبان و اقشار بی دین متنفر باشند. هرگز نسبت به رفت و آمدهای فرزندان نووان خود و دوستانی که پیدا می کنند و حرفهایی که معلمانشان در مدارس می زنند بی تفاوت نباشید.

    در عوض حضور در مسجد ها را افزایش دهید. مساجدی که عموما انقلابی هستند آنها را پر کنید. حتما فرزندان خود را به همراه ببرید. فقط نگذارید خسته شوند. در خانه شما نباید کسی بی نماز بماند.
    اگر برنامه ای مانند دعای ندبه و کمیل در محله شما وجود دارد حتما آن را بیا شکوه برگزار کنید.
    یاد شهدا را گرامی بدارید. پدران و مادران شهدا را از قبل وفات دریابید.
    تظاهر به ارزشهای اسلامی در ملاعام را فراموش نکنید. اصرار بر فرستادن صلوات بلند در مجامع. در وقت سوار شدن در اتوبوس و هواپیما و نظایر آن را فراموش نکنید.
    حتما برنامه حضور گلزار شهدا به طور هفتگی داشته باشید. ارتباط به شهدا انسان را عوض می کند.
    اصرار بر دعای عهد در هر روز داشته بیاشید و به امام زمان دایما متوسل باشید.
    همکاران مومن خود را که در فشار اقتصادی هستند یاری کنید. مبادا آنها به حرام دجار شوند.
    برای خانواده های مومن و مخصوصا دختران مومن که به دلیل حیا و عفت در جامعه شناخته نشده و مجرد مانده اند اقدام کنید و اگر چنین افرادی را می شناسید زمینه ازدواج آنها با جوانان مومن و دارای شغل حلال را فراهم کنید.
    جوانان مومن بیکار را اگر می توانید به قیمت به اشتغال سالم برسانید.
    اگر بازاری هستید حتما به همکاران مومن فقیر خود کمک کنید و مخصوصا با آنها خرید و فروش داشته باشید.
    هرگز ربا نکپیرید و نزدیک ربای بانکی به اصطلاح اسلامی نشوید.
    زنان و دختران خود را وادار به استفاده از حجاب کنید. مخصوصا برای تربیت مذهبی دختران و عادت دادنشان به حجاب از همان سه سالگی شروع کنید.



    همه اینکارها را هم که انجام دادید بدانید صرفا به وظیفه عمل کرده اید و قرار نیست موفق شوید و جامعه را عوض کنید. خود مبارزه کردن با این جامعه هدف است.
    با اینکارها در امر ظهور تسریع خواهید کرد.

  • مبین 97/9/17 ساعت 15:09

    شما جبهه تندی علیه اصلاح طلب گرفته اید. این درسته که من باهاشون موافق نیستم ولی این رفتار هایی که برای اونها مناسب میدونید باعث میشه وحدت از بین بره و اونها هم علیه شما جبهه بگیرند و اینطور برخورد کنند. این روش غلطه و بیشتر شبیه لجبازیه. با این کار به اختلاف دامن میزنید و کسی اصلاح نمیشه. راه بهتر اینه که در جمعهایی که همه حضور دارن حاضر باشید و به صورت منطقی از افکار خودتون دفاع کنید. این کار روی انسان منطقی و عاقل اثر داره در حالیکه روش اول روی همه اثر منفی میگذاره.
    شما اصلاح طلب رو با منافق مترادف گرفته اید ولی نمیتونید در مورد همه مردم که ممکنه توجه چندانی به سیاست نداشته باشن جمع ببندید. بعضی ها بی خبر هستند.
    این هدف دشمن ایران و اسلامه که ما به جای بحث با هم لج کنیم. شما لازمه وحدت رو در نظر داشته باشید.
    چه بسا کسانی که فقط اسم یکی از این دو جناح رو به دوش میکشند.

  • خدا امواتتو بیامرزه
    حرف ما مگه غیر از اینه
    کاملا موافقم
    خیلی از مواردی که نوشتین رو اجرا میکنیم
    بعضیارو توانش رو نداریم و بعضیا که از عرف خارج شدن رو باید با همون اتحاد برگردونیم

  • متاسفانه این موارد توی ایران خودمون حتی توی کوچکترین شهرامون داره اتفاق میفته
    ضربدری و دسته جمعی و ....
    اینقدر بچه انقلابی ها رو بردن توی حاشیه،اینقدر بچه انقلابی ها هم دست روی دست گذاشتن که یه فرجی بشه،اینقدر رهبر مظلوم داد زد و گفت شبیه خون فرهنگی،ناتوی فرهنگی و...وکسی گوشش بدهکار نبود
    و با اومدن ماهواره و بعدتر این مجازی واقعی تر از واقعی همه چیز از هم پاشید همه چیز نابود شد
    آهای بچه انقلابی ها به پا خیزید که داره دیر میشه شایدم دیر شده سرمون مثل کبک توی برفه حالیمون نیست