سلبریتی های وطن پرستِ فراری از وطن!


چو ایران نباشد / گرین کارت که هست


+ 
9

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مردم باید خودشون دست به کار شوند تشریف نبرند فیلمها و کارهای اینا رو ببینند تا مجبور شن جول و پلاسشون رو جمع کنند بروند از این مملکت و اونهایی هم که اون طرفند ازشون برای بازی تو کارها کارگردانها استفاده نکنند...جالبه این همه شهید مدافع حرم دادیم تا مملکت امن باشه برای جولان این عقده ای ها بعد به اون عزیزان تهمت میزدند که پول گرفتند رفتند اونوقت خودشون از قبل این کشور و بیت المال پولدار میشن ملتم برای امضا گرفتن و عکس گرفتن باهاشون کم مونده زیر دست و پاها له بشن...خلایق هرچه لایق!!

  • اون تنابنده رو بگو که میاد از اوج پول میگیره سریال در مورد داعش می سازه بعد بچشو اون ور به دنیا میاره دم از خیلی چیزام میزنه بقیه لیست تقریبا تو یه مایند.. تولد بعضی ها رو هم غلط زده مثلا قلی خانی بچش استرالیا به دنیا اومده یا بهادری هم بچش امریکا به دنیا اومده خلاصه پولای مفت مثلا هنریه دیگه که از مالیلات هم معافند و ...نماینده های مجلس البته از نوع مخلص باید روی لایحه تصویب گرفتن مالیات از این تازه به دوران رسیده ها اقدام عاجل کنند.

  • ناظر 97/9/10 ساعت 19:55

    خیلی ها دیگه اب از سرشون گذشته .حالا یا سلبریتی اند و یا مقامات دولتی و یا تاجر و یا ..... اینها دیگه ادم بشو نیستند . دین و ایمان درستی ندارند و توی منجلابی افتاده اند که دراوردنشان سخت و شاید هم غیر ممکن است . وقتی طرف به خاطر به دنیا امدن بچه اش توی مراکز فساد دنیا افتخار میکند . چه میتوان گفت . به ظاهر موجه اند اما کم عقل . میگویند بزرگترین نعمت سلامتی است . اما نه به خدا . بزرگترین نعمت عقل است . هیچ دردی کمتر از کم عقلی نیست . کسی که کم عقل است از خدا نمیترسد و گناه میکند و فساد را گسترش میدهد و دزدی میکند و رانت خواری . وقتی نماینده مجلس ما با ان اشتیاق از دیدن موگرینی ذوق زده میشود دیگر تکلیف این سلبریتی های یه لا قبا معلوم است که هنرشان بازی کردن است و از خودشان چیزی ندارند . مملکت هر روز بدتر از دیروز . الهم عجل لولیک الفرج .

  • این سلبریتی ها رو باید بریزند توی توالت بعدش هم زود سیفون رو بکشند