عادی سازی روابط جنسی با نامحرم در برنامه صدا و سیما!!!!


#سند_2030_بهانه_بی_بند_و_باری

۲۸ آبان ۱۳۹۷ شبکه سلامت
خانم مرقاتی در برنامه حال خوب:

به فرزندانمان آموزش دهیم که قبل از دست زدن به دوست دختر یا دوست پسرشان، از او اجازه بگیرند..!

چگونه #این زن به ظاهر موجه ! که مروج فساد است و روابط جنسی با نامحرم را عادی سازی میکند، در صدا و سیمای جمهوری اسلامی #نفوذ کرده است؟!

آیا مسئولین صدا و سیما از افکار منحرف این فرد بی اطلاع بودند؟!! یا هم نظر؟!!


+ 
51

- 
36

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • هرگز دوستی با نامحرم بدون جنبه جنسی ممکن نیست

  • این خانم حرف بدی نزد الکی شلوغ میکنید به طور غیر مستقیم نوجوان رو باید تربیت کرد واحترام ب جنس مخالف رو یادش داد نه با دعوا و سرکوب ...... در مورد کودک و نوجوان هم داره حرف میزنه نه دو تاادم در سن ازدواج ایشون دکتر ند از اخوند خیلی بیشتر سرش میشه...اگه نه که اخوند ها بیان در مورد تربیت جنسی اموزش بدن ببینم چیزی برای گفتن دارند..

  • در پیروان حقیقی حضرت موسی(ع) وحضرت عیسی بن مریم(ع) و اسلام ،
    چهارمفهوم داریم؛
    واجب – مستحب - مکروه – حرام؛
    اگرکسی بگویدحرام وحلال ومستحب ومکروه وجودندارد،همه اعمال مباح هستند؛
    چنین فردی اباحه گرنامیده میشود؛
    اباحه گر،معنای لیبرال است؛
    زیرا لیبرالیسم دربطن خودمفهومی به نام لِسِه فِر دارد؛
    به معنی،ولش کن،<<بگذار هرچه می خواهد انجام دهد>>؛
    لیبرالیسم که بیاید،شریعت وحرام وحلال ،جائی نخواهد داشت.
    لیبرالیسم را به غلط حساب شده آزادی خواه معنی کرده اند؛
    درصورتیکه لیبرال،یعنی آزاد ازقید الله؛
    لیبرالیسم زندگی مارا آلوده کرده است.
    لیبرالیسم به گونه ای در تار و پود معرفت‌ها و علم‌ها پیچیده است که قوه فرقان (تمیزدادن حق وباطل) را حتی از مؤمنین گرفته و بسیاری را می بینیم که چطور ساده اندیشانه در چاه ویل لیبرالیسم افتاده‌اند و دست و پا می زنند.

  • حسن1 97/10/10 ساعت 08:24

    قابل توجه افراد محترمی که نظر داده اند و گفته اند که رهبری منزوی شده و حرفش خریدار نداره و از این جور حرف ها .
    یه سوال ساده و روشن :
    خداوند در قرآن می فرماید:ربا جنگ با خداست .
    حالا در جامعه ربا در شکل های مختلف در حال اشاعه می باشد که مهمترین نمونه آن در بانک ها در حال انجام می باشد.در این صورت طبق استدلال دوستان باید بگویم خدا در جامعه منزوی شده و حرفش خریدار ندارد؟

  • مهمان 97/10/10 ساعت 10:18

    بله. دقیقا زدی تو خال.
    خدا منزوی ترین و مظلومترین وجود جهان خلقت است.
    خدایی که در نهایت حکمت و نعمت جهان را آفرید اما انسانها هرگز به دستورات او توجهی نکردند و تازه اگر هم به دلیل ظلمهای خودشان دچار کمبودی شدند فحشش را به خدا دادند و حتی او را انکار کردند!

    آیا مظلومتر و منزوی تر از خدا می شناسید؟ خدایی که به این همه منکران خودش هم روزی می دهد. به گاو پرست و موش پرست تا کابالایی و آتئیست. اما اینگونه انکار می شود و این طور حق او ظلم می شود. برای همین لقمان به فرزندش فرمود:" یابنی لا تشرک بالله ان الشرک لظلم عظیم" سوره لقمان آیه 13.
    و حالا تازه بدتر چه تعداد امثال ما به اصطلاح مسلمانها که با گناه به جنگ خدا می رویم و آمریکا و دلار را شریک او قرار می دهیم!
    چقدر خدا مظلوم است.

    دکان شیطان از همیشه پر رونق تر و سکه اش از همیشه رایجتر است.
    دکان خدا هم از همیشه کسادتر و کم رونق تر.

    حقیقت همین است. اکثریت انسانها بنده شیطانند.

  • مهمان 97/10/10 ساعت 10:20

    ای کاش گاهی هم روضه مظلومیت خدا را بخوانیم.

  • اولا کسی به رهبری توهین نکنه چون قرارنیست هرکی هرگندی میزنه رهبرمثل جنتلمن وارد صحنه بشه بگه توباید تبرئه بشی دوما صداسیما خیلی فیلم های خوب وآموزنده پخش میکنه که بازیکی روآورده خزعبلات رو بگه وحیاروکلا قورتش داده

  • اولا کسی به رهبری توهین نکنه چون قرارنیست هرکی هرگندی میزنه رهبرمثل جنتلمن وارد صحنه بشه بگه توباید تبرئه بشی دوما صداسیما خیلی فیلم های خوب وآموزنده پخش میکنه که بازیکی روآورده خزعبلات رو بگه وحیاروکلا قورتش داده

  • عجب رویی...
    خب برو به پسرت بگو چرا توی تلویزیون میگی!
    اصلا اجازه گرفتن زشتی همچین کاری رو بیشتر میکنه چون از حالت شوخی به رسمی تبدیل میشه
    اینا همش مقدمه چینیه
    فردا لابد میگن برای هر چیزی میشه اجازه گرفت و...

  • نام " مهمان " اسمه پیشفرضه قسمته نظراته.
    یعنی اگر کاربری که عضو سایت نیست و حساب کاربری نداره(یعنی مهمانه) نظرش رو بنویسه و به هر دلیلی قسمت " نام شما " رو خالی بگذاره یا یادش بره اسمشو ذکر کنه , نظرش با تحت نام مهمان اورده میشه.
    مثلا این 7 نظری که تا الان با نامه مهمان نوشته شدن , ممکنه از یه نفر باشن یا دو نفر یا ... تا هفت نفر.

    اینو گفتم چون برخی کاربران تازه وارد با سایت آشنایی ندارن و دچار اشتباه میشن.

  • تاسف باره که این خانم علنا دارن فساد رو گسترش میدن ای لعنت بهت و بر اون کسیکه تورو دعوت کرده و این برنامه رو ساخه

  • واقعا جای تاسف داره کاش با چادر این نظررو نمیدادین.یعنی اگه طرف مقابل خوشش بیاد موردی نداره تماس جنسی. صداسیما ما کجا داره میره آیا لازمه برای جذب مشتری و بیننده رضای خدا و احکام اسلامی رو فدا کنیم و چیزی بگیم و رواج بدیم که به جایی برسیم که ماهواره ها تبلیغ میکنند

  • فف 97/11/13 ساعت 01:56

    کی گفت لمس جنسی؟؟؟!!!

  • حالا میفهمیم چرا مراجع میگفتن تلویزیون حرام است . انها این روز ها را میدیدن

  • ناظر 97/9/10 ساعت 20:17

    این زنک بیشرف از کدوم طویله درامده . چرا این کثافت ها چادر به سر میکند تا موجه جلوه کنند و فساد بیاورند . دولت بیشرف و مجلس بیشرف و صدا و سیمای بیشرف همگی دست به دست هم داده اند تا دین و ایمان مردم را نابود کنند . علی عسکری خاک بر سرت با ان ریاستت بری به جهنم انشاءالله . شماها مگر ناموس ندارید . مگر توی طویله بزرگ شده اید . به خدا قسم یک خروس جندین برابر شما تعصب دارد . ای روحانی مگر تو ناموس نداری . مگر شرف نداری . مگر تو دین نداری . چرا از خدا نمیترسی . اصلا ایمان داری . که نداری . پناه بر خدا . قبل از ظهور سفیانی یارانش در ایران دارند جولان میدهند . خدایا نیست و نابودشان کن این یاجوج و ماجوج هایی که دارند دین و مملکت را به باد میدهند . باید کاری کرد . اینها دارند اسلام را نابود میکنند . رهبری اشاره کند تا امت حزب الله این حرامخوران بیشرف بی حیا را به درک واصل کنند .

  • رهبری دیگر به چه زبانی دستور دهد؟ مگر می تواند علنا بگوید فلان و بهمان شخص مهدور الدم هستند؟
    شنونده باید عاقل باشد.

  • بانظرشما موافقم.رهبر همه جوره بااين مسئولا حرف ميزنه.نميتونه که بگيره بکششه اونايي که حرفشو گوش نميکنن.اگه هم اين کارو بکنه همين خود ما که ملتيم کلی اراجيف ميگيم درموردش.بعدش هم اونی که همه عدل ودادو تو جهان گسترش ميده امام زمانه نه رهبر.که از ايشون توقع داريم کشورو بهشت کنه.

  • شنا نمی فهمید دارید در پازل چه کسانی بازی می کنید و آب به آسیاب چه کسی می ریزید.
    شما دارید رسما صورت مساله را پاک می کنید به جای آنکه آن را حل کنید.

    به جای آنکه بپذیرید رهبری اکنون یک فرد منزوی و مرده سیاسی است می گویید این حرفها را نزنیم! اهانت به رهبری است!

    اما گفتن حقیقت مطلقا اهانت نیست.
    در حقیقت این شما هستید که با انکار این حقایق دارید به کسانی رهبری را منزوی کرده و او را از نظر سیاسی شهید کردند و از ولی امر مسلمان تبدیل به یک ولی فقیه مشروطه و تشریفاتی کردند کمک می کنید.
    خیلی ها دویت دارند رهبری مثل پادشاه اسپانیا باشد. یک مقام محترم و معزز اما در عین حال هیچکاره. شما دارید دقیقا در پازل آنها پازی می کنید.
    پازل امثال لاریجانی و روحانی و حجازی و دیگران.


    از حقیقت نترسید. تا قبول نکنید خرمشهر سقوط کرده است به فکر آزاد سازی آن نخواهید افتاد.

  • بعدش من فک ميکنم اين اقا يا خانم مهمان يه نفر هستن.من تو همه ي بحثا نظراتشونو خوندم .يجا نظر موافق دارن .يه جا نظر مخالف دارن.ايشون به اسم مهمان اگه يه نفر باشن.با خودشون خود درگيري دارن

  • نه عزیزم. افراد زیادی به اسم مهمان نظر می گذارند. من هم یکی از آنها. هدف من من دفاع از انقلاب اسلامی و ارزشهای آن است. اما در عین حال منکر ناکارآمدی نظام و بسیاری از مسوولان آن و حتی انتقاد به خود رهبری نیستم. اما فعلا رهبری بشدت مظلوم و منزوی است و باید به هر قیمت او را به قدرت باز گردانیم.

  • بنظر من درست نيست درمورد رهبرمون کلمه منزوي رو بکار ببريد.لطفا درست حرف بزنيد.حضرت علي هم بيست وسه سال از دست جماعت خونه نشين شد ولي اين دليل منزوي بودنش نبود حضرت علي درعين شجاعت مظلوم بود.رهبرمون هم همينطوره اگه کسي حرفشو گوش نميکنه اين از مظلوميتشه .

  • حالا قبول کردید رهبری عملا مرده است و از صحنه سیاسی حذف شده است و حتی کنترل نهادهای به ظاهر منصوب خودش هم در دستش نیست؟

  • zt 97/9/11 ساعت 13:00

    همين حرف شما کلي جاي بحث داره.لازم نيست شما درمورد حرف اين خانم نظر بدي.کسي که تو خونه حرف پدرو گوش نميکنه به اين معني نيست که پدر مرده يا ارزشي نداره.اوني که حرف پدرو گوش نميده اون انقد بي حياس که گوش نميده.لطفا بااين نظرات جنجاليتون حال ادمو خراب نکنين

  • اتفاقا پدری که در خانه دیگر احترامی ندارد دیگر پدر با پدر مرده فرقی ندارد. خانه های سالمندان را دیدیده اید؟ قبرستان زنده ها هستند. افرادی که مرده اند اما در ظاهر زنده اند.
    پس خودمان را گول نزنیم.
    حتی گاهی پدر مرده در قبر از پدر مرده گوشه خانه و یا خانه سالمندان احترام بیشتری دارد.

  • اون چادر روسری ات را بردار بی حیای فاقد شعور انسانی... کجا رفت اون امامی که دختر و پسرهاش سر یک سفره حتی نمی نشستند غذا بخورند... این ها توی غرب بزرگ شدند اینهایی که بالا می آورند احتمالا در خانواده های کثیف خودشون هست

  • از این دولت دیگه انتظاری بیشتر از این نیست اجرای سند 2030 در برنامه ماه عسل یاسین اشکی و الانم اینجا

  • حرف کسانی که می گویند چون این رفتارها رایج است پس آن را آموزش دهید و به رسمیت بشناسید دقیقا مثل این است که چون اختلاس و دزدی و رشوه و رد شدن از چراغ قرمز در این کشور رایج است آن را آموزش دهید و به رسمیت بشناسید!!

  • واقعا کی اینا رو راه میده به این طویله (صدا و سیما)؟مسئولین نظارتی خواب تشریف دارن؟
    #نفوذ

  • ای خاک بر سرتون - یعنی اگه دوست داشته باشه میتونه اینکار رو بکنه - خاک بر سر اون خانواده ای که تو بزرگ و مشاور و مادر و عاقل اش هستی.

  • باسلام
    صداسیما،مدیرشبکه حساب و کتابت با شهدا .روی خوش نبینی که اینطور جواب خونای شهدا را میدین، اینطور به خانواده های شهدا تسکین میدین.کارشناس شبکه توجیح نیست که خانم به ظاهر کارشناس را میاره پیش دوتامرد مینشونه و خانمه در مورد مسائل اینچنینی صحبت میکنه.ایکاش میبودن شهید همت ها وباکری ها با اینکه الآن هم می بینند و می دانند چه خون دلهایی خانواده های شهدا و بچه های ارزشی از این رفتارهای غیراسلامی و انقلابی صداوسیما می خورند...اینم یه جور اسراف در بیت الماله...

  • اگاه 97/11/13 ساعت 02:02

    چرا شلوغش میکنید این خانم در مورد نوجوونا گفتن و شوخی هاشون. نه دو تا ادم بزرک..غیر مستقیم تربیت جنسی و احترام ب جنس مخالف .و نه دعوا و سرکوب..ایشون دکترند از اخوند ها بیشتر سرشون میشه ...

  • یه زمانی میگفتیم داریم میریم به قهقرا
    الان رفتیم اما حالیمون نیست،داغیم

    خون شهید تازه ست
    و هر روز برای حفظ دین و وطن جوانان پاک مملکت فدا میشن
    دست به دامن داغی خون شهیدان میشیم تا کمکون کنن

    با این شرایط چطور میشه اولاد تربیت کرد اونم دینی و مذهبی

    قبلا آسیب فقط از ماهواره بود
    بعد فضای مجازی رسید

    الان دیگه توی مدرسه و توی کوچه و خیابون و تلویزیون و...
    شیطان همه جا رو گرفته