کنایه تند روحانی به اقتصاددانان؟!


رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت با کنایه به اقتصاددانان بانک مرکزی گفت: واردات طلا نه تنها باعث افزایش قیمت دلار نشد بلکه کاهش نرخ ارز را هم درپی داشت.

سوال از رئیس جمهور اینکه شما که این نکته رو میگفتید و بانک مرکزی رعایت نمی کرد، چرا زودتر رئیسشو عوض نکردید؟چرا پس از برکناری به عنوان مشاور شما فعالیت دارن؟


+ 
5

- 
4
ارسال در 1397/9/8 ساعت 11:17 2018-11-29 11:17:19
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • چقدر این دولت داره تابلو عمل میکنه که عمدا تا میتونه گرونی راه بندازه و مشکلات رو زیاد کنه تا مردمو نسبت به نظام اسلامی بدبین کنه مرگ بر منافق خائن

  • با مدیریت جاری کشور به کجا می رویم؟؟؟!!!
    ---
    چرا علی رغم برخورداری ایران اسلامی از ثروتها و ذخایر طبیعی فراوان و از نیروی انسانی خلاق ، برنامه های اقتصادی دولت کنونی کشور را به سوی تورم و گرانیهای نجومی روز افزون بیشتر سوق می دهد و ده ها میلیون از مردم کم در آمد را با پیوسته به حضیض فرو بردن ارزش پول ملی و نابود کردن قدرت خرید آنان روز به روز فقیر تر می کند؟؟؟!!!
    چرا از به پیش رفتن با این شتاب مرگ بار در برنامه های اقتصادی ناکام هیچ باز دارنده ی قانونی قاطعانه آشکاری نیست که دولت را متوقف کند؟؟؟!!!
    چرا حد اکثر عکس العمل به این رویه ی اقتصادی مرموز خانمان بر افکن در ایران ثروتمند به خواهش وتمنا و نصحیت و دعا و اندرز ختم می شود؟؟؟!!!
    چرا مردم باید شاهد باشند که شیفتگی به کامیاب شدن تحریمها و فشارهای دشمنان بیگانه در درون طرفداران با نفوذی بیشتری دارد که بجای رفتن به سوی راه حلهای اصولی مثبت و سازنده ی با دوام قانون مند عدالت محور و بجای بهره گیری سازمان یافته از ثروتهای خدا داده ی کشور ، با قصد به تاثیر مخرب روز افزون این تحریمها علیه مردم وفا دار به انقلاب و نظام در برنامه های اقتصادی خود دامن می زنند و با حذف صورت مسئله ی مشکلات ، با افزایش بحران و فشارهای نابود کننده علیه مردم ، هدف سوق دادن کشور به دامن این دشمنان را دنبال می کنند؟؟؟!!!
    چرا مردم کشور ثروتمند ایران اسلامی باید پیوسته احساس کنند بجای رسیدگی به حق مسلم آنان در ثروتهای کشور خویش و بجای تعیین سهم عادلانه از این ثروتها برای تامین و تضمین آسان وارزان شرافتمندانه ی همه ی نیازهای زندگی آنان می باید با دریافت یارانه ی منت بار در کشور ثروتمند خود بگونه های خفت بار مختلف صدقه خور باشند؟؟؟!!!
    چرا مجلس شورای از رفتن با ساز و کارهای قانونی اصولی کار آمد قاطع به سوی استیضاح مسئولان بحرانهای روز افزون ابا دارد و بر خلاف سوگند خود مردم را بی پناه رها کرده است؟؟؟!!!
    موفقیت و شایستگی و بالندگی خدا پسندانه این است که بتوانیم با مدیریت علمی سازمان یافته ی قانون مند و روشمند اصولی ثروتها و داراییها و امکانات بالقوه و بالفعل کشور ، دین و نظام اسلامی و مردم و کشور را در مقابل دشمنان و بحرانهای روز افزون از درون و برون مصون و مستحکم و مقاوم و قدرتمند سازیم و نگه داریم و با عقل و تدبیر و حکمت و قاطعیت مظلومیت آشکار را از این ارزشها بزداییم.
    چاره ای نیست بجز این که بی تعلل با تفهیم قاطعانه ی وظایف و ارائه ی راه های اصولی اجرا و پیگیری و نظارت بر اجرای وظایف مشخص شود زدایش زمان بندی شده کوتاه مدت و راهبردی این مظلومیت فجیع و نجات مردم بی پناه از آن بعهده ی کیست ، و چگونه مردم می توانند در سایه مبارک نظام اسلامی بی زجر و مشقت و بی دغدغه به حقوق حقه ی خود برسند؟؟؟!!!
    در زمان هر حکومت دینی مردم برای بقای همیشگی در صحنه ی مجاهدتهای گوناگون و دفاع از دین و نظام عدالت محور و کشور خود باید اطمینان به دست آورند زندگی آنان بگونه ای اصولی و عزت مندانه و شرافت مندانه توسط حکومت و نظام خدا پسندانه مدیریت می شود.

  • من از قاتل جانم شاید بگذرم، ولی از حسن روحانی و کسانی که بهش در دور دوم رأی دادن نمیگذرم

  • ای جاسوس خائن کثیف ،، دوزخ بی صبرانه منتظرت است

  • پاسخ گو و جبران کننده ی زیانهای مشکلات کشور کیست
    ---
    همه ی مسئولان دولتی که حقوق مردم در ثروتهای کشور خویش را با انکار یا تعویق پرداخت و یا کم پرداختن پایمال می کنند و با ابزارهای مقررات و قوانین دولتی با اخذ انواع مالیات بی بازده و با پیوسته بالا بردن بی بند و بار قیمتهای کالاها و خدمات دولتی تنگناها را با افزایش نجومی روز مره ی قیمتهای خدمات و کالاهای بخش خصوصی بر مردم شدید تر می کنند و حقوق مردم را برای جبران کسریها و ضعفهای مدیریت خویش به بدهی علیه مردم تبدیل می نمایند و پیوسته به مردم وعده های توخالی می دهند و خلف وعده می کنند ، با چه شایستگی حق ادامه ی قبضه کردن مدیرت کشور و امور مردم به آنان واگذار می گردد و بجای محاسبه و مجازات و طرد شدن به آنان ، که ثابت کرده اند فاقد هرگونه صلاحیت مدیریتی هستند ، برای بد تر کردن اوضاع کشور و مردم اجازه داده می شود در قدرت باقی بمانند؟؟؟!!!
    چرا و با کدام هدف و بنفع چه طرفهایی با سکوت و عدم ارائه ی هیچ گونه توضیح و پاسخ مشروح مستند و مستدل و آماری به مردم ، اجازه داده می شود مسئولیت همه ی مشکلات در بوق و کرناهای دشمنان بیگانه و درونی و بر زبان مردم غافل و نا آگاه و در شبکه های اجتماعی به دوش اصول مظلوم عدالت محور دین اسلام و به گردن نظام اسلامی گذاشته شود؟؟؟!!!
    چرا تا کنون از دولت پاسخ مستند آشکار خواسته نشده است که چرا با وجود ثروتها و ذخایر ارزشمند خدا داده بی شمار در کشور که نیرومند ترین پشتوانه ی اقتصاد ایران اسلامی هستند باید ارزش پولی ملی به پشتوانه ی دلار آمریکا گره بخورد و چرا ارزش پول ملی باید در طول چند سال ده برابر قیمت خود را از دست بدهد و به نابود شدن قدرت خرید ده ها میلیون از مردم کم در آمد کشور ، که اسطوانه ی قدرتمند ساختار و بدنه ی انقلاب و نظام تا کنون بوده اند ، منجر گردد؟؟؟!!!
    چرا باید قیمت همه ی انواع کالاهای مورد نیاز زمینه های گوناگون زندگی مردم که صد در صد تولید داخل اند بر خلاف رویه ی ای که در طول 35 سال پیش اعمال می گردید با قیمت مصنوعی توطئه آمیز دلار آزاد بالا برود و دولت که مسئولیت مدیریت همه چیز کشور را در اختیار دارد در این میان تماشاچی باشد یا با این پدیده ی خانمان بر افکن ، که برای ده ها میلیون از مردم بی پناه جان کاه است ، خنثی رفتار کند گو این که هیچ مسئولیتی در قبال این مردم ندارد؟؟؟!!!