سعید قاسمی: ماجرای اختلاس زمان جنگ


زمان جنگ به یه نفر پول دادن بره موتور هواپیما بخره رفت دیگه برنگشت ، به دوماه نکشیده سربازان گمنام یارو رو تو هتل زدن


+ 
33

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • جناب لیبرال کشتن کسی که افساد فس الارض داره عین عدالت است الان اختلاس عین افساد فی الارض است. اما در مورد آن قتل های زنجیره ای که می خوای با این مسئله قاطی کنی، آیا از نفوذ بی خبری؟ آیا یا خود را به خواب زدی؟ جنابعالی که خودت را باسواد می دانی، چه طور خبر نداری رئیس شورای عالی امنیت ملی در یک زمان همان کشمیری ملعون بود که 72 تن را شهید کرد؟
    خب دیگه صحبت من با آقای لیبرال تمام شد
    نظر دوستان عزیز را به سخنرانی های آقای رائفی پور در همین زمینه جلب می کنم

  • در زمینه ی نفوذ

  • والله ادم صحبت هاي حاج سعيد گوش ميده كمتر از ١٠ ثانيه متوجه اصل انحراف و خيانت ...... ميشود والله رگ گردنمون داره پرت ميشه بيرون بالا تر از شهادت نداريم منتظر فرمان امام هستيم
    واي اگر خامنه اي حكم جهادم دهد
    ارتش امريكا اسرائيل ناتو ديگر چيز خوراشون
    باقيشم خودتون ميدونين
    برسد به گوش خيانت كاران
    ان ربك لبل استخر لبل اب بازي لبل چي چيز بازي لبل نانو نازي لبل بازي بازي

  • این سخنان یعنی این که قتل های زنجیره ای وابسته به دار و دسته سعید امامی در وزارت اطلاعات نه فقط در زمان خاتمی و حتی نه فقط در زمان هاشمی یعنی قتل های سران گروه های تجزیه طلب کرد مثل قاسم لو و بختیار آغاز شده بلکه این ترورها و سلاخی ها گویا و بنا بر اعتراف همین خودی هاتون یعنی همین قاسمی در این کلیپ مثل این که از همان دهه 60 آغاز شده بوده است که الحمد لله متوجه شدیم .

  • این محمد لیبرال جاسوس دشمنان برای شبهه افکنی میباشد وعمدا نام لیبرال برای خودش انتخاب کرده فارسی زبان اسرائیلی ست در کلیپهای قبل هم دائم در حال شبها افکنی ست جواب اورا ندهید بگذارید فکر کند جواب ندارید از بهم ریختن دوستان با عقاید مختلف لذت میبرد

  • اخوی لیبرال، آقاسعید قاسمی عرض کردند اختلاسگرزالوصفت رو در شرایط بحرانی جنگ که نیاز به موتور هواپیما داشتیم دوستان گمنام زدند، قتل های زنجیره ای در زمان خاتمی به که توسط لیبرال های وزارت اطلاعات که بنیانگذار این وزارت همین تئوریسین های به اصطلاح اصلاح طلب بودند انجام شد. البته افسادطلبان در همه دوره ها به دنبال جریان سازی وانحراف افکارعمومی هستند که از آب گل آلود ماهی بگیرن. دولت فخیمه بی عرضه حسن فریدون که نمیتونه حتی قیمت یک پوشک رو کنترل کنه باید امثال حناچی(شهردارتهران) بگه مدیر خارجی بیاریم. یا شکارچی بیگانه بزهای کوهی را شکارمیکنه بعد مسئول احمق محیط زیست میگه به خاطر اینکه این بزها پیرهستند وآب زیاد مصرف میکنند باید کشته بشن.