ارسال در 1397/8/29 ساعت 11:38 2018-11-20 11:38:59
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مغز ها رو رشد بدید این کامنت گذاران !
    این روشی ک شما در پیش گرفتید روش محدودسازی و چکشی هست و همیشه نتیجه ی عکس داده تو تاریخ ، مثال هاش هم ک مکرر و زیاده .
    همیشه بچه مومنا باید بفکر جذب حداکثری و دفع حداقلی باشن اما اینطور ک شما کسانی رو ک تو حجاب رعایت نمیکنن مسائلی رو تکفیر میکنین میشه جذب حداقلی و دفع حداکثری . سعی کنیم شبیه ی سری اول انقلابی ها نباشیم ک پشت ریش و اوور کت بسیج قایم میشدن و پونز ب پیشونی بدحجابا میزدن و الان خودشون اونور هرشب با ی دخترن ... ، رادیکال و خشک فکر نباشیم ک امام خمینی هم آه ها کشید از دست رادیکال ها .
    اگر ب فکر بهبود شرایط پوشس زنان جامعمون هستیم این راهش نیست ، والا بلا نیست ، از قالبایی فکری و مثلا مذهبی ک دیگرون براتون ساختن دورتون ، بیرون بیاید و خودتون باشید ، عقل و تفکر چیز قابل استفاده و خوبیه ، کمی هم خودتون برای خودتون تصمیم بگیرین و پیغام حضرت محمد و تمامی ائمه رو لبیک بگید؛استفاده از تفکر ، نه دیکته ی بکن نکن های افرادی ک تو لباس موجه هستن .

  • نه عزیزم. آن تفکر جذب حداکثری و دفع حداقلی از بیخ غلط بود. شما برای اسلام از رسول الله صلی الله علیه و آله و اهل بیت علیهم السلام دلسوز ترید؟
    آنها کجا و چه وفت خطوط قرمز شرعی را کمرنگ کردند تا کسی را جذب کنند؟
    نتیجه آن جذب حداکثری شد عملا بی غیرت شدن و قورباغه آب پز شدن امثال شما.
    این ما بودیم که حذب آنها شدیم!
    ولی آیا آنها یک اپسیلون کوتاه آمدند؟ یا اینکه هر بار امثال شما از این حرفها زدند آنها جری تر شدند؟

    اسلام خودش در ذات خود جذاب هست. نیازی نیست شما جذابش کنید.
    خیال کرده اید اینها ارزش یک حجاب و روسری را نمی دانند؟ و یا مثلا برای کسانی که ساعتها مشغول آرایش هستند و تنگ ترین لباسهای بدن نما را می پوشیدند پوشیدن یک روسری دو گرمی و یک لباس گشاد غیر بدن نما سخت تر است؟ ابدا و کلا.
    ماجرا این است که با اسلام سر عناد دارند. از لدت گناه نمی توانند صرفنظر کنند. لذت خودنمایی در وجود همه زنان هست که باید برای شوهر بروز کند. اما الان حرف از تساوی حقوق و برابری و اشتغال زنان است! پس خود به خود باید این لذت را از سایر مردان ببرند.

    این هم که وقیحانه می گویید چون فلان و بهمان شخص از انقلابی های سابق پشیمان شدند و حالا خودشان لیبرالند پس اصل کار مبارزه با منکرات دهه شصت اشتباه بوده نهایت نافهمی است.
    مثل اینکه بگویید چون خود مسلمانان صدر اول بعدا راه زندگی انحرافی و منافقانه و عافیت طلبانه را در پیش گرفتند پس همه مجاهدتهایشان در رکاب رسول الله صلی الله علیه و آله هم افراط و احمقانه بوده است!

    اتفاقا تنها راه حل مشکل پوشش زنان و یا راه حل جا انداختن هر قانون و هنجاری در جامعه استفاده از زور و نظام تشویق و تنبیه است.
    به اروپاییان نگاه کنید. هفتاد سال قبل مثل ما رانندگی شلخته داشتند. اما با وضع قوانین سخت و جریمه های نجومی در طی چند نسل رانندگی صحیح را به صورت عادت عمومی و فرهنگ در آوردند.
    اگر ما هم برخورد های دهه شصت را تا چند دهه ادامه داده بودیم خود به خود حجاب به صورت ملکه ذهنی و فرهنگ عمومی در می آمد.
    چنانچه بعد از حمله مغول هم زنان ما بی حجاب و بی بند و بار شده بودند اما در حاکمیت صفوی و با سختگیری شدید علمای مذهبی آن دوره و حمایت حاکمیت بود که حجاب و پوشش در ایران نهادینه شد.
    آنچیزی که هم سبب این وضع شد برخوردهای شل کن سفت کن بود که بی حجان بفهمند ما جدیتی نداریم. همین مساله آنها را جری کرد.

    توجه: رهبری حرف خود را نقص ظاهر بودن بی حجابی پس گرفت و رسما آن را با مشروب فروشی علنی مقایسه کرد. چرا که فهمید آن ملاطفت با بی حجابان نتایجه ای جز گسترش ناگهانی ساپورت و شلوار پاره نداشت.

  • سلام
    بابت بصیرت افزایی های سایت خوب روشنگری از تمام عوامل آن تشکر می نمایم.
    بابت ارائه برخی از کلیپ ها که در آن خانم های با پوشش نامناسب و بد مورد مصاحبه قرار می گیرند برای بنده نیز سوال شده بود و آن را نمی پسندم زیرا هر چقدر هم که سعی شود که در خصوص موضوع مهمی پیامی را به مخاطبین منتقل نمائیم باز هم بصورت غیر مستقیم برخی از ناهنجاری های و بی حرمتی ها را به مخاطبین منتقل و میتواند خود نوعی حساسیت زدایی از شعائر دینی و عادی جلوه دادن بد حجابی ویا بی حجابی باشد.
    پیشنهاد می کنم با مصاحبه هایی در خصوص کسانی که آزادی را بی بندو باری تفسیر و درک می نمایند این موضوع را پیگیری نمائید که کسانی که با سرو وضع غیر اسلامی در اجتماع ظاهر می شوند چه زن و چه مرد در حقیقت آزادی را از کسانی که ای وضع را نمی پسندند می گیرند چرا که کوچه خیابان و اماکن عمومی متعلق به همه است تا در آن بدون دغدغه تردد داشته باشند.
    اگر ایرادی هم به نظر بنده وارد هست از روی انصاف و جهت آگاهی بیشتر ، روشنگری فرمائید
    مجدداً بابت تلاش و زحمات عوامل سایت خوب روشنگری تشکر و از خداوند منان طلب خیر و موفقیت و سلامتی می نمایم.

  • وافعا چرا اینقدر عکس بی حجاب ها رو برای کلیپ های مردی انتخاب می کنید؟
    بابا
    ما می فهمیم

  • خبرنگار شما هم که عاشق زیبارویان البته هفت قلم آرایش کرده و بی حجاب تهرانی هستند. انگار تهران هیچ زن غیر بی حجابی ندارد!