سخنرانی جنجالی روحانی انقلابی در مورد اظهارات ظریف و لایحه CFT


استاد پورآقایی: پالس های مثبت ظریف به آمریکا و اسرائیل چه هدفی دارد؟/ تعریف و تمجید اسرائیل و عربستان از جناب ظریف برای چیست؟/ تخریب قدرت نظامی در زمان برجام؟!/ تهدید و اتهام به نظام برای تصویب FATF و CFT ؟!


+ 
31

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • یک معنی دارد اینکه روحانی و ظریف مامور سیا هستند . جاسوس هستند و ایران فروش

  • فوق العاده زیبا و منطقی
    ایول
    خدا از خیانتکاران نگذره

  • mhemmati 97/8/28 ساعت 13:15

    ظریف دبیر کلی سازمان ملل رو هدف گرفته .وبخاطر همین هدف خدامیدونه چه قول هائی که به اونطرف نداده.البته شتر درخواب بیند پنبه دانه.

  • رفتارهای ظریف نشان می دهد که به احتمال قوی او یک یهودی مخفی (آنوسی) است.

  • خیلی ابلهی

  • n.u 97/9/27 ساعت 08:12

    واقعاً به کامنتی که گذاشتی توجه کردی خودتون زدی به اون راه ، با این نظرت خودتو معرفی کردی که ابله تر از تو پیدا نمی شود حرف حق ابلهان را به تکاپو وا دارد چون مغزشان گنجایش ندارد

  • ابله کسانی هستند که گول ظاهر و شعارهای اصلاح طلبان رو می خورن و با ندانم کاری و اسم رسیدن به آزادی و رسیدن به آغوش کدخدا ، قصد نابودی انقلاب و مردم را دارند

    ابله کسانی هستند که دیروز به روحانی رای دادند و الان شعار عبور از روحانی را سر می دهند
    ابله کسانی هستند که غرب و اروپا را خدای عالم می دانند
    ابله کسانی هستند که وقتی مقابل دلیل منطقی حرفی برا گفتن نداشته باشن ،شروع می کنن به لجن پراکنی و تهمت زدن و نسبت زشت به منتقدین دادن
    وقتی که قبله آمال شما یعنی رفسنجانی و خاتمی و روحانی و لاریجانی و مطهری ،راحت منتقدین را به جهنم حواله می کنند و قطعا از امثال شما طرفداران چشم و گوش بسته انتظاری غیر از این نیست که از لفظ ابله استفاده کنید...
    مطمئن باشید که امثال استاد پورآقایی دلسوز انقلاب هستند که قصد روشنگری دارند
    درود به شرف و مردانگی همه انقلابیون

  • خودت ابلهی. نه فقط ظریف بلکه عراقچی و تحت روانچی امثال او هم به احتمال زیاد یهودی آنوسی هستند. اکثر فامیل های منتهی به "چی" مال یهودیان زمان قاجار بودند که که پسوند چی را به تقلید از ترکهای عثمانی به شغل خود اضافه کردند. مخصوصا در مورد عراقچی این احتمال هست.
    چون عراق که یک کالا نیست که عراقچی بودن معنی داشته باشد ( مثل ساعتچی و حناچی و..).
    به احتمال قوی فامیل واقعی او عرقچی بوده است. یعنی عرق فروش. که شغل یهودیان زمان قاجار بود.

    تگر این حدس درست باشد او سید هم نیست. چون یهودیان آنوسی از کلمه سید به عنوان رمز استفاده می کنند برای کسی کوهن زاده است و اجدادش کاهنان بنی اسراییل بوده اند.
    همانطور که به کسی که سفر اورشلیم رفته بود حاجی می گفتند.
    بعد در زمانی که رضا شاه شروع به دادن شناسنامه کرد بسیاری از یهودیان آنوسی به همین صورت فامیل های به ظاهر ایرانی اختیار کردند و حتی مدعی سیادت شدند.

    البته نمی شود با قاطعیت اظهار نظر کرد و نیاز به تحقیق بیشتری دارد. اما بی معنی بودن کلمه عراقچی از یکسو و رفتارهای خائنانه و پلید عراقچی از سوی دیگر شائبه یهودی آنوسی بودن او را بشدت تقویت می کند.