انتقاد سخت حاج حسین یکتا، از یک عده


در پی انتشار دابسمش مدافع حرمی که سلاح رزمندگان اسلام را تبدیل به گیتار نمود:
توجه1: این سخنرانی مربوط به چند سال پیش است.
توجه2: مخصوص عده ای خاص. نسخه ای که در این کلیپ تجویز شده مربوط به مردم عادی و عوام نیست؛ و برای آنان تجویز نشده است.

«چقدر با قرآن رفیقید؟! چقدر قران توکیف ها و جیب ها تونه؟! هی کتاب خاک های نرم کوشک می خونیم... . آقا در بسیج دانشجویی موسیقی عادی شده. اسمش را هم گذاشته اند مجاز، اسمش را هم گذاشته اند پاپ، یا کوفت و زهر مار. مجاز شجریانش برات حرامه. برادر من وقتی دارن همه می زنن به کوس بی غیرتی و بی دینی، توحق نداری غیر مناجات چیز دیگه گوش کنی. تو اگر مناجات گوش کنی، [به درگاه الهی] گریه بکنی، شیون کنی، فریاد کنی، شب تا صبح ضجه به درگاه خدا، الا ما رحم ربی...[آنوقت خدا به تو رحم می کند]. خدا به کودوماتون رحم کنه خاک به سرها! خدا به کدوماتون رحم کنه! آخه چقدر ما پوست کلفتیم؟؟؟؟! چقدر ما خوابمون برده؟؟؟؟!»


+ 
35

- 
8

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • حسن. 00/11/25 ساعت 15:28

    این کلیپ رو پاک کنید.
    صحبت های حاج حسین یکتا برای عدهای خاص در جمع خاص بوده و قابلیت عمومی نداره و خدای نکرده موجب وهن میشود.

  • آفرین حالا شد
    خیلی عالی
    دستتون درد نکنه

  • آفرین اکثر غلط املایی ها رو درست کردی
    فقط زجه‌ غلطه ضجه
    حرفم رو قبول نداری یه سرچ تو نت بزن برو دهخدا رو ببین
    کودوماتون هم نه کدوماتون
    ان‌ شاءالله که سایتتون از این هم بهتر بشه

  • کلیپ رو کامل بذار اولا
    غلط املایی هات رو درس کن دوم
    هر آهنگی جلف نیست سوم

  • روشنگری برو حداقل املاشو تصحیح کن

  • دمت گرم حاجی. خدا خیرت بده. یه نفر پیدا شد از احکام فراموش شده دفاع کنه.

  • حرف حقی که اراده باطل ازش شده.سخن حاج حسین چه ربطی به این جوون دهه هفتادی داره.چرا اینقدر دگم و ناپخته همه چیز و به هم ربط میدیم.با این تفکرات اگه تو لبنان کار میکردید یقین بدونید شیر بچه های حزب الله رای مردم را از دست میدادن.برید رو رفتار و مخاطب شناسی حزب الله کار کنید ببینید چطور جذب کردن در عین تکیه بر اعتقادات اسلامی.روانشناسی نسل نو خیلی مهم و مشکل شده.با این سوار کردن حرف حاج حسین رو این حرکت هم حرف درست حاج حسین را به باد دادید هم تو مخاطب شناسی نسل نو تعطیل هستید

  • چی؟! گوش نکردن به آهنگ های جلف و مبتذل دگم بودنه؟! می فهمی چی میگی برادر؟
    این مدافع حرم می تونست مولودی شاد بخونه نه شعر های چرت و پرت و لغو.
    اگر این تفکر غالب فرهنگی کارای ماباشه: و علی الاسلام والسلام.

    به نظرم تعداد دروس اخلاق کم شده و مردم خیلی چیزا رو یادشون رفته. تلویزیون شده معلم دین و دنیاشون.

  • حالا این بنده خدا شاید از روی ندونم کاری این کارو انجام داده!

    چرا اینهمه بزرگنمایی میکنید.

    درسته کارشون خوب نبوده ولی شاید واقعا نمیدونستن که ممکنه بازخورد منفی داشته باشه

    شماها تا حالا خودتون اشتباه نکردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • من برای شما متاسفم.اسلام را تحریف می کنید و کرده اید.
    آیا میدونستید که حدود 20 سال پیش سخنرانی آیت الله حاجا مجتبی تهرانی از رادیو قران پخش میشده؟ و چرا بعد از اون پخش نشده؟ و الان هم پخش نمیشه؟ چون ایشون گفتن اجازه نداریدپخش کنید. تا وقتی در رادیو قران یک زن مجری گری کند صدای من را پخش نکنید.
    واقعا برای شما متاسفم.
    اسلام را تحریف می کنید.

    یکی از القاب امام زمان علیه السلام «حق جدید است» در زیارت ایشان می خوانیم: السلام علی الحق الجدید. یعنی زمانی که ایشان می آیند، آنقدر احکام دین تحریف شده که مردم فکر می کنند دین جدید آورده است.

  • نه عزیزم ما قصد جذب کسی را نداریم. قبلا به اندازه کافی به بهانه جذب خودمان را نابود کرده ایم. خود اسلام به اندازه کافی جذاب هست و قرار هم نیست که با پاک کردن خطوط قرمز آن کسی را جذب کنیم. کجا ائمه هدی برای جذب افراد حرامی را حلال شمردند؟

    تازه این افراد مخاطب حسین یکتا قبلا جذب شده اند و الان بسیجی هستند و حالا باید ارتفا یابند نه اینکه همانجا باقی بمانند.

    ضمنا جهت اطلاع شما دلیل جدا شدن حزب الله از جنبش امل هم همین بود که امل رعایت حدود و محرمات شرعی را نمی کرد. در حالی که حزب الله اصرار داشت همه رزمندگان و اعضایش بشدت مقید به حلال و حرام شرعی باشند. در نتیجه حزب الله از امل جدا شد و حتی کارشان در برهه ای به جنگ با یکدیگر کشید. الان هم با وجود همکاری سیاسی در مقابل دشمن مشترک اما مرز بندی دقیقی با هم دارند.
    به این جماعت هم که در میتینگ های حزب الله می آیند و حتی از دروزی و مسیحی هم هستند نگاه نکنید. حامعه لبنان یک جامعه اسلامی نیست و حزب الله هم اصراری برای ایجاد حاکمیت اسلامی در آن ندارد. اما اعضای حزب الله و رزمندگان آن از سخت ترین فیلترها عبور می کنند تا انتخاب شوند.

  • اسلام را نفهمیدی، برو بفهم به این آیه دقت کن، به کسی الغاب زشت ندهید شاید نزد خدا دارای مراتب عالی و جایگاه ویژه ای باشد.

  • جوابت را دو تا کامنت بالاتر دادم قبلا آقای مدعی انقلابی . همه منافقین همینکه رسوا می شوند یاد ادب و اخلاق می افتند!

  • حسین یکتا یک دنیا پرست و هواپرست است،. خیلی از این حرفاش اعصابم بهم ریخت،. واگذار به خدا. انگار خدا شده،. بر خودتو جمع کن مرتیکه، خیلی عرضه داری حواست به اعمال خودت باشه، همین قرآن مگه نداره (هیچکس بار گناه دیگری را بر دوش نمی‌گیرد،)،وای به حال انقلابی که اینا انقلابی‌ باشن.

  • باید حقیقت را پذیرفت حالا هر کی که گفته باشه

    شما با این مدل صحبت کردن خودتونم بردید زیر سوال......
    آدمی که خودشو به خواب زده رو نمیشه بیدار کرد!

  • دریغ از یک جو استدلال. تو مومن و انقلابی هستی؟ تو مسلمانی؟
    قرزآن فقط گفته هیچ کس بار دیگری را بر دوش نمی گیرد آیا به این معنی است که بگذار هر کس کاری دلش می خواهد بکند؟
    پس قرآن با خوش تناقض دارد که یکجا دستور نهی از منکر و جاد می دهد و یکجا این حرفها را می زند!

    خیر. قرآن تناقض ندارد. امثال تو قرآن را درست نمی خوانند.
    آیه لا تزر وازره وزر اخری یعنی آیه 164 سوره انعام مربوط به قیامت است. قابل توجه کسانی که می گویند گناه کن گردن من!
    چون حقیقت حالشان به آنها بنمایند آن روز کافر بدکار آرزو کند که کاش توانستی فرزندانش را فدای خود سازد و از عذاب برهد. آیه 11 سوره معارج
    کلا انها لظی! و هرگز نجات نیابد که آتش دوزخ بر او شعله‌ور است. آیه 15 سوره معارج

    یا آنها که خیال می کنند هر قدر هم گناه کنند مهم نیست و امام حسین علیه منتظر ایستاده تا آنها را شفاعت کند و مثلا گناهشان را گردن بگیرد!! و نمی فهمند شفاعت یعنی دو چیز کنار هم باشند. یعنی کسانی که هم سنخ و هم جنس امام حسین علیه السلام باشند. در خط او باشند. حرام او را حرام و حلال او را حلال بدانند و لو حالا از دستشان در برود و گاهی گناه کنند خدا ممکن است ببخشد. اما خبری نیست برای کسانی که برنامه زندگی خود را گناه قرار داده اند و پروایی از آن ندارند.

    اما دنیا قصه فرق دارد. مومن موظف به امر به معروف و نهی از منکر است و اتفاقا اگر جایی بتواند کاری بکند و قدمی به سود حق بردارد اما کوتاهی کند در قیامت بازخواست خواهد شد.

  • من مسلمانم، مومن هم باشم یا نه به شما مربوط نیست. کاش یه خورده مطالعه کنی تا بفهمی امر به معروف و نهی از منکر برای خودش شرایطی داره، حسین یکتا میگه خاک بر سرتان که موسیقی تو بسیج عادی شده،!!! حتمأ اینجوری جوونا جذب میشن، حتمأ.برو عمو کشکتو بساب، اسلام واسه موسیقی تعریف داره،. بزرگانی مثل حاج آقا مجتبی تهرانی (ره) که عمر خودشونو صرف تبیین نکات امر به معروف و نهی از منکر کردن منبع خوبی هستن که شما کمی روشن بشی، برو استفاده کن.

  • شاید مسلمان باشی. اما قطعا با این چیزهایی که می نویسی مومن نیستی. اتفاقا مومن بودن و منافق بودن شما هم برای ما مهم است. چون کسی که اسم خودش را جوان مومن و انقلابی می گذارد اما در عمل توجیه گر و مبلغ رفتار غیر مومنانه و غیر انقلابی ست یک خطر برای جامعه اسلامی است. خطری به مراتب بزرکتر از خود بی بی سی.

    حسین یکتا هم شرایط نهی از منکر را رعایت کرده است. آدمی که آمده بسیجی شده دیگر آن فرد معمولی گوشه پارک نیست که بخواهید او را جذب کنید. بسیجی قبلا جذب شده و حالا باید ارتقا یابد. مگر اینکه مرض داشته باشید و بخواهید بسیج را هم به گند بکشید. که ظاهر برنامه تان همین است که بسیج را هم مثل دانشگاه و پارک نابود کنید.
    امثال حاج آقا مجتبی تهرانی و. مجتهدی تهرانی و ناصری و ضیاء آبادی و.. دیگر بزرگان همه مخالف اینکارها بودند و هستند. کدامشان می نشستند ترانه گوش کنند؟ یا در این مجالس می رفتند؟ و یا رفتن به این مجالس را توجیه کردند و بلامانع دانستند؟
    یا می گفتند خدا فرمود " قد افلح المومنون ... الذینهم عن الغو معرضون" و می گفتند موسیقی مصداق قول الزور و در بهترین حالت شنیدن لغو است؟
    حالا تازه این حرفها را برای افراد خواص زده. برای بسیجی های حزب اللهی. نه جوانهای معمولی.

    اگر ریگی به کفشتان نبود اینهمه برای یک تلنگر عصبانی نمی شدید.

  • به نظر من شما علم غیب دارید،!! چگونه مطمئن هستین جوانی که گوشه ی پارک نشسته از جوانی که تو پایگاه بسیج رفت و آمد میکنه پیش خدا عزیزتر نیست؟ آیا در قرآن ندارد که به کسی الغاب زشت ندهید، شاید پیش خداوند دارای مراتب عالی باشد؟؟؟. باشه شما هی اینها را بت بکنید و به جای خداوند مهربان از این دنیادوستان پیروی بکنید، نرود میخ آهنی در سنگ.

  • علم غیب لازم نیست. خدا می گوید فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما. نساء 95.
    کسی که از جایش تکان خورد و آمد و بسیجی شد و اسم خود را در لیست مجاهدان راه خدا ثبت کرد یقینا و قطعا از آن جوان گوشه پارک و بلکه گوشه مسجد بالاتر است.
    مگر اینکه خودش جایگاه خود را خراب کند.
    در ثانی اینکه کسی پایین تر ااز دیگری است لقب زشت است یا اینکه نشان دادم و مومن نیستی ؟ بدجور دستت از استدلال خالی شده است.
    ضمن اینکه اگر لقب زشت هم بود خدا خودش بارها انواع القاب به نظر شما زشت را به دشمنانش داده است وآنها را با سگ و خر مقایسه کرده و حتی از چارپایان پست تر نامیده است.
    آنچه خدا می گوید این است:
    یا ایها الذین امنوا لا یسخر قوم من قوم عسى ان یکونوا خیرا منهم و لا نساء من نساء عسى ان یکن خیرا منهن و لا تلمزوا انفسکم و لا تنابزوا بالالقاب بئس الاسم الفسوق بعد الایمان و من لم یتب فاولئک هم الظالمون (سوره حجرات آیه 11)
    اى کسانى که ايمان آورده‏ايد! نبايد گروهى از مردان شما گروه ديگر را مسخره کنند، شايد آنها از اينها بهتر باشند؛ و نه زنانى زنان ديگر را، شايد آنان بهتر از اينان باشند؛ و يکديگر را مورد طعن و عيبجويى قرار ندهيد و با القاب زشت و ناپسند يکديگر را ياد نکنيد، بسيار بد است که بر کسى پس از ايمان نام کفرآميز بگذاريد؛ و آنها که توبه نکنند، ظالم و ستمگرند!
    پس آنچه در قرآن آمده بد است تمسخر و نسبت دادن فسق به اهل ایمان و افراد توبه کننده و ایمان آورده است.

    و این هیچ ربطی به اثبات نفاق در کسی ندارد. این قرآن است که نشانه های منافق را بیان می کند و مومنان را از آنها برحذر می دارد.

  • در مورد فرد نميتونم نظر بدم ولي حرف حاجي حقهى

  • حسین یکتا کاملا درست گفته است. متاسفانه ما داریم قورباغه آب پز می شویم.
    مدافع حرم هم باید اول مدافع حریم باشد.
    هدف ما محافظت از حریمهای اسلام است و نه صرفا دو تا ساختمان و چهارتا گنبد و منار!

    شهید مدافع حرم جواد محمدی در فیلمی قبل از اعزام به سوریه گفته بود اگر شهید بشوم از شهدایی هستم که حتما یقه بی حجاب ها و کسانی که ترویج بی حجابی می کنند را می گیرم.

  • احسنت.

  • مدافع حرمیکه مدافع احکام اسلام نباشد, نصفه مدافع حرم است.

  • بخشی از وصیت نامه شهید حججی:
    از همه ی مردان امت رسول الله می خواهم فریب فرهنگ و مدهای غربی را نخورید؛ همواره علی ابن ابی طالب امیرالمومنین را الگو و پیشوای خود قرار دهید و از شهداء درس بگیرید... .