کاخ آیت الله خامنه ای


با دیدن این کاخ دیدتون نسبت به ایشون عوض میشه
واقعا باید خجالت بکشن مسئولانی که کاخ نشین شدند


+ 
644

- 
210

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • متاسفم بابت پیام قبلیم؛
    بنده کاور فیلم رو که دیدم فکر کردم منظورتون کاخ شاه هست؛

  • جھت اطلاع عزیزان این منزل شاه پھلوۍ میباشد که در تھران هم وجود دارد میتونید در اینترنت سرچ فرمایید و آدرسش رو بگیرید و برید ببینید؛
    #ھر_دروغی_را_باور_نکنیم

  • با سلام، اون پایین یه سری بحثا شد که دیدم و تعجبم از بچه ولاییها اینه هنوز این مهندسین نفوذ رو خووب نشناختین! اینا خودشونو که فروختن هیچ، از فروش ناموسشونم دریغ ندارن، آخه آقاشون شیطان بزرگه!!! اینا فقط یه چشم دارن اونم به سمت دنیای فانی و نابود شدنی بازه.
    مواظب باشید لابلای حرفاتون و دفاعتون از ساحت نازنین ولایت، آدرس به این توله شیطان ندید، این موجود نامعلوم الحال!!! فکرتونو مهندسی نکنه! با پیش کشیدن یه سری حرفا.
    آخه من نمیدونم اجنبی الوجود، امثال گدا گدوله های چشم دریده، کجا مسائل رو حالیتون شد که جوابیه برای دوستان میذاری؟ اینقدرم پستی که با توهین دوستان رو خطاب میکنی، کپک!
    شما لیبرالها چوب دو سر ..... هستید، دنیاتون مثل...دنبال شکمتونید و بهشم خدا رو شکر نمی رسید، و آخرتتونم که الحمدلله تباهه، البته اگه عقیده بهش داشته باشی؟!
    آخه جناب مگس خان افغان اون زمان حمله کرد خواست ایرانو، مثلا مثل اربابای ترسو لباس قهوه ای لازمت بگیره، اومد سر قبر حافظ علیه الرحمه یه تفال بزنه ببینه خواجه شیراز چی میگه،
    جواب تفال اومد: ای مگس! عرصه ی سیمرغ نه جولانگاه توست عِرض خود می بری و زحمت ما میداری. جمع کن خودتو ازین وسط.
    یا علی

  • وصیت میکنم در مسائل سیاسی آنجا که بحث اسلام،جمهوری اسلامی ،مقدسات و ولایت فقیه مطرح میشود،اینها رنگ خدا هستند.رنگ خدا را بر هر رنگی ترجیه دهید.
    حاج قاسم سلیمانی
    کار ندارم که کسی حرف مرا قبول داره یا نداره.جبهه و جناح فرع است.اصل ولی فقیه است.اصل جمهوری اسلامی است.اصل نظام اسلامی است.اینجا جایی است که اگر به خطر افتاد و کسی با اون موجه شد،ما با جانمون مواجه میشیم.آدام ها آدمند می آیند میروتد قاسم سلیمانی میرم قاسم سلیمانی دیگری می آید.
    حاج قاسم سلیمانی
    چیه؟؟؟نکنه حاج قاسم رو هم قبول ندارید.
    وقتی امام عاشقان غایب است/ اطاعت از خامنه ای واجب است

  • توی بخش دومش یک تیکه رو اشتباه نوشتم شما ببخشید...

  • احمق 99/11/14 ساعت 18:05

    چه خونه بزرگی !!

  • گفتی رهبر چرا مظلومه
    خب اولا وقتی مسئولین خرابکاری های
    خودشون رو گردن رهبر میندازن رهبر مظلومه
    وبعد چهارتا بی سواد مثل تو میان و با حرفاشون چهره رهبری رو خراب میکنن

    بخاطر اینه رهبر مظلومه

    چه خون دل ها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان

  • Pendar 99/7/7 ساعت 22:37

    منم باور کردم این خونشه

  • Khodet 99/5/21 ساعت 03:09

    لطفا سکونتگاه واقعی ایشون رو نشون بدین
    تو روز درختکاری که حیاط خونشون این شکلی نبود

  • برای اطلاع اونجا خونش نبود محل کارش بود
    کاش سواد رسانه ای مون رو بالا ببریم

  • حضرت آقا یعنی حضرت عشق یعنی مسیر زندگی

  • این مسیر زندگی ک میگی همون پراید ۱۴۰ میلیون تومنیه؟

  • تشکر.

  • خطاب به همه موافقین و مخالفین هاشمی غیر منصف
    من به عنوان یک لیبرال اگربخواهم بر مبنای همان اصول انقلابی راجع به هاشمی قضاوت کنم بله آن مرحوم یک منحرف بود .البته نه به آن صورتی و در حدی که بعضی از این مخالفین از جمله این مخاطب مهمان که او را با طلحه و زبیر مقایسه کرد . اتفاقا هاشمی به نسبت خیلی از اصلاح طلبان افراطی که اپوزيسيون و فتنه گر و سران فتنه شدند که حتی خاتمی میانه رو که در زمان اصلاحات مورد هجوم آنها قرار داشت را شامل می شود علی رغم انحرافش انقلابی تر و محافظه کارتر بود . که اگر نبود شخص رهبر پیام تسلیت به آن شکل برایش نمی فرستاد و او را نه عضو که به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب نمی کرد . اما این عضویت هم به معنای بدون انحراف بودن هاشمی نبود چه برسد بدون نقص بودن هاشمی .

    اما انحرافات هاشمی که بعضی درست و بعضی چندان صحیح و قابل قبول نیست :
    1- آغاز اشرافیت و فساد در جمهوری اسلامی
    از زمان دولت هاشمی فساد اقتصادی که پس از دوران پهلوی متوقف شده بود دوباره شروع و طبقه ای از اشرافیت جدید شکل گرفت . این فساد از دهه هفتاد با دولت هاشمی در جمهوری اسلامی آغاز و دهه به دهه زیادتر شد تا این که در دولت احمدی نژاد که شعارش عدالت و بازگشت به دهه 60 یعنی دهه اول انقلاب بود که نه تنها جلوی این مفاسد گرفته نشد که این اشرافیت و فاصله طبقاتی و فساد به اوج خود رسید و در جمهوری اسلامی از دوران پهلوی هم به مراتب بیشتر شد . عده ای زیادی هم از جمله فرزندان هاشمی مثل مهدی هاشمی به آن آلوده شدند .

    2- حمایت ضمنی و نرم از فتنه 88 و پیوستن به جریان اصلاحات
    این هم از جانب دلواپسان و افراطیون گناه نابخشودنی محسوب می شود .البته هاشمی از این فتنه برخلاف سران اصلاح طلب و کسانی مثل حتی خاتمی آشکار و صریح و تماما از فتنه و موسوی حمایت نمی کرد . بلکه این حمایت مثل یکی به میخ زدن و یکی به نعل زدن بود . وی در کتاب خاطرات خودش از سال 88 که پس از روی کارآمدن دولت روحانی انتشار داد نه فقط موسوی و کروبی یعنی سران فتنه که هم عده ای درون نظام از دولت احمدی نژاد و شورای نگهبان را به خاطر رفتارهای غلطشان را نیز در دامن زدن و پیدایش فتنه 88 مقصر می دانست . یعنی از نظر هاشمی خود نظام هم در ایجاد فتنه و شعله ور شدن آن نقش داشت . اکنون نیز نه فقط اصلاح طلبان درون نظام مثل کواکبیان یا عارف تقلب را نفی کرده بلکه مدعی تخلفات گسترده در جریان انتخابات سال 88 هستند که بلکه تعدادی از خود اصولگرايان مثل محسن رضایی و قالیباف هم به وقوع تخلفات در این انتخابات اعتراف کردند . این تخلفات گسترده هشت سال بعد یعنی در سال 96 در جریان انتخابات ریاست جمهوری هم دوباره این بار توسط دولت روحانی تکرار شد .
    البته صرف نظر از خود هاشمی که بنا به گفته خودش در فتنه 88 در موضع اعتدالی ایستاده بود فرزندان او مثل مهدی و هاشمی آشکارا و صریحا به گونه ای فعال از فتنه گران حمایت می کردند .

    اما در مورد مهمترین و بزرگترین انحراف هاشمی یعنی از انقلاب و اصول آن در کامنت بعدی ام به عنوان سومین زاویه و انحراف هاشمی توضیح می دهم .

  • اين محمد ليبرال همه جاست..اينم داره واسه خودش يه پاسلبريتي،ميشه ها..کم کم معروف شده

  • ما مردم ایران پیرو رهبریم و نمیگذاریم حضرت آقا خامنه ای تنها بمانند و ایشان ان شاءالله تا ظهور مولا صاحب الزمان عج بر مردم ایران رهبری میکنند،کور شود هر که نمیتواند ببیند
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
    مرگ بر آمریکا و اسرائیل و آل سعود

  • امام حسين درروز عاشورا به يزيديان فرمود چون شکمهايتان از حرام پرشده سخن حق رانميشنويد..حالا اينايي هم که به اقاسيد علي تهمت ميزنند وباور نميکنند ساده زيستي ايشون رو..شکمشون از حرام پر شده که حرف حق رو قبول ندارن

  • رهبر عزیزمان ساده زیست هستن واین ساده زیستیشان یک واقعیت است اما این تصاویربرفرض صحت برای عموم مردم غیرقابل باوراست..
    فدای رهبرم

  • آقای ما با کسی قابل مقایسه نیست. تمام نعمات خدای بزرگ و مهربان به ما یکطرف و نعمت اعطای رهبری یکطرف . باز هم سنگینه. با رهبر شجاع و خداترس میشه به همه چیز رسید ولی تمام دارایی های دنیا هم نمیتونه جای این چنین آقایی را برای ما پر کنه. جانم فدای رهبرم

  • حضرت اقا بهشون گفته بودن از خونتون فیلم بگیریم گفته بودن خیلی ها باور نمیکنن !!! اره عزیزم من خودم به یقین رسیدم به ساده زیستی اقا اما خوب ادم های خوک صفتی هم داریم نه اینکه خودشون دزدن دوست ندارن قبول کنند

  • سلام
    اگه منافقین و دشمنان خارج نشین و خوش نشین داخلی سرسوزن مدرکی از اشرافی گری حضرت آقا داشتند الان دنیا را با واق واق هایشان کر کرده بودند. اما حتی همان ها هم به اخلاص و پاکدستی ولی فقیه زمان اقرار و اعتراف می کنند.

  • اقا نمونه ای کامل از یک عالم عامل دیندار سیاس هستند ک در اوج سیاست دیانت دارند.

  • این اشخاصی که رأی منفی و مخالف می دهند یک مشت منافق زودباور احمق صفت هستند که فکر می کنند همه چیز را می دانند و حرفشون مستند است در صورتی که این ها چون مال حرام خورده اند و نمک گیر حرامی ها هستند نمی توانند بدون دیدن منافع خودشون حرف بزنند و اگر یک روزی هم خوب بشوند مطمئن باشید که در خوب بودن نفعشان است.

  • هر وقت پسرش جواد و دیگران ...از خانه های بیت المال مفتی که نه پول آب و برق و گاز و‌.. میدونن چیه دست برداشتند مردم نظرشون عوض میشه _ فعلا که چندسالی هست از درمانگاه تخصصی در زیر زمین و خانه ای که هر درب آن پنجاه میلیون قیمت دارد سخن می رانند _ به هر حال تا 90 درصد حقیقت دارد _ زمان قدیم نیست که مردم قوه تجزیه و تحلیی و سواد نداشته باشن _ اون دوران گذشت پس بیخودی آمارگیری نکنید که مردم چی میدونن _ عصر ارتباطات با تمام سانسورها در ایران روشنگری بالایی در مردم و حقیقت دارد

  • یه روزی واقعیت رو می بینیم وان روز برای تو امثال تودیر شده اخه احمق در پنجاه میلیونی درمانگاه زیر زمین بی شعور ایران دستشه نفهم احتیاج به در پنجاهی و ...نیست بفهم نفهم بخواد همه چیز داره اما خیلی اقا تر از ایناست که بخواد مثل حرامی های پهلوی و حرامی های فعلی زندگی کنه.
    راستی کودن یه ادرس از خونه وکاخ بچه هاش یا نزدیکانش بده انترخان مزدور

  • این تهمت هایی رو که میزنی خودت با چشم خودت دیدی یا اینکه از رسانه های سلطنت طلب هایی که ده ها میلیارد دلار با خود بردند یا رسانه های ضد مردمی که بودجه خود را از امریکا، انگلیس ، سعودی ها و صهیونیست ها تامین میکنند ؛ شنیده ای؟؟

  • این منزل رهبری نیست بلکه منزل سابق پدر ایشونه که الان به نوعی ازش محافظت میشه و حالت موزه داره
    منزل ایشون هیچ تصویری ازش موجود نیست
    لطفا با مردم صادق باشین.

  • در کلیپ های گذشته هم گفته ام این شخص بنام محمد لیبرال با شبهه افکنی وتظاهر به مسلمانی و دلسوزی وارد بحث ها میشود ومنافقانه در تفرقه افکار واقعی با مغلطه در ان اقدام میکند از بحث و جدال با پرهیز کنید بگذارید این ریا کار فکر کند جواب ندارید احتمالا یا مزد بگیر عربستان ویا سرویسهای جاسوسی ست جواب ادم نادان و منافق سکوت است

  • مردک کدام شبهه افکنی ؟ منافق هم خودت و هفت جد و آبایت هستی . من که گفتم سران سقیفه ابوبکر صدیق و عمر در پی برنامه و مقدمه چینی برای غصب خلافت بودند .از این ناراحت شدی که گفتم حرف حق را از هر که باشد باید بپذیریم یا این که ابوبکر صدیق و عمر را علی رغم خیانتشان به مولا علی و غصب خلافت ایشان به عنوان صحابه پیامبر یاد کردم .متاسفانه تعصب بیش از حد و یا ساده لوحی مانع درک درست واقعیات و قضاوت منصفانه و به دور از حب و بغض اشخاص می شود .
    آخر مردک خود رهبری به عنوان ولی فقیه شیعه فرمودند به مقدسات اهل سنت توهین نکنید .من مثل بعضی از شیعیان نیستم که به خاطر تعصبات مذهبی فضایل صحابه البته با در نظر گرفتن کاستی ها و انحرافات آنان به کل منکر شوم .چنان که ابوبکر صدیق تمام ثروتش را مثل حضرت خدیجه در راه گسترش اسلام خرج کرد .
    از آن طرف این اهل سنت ساده لوح و جاهل تا شخصی مثل معاویه و عمر و عاص را جز صحابه می دانند و اکثریت آنان به غیر از اقلیتی مثل شافعی ها به معاویه به عنوان صحابی و کاتب وحی احترام می گذارند . در یکی از سایت های اهل سنت خواف به آقای رجبی دوانی پژوهشگر تاریخ اسلام حمله شده بود که این شخص تا کنون در برنامه تلویزیونی چند بار به مقدسات ما اهل سنت حمله کرده است . من گمان کردم شاید به خلفای سه گانه راشدین از صحابه توهین کرده است . جلوتر که خواندم دیدم که گله کرده بودند که به حضرت معاویه (رض) !!! توهین کرده است . یکی از امامان جمعه اهل سنت در بلوچستان گفته بود که اختلاف حضرت علی و حضرت معاویه هم چون اختلاف حضرت موسی و هارون بوده است !!!!
    جل الخالق و تف به این روزگار از این همه جهالت که به خاطر ساده لوحی و تعصبات کور که در بین پیروان هردو گروه و مذهب شیعه و سنی وجود دارد .




  • سلام
    سخنی دارم با عزیزان منتقد در مورد اینکه تاریخ را خوب تحلیل کنیم
    اولاً کسانی که در جنگ صفین از یارانشان در مقابل حضرت ایستادند منافق بودند که انتهای کارشان شد خوارج...
    ثانیاً کسی که می خواست وفات پیامبر اکرم صلی الله علیه فاش نشود عمر بود که ادعای رجعت پیامبر کرد مانند حضرت موسی. آنهم به دلیل که ابوبکر در آن زمان در مدینه نبود می خواست زمان را به نفع خود به تاخیر بیاندازد تا انصار در سقیفه به نتیجه نرسند وابوبکر هم به مدینه بیاید
    که همانطور که تاریخ نقل کرده به اتفاق ابوعبید جراح توانستند خلافت را به نفع خود غصب کنند
    واما اگر مردم حق ولی را به معنایی که وی را بعنوان جانشین خدا بر زمین قبول می کردند وضع ما اکنون اینگونه بود
    با توجه به اینکه ولی فقیه درراستای امامت ورسالت قرار دارد اگر حق ولی رعایت میشد وبه فرمایشات ایشان توجه کامل می گشت کمی از دنیا طلبی فاصله می گرفتیم ودل به کدخدا نمی بستیم بلکه به خدا می بستیم واقعا وضعمان این بود....؟؟؟

  • الهی درد و بلا رهبر مظلومم به خورد تو سر مسئولین اشرافگر ایران

  • مظللوم با بی خاصیت تفاوت داره

  • ستار 97/8/22 ساعت 22:02

    آقای مظلومم
    قربونت برم
    جان و مال و فرزندانم فدای امام مقتدر و مظلومم امام خامنه ای
    که مثل جدتون مولا علی واقعا مظلوم هستین.

  • جناب چاپلوس متملق
    اولا کدام مظلومیت به مانند مولا علی ؟! کسی حق ایشان را مثل حضرت علی غصب کرده بوده یا اکثریت ملت ایشان را در مقابل دشمنانش تنها گذاشته است . در طول سی سال رهبری ایشان کسی جرات انتقاد از عملکرد ایشان داشته است؟یک بار مجلس خبرگان (خفتگان) انتقاد از عملکرد که پیش کش حتی جرات توصیه در مورد عملکرد ایشان داشته است ؟ در صورتی که در جنگ صفین هنگامی که مولا علی حاضر به قبول حکمیت نبود تا تهدید به کشتن ایشان نیز رفتند . این قیاس های امثال شما خیلی اغراق آلود و غیر واقعی وغیر تاریخی است .
    ثانیا ایشان نیز مانند سایر انسان ها روزی از دنیا خواهند رفت . آن زمان جانتان را فدای چه کسی می کنید ؟ هنگامی که پیامبر درگذشتند عمر اصرار داشت که پیامبر نمرده است و به کسانی که می گفتند پیامبر وفات یافته حمله می کرد . ابوبکر صدیق سررسید و اعلام کرد که پیامبر وفات یافته است آنها که پیامبر را می پرستیدند بدانند که پیامبر مرده است اما این خداست که زنده است و هرگز نمی میرد .پس از این سخنان بود که عمر آرام شد و واقعیت مرگ پیامبر را قبول کرد .
    ثالثا خود ایشان یک بار در جایی گفتند نگویید جان من فدای رهبر . من در مقابل حفظ اسلام مهم نیستم و همه ما باید جانمان را فدای اسلام کنیم نه اشخاص خاص .پس باید بگویید جانم فدای قرآن یا اسلام .

  • تو میگی کسی جرئت نداره به ایشان اعتراض کنه... امثال تو در این مدت به ایشان انتقاد که چه عرض کنم...دارید به رهبری حمله میکنید... در صورتی که تو این مدت هیچ کس به تو و امثال نگفته بالا چشمتون ابرو هست...خیلی خنده داره

  • حالا شاید یک شیعه جاهل بیاد یک جملهی اشتباهی بگه تو اینقد روی این یک جمله به نفع عمر تکاف نرو اگه خودتو هم بکشی وبقول خودت تاریخی نگاه کنی کارهایی که عمر کرد هیچوقت قابل توجیه نیستن وهمه اش ضربه به اسلام بود،ایا این جمله این شیعه که میگه جانم فدای رهبر بدتر از این جریانه که درکتب خود اهل سنت روایت شده که که عمر سر منبر گوزید وگفت رضای حضرت حق بالاتر از رضای شماست من دیدم اگرنگوزم رضای شما در ان است واگر بگوزم ررضای حضرت حق،حالا انصافا حداقل نتونست یواشتر این کار روبکنه؟اونم خلیفه زوری وقت مسلمین

  • يادم به الحكم الا لله افتاد:)

  • چی میگی بابا یکم تاریخا مطالعه کن عمر اومد و گفت که پیامبر نمرده است چون در قتلش شریک بود و هول شده بود و عایشه طبق نقل های بسیار به پیامبر سم خورانده بود که پیامبر نتونستن مقاومت کنن و به شهادت رسیدندسپس عمر ابابکر را به پیش نمازی فرستاد ابابکر نماز خواند وابن عباس و.. گفتند پیامبر مرده است عمر گفت نه اون هنوز نمرده بعدم ابوبکر ماسمالیش کرد خخ تاریخا بخون بعد بیا حرف بزن سپس در زمان کفن و دفن مولایم پیامبر اکرم انها مانند قحطی زدگان برای میراث حکومتش در سقیفه غضب کردند و حق حضرت علی را ناجوان مردانه خوردند بعد از 25 سال با اینکه عایشه و طلحه و زبیر و موالی کافر ابابکر و عمر در دمشق و سوریه از قاتلان و مسببان شورش مردم علیه عثمان بودند و از اولین بیعت کنندگان با علی برای طمع دنیا دوباره به حضرت علی ظلم کردند و سپس فرزندش امام حسن در نهایت وقتی امام حسن با سم همسرش طبق بعضی اقوال شهید شد و خواستند اورا کنار مقبره پیامبر دفن کنند اینبار هم عایشه دشمن اهل بیت دستور تیر اندازی بسمت جنازه امام حسن دادو.. این داستانها در تاریخ نمیشود پاک کرد

  • مردک
    اولا ما باید منصف باشیم . دکتر علی شریعتی که به ماجرای توطئه غصب خلافت از مولا علی توسط عمر به خوبی اشاره می کند اما همین دکتر شریعتی در جایی دیگر انحرافات و فضایل عمر و ابوبکر با هم اشاره کرده و می نویسد این دو خلیفه فضایلی داشتند که هیچ کس نمی تواند آنها را انکار کند جز یک حق کش و معاند و خدا را شکر که ما این گونه نیستیم . هر چند که اینها حتی ابوبکر صدیق فضایل و تلاشهایشان در راه اسلام در مقایسه با مولا علی مثل قطره ای می ماند و هیچ کدام از صحابه با ایشان قابل قیاس و در حد مولا علی نیست .
    ثانیا : من نمی دانم اصرار عمر در مورد این که پیامبر نمرده است واقعا از روی بهت و ناباوری بوده است یا این هم حیله ای بوده است اما دلیل نمی شود حرف حق را از زبان هرکس ولو یزید هم باشد انکار کنیم . ابوبکر به درستی اشاره کرد که پیامبر مرده است و آنها که پیامبر را می پرستیدند بدانند پیامبر مرده است اما کسانی که خدا را می پرستند خدا زنده است .
    ثالثا :کدام وقت تلف کردن برای رسیدن ابوبکر؟ سران سقیفه که هنوز پیامبر دفن نشده و حضرت علی مشغول شست و شوی ایشان بودند که کار خلافت را تمام کردند و یکی از انتقادات مولا علی همین زود تصمیم گرفتن درباره امر خلافت و عدم حضور ایشان در سقیفه بود .

  • کار دشمن تخریب است .کسی این اراجیف را باور کنه احمق ترین آدم روی زمینه.

  • کاش خونه زندگی الان آقا رو نشون بدن ولی جرآت ندارن که نشون بدن، چون میدونن که آبروی همه شون میره.
    مرگ بر ضد ولایت فقیه

  • تو که راست میگی.خونه زندگی ایشون آسمونیه.بسکه کشیده بالا

  • دار و دسته لیبرالهای اونور آب هیچکدوم نتونستن با خودشون یه مدرک ببرن که مثلاً بقول خودت بالا کشیدن آقا رو بتونن اثبات کنن. برعکس، یکیشون هم اومد گفت که من دست پاک تر از ایشون تو نظام ندیدم!
    مثل شامیانی که میگفتن: علی نماز نمی خواند!

  • اقای مظلوم

  • مرگ بر حسن روحانی جاسوس

  • حالا منم خیلی از روحانی خوشم نمیاد ولی وسط موضوعی که درباره رهبری و زندگی ایشون هست یه همچین شعاری اینجا انداختن مشکوکه! مثل کار منافقین تو دهه شصت می مونه که با شکل و شمایل انقلابی اومدن سعی کردن مردم رو از آدمای با ظاهر انقلابی متنفر کنن!

  • هیچ پزشک و هیچ دانشمند دیگری با دانش ناچیز و ناقص خود هرگز نمی تواند زمان حقیقی مرگ هیچ انسان و هیچ آفریده ای را پیش بینی کند زیرا دست رسی به مکنونات جهان غیب که زمان مرگ بخشی از آن است فقط منحصر به علم و حکمت خداوند است که مطابق با فراهم شدن شرایط مرگ ، در این علم و حکمت ، زمان مرگ رقم می خورد و شناخت این زمان هرگز پیشا پیش در اختیار هیچ آفریده ای نیست.

  • چند سالته

  • با نظر شما هموطن گرامی کاملاً موافقم. اصلاً اینگونه خطاب کردن مسئولین نظام حتی اگر کاملاً هم پاک نباشند درست نیست و فقط باعث شاد شدن دل دشمنان اسلام و انقلاب و ایران می شود