پست گذاشتن سلبریتی های برای سوزاندن چند لاشه سگ!


چندتا لاشه سگ رو سوزاندن که کار اشتباهی بوده و همه موجودات زنده روی زمین مخلوقات خدا هستن و حق زیست دارن و نباید این اتفاق میوفتاد
اما کودکان یمن و میانمار و امثال اینها ارزششون برای شما کمتر از سگ هست که یک بار از باعث و بانی این اتفاق اعلام انزجار نکردید؟یک بار از کودکان اعلام حمایت نکردید؟یک بار تاسف نخوردید؟ شرف وانسانیتتان کجاست؟


+ 
13

- 
1
ارسال در 1397/8/21 ساعت 10:40 2018-11-12 10:40:53
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • نگذارید مملکت به دست نا اهلان بیفتد
    تا زنده هستم نمیگذارم امور مملکت به دست لیبرالها بیفتد


    اما افتاد
    و این حاصل انتخاب غلط مردم و لجبازی با سخنان بزرگ امت هست
    از ماست که برماست

  • ناظر 97/8/22 ساعت 21:36

    سلبریتی ها نان بازی کردن و ادا دراوردنشان را میخورند و هر نقشی را که به انها بدهی بازی میکنند و اصولا اینها بازیگرند و بازیشان بستگی به این دارد که پول را برای چه کاری بگیرند و در حال حاضر که متاسفانه مملکت در دست بی لیاقت اصلاح طلبان فاسد فکر است بالطبع سلبریتی ها هم برای انها بازی میکنند و پول نان و لفت و لیسشان را از انها میگیرند . اکثر این جماعت فکر و عملشان طبق فساد است و ایمان درستی ندارند و اعتقاداتشان سست و بی ارزش است . بنا براین فقط ادمهای همجنس خودشان از انها پیروی میکنند و حرفشان را قبول دارند .

  • سلبریتی ها از مهمترین تهدیدهای کشور هستند

  • سلبریتی ها جاده صاف کن نامزدهای انتخاباتی بی لیاقت هستند

  • بهضی از این سلبریتی ها رو الا نباید ادم حساب کرد

  • ناظر 97/8/21 ساعت 22:52

    باید به عقاید هم احترام بگذاریم . هر کسی از هم جنس خودش دفاع میکند ! اولویت اول انها سگها هستند چون به جنس خودشان خیلی نزدیکند و اولویت اول ما انسانها هستند چون از جنس خودمانند .

  • اصل این صحبت که باید به اعتقادات دیگران احترام گذاشت یعنی پذیرش کفر. آری. ما فحاشی و اهانت نمی کنیم و حرفهای رکیک نمی زنیم.
    اما ابایی هم از شکستن ابراهیم وار بتهای آنها نداریم. اگر قرار بود احترام به عقاید باطل و احمقانه معنی داشته باشد که العیاذ بالله خدا همه انبیا را بیخود مبعوث کرد.

  • من فکر می کنم منظور ناظر از این حرفهایش تمسخر سلبریتی ها باشد . در کشور ما سلبریتی ها خیلی خائن و بیشرف هستند و بدبختانه مردم براحتی آلت دست شان می شوند

  • این سلبریتی های بیسواد پول پرست مملکت ما نقش عمده ای در فریب و گمراه کردن مردم داشته اند