حسن عباسی :حرف آخر من محاکمه روحانی و لاریجانی !


چرا خطوط قرمز رعایت نشد و کسی محاکمه نمیشود؟!
محاکمه که هیچ ، به آنها مدال افتخار دادند.....


+ 
58

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • محاکمه شوند آن هم در دادگاه انقلاب . خیانتی که اینها با برجام به کشور کردند در تاریخ ایران زمین بی نظیر است . اینها روی قاجار را سفید کردند. قاجاریه بی عرضه بودند از آن بیشتر بلد نبودند ولی اینها دانسته و از روی آگاهی خیانت کردند . باید روحانی و ظریف و شمخانی و لاریجانی برد در صحرای طبس و یک گلوله تو مغزشان خالی کنند پیش همان ارباب های آمریکاییشان که سوختنداون شمخانی لال را بگو.

  • سگی در چمن علف می‌خورد.
    سگ رهگذری از آنجا می گذشت.
    وقتی صحنه رو دید تعجب کرد و ایستاد. آخه تا حالا ندیده بود سگ علف بخوره!
    ایستاد و با تعجب گفت:
    اوی! کی هستی؟ چرا علف می‌خوری؟!

    سگی که علف می‌خورد نگاش کرد و بادی به غبغبه انداخت و گفت:
    من؟! من سگ قاسم خان هستم!
    سگ رهگذر پوزخندی زد و گفت:
    سگ حسابی! تو که علف می‌خوری؛ دیگه چرا سگ قاسم خان؟ اگر حداقل پاره استخونی جلوت انداخته بود باز یه چیزی؛ حالا که علف می‌خوری دیگه چرا سگ قاسم خان؟ سگ خودت باش ...!

    حکایت برخی ...

  • در این مملکت کسی به خاطر امضا و تعهدهای بیجا و پرضررش آیا محاکمه هم می شود؟؟ از ما ملت طلبکار نشوند باید حلوا حلواشون کنیم

  • این حسن عباسی آتشش زیادی تند است و کارش به پرت و پلا گویی کشیده شده است و همه را یابو و احمق فرض می کند .
    اولا: گذشتن از خطوط قرمز به هرحال با قانع کردن و قبولاندن به شخص رهبری بوده است . چرا که برجام در شورای عالی امنیت ملی تصویب شد و مطابق قانون تمام مصوبات این شورا باید به تصویب و تایید رهبری نیز برسد .
    ثانیا : برجام بر خلاف CFT با آرای بالا در اصول گراترین و انقلابی ترین مجلس پس از مجلس چهارم یعنی مجلس نهم تصویب شد . مجلسی که هشتاد درصد نمایندگان آن از طیف اصولگرا و ارزشی بوده و تعداداصلاح طلبان در این مجلس آن قدر ناچیز و کم بود که بر خلاف دو دوره قبل در مجلس هفتم و هشتم حتی از تشکیل فراکسیونی به عنوان فراکسیون اقلیت نیز خود داری کردند . پس برجام اگرچه دست پخت دولت و وزارت خارجه آن بوده اما توسط مجلس اصولگرا و انقلابی و به شدت ارزشی ضد فتنه یعنی مجلس نهم نیز تصویب و تایید شد و نمی توان گناه اجرای آن را فقط به گردن دولت انداخت .
    ثالثاً : فعلا که به جای روحانی و لاریجانی این خود عباسی بود که با محاکمه شدنش او و طرفدارانش تودهانی بزرگی خوردند و باید برود تا اوایل سال جدید را در زندان آب خنک بخورد .

  • احمق تو هنوز نفهمیدی که شکایت دولت از عباسی و حکم هفت ماه زندان برای او به نفع عباسی و به ضرر روحانی و خاتمی و ... تمام شد.
    عباسی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد و برای تمام حرف هایی که زده سند رو کرده و این یعنی پیروزی

  • وقتی ابوذر همه چیز خود را فدای حقیقت می کند، عمار ها باید فضا را شفاف کنند که مظلومیت ابوذر(استاد عباسی) دیده شود.
    این داستان خالی از لطف نیست که وقتی دو زن نزد قاضی رفتن و هر کدام می گفت که من، مادر این فرزند هستم. قاضی حکم داد که فرزند را با شمشیر نصف کنند. مادر با شنیدن این حکم از حق خود گذشت.قاضی دانست که مادر واقعی بچه کدام است و حق با کیست.
    امروز حق با چه کسی هست کسی که قوه قضایه را تحدید می کند که حق ندارید به برادر من دست بزنید یا کسی که بی گناه به زندان میرود تا اشوب در مملکت درست نشود.
    #من هم حسن عباسی یم

  • و آن چه قوه قضاییه ای است که جرات برخورد با چنین رییس جمهوری را ندارد و اعلام عدم کفایت سیاسی او را - از طریق دیوانعالی کشور- صادر نمی کند؟

  • لابد توسط آیت الله ملی لاریجانی!