سخنرانی جنجالی سعید قاسمی در مورد اصلاح طلبان


حاج قاسم که هیچ هفت جد حاج قاسم هم نتونستن جلوی این منافقین داخلی رو بگیرن هنوز


+ 
40

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مشتی چرندیات و مزخرفات را بلغور میکند . می خواهد واقعیت ناکارآمدی نظام را در چهل سال گذشته فقط به اصلاح طلبان و منافقان داخلی ربط دهد . انگار نظام فقط از قوه مجریه و دولت تشکیل شده است و سایر قوا و نهادهای زیر نظر رهبری برگ چغندر هستند . پیش از این هم در کلیپی گفتم دیگر تا ابد نمی توان ناکارآمدی های موجود در جمهوری اسلامی را فقط برگردن دولت و روسای جمهور انداخت و این حنا در حال رنگ باختن است .

  • سلام به عرض پوزش درباره ی قوه ی مجریه به اظهارات خانم سلحشوری که قبولش دارید در این باره که اجرا بر عهده ی قوه ی مجریه میباشد هم توجه داشته باشید . ممنون

  • سلام اولا" اگر نظام ناکارآمد است چگونه بدون تکیه به قدرت های جهانی تنهایی توانسته قدرت 13 در دنیا باشد:http://yon.ir/0jfiW
    اگر نظام ناکارآمد بوده چگونه با وجود تحریم های شدید زیر ساخت هایش پیشرفت نموده است اگر نظام ناکارآمد بوده چگونه در عرصه های مختلف علمی ،پزشکی،هسته ای،نانو و... پیشرفت کرده است دوما" به این ویدیو نگاهی بکنید در نیست:
    http://yon.ir/bCepe سوما" بررسی کنید که چرا میگویند دولت از عهده ی انجام وظایفش برنمی آید و یا اینکه چرا می گویند نفوذی داریم .با تشکر

  • دیدیم که همان انتقاد از قوه مجریه را چگونه جواب دادید. و گونه همه مخالفان را با انواع فحاشی ها و برچسب ها کوبیدید و با شکایتهای پی در پی در روانه دادگاه و زندان کردید. شما آخرین کسی هستید که می توانید در مورد آزادی انتقاد حرف بزنید. اتفاقا ما بیش از شما به قضاییه انتقاد داریم. اگر این قوه قضاییه فاسد نبود وقتی رییس جمهورتان اعلام می کرد در صورت برخورد با برادرش جنگ راه خواهد انداخت، دیوان عالی کشور باید عدم کفایت سیاسی او را صادر می کند.

    فعلا که همه رسانه ها و سران شما و حتی وزرا و رییس دولتتان در هتاکی آزاد هستند. آزاد آزاد. اما کافیست سید میثم صفاییان راننده بسیجی بیاید از تعدادی از مسوولان بار گمرک در دولت روحانی انتقاد کند تا زندانی شود!

    انصافا نمی دانم چه کسی بیش از آملی لاریجانی می توانست با ایجاد یک قوه قضاییه فاسد طرفدار دولت روحانی به شما خدمت کند.
    اما از آنجا که بی چشم و رو نمک به حرام هستید به جای تشکر تازه دو قورت و نیمتان هم باقیست.

    خلاصه اینکه همه امروز می دانند دقیقا برخلاف زمان احمدی نژاد الان مجلس و قوه قضاییه در حکم پادو و نوکر حلقه به گوش دولت روحانی عمل می کنند.
    پس بازی شما تمام شد.
    شتر سواری دولا دولا ممکن نیست.