صحبت های رحیم پورازغدی در مورد حمید فرخ نژاد و سلبریتی ها!!


دیدین سر همین زلزله کرمانشاه این چهره های رسانه ای چه ادا اصولی در میاوردن....


+ 
56

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • میشه لطف کنید اسم جلسه رو بگید تا فایل کاملش رو دانلود کنم،یا اگر خودتون دارید واسم بذارید

  • برادر مؤمن آقای ازغدی عزیز !!! تا کی از روشنگری در باره ی چگونگی دین داری خدا پسندانه که می باید با شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی مطابقت داشته باشد می خواهید سکوت کنید و وزر وبال این سکوت را در عاقبت خود به ثبت برسانید؟؟؟!!!
    چرا نسبت به عاقبت شوم دینداری آمیخته با من در آوردیهای دین زدا که مردم همیشه به آن گرفتار اند و دین خود را تباه می کنند هیچ حساسیت نشان نمی دهید؟؟؟!!!
    چرا از ضرورت بیان این که تامین و تضمین سلامتی و بقای حکومت نظام اسلامی و جلوگیری از فساد و سقوط حکومت فقط به دین داری خدا پسندانه ی مسئولان و مردم پیرو این نظام بستگی گسست ناپذیر دارد و از نحوه ی دین داری آنان جدایی پذیر نیست غفلت می ورزید؟؟؟!!!
    بیان فلسفه ی حکومت و نظام اسلامی با غفلت از رکن رکین آن که دین داری خرد گرای قرآنی خداپسندانه است چگونه می تواند در انسانها تغییرات انسان ساز ایجاد نماید؟؟؟!!!
    با نهایت تلخ کامی باید آشکار کرد که سکوت امثال شما در مقابل دین داری و مذهب داری رایج مردم که آمیخته با انبوه من در آوردیهای دین زدای متضاد با قرآن و عقل است هیچ نوید امید وار کننده ای را ، مبنی بر این که نظام به بر قراری اصول و ارزشهای قرآنی الهی در جامعه ی خود بعنوان وظیفه ی نخست اولویت می دهد و نهایت وظیفه شناسی را دارد ، در اختیار وفاداران به اسلام و قرآن نمی گذارد.

  • بدبختانه یکی از مهمترین عوامل مشکلات در کشور پائین بودن سطح فهم و بصیرت یا چه بسا نبودن فهم و بصیرت در مردم می باشد