نقش مخرب تلگرام در افزایش قیمت دلار


دلال‌ها چطور در عرض ٣ دقیقه و در یک گروه تلگرامی فضای بازار ارز را ملتهب می‌کنند!



+ 
8

- 
0
ارسال در 1397/7/12 ساعت 10:47 2018-10-4 10:47:34
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اینجا جمهوری اسلامی است وقتی رهبری است ریس جمهوری معنا ندارد . رهبری خودش باید شخصی به عنوان نخست وزیر انتخاب کند امثال سردار سلیمانی باشرف و انقلابی و او کابینه تشکیل دهد و مجلس هم منحل کند .

  • سلیمانی خودش مرید و دستبوس روحانی است. قبلا هم رفیق فابریک اصلاح طلبان در سپاه بوده و هست. حالا هزار توجیه هم که رائفی پور برای خودش بتراشد...
    البته سردار قاسم سلیمانی فرمانده مخلص، شجاع، ارزشمند و باهوش سپاه اسلام است؛ اما متاسفانه سوابق اظهارنظرات و مواضع او در مسائل سیاست داخلی کشور نشان می دهد او مکررا با خطای محاسباتی در تحلیل روبرو بوده است. عکس او با صادق خرازی در خانه اش با حضور نمادین رنگ سبز در تصویر (مرداد 88)، عکس صمیمی سردار با ظریف در خانه ی او در اوج مذاکرات پرحاشیه بین المللی، حضور در خانه مادر اسحاق جهانگیری معاون اول روحانی در بحبوحه مطرح بودن پرونده نام برادرش، اهدای انگشتر ویژه به همسر هاشمی رفسنجانی، استکبارستیز خواندن هاشمی در همه عمر سیاسی هاشمی، 2 بار حضور در جلسه فراکسیون حامیان لاریجانی در روزهای قبل از انتخابات سالانه رئیس مجلس و... تنها بخشی از مواضع سیاسی اوست.
    http://kheybaronline.ir/fa/news/51844/

  • فکر می کنی خیلی حالیت هست با یک مشت خزعبلات چه چیزی را می خواهی ثابت کنی ؟ در عمل کارها و پیروزی های سردار چه کسانی و چه جریان وطن فروشی را در داخل کلافه و ناراحت کرده ؟که به هر دری میزنند ضربه به مقاومت بزنند نکنه خودت از اون قماشی !!!!!!!

  • چرت حضرتتان را پاره کردم؟ بتی را که در ذهنتان تراشیده شکستم؟
    آری. باید هم بگویید خزعبلات است و خودتان را فریب دهید. اما حقیقت تغییر نمی کند.
    آنچه نوشتم دقیقا اقدامات علنی - و نه مخفیانه- سردار سلیمانی است و اگر بخواهیم خیلی خوشبینانه اظهار نظر کنیم باید بگوییم ایشان با وجود رشادت نظامی اما متاسفانه از نظر قدرت تحلیل و بصیرت سیاسی چندان پخته نیست.
    البته این تعبیر بسیار خوشبینانه است. از تعابیر وافع بینانه خود دداری می کنم. و می گویم ان شاء الله صرفا قدری اشتباه در تحلیل است.

  • اینقدر بدم می آید از این سایتهای وابسته غیر مستقیم به سپاه که هر روز از دست تلگرام و FATF می نالند!!
    شما ها به بالایی هایتان بگویید لامصبها! شما مثلا خیر سرتان انواع اسلحه و بهترین نفرات زبده را دارید. اسمتان پاسدار انقلاب اسلامی است.خودتان دارید می بینید که تا روحانی ملعون و لاریجانی کثافت هستند آش همین است و کاسه همین.
    پس چرا کودتا نمی کنید؟
    والله بالله تالله
    در سکوت و حفظ آرامش هیچ امیدی نیست. و مملکت را روحانی تا نابود نکند ول کن نیست.
    اما در کودتا حداقل کور سوی امیدی هست.
    کو.دتا باید جامع و همه جانبه باشد. تمام اعضای دولت باید دستگیر شوند و شخص رییس جمهور و معاونان و وزرای خارجه و نفت و مسکن در ملاعام تیرباران شوند. مجلس باید منحل شود و نمایندگان وکیل الدوله هم بسته به میزان خیانتهایشان مجازات شوند. قانون اساسی هم باید تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در آید و یک دولت مقتدر نظامی که اجازه نفس کشیدن به هیچ بهایی و ضد انقلابی را ندهد قدرت را به دست گیرد و خلخالی وار به جنگ فساد برود.

  • آخر هم همین می شود روحانی و ظریف و جهانگیرری و برادر های دزد و فاسد روحانی و جهانگیری و حدود 200 نفر دیگر باید شبانه دستگیر کنند و ببرند صحرای طبس همان جا گلوله تو مغزشان خالی کنند . پیش همان ارباب آمریکایی شان کخ در طبس سوختند .