انتقاد تند مجری تلوزیون به اظهارات دکتر ولایتی!


ما قرار بود ژاپن اسلامی بشیم، حالا شما واسه مردم نسخه می‌پیچید که برن لنگ ببندند و نون خشک بخورند؟


+ 
42

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اینم چرندیات مشاور رهبر
    همین ها معتمد رهبر هستند که کشور به این وضع کشیده شده و چاپلوسی تزویر و فاصله طبقاتی بیداد می کنه

  • ژاپن اسلامی تنها شعار هاشمی نبود بلکه شعار جریان اصولگرا در زمان دولت اصلاحات در مقابل اصلاح طلبان که متهم به توجه بیش از حد به مسایل سیاسی و اجتماعی و غفلت از مسایل اقتصادی بود مطرح کردند . بعد از روی کار آمدن دولت احمدی نژاد و مجالس اصولگرا آقایان پا را فراتر گذاشته و ادعای ایجاد تمدن نوین اسلامی!کردند. بحران اقتصادی جهانی که از غرب شروع شد و سراسر جهان را گرفتار خود کرد و از سویی دیگر خروش بهار عربی و سرنگونی تعدادی از نظام های مستبد کشورهای شمال آفریقا آقایان را به این توهم رساند که بله رویکرد نظام اسلامی می تواند بهترین الگوی سیاسی و اقتصادی برای کشورهای مسلمان و حتی اروپایی باشد .
    اما طولی نکشید که با تحریم های اقتصادی جهانی علیه ایران به رهبری آمریکایی که از نظر آقایان غلطی نمی توانست کند و بدتر از آن مدیریت ناکارآمد مجلس و دولت و قوه قضائیه که هر سه زیر نظر اصول گرایان بودند شاهد بحران اقتصادی به مراتب بدتر از کشورهای اروپایی بودیم که گذشته از رکود و بیکاری با تورم سنگین و فساد های نجومی بودیم .
    در نهایت در سال 92 جلیلی که از طرف طیف تندرو اصولگرا و جبهه پایداری نماد جریان مقاومت و ایستادگی معرفی می شد در مقابل حسن روحانی که نماد جریان سازش و غرب گرا معرفی می شد شکستی تاریخی خورد و دولت روحانی که بدنه اصلی آن اصلاح طلبان از نوع کارگزاران سازندگی که از همان زمان دولت هاشمی و قبل از روی کار آمدن دولت خاتمی و تشکیل جریان اصلاح طلب آشکارا گرایش های لیبرالی در زمینه های فرهنگی و اقتصادی داشتند روی کار آمدند و بنده و سایر لیبرال ها از این مسئله خوشحال هستیم .
    به کوری چشم مخالفان لیبرالیسم و در راس آنها جوجه دکتر حسن عباسی که کلیپ هایش را در این سایت می گذارید !

  • احسنت محمد لیبرال..
    اضافه کنم کهاین شترگاو پلنگ جمهوری اسلامی که مخلوطی از اصول اعتقادی و حکومت داری اهل سنت،اصل تفکیک قوا از غرب به اضافه توهمات ذهنی اخوندهای فرصت طلب شیعه است،باعث نابود شدن یک نسل، چه در جنگ با عراق، چه در بحران اجتماعی و بیکاری و فقر و..شده است.

  • اولا آن زمان هاشمی راست مدرن و اصولگرا حساب می شد! ایضا همین شیخ ناطق نوری! و باجناقش آخوندی لیبرال! و اصلا عارف جزو ستاد ناطق نوری بود!
    ثانیا اینکه خیال کرده ای فراگیر شدن باطل ، حق را نابود می کند ? طلا طلا است حتی اگر زیر خروارها کثافت دفن شود و می ارزد آدم دستش را توی چاله خلا هم شده بکند اما سکه طلا را بیرون بیاورد.
    ثالثا: هیچ تحریمی علیه ایران رخ نداد و نمایشی بیش نبود. آنچه در در حقیقت اتفاق افتاد تحریم های داخلی سرمایه داران و امثال فریدون ها و باندشان علیه ملت بود برای گرفتن انتقام رای دادن به احمدی نژاد. کما اینکه آلنده هم به همین صورت و توسط مافیای داخلی شیلی سقوط کرد و تحریمهای آمریکا تنها اسم رمز عملیات علیه آلنده بود.
    رابعا: اوج خریت تو اینکه نفهمیدی نظام خودش احمدی نژاد را حذف کرد و خودش مهره ها را جوری چید که روحانی حتما رای بیاورد. چون کنترل نظام در دست خاندان لاریجانی و رهبری و سپاه و نهادهای دیگر تعارف هستند.
    والا خیال کرده ای اگر مشایی تایید شده بود ممکن بود روحانی رای بیاورد؟ هرگز. جشن و خوشحالی کم نظیر مدعیان اصلاحلات و انتخابات آزاد از حذف مشایی و بعدا احمدی نژاد در انتخابات 92 و 96 خود گویای ماهیت دیکتاتوری آنها بود.

    اما انتخابات 96 را هم مخصوصا باور نکن.
    هر زمان که جریان خط سه یا چپ یا اصلاح طلب مسوول انتخابات بوده تخلفات حیرت آور و علنی رخ داده. مانند انتخابات عجیب مجلس سوم و تخلفات باور نکردنی آن که به بهانه شرایط جنگ و مصلحت مسکوت ماند! یا فاجعه انتخابات مجلس ششم و انتخاباتی که با بازشماری تنها یک سوم صندوقهای تهران بکلی ترکیب رای آورده هایش دگرگون شد. و یا انتخابات 27 خرداد 84 مرحله اول ریاست جمهوری که دولت وقت تا آخرین ساعتها نتیجه جعلی را اعلام می کرد و تنها در آخرین لحظه و با فشار شورای نگهبان مجبور شد آرای احمدی نژاد را اعلام کند. و همین شد فلسفه ماجرای خواب تاریخی کروبی! و یا انتخاببات اخیر که به قدری مغشوش است که ارائه آرای صندوقهایش را هم محرمانه اعلام کرده اند! انتخاباتی که با وجود شمارش آرا در دوساعت بعد از پایان انتخابات در بیشتر مناطق کشور و قرار گرفتن نتایج آنلاین روی سامانه الکترونیکی آن وزارتخانه تا ساعتها اعلام نتیجه اش به تاخیر می افتد به بهانه اینکه رای تجمیعی اعلام شود و هیچ کس هم نمی داند آیا واقعا این رای تجمیعی جمع همان آرای آنلاین است؟ انتخاباتی 5 میلیون رای مردم در آن غیر ماخوذه اعلام می شود تا طبق پیشگویی وزیر کشور در همان مرحله اول کار تمام شود! فکر می کنید چرا این حضرات پاک ترین انتخابات تاریخ ایران در سال 88 را که هم آرای لحظه لحظه آنلاین و هم رای تفکیمی همه صندوقها در آن اعلام شد و همه شعبات از راس 8 کارشان را شروع کردند و هیج جا بدون صندوق نماند و تعرفه هم کم نیامد و بدون مهر هم نبود و.. را متهم به تقلب کردند؟ چون خودشان در تقلب ید طولایی دارند و باور نمی کنند کسی دولت مستقر باشد اما دست به تقلب نزند! کافر همه را به کیش خود پندارد.
    خلاصه کنم که اگر شورای نگهبان بترسد و به بهانه مصلحت اندیشی کوتاه بیاید بداند دیگر تا ابد این حضرات متقلب که حتی مدارک تحصیلی خود را هم با جعل و تقلب گرفته اند به کار خود ادامه خواهند داد و در سالهای 1400 و 1404 و و همه انتخاباتهای بعدی تقلب به یک رویه عادی تبدیل خواهد شد. نباید با گفتن اینکه تقلب ممکن نیست خود را فریب دهیم. چرا که آقایان ثابت کردند تقلب ممکن هست و ما فهمیم که در اشتباه بودیم. فقط اگر آن 5 میلیون رای غیر ماخوذه اقلا جزو آرای باطله حساب شود انتخابات به دور دوم می رود.
    نباید از نجابت جریان حزب اللهی و انقلابی سوء استفاده شود و بهانه اینکه اینها که اهل شورش و بلوا نیستند بگذاریم حقشان خورده شود. نباید از ترس شورش مجدد مردان هرزه و زنان فاحشه در مناطق شمال تهران به آنها باج بدهیم تا کشور را دو دستی تقدیم آمریکا کنند.
    هر چند اگر من جای شورای نکهبان بودم همان بعد از مناظره سوم انتخابات را فورا متوقف می کردم و به بررسی مجددا مطالب مطرح شده در آن و بحث بررسی مجدد صلاحیت کاندیداها اقدام می کردم.

    لیبرالها با کثیفترین روشها قدرت را به دست گرفتند. تا این کشور را هم تبدیل به لیبی نکنند دست بردار نیستند. مامورند و معذور.

  • من لیبرال نیستم و مخالف اون دوست عزیز اول که یکم غلظت عزتشان جای بررسی دارد ولی شما هم وسط دعوا نرخ تعیین نکن اخوی

    برای ما ضد ولایت فقیه خیلی فرق نمیکند میخواهد لباس دین و ساده زیستی تن کند و حاله نور ببیند یا تدبیر کند و یک روز این طرف و روز دیگر طرف دیگر باشد
    نگاه حزبی ندارم ولی همه اش حزب باد است

    تا باشد فردا باد به کدام سَمت و سِمَت بوزد

  • احمدی نژاد اصلا کفر و فاسد و ضد ولایت فقیه. خوب که چه؟
    اگر یک آدم ضدولایت فقیه کافر حقیقتی را بگوید از او قبول نمی کنید؟ به جای ما قال به من قال نگاه می کنید؟
    روحانی و لاریجانی کشور را تحویل آمریکا دادند یک نفر نگفت روحانی بزرگترین خطر برای اسلام است!

    هنوز نفهمیده اید رهبری چه اشتباه عجیبی را مرتکب شد وقتی احمدی نژاد فیلم فساد رسمی خانواده لاریجانی را به طور مستند در صحن مجلس نشان داد به جای آنکه از سوت زننده حمایت کند رسما از فاسد حمایت کرد و سوت زدن علیه فساد را خلاف شرع و خلاف اخلاق و خلاف قانون خواند. این را به حامیان رائفی پور می گویم که می پرسند را قانون حمایت از سوت زنان در ایران تصویب نمی شود!
    در صورتی که اگر رهبری ذره ای دست از مصلحت اندیشی برداشته بود و لاریجانی ها را با استفاده از این فرصت حذف کرده بود حالا نه برجامی در کار بود و نه FATF.

    و اصلا خامنه ای را روزی اسلام آمریکایی و آخوند ضد امام می نامیدند. ( سر جریان طرح ولایت فقیه در خطبه ها و ماجرای 99 نفر و چند ماه مقاومت بر سر اعلام نخست وزیری موسوی رخ داد. آن زمان هم رهبر وقت یعنی امام خمینی در اشتباه بود که به روایت ناطق نوری به خامنه ای خطاب کرد من به عنوان يك شهروند، اعلام مي‌كنم كه انتخاب غير از ايشان، خيانت به اسلام است.!) این هم سندش در رجا نیوز.
    http://www.rajanews.com/news/71215

    تاریخ تکرار شده است.

  • لاریجانی هرچه باشد هیچ ربطی به ما ندارد چون همانند روحانی و دیگر اصلاح طلبان مجلس رای اورده است.
    خیانت های اصلاح طلبان را پای لاریجانی نزن چون اگر اکثر نماینده های مجلس انقلابی بودند همانند ان 120 نفر ( فراکسیون ولایت) لاریجانی خودش را هم میکشت fatf تصویب نمیشد. حتی اگر به مای نماینده ها می افتاد.

  • حتی اگر به پای نماینده ها می افتاد.

  • به مهمان عزيز سلام

    من واقعا اينجا را مناسب نميبينم كه بحث كنم كه محمود احمدي نژاد درست ميگويد يا علي خامنه اي يا فلان بهماني

    فقط يه نكته و تمام نتيجه گيري و حرفم همان

    تو نوشته هاي شما و امثال شما احمدي نژادي ها - البته نه همه - راحت ميشه ديد تقابل هست بين احمدي نژاد و رهبري

    كدوم درس كدوم غلطش را كار ندارم
    ولي تضاد و تقابل را نميتوني انكار كني

    همينا قبول كنيد شماها برا من يكي بسه

  • این تقابل قطعا وجود دارد. شبیه تقابل بین سید علی خامنه ای و امام خمینی .

  • تقابل مثل سيد علي و امام خميني!!!!!
    هاهاهاهاها

    پسر خوب اشتباهي گرفتي طرفتا
    آدرس غلط بهت دادند
    اينجا اون چيزي كه شما فكر ميكني طبخ نميشه

    دير نيست سرنوشت بعضي ها براي بعضي ديگر

  • تاریخ را نمی توانید عوض کنید. حقیقت همین است.
    www.rajanews.com/news/71215

  • داداش ميگم كوچه را اشتباهي اومدي بهت برميخوره برا همينه ديگه

    يه مطلبي خوندي فكر مردي كشف خودته فقط مونده ثبت اختراعش كني

    حالا ربط اين موضوع به بحث اولي چي بود، خودش ميتونه موضوع يه كشف تازه باشه

    عزيز عزيزتر از ... شما مطلب را كامل بخون، اوضاع و شرايط را در نظر بگير، مواضع امام و رهبري و سيره و روش اون ها را بفهم و بشناس ، اون وقت خودت ميفهمي اين كشف تازه شما اونم با ارجاع به سايت رجانيوز كه ديگه گفتن نداره، خيلي نميتونه دست مايه اي باشه برا ماله كشي

    ببخشيد آخرشا يكم رك گفتم ولي باور كن كل استدلالت برا تبرئه احمدي نژاد و حمله به رهبري چيزي بيشتر از اين نيست

  • حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: « از یمنی‌ها یاد بگیریم که چگونه در برابر تهدید و تحریم مقاومت می‌کنند. به جای لباس، لنگ می‌بندند و اسلحه به دست دارند و چند تکه نان خشک دستشان است با پای پیاده و سعودی‌ها از دست این‌ها عاجز شدند».

    کجای این سخن ناپسند و درخور اعتراض است؟! و غیر از آمریکا و اسرائیل و آل‌سعود و امارات که به قتل‌عام مردم مظلوم یمن مشغولند و پادوهای داخلی آنها چه کسی از این اظهارات برمی‌آشوبد؟!

    هفته گذشته، دکتر ولایتی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی سخن می‌گفت ضمن دفاع تمام قد و مستدل از جبهه مقاومت که با شواهدی از تاریخ اسلام و عمر چهل‌ساله انقلاب اسلامی همراه بود، بر ضرورت ایستادگی در مقابل باج‌خواهی آمریکا و متحدانش تاکید کرد.

    ایشان شعار «تا انقلاب مهدی نهضت ادامه دارد» را خط استراتژیک نظام نامید و با انتقاد از کسانی که حضور منطقه‌ای ایران را زیر سؤال می‌برند گفت؛ «می‌گویند ایران در عراق چکار دارد؟ باید بگویم اگر همت ایران و مردم عراق نبود الان ‌تانک‌های اسرائیلی در مرزهای ایران بودند. اقتدار ما در منطقه به این شکل است که نتانیاهوی دوره‌گرد وقتی به اروپا رفته بود، گفته بود اگر بخواهیم مراکز هسته‌ای ایران را بزنیم، حزب‌الله با صد هزار موشک خاک ما را به توبره می‌کشد. برخی می‌گویند خودمان احتیاج داریم چرا باید به کشوری مثل لبنان کمک کنیم؟ باید گفت که جوانان لبنان جانشان را در دست گرفتند تا از ما و امنیت ما در منطقه دفاع کنند. دشمنان ما به دنبال پایین کشیدن پرچم مقاومت در منطقه هستند و تلاش دارند این فریاد و ندا را خاموش کنند...».

    دکتر ولایتی در پایان سخن خویش خطاب به کسانی که نسخه سازش می‌پیچند گفت: «از یمنی‌ها یاد بگیریم که چگونه در برابر تهدید و تحریم مقاومت می‌کنند. به جای لباس لنگ می‌بندند و اسلحه به دست دارند و چند تکه نان خشک دستشان است با پای پیاده و سعودی‌ها از دست این‌ها عاجز شدند».

    برخی از مدعیان اصلاحات و کسانی که بارها در مقابل زورگویی‌های آمریکا نسخه سازش پیچیده‌اند موجی از اعتراض و انتقاد علیه ایشان به راه‌ انداختند. اعتراض‌ها در دو محور اصلی شکل گرفته بود؛ انتقاد به خانه مسکونی دکتر ولایتی در سعدآباد و اعتراض به اینکه چرا ایشان به الگوی مردم یمن ‌اشاره کرده و گفته است باید از آنها یاد بگیریم!

    در بخش نخست، تا آنجا که کیهان پی‌گیری کرده است، دکتر ولایتی از مدت‌ها قبل و طی سه مرحله، تمامی شش دانگ خانه مسکونی مورد اشاره را برای مراسم عزاداری حضرت امام حسین‌علیه‌السلام وقف کرده و اسناد آن در سازمان اوقاف موجود است. گفتنی است دکتر ولایتی در دهه ۶۰ به توصیه مراکز امنیتی، خانه‌ای را که در رستم‌آباد شمیران (او اهل رستم‌آباد است) داشت، با خانه کنونی معاوضه کرده بود. بنابراین آقای ولایتی هم‌اکنون در خانه‌ای که موقوفه است زندگی می‌کند و حقی که از آن برای خود و همسرش- و نه فرزندان- قائل شده و در وقفنامه آمده، همین بهره‌گیری در دوران حیات است. بخشی از آن خانه هم‌اکنون نیز به حسینیه تبدیل شده است.

    و اما درباره بخش دوم که ریشه و علت اصلی انتقادها و برخاسته از روحیه سازشکاری بسیاری از منتقدان است، توصیه ایشان به الگو گرفتن از مقاومت مردم یمن است! می‌گویند چرا توصیه کرده‌ای که مردم ایران مانند انقلابیون یمن لنگ ببندند و نان خشک بخورند؟! که باید پرسید این نتیجه را از کجای سخن دکتر ولایتی بیرون کشیده‌اید؟! آیا اگر کسی در تقدیر از استقامت مسلمانانی که در شعب ابیطالب‌(ع) محاصره شده بودند، بگوید هر چند نفر از آنها به خوردن یک خرما بسنده می‌کردند، منظورش آن است که امروز هم هر چند نفر باید به یک خرما اکتفا کنند؟! ایشان در تقدیر از انقلابیون یمن به دست‌های خالی و فقر آنان ‌اشاره کرده و نشان داده است آنان با همین توان ظاهری ‌اندک، ۴سال است که ائتلاف غربی، عبری و عربی را که به انواع تسلیحات مدرن و پیشرفته مسلح هستند، به ستوه آورده‌اند و نتیجه گرفته است که وقتی مردم مظلوم و بی‌سلاح یمن می‌توانند در

    برابر قدرت‌های بزرگ و قارون‌های منطقه بایستند، نسخه سازشی که بعضی‌ها برای مواجهه با آمریکا می‌پیچند، نسخه‌ای ذلیلانه و خیانت‌آمیز است. آیا غیر از این است؟!

    در حمله هماهنگ این روزها به دکتر ولایتی «‌لنگ» رزمندگان جان برکف و تهی‌دست یمن بهانه است. این حمله هماهنگ را در دو نقطه دیگر باید علت‌یابی کرد.

    اول؛ دفاع تمام قد ولایتی از جبهه مقاومت و توضیح مستدل ایشان درباره ضرورت حضور ایران در منطقه که پته جریانات سازشکار داخلی و باج‌خواه بیگانه را روی آب ریخته است. در سخنان آن روز دکتر ولایتی غیر از دفاع جانانه وی از جبهه مقاومت در سوریه و لبنان و فلسطین و عراق و ضرورت ایستادگی در مقابل باج‌خواهی آمریکا و متحدانش نکته دیگری نبود. بنابراین به آسانی می‌توان فهمید که اظهارات ایشان چه کسانی را به خشم آورده است؟ بدیهی است وطن‌فروشانی که همسو با آمریکا و متحدانش نسخه سازش می‌پیچند و حمایت جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت را زیر سؤال می‌برند، از اظهارنظر دکتر ولایتی به خشم آمده و تاب تحمل آن را نداشته باشند!

    دوم؛ برخورد قاطع و بدون ملاحظه دکتر ولایتی با کسانی که دانشگاه آزاد اسلامی را ملک طلق خود می‌دانستند، انگیزه آلوده دیگری در تدارک حمله هماهنگ اخیر به دکتر ولایتی بوده است. ولایتی بعد از دریافت حکم ریاست هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، پاکسازی این دانشگاه از نیروهای فاقد صلاحیت را که با بهره‌گیری از رانت‌های حزبی و فامیلی در این دانشگاه جا خوش کرده بودند، آغاز کرد. این حرکت دکتر ولایتی که کماکان با جدیت ادامه دارد نارضایتی طیفی را به دنبال داشته است که برخی از آنها در حملات این روزها به وی دخیل بوده‌اند.

    از این روی باید گفت دو طیف مورد ‌اشاره از لُنگ رزمندگان یمن برای پنهان کردن چهره خود استفاده کرده‌اند.



    گفتنی است که برخی از نیروهای انقلابی نیز در اعتراض به دکتر ولایتی سهیم بوده‌اند. ولی انتقاد این عده با دو طیف یادشده تفاوت اساسی دارد، آنها به خانه بزرگ دکتر ولایتی اعتراض داشته‌اند و سکونت ایشان در آن خانه را با موازین انقلابی همخوان تلقی نمی‌کرده‌اند که به یقین می‌توان گفت از اینکه ولایتی تمامی شش دانگ خانه مزبور را وقف کرده و دیگر مالک آن نیست، باخبر نبوده‌اند.

    http://snn.ir/00303j

  • ما به هیچ وجه قرار نیست ژاپن اسلامی بشیم بلکه هدف ما الگو شدن برای همه دنیاست. از همه نظر
    اگر منظورتان تلاش ژاپنی هاست باید خدمتتان عرض کنم در واقع مردم ژاپن بردگی میکنند و هیچ کرامتی ندارند.
    و از فرط کار و خستگی خودکشی در انها بسیار بالاست.

  • فقط بنازمت که خوب شجاعی کاش خیلیا از تو یاد بگیرن دلاوری عزیز

  • سخن گفتن در جهت منافع مافیای خاندان خبیث و بهایی هاشمی که شجاعت نمی خواهد.

  • مهمان 18/10/5 ساعت 07:18
    (سخن گفتن در جهت منافع مافیای خاندان خبیث و بهایی هاشمی که شجاعت نمی خواهد.)
    این یعنی برای تو و امثال تو سخن حق مهم نیست.معیار شما شخصی است که آن را میگوید.
    پس ناراحت نباشید وقتی ولایت معاش و نان به نرخ روز خور خطاب می شوید

  • این مجری نوکر هاشمی است. ژاپن اسلامی یعنی آب خشک و کچل موفرفری. ژاپنی همان کسی است که اگر یک آمریکایی سرما بخورد به جایش سرفه می کند!

  • نخیراشتباه نکن ژاپن اسلامی یعنی کاروتلاش مضاعف وجهادی یعنی دقت یعنی ملاحظه مردم و.....این مجری تاحالاخوب وانقلابی کارکرده

  • تو اشتباه نکن. ژاپن اسلامی شعار هاشمی بود با کنایه اینکه حالا دیگر انقلاب تمام شد و باید با آمریکا کنار بیاییم و مثلا پیشرفت کنیم!
    حالا چه پیشرفتی؟ پیشرفتی که معنایش رسیدن به بالاترین آمار خودکشی و پیری جمعیت و رکورد فحشا و هرزه نگاری است.
    کار و تلاش هم برای ژاپنیها صرفا یک ماده مخدر است. یعنی دایم کار کنند و فرصتی برای فکر کردن به بدبختیهایشان و زندگی سراسر استرس در آلونک های بیست متری را نداشته باشند.

    دلاوری هم آدم هاشمی است. حرفهای او علیه ولایتی هم نه برای احقاق حق که برای عقده گشایی نسبت به اخراج توله های هاشمی از دانشگاه آزاد است.

  • برادرعزیزمن هم هم نظرشماهستم منظورمن درست گفتن اون شعارهاشمی ملعون بود که شعارهای حضرت آقاروبیان کردم شایدم منظورم رونتونستم بروسنم عذرخواهم-البته منم زیادباولایتی آشنانیستم ولی میدونم اون ویلای مذکوروقفی هستش وتازمان حیات خودش وخانوادش میتونن ساکن اونجاباشن

  • خدایا این مجری رو حفظش کن،. دمش گرم، جواب هاشمی غیر بهداشتی رو هم عالی داد. بخدا اگه مجریا در عین عدالت نترس باشن اون وقته که به رسالت خود خیانت نکردند.

  • ناظر 97/7/11 ساعت 20:51

    حالا مثلا فکر کردی این مسئولین از رو میروند . اینها کارشان از این حرفها گذشته و انشاءالله امام خمینی دیگری بیاید و اینها را سر جایشان بنشاند و توی دهنشان بزند اما در هر صورت حرفهای مجری عالی بود .

  • دمش گرم اقای ولایتی هم اگه مشگل مردم می فهمید این حرف ها رو نمیزد

  • گفتنی است که برخی از نیروهای انقلابی نیز در اعتراض به دکتر ولایتی سهیم بوده‌اند. ولی انتقاد این عده با دو طیف یادشده تفاوت اساسی دارد، آنها به خانه بزرگ دکتر ولایتی اعتراض داشته‌اند و سکونت ایشان در آن خانه را با موازین انقلابی همخوان تلقی نمی‌کرده‌اند که به یقین می‌توان گفت از اینکه ولایتی تمامی شش دانگ خانه مزبور را وقف کرده و دیگر مالک آن نیست، باخبر نبوده‌اند.