برکناری روحانی در شرایط کنونی بهترین راه است؟!!


خواب وارونه تعبیر ندارد، برکناری دولت، عوامل برکناری دولت


+ 
23

- 
2
ارسال در 1397/7/7 ساعت 09:55 2018-9-29 09:55:44
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • انگار همه مرده اند . پس چرا کسی چیزی نمیگوید . چرا روحانی را کنار نمیگذارند . دارد مردم را با این گرانی ها بیچاره میکند و کسی چیزی نمیگوید .پس این مجلس چه غلطی میکند چرا همه خفه شده اند . روحانی را برکنار کنند و به جایش یک تکه چوب هم بگذارند بهتر است . خیالتان راحت است که تا چند سال دیگر انتخاباتی نیست تا با شرکت نکردن مردم ابرویتان برود و فعلا اسب خود را میتازانید اما خداوند در کمین ستمکاران است و حق مردم را از گلویتان بیرون میکشد .

  • من هم موافقم که روحانی باید فورا برکنار شود اما کافی نیست. باید در یک کودتای خونین قانون اساسی به حالت تعلیق درآید و خاندان لاریجانی هم مانند برمکیان از روی زمین محو شوند و دامن جمهوری اسلامی از لوث وجودشان تطهیر شود. سپس می توان مجددا به احیای قانون اساسی اقدام کرد.

  • سلام به همگی...
    این گفته آقای مهمان دقیقا همین چیزیه که جریان لیبرال و البته اربابان خارجیشون می خوان...
    ولی فقیه(رهبری) با رهنموداش فقط میتونه غالب جامعه رو آگاه کنه از بلایی که سرشون میاد...
    هیچگاه رهبری نمیتونه خلاف میل و انتخاب غالب جامعه رفتاری انجام بده...
    تا اینکه جمعیت غالب متوجه اشتباهشون بشن، وپی به رفتارهای خائنانه ببرن...
    درست مثله ماجرای بنی صدر، که حدود 11 میلیون، 76 درصد آرا رو در اختیار داشت...
    وقتی مجلس رای به عدم کفایت سیاسیش داد که خیانتهاش توی صحنه سیاست و حمایت از منافقینی که دستشون به خون ملت آلوده بود و همچنین خیانتهاش توی فرماندهی جنگ، برای نمایندگان و 100 البته برای غالب مردم واضح شده بود...
    اونوقت بود که ولی فقیه(امام) پای حکم عدم کفایت سیاسیشو امضاء کردند...
    پس ماهم به جای این حرفهای دشمن شادکن و تفرقه انگیز، تنها کاری که از دستمون برمیاد،...
    اولا اطاعت بی چون و چرا از ولی فقیه...
    دوما روشنگری و شفافسازی فضا برای جامعه، البته از راهش...
    سوما حرکت در راستای اهداف نظام که یکیش حمایت از دولته در این شرایط بحرانی، هرکس به اندازه و توان خودش...

  • کسی که به هر دلیل منتظر است دموکراسی کشور را نجات دهد ظاهرا معنا و فلسفه وجود ولایت فقیه در نظام را نفهمیده است.

    به کدام مجوز ماجرای روحانی را صرفا با بنی صدر مقایسه می کنید؟ بنی صدر یک نفر تنها بود ولی روحانی حمایت قاطع مجلس و قوه قضاییه را دارد. پس اگر منتظرنشسته اید که مجلس لاریجانی روحانی را برکنار کند، کورخوانده اید. مضافا بر اینکه اگر به فرض محال این مجلس روحانی را عزل کند و اصلا خودش هم به جای رییس جمهور نخست وزیر بگذارد باز هم همین آش و کاسه است و همین برجام موشکی و منطقه ای. لهذا الان تنها راه چاره در کودتا است و بس.

    از اینها گذشته، اگر رهبری در ماجرای نشان دادن فیلم فاضل لاریجانی از فرصت برای حذف خاندان لاریجانی از نظام استفاده کرده بود قطعا برجامی در کار نبود که حالا FATF هم دنبالش بیاید. اما متاسفانه ایشان برای حفظ آرامش و مصلحت - و با توجه به حمایت قاطع حوزویان از لاریجانی ها- به جای حمایت از سوت زننده از مفسد حمایت کرد ( اینکه احمدی نژاد خوب است یا شیطان است یا هدفش چیست بحث دیگری است. اما در اینکه لاریجانی ها فاسد بودند و در آن فرصت باید با آنها برخورد می شد هیچ شکی نیست). از آن بدتر اینکه این افشاگری ها را خلاف قانون و اخلاق و شرع نامید.

    معنای این حرفها این بود که رهبری افشاگری های امثال شهید آیت و دیالمه در صحن مجلس علیه موسوی و رهنورد را هم خلاف قانون و شرع و اخلاق می دانسته اند. به این ترتیب هیج جایی برای تصویب قثانون حمایت از سوت زنان وجود نخواهد داشت.
    مگر اینکه رهبری دست از این رویکرد مصلحت اندیشانه بردارد و عدالت را بر مصلحت ترجیح دهد.

    البته در این صورت بدون هیج شکی ایران درگیر جنگ داخلی خواهد شد اما باید دید کدام بهتر است؟
    اینکه بنشینیم و تماشا کنیم که روحانی در کشور قحطی ایجاد کند و نظام را تحویل آمریکا دهد؟ یا اقلا جنگ با اصلاح طلبان و لاییکها راه بیفتد که امیدی به پیروزی در آن هست.
    ولی واضح است که میل شما و اکثر حزب اللهی ها به گزینه اول است.
    یعنی حفظ آرامش ولو به قیمت تحمیل یک جام زهر دیگر و استحاله رسمی نظام.
    روند فعلی قطعا به همین نتیجه منتهی می شود. FATF تصویب خواهد شد. موشکها هم خواهد رقت و ایران به سرنوشت لیبی دچار خواهد شد.
    خدا با کسی عقد اخوت ندارد.

  • اولا برخلاف حرف شما اتفاقا ماهیت ولایت فقیه هل دادن جامعه به جلوست، که خود جامعه انتخاب درست رو انجام بده،،،حالا جامعه وقتی خودشو پخش زمین کرد چطور میشه هلش داد؟؟؟؟
    توصیه میکنم قبل از اینکه رهبر جامعه رو به مصلحت اندیشی و بی تدبیری متهم کنیم حتما حتما سیره ی امامان و رهبران شیعه رو حتما مطالعه نمایید...!!!!!!!
    تو حکومت امیرالمومنین علی علیه السلام هم همینطور بوده و الانش هم هست...مگر همین مردم ساده نبودند که گول حیله عمرعاص و نفاق افرادی چون اشعث و ... خوردند و مالک رو از 10 قدمی کشتن معاویه برگردوندند؟؟؟؟
    مگر حضرت علی ولی فقیه نبود و نمیتونست که دستور به کشتن معاویه بده بجای دستور به برگشت مالک؟؟؟؟ مگر علی علیه السلام مکر و حیله معاویه و عمرعاص رو نمیفهمید.....!!!؟؟؟
    اینو قبول کنیم که ولی فقیه بدون پشتوانه مردمش قدرتشو از دست میده... هرچندکه فاتح خیبر باشه...
    دوما کی گفته که بنی صدر تنها بود... یه جریان به سرکردگی آیت الله منتظری و غیر حامیش بودند... وقتی که فضای جامعه غالبا بر علیه جریان لیبرال شد، مجلس و رهبر ورود کردند...!!!!
    نکته پایانی اینکه، اوج تنهایی ولی فقیه رو نه در عدم همراهی جریان غالب بر جامعه و اصلاحطلبان و لیبرالها، بلکه در مکالمه بنده و شما میشه ملموس حس کرد...
    اونجایی که حتی جریان انقلابی و حامی نظام هم به ولایت ایشون شک میکنند...!!!!!!!

  • نه عزیزم. رهبری در این سی سال ثابت کرده که عملادنباله روی رای روی مردم است و فقط ذره ذره عقب می آید. البته چاره دیگری هم ندارد. حتی سیاستهای رهبری هم تابع رفتار دولتها است. در یک دولت امکان اعتراض و دخالت حتی به یک قرارداد را ندارد و می گوید دخالتی ندارد و در یک دولت حتی در تعیین معاون اول دخالت می کند.
    رفتار ایشان هم تماما بر اساس مصلحت اندیشی بوده و هست.
    والا چگونه ممکن است خیانتی مانند قرارداد سعد آباد و برجام که مصداق واضح شکستن قاعده نفی سبیل است اجرا شود و یا رهبری به جای حمایت از سوت زن از مفسد دفاع کند؟
    یا العیاذ بالله باید بگویید رهبری خودش فاسد است که نمی خواهیم چنین چیزی بگوییم.
    یا ناگزیر باید بگوییم که ایشان ناچار به مصلحت عمل می کند ولو قلبا موافق نباشند.

    اما در مورد ماجرای مالک و معاویه هم دارید مغالطه می کنید و یا حقیقیتی را اعتراف می کنید. آری. امام علی علیه السلام در محاصره شمشیرها و در شرایطی که راه دیگری نبود به مالک پیام داد که مالک یا برگرد یا مرا کشته خواهی دید. چون مالک دربار اول که پیام را دریافت کرد حاضر به برگشت نشد.
    و تازه علی هرگز نگفت معاویه آدم خوبی است و مالک مثلا افراطی است و کارش خلاف شرع و اخلاق است!

    اما چه کسی شمشیر پشت گردن سید علی خامنه ای گذاشته بود که از فاضل لاریجانی دفاع کن؟
    پس معلوم می شود عده ای دارنداز کنار رهبری ایشان را تهدید می کنند. عده ای که شما کاری به کارشان ندارید و انتظار دارید رهبری با وجود آنها دستور به حذف روحانی بدهد!

    آری. رهبری تنها مانده. چون می خواست جذب حداکثری کند و حمایت اقشار لاییک و غیر انقلابی را به دست آورد اما در عمل حمایت انقلابی ها و متدینان را هم از دست داد. دلیل کاهش چشمگیر مشارکت مردم جنوب شهری در انتخاباتهای بعد از 88 هم همین است.
    در حالی که اقشار مرفه به دستور بی بی سی به طور گسترده دارند در انتخاباتها شرکت می کند و عامدانه به عناصر برانداز و خائن رای می دهند.
    شما نباید شک کنید چرا الا هم بی بی سی و هم رهبری خواستار حضور حداکثری مردم هستند؟
    دلیلش همین است.

  • دولت اصولا با هر اقدامی که به نفع ملت باشد و مانع ایجاد آشوب و فتنه شود مخالف است! از رهبری عاجزانه می خواهم در مورد حمایت بی قید و شرط از روحانی تجدید نظر کند. والا...

    برکناری دولت بهترین یا بدترین راه نیست. بلکه تنها راه است. چون در برکناری دولت امیدی به نجات کشور است اما باقی ماندن این دولت قطعا به جنگ داخلی و قحطی منجر خواهد شد. ضمنا برکناری دولت کافی نیست. باید مجلس و قوه قضاییه هم منحل شوند. قانون اساسی به حالت تعلیق درآید و یک دولت نظامی مقتدر با کودتا قدرت را به دست گیرد.

    سپاه و ارتش باید دست در دست هم اقدام به کودتا کنند و فورا نسبت به مصادره اموال مرفهان بالاشهری و دزدهای سالهای قبل و تصفیه و اعدام همه اصلاح طلبان و بهاییان اقدام کنند. همچنین به سرعت نسبت به توزیع اقلام احتکار شده و احیای سیستم کوپن و
    توقف اجرای تقسیر اصل 44 و دولتی کردن مجددا صنایع و معادن بزرگ و پتروشیمی ها اقدام کنند چرا که صادرکننده خصوصی و خصولتی از بازگرداندن ارز حاصل از صادرات به کشور خودداری می کند.

  • رفیق هیچ وقت جلوتراز امام جامعه نباش
    سلیمان بن صردخزاعی به کربلا نرفت چون نظرش این بود که قیام حسین(ع)خودکشی است واشتباه
    بعد چی شد شد توابین
    الهی اگرقیامی است درلشکرکربلا باشیم نه جزءتوابین

  • راستی سلیمان بن صرد هم مسلم را به خاطر جلو افتادن از امام حسین علیه السلام سرزنش می کرد!
    چون مسلم ظاهرا اجازه قیام نگرفته بود!