سعید قاسمی | دولت مردم را رها کرده است


سخنان جنجالی سردار سعید قاسمی


+ 
23

- 
1
ارسال در 1397/7/7 ساعت 09:49 2018-9-29 09:49:16
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • واقعامتاسفم

  • درود بر سردار سرافراز حاج سعید قاسمی خداوند متعال ایشان را سالم نگه دارد و عزت وآبرو ی بیشتر و طول عمربابرکت به این افراد دلسور ومتقی عنتیت فرماید.

  • سیستم حکومتی ما به شدت فاسد است و فرقی نمیکند چه کسی بر سر کار بیاید چون هر کسی بیاید طبعا همان رویه فساد را دنبال خواهد کرد و به دلیل همین فساد است که کاندیداها میلیاردها تومان هزینه میکنند تا رئیس جمهور و یا نماینده بشوند و دعوای مسئولین نه بر سر اعتقادات و اسلام بلکه بر سر منافعشان است و همینها ادمهای پاک و درست را به کنار زده اند تا فاسدینی مانند خودشان را بر سر کار بیاورند . پس تنها راه حرکتی بزرگ است تا همه این فاسدان و دزدان کنار زده شوند و ادمهای پاک و خداترس مسئول شوند و در همینجا یادی بکنیم از مرحوم هاشمی که بنیان گذار این فساد فعلی است که بعد از او هم روز به روز بیشتر شد .

  • دولت اصولا با هر اقدامی که به نفع ملت باشد و مانع ایجاد آشوب و فتنه شود مخالف است! از رهبری عاجزانه می خواهم در مورد حمایت بی قید و شرط از روحانی تجدید نظر کند. والا...

    برکناری دولت بهترین یا بدترین راه نیست. بلکه تنها راه است. چون در برکناری دولت امیدی به نجات کشور است اما باقی ماندن این دولت قطعا به جنگ داخلی و قحطی منجر خواهد شد. ضمنا برکناری دولت کافی نیست. باید مجلس و قوه قضاییه هم منحل شوند. قانون اساسی به حالت تعلیق درآید و یک دولت نظامی مقتدر با کودتا قدرت را به دست گیرد.

    سپاه و ارتش باید دست در دست هم اقدام به کودتا کنند و فورا نسبت به مصادره اموال مرفهان بالاشهری و دزدهای سالهای قبل و تصفیه و اعدام همه اصلاح طلبان و بهاییان اقدام کنند. همچنین به سرعت نسبت به توزیع اقلام احتکار شده و احیای سیستم کوپن و
    توقف اجرای تقسیر اصل 44 و دولتی کردن مجددا صنایع و معادن بزرگ و پتروشیمی ها اقدام کنند چرا که صادرکننده خصوصی و خصولتی از بازگرداندن ارز حاصل از صادرات به کشور خودداری می کند.

  • و الا چی؟؟؟؟؟؟




  • میهمان ساعت 10:03 محترمه یا محترم؛
    سلام علیکم؛
    مراقب باشیم ازغربال الهی انقلاب اسلامی، به زیر نیافتیم؛
    این فرموده امام جامعه است:
    ((اگر بخواهیم جبهه‌ی امروز دشمن علیه جمهوری اسلامی را در صدر اسلام مشابه‌سازی بکنیم، میشود جنگ احزاب. امروز خب مشاهده میکنید دیگر؛..............))
    بیانات در دیدار جمعى از دانشجویان 12تیرماه سال 95

    پس برای روشن شدن سوره احزاب را بادقت بخوانید؛
    بعد تفسیربزرگانی همچون علامه طباطبائی و جوادی آملی درمورد این سوره را بادقت ببینید؛
    فتح در راه است؛
    واین هوشیاری مارا می طلبد ،وگوش به فرامین امام جامعه ومراقب باشیم که کاری کنیم، این فرامین برزمین نماند.

  • بعد از صفین و یا صلح امام حسن علیه السلام چه فتحی در کار بود؟
    هیچ.
    ظلمت و نکبتی بشریت را گرفت که تا الان ادامه دارد.
    وقتی به هر دلیل رهبر مسلمین خواسته یا ناخواسته مجبور به کوتاه آمدن از اصول انقلابی و اسلامی شود هیچ فتحی در کار نیست.

  • خوبی شما؟ رهبری کی "بی قید و شرط" حمایت کرده؟از روز اول که داره شرط و شروط میذاره، اونا گوش نمیکنن.این مثل مورد بنی صدره.تا مردم و مجلس نخوان رهبر نمیتونه رأی ملت رو زیر پا بذاره.

  • وقتی شما بچه ات هر قدر دلش خواست شیطنت کرد و بازهم نازش را کشیدی و حمایتش کردی یعنی داری حمایت بی قید و شرط از او می کنی.
    دیگر روحانی باید چه کار می کرده که نکرده که بگوییم حمایت رهبری از او بی قید و شرط نیست؟

  • ایران هرگز ترکیه نخواهد شد.
    با کودتا ایرانی وجود نخواهد داشت.

  • ایکاش همینطور که نوشته ای عملی می بود