حاج محمود کریمی | چه قیامت چه محشری


چه قیامت چه محشری-سینه زنی-جفت -شب هشتم محرم97-هیئت رایت العباس-حاج محمود كریمی


+ 
12

- 
4

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • « أَلَمْ يَأْنِ لِلَّذِينَ آمَنُوا أَنْ تَخْشَعَ قُلُوبُهُمْ لِذِكْرِ اللَّهِ وَمَا نَزَلَ مِنَ الْحَقِّ وَلَا يَكُونُوا كَالَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ مِنْ قَبْلُ فَطَالَ عَلَيْهِمُ الْأَمَدُ فَقَسَتْ قُلُوبُهُمْ وَكَثِيرٌ مِنْهُمْ فَاسِقُونَ » ﴿ آیه ۱۶ سوره حدید ﴾

  • «... فَذَكِّرْ بِالْقُرْآنِ مَنْ يَخَافُ وَعِيدِ »
    ---
    تا زمانی که مسلمانان با نادیده گرفتن هشدارهای قرآن کریم بر ترویج و دامن زدن به من در آوردیهای تحریف گر و لوث بد نام کننده ی دین و مذهب اصرار می ورزند و دین شناسان در مقابل این اصرار ساکت می مانند و یا با آن مدارا می کنند و آن را تشویق می نمایند وفاداری پیروان کیش به دین و مذهب مخدوش می ماند و این وفا داری وارونه می گردد و این پیروان مشمول این هشدارهای قرآنی می شوند و خود را شایسته ی گرفتار شدن به پیامدهای شوم نادیده گرفتن هشدارهای قرآن می سازند:( آیات 36 – 44 سوره زخرف و آیات 124 – 128 سوره طه ).
    شهدای راه دفاع از دین خدا ، خود و عزیز ترینهای خویش را در این راه صادقانه فدا و ایثار نمودند تا ارزش دین را به مردم بشناسانند و مردم در دفاع جانانه از دین به آنان تأسی کنند و با این گونه تأسی نزد خداوند عزیز رو سفید شوند.
    طاغوتان و درباریان و دین فروشان مزدور دنیا پرست برای تامین و تضمین منافع نامشروع خود در طول تاریخ با قصد انحراف از راه راستین الهی دفاع از دین ، مذبوحانه تلاش کرده اند با عوام فریبی هدف شهدا را ، با اصرار بر دامن زدن به من در آوردیهای بیگانه با قرآن و عقل، وارونه جلوه دهند و مردم را با هزینه های نجومی روزمره ی بی بازده از راه الهی شهدا دور سازند.


  • وإن تطع أكثر من في الأرض يضلوك عن سبيل الله إن يتبعون إلا الظن وإن هم إلا يخرصون- سوره انعام آیه 116

    یعنی رسما خدا می گویند نتیجه مردم سالاری و رای اکثریت گمراهی است. اما شما به تئوری های غربیها بیشتر اعتماد دارید تا به خدا! خدا خودش انسان را آفریده و می داند چه خلق کرده و می داند مردم و حتی مومنان وقتی رای بدهند از سر احساسات و خطا رای می دهند.