بانوی ورزشکاری که زیر بار اتهام رسوایی اخلاقی رنج می‌کشد!


«ریحانه درفشی» داور بین‌المللی کاراته که در رابطه با فساد اخلاقی اعضای شورای شهر بابل مورد اتهام واهی قرار گرفته، از حال‌ و‌ هوای این روزهای خود می‌گوید.


+ 
13

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • کدام سر و وضع . اکثریت حالا همینند . این اسلام جدیده ! یک روسری سرت بکن و بقیه اش را بی خیال ! سر رو بپوش و اندام را بزار برای دید و بازدید ! بر فرض اگر مخالف اسلام بود که رهبری و اینهمه مراجع و روحانیون معظم مخالفت میکردند ! حالا مردم مانده اند که حجاب اسلام است یا بد حجابی اسلام است و شاید هر دو تا ! البته عاقلان و حلال خوران میدانند که یک زن مسلمان باید حجاب داشته باشد و حجاب هم دارند و بد حجابی یا از ایمان ضعیف است و یا خوردن مال حرام و البته ایمان ضعیف هم باز از خوردن مال حرام است .

  • دیگذ مراجع چقدر باید مخالفت کنند؟ فقط مانده فتوای قیام بدهند. اینهمه مرجع هر روز در درس خارج خودش فریاد علیه ربا و بی حجابی می زنند منتهی گوش شنوایی وجود ندارد و رسانه ها اصرار دارند این مطالب را درج نکنند. ضمنا اکثریت پیرو همین رسانه ها هستند..

  • البته تهمت از قتل بدتر است و گناه کبیره. اما خودت خودت را در معرض تهمت قرار داده ای . با این سر و وضع. پس یک سوز ن هم به خودت بزن

  • واقعاراست میگی خانوم درفشی فر-ولی اینم بگم که از،زاویه لطف الهی بودن نگاه کنیدوبه رشدی که ازاین جریان داشتین توجه کنید