ما برای اولین بار از زمان هخامنشیان به اینجا رسیدیم ولی کسی نمیفهمد


افشاگری درباره خیانت پهلوی ها به مردم ایران


+ 
43

- 
1
ارسال در 1397/6/25 ساعت 13:35 2018-9-16 13:35:01
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خوب که چی . مگر بالاتر از اتحاد جماهیر شوروی سابق داشتیم . اگر بنا به مقایسه باشد که جمهوری اسلامی ایران نهایتا یک قدرت منطقه ای قوی محسوب می شود نه یک قدرت جهانی . اما اتحاد جماهیر شوروی نه یک قدرت جهانی که یکی از دو ابرقدرت جهان در کنار آمریکا محسوب می شد . قدرت اول نظامی دنیا با تولید پیشرفته ترین سلاح ها بود . از لحاظ وسعت که یکی از مولفه های قدرت یک کشور محسوب می شود وسیع ترین کشور جهان بود. به لحاظ موقعیت جغرافیایی و آب و هوا اگر چه به آبهای آزاد چندان دسترسی نداشت و در مورد آب وهوا هم برخلاف کشورمان یا آمریکا چهار فصل نبوده اما به لحاظ ذخایر معدنی و ثروت های ملی با داشتن ذخایر عظیم نفت ، طلا ،الماس ، الوار و ... جز کشورهای پیشرو و برتر محسوب می شد . در زمینه تکنولوژی و فناوری که در هوا فضا و ماهواره جز معدود کشورهای سرآمد بود .
    اماباهمه این احوال دلیل استبداد و ایدئولوژی ورشکسته آن و در نتیجه ناکارآمدی و مفاسد گسترده حاصل آن سرانجامش را همه می دانیم که چه شد و با این که یک ابرقدرت جهانی و رهبر بلوک شرق بود از هم فرو پاشید و از صحنه تاریخ محو گشت .
    وضعیت جمهوری اسلامی هم در بسیاری از این موارد مشابه و بلکه بدتر از اتحاد جماهیر شوروی بوده و ناکارآمدی و فساد سیستماتیک و نظام مند درون آن مرتب در حال افزایش است و مشروعیتش را نزد ملت نسل به نسل می فرساید و کم می کند . اگر مسئولین این نظام فکری به حال اصلاح آن و رفع کاستی ها و ناکارآمدی هاو فساد گسترده و اقتدارگرایی و تحکیم بیشتر دموکراسی در آن نکنند به احتمال زیاد که نه بلکه قطعا سرنوشتی مشابه اتحاد شوروی خواهد داشت و در این جنگ نرم که خیلی مسئولان و در راس آن رهبری بر آن تاکید می کنند جمهوری اسلامی بازنده میدان خواهد بود .

  • چرا ویدیو کاملش رو نذاشتی که 5 دقیقه است. تازه روز بعدش درباره امدنش این شبکه 15 دقیقه توضیح داد که افشاگری ها و روشنگری های بیشتر و جالبتری رو انجام داد.

  • واقعا دمش گرم...

  • همه دانلودکنیدوهرجامثل خونه-پیش دوستان حتی غریبه ها نشون بدین تابصیرت زایی کنید

  • دهانت بشکن ملعون(مجری)گوشهایی ازمردم که خودرابه کربودن زده ایدبشنویدازیه نفرکه ساکن انگلستان است

  • امام حسین (ع) : اگر دین ندارید آزاده باشید
    هزاران درود و آفرین به شما آقای علیزاده

  • خدا ترا حفظ نماید

  • درود برآقای علیزاده آفرین براین دفاع جانانه از انقلاب وکشور اسلامی مان درود بر مادری که به تو شیر داد مرحبا به تو
    درود برامام خمینی متفکر واندیشمند ومؤسس انقلاب اسلامی ایران که استقلال وآزادی رابه ملت ما تقدیم کرد . درودبر شهیدان سرافراز علی اکبرهای خمینی که مردانه ایستادند و عزت و عظمت ایران را تداوم بخشیدند.
    درود برامام خامنه ای که راه امام خمینی وشهیدان را با قدرت ادامه داد.
    درود برنهضت مقاومت درود بر عدالت وانسانیت و