حاج حیدر خمسه | باز دوباره محرم


پیشواز محرم حاج حیدر خمسه باز دوباره محرم


+ 
15

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • نهضت عظیم حسینی را چگونه باید پاس داشت؟
    ---
    پاس داشتن نهضت عظیم عاشورای حسینی از پایبندی به اهداف توحیدی والای قرآنی این نهضت و پیروی صادقانه از این اهداف و پرهیز از تحریف این اهداف تفکیک ناپذیر است.
    بدون بر رسی قرآنی – عقلی علمی افزایش قارچ گونه ی هیئتهایی که برای ترویج عقاید من در آوردی متضاد با قرآن و متعارض با اصول استدلال عقلی خود را به دین و مذهب وابسته معرفی می کنند ، و با عدم تصمیم گیری بر مبنای نتایج این بر رسی ، بجز آسیب رسانی به دین و مذهب و گمراه کردن مردم و هدر دادن داراییها میلیاردی روز مره و بدنام ساختن دین و مذهب و پیامبر (ص) و اهل بیت آن حضرت (ع) با خرافه گرایی در این افزایش ، چه بازده دیگری خواهد داشت ؟؟؟!!!
    مروجان این گونه هیئتها در محضر خداوند با رفتارهای موهن خود که با اصرار دین را به بازیچه تبدیل می کنند چه پاسخی خواهند داد؟؟؟!!!
    در سایه نظام مقدس اسلامی و محض رضای خدا و رسول و اهل بیت ، بجای اصرار بر ترویج من در آوردیها بی پایه ننگین متضاد باقران و عقل و بجای انگل پروری و دین فروشی و بازیجه قرار دادن دین و مذهب و اهل بیت ، باید ترویج مکتب توحیدی قرآن را که پیامبر و اهل بیت و بزرگان دین جان و عزیز ترینهای خود را برای مصون نگه داشتن آن از تحریف فدا کردند هدف اول و آخر همه ی هیئتهای مذهبی قرار داد.
    نظام اسلامی باید پیامبر گونه بمانند روش قرآن در ابتدای بعثت مبارزه ی بی امان با این من در آوردیهای کفر آلود خرافی تخیلی بدنام کننده را نخستین و والاترین هدف ارشادی روشنگر خود در دفاع از دین و مذهب و پیامبر و اهل بیت قرار دهد.