هر جا سخن از دزدی است نام فرانسه می درخشد!


گزارش های متعددی در اروپا حاکی از آن است که دزدی از اتوبوس ها از ترمینال ها بیرون آمده و جوانان فرانسوی به راحتی بار اتوبوس ها را در روز روشن #سرقت می کنند.



این وضعیت در سایر کشورهای اروپایی نیز به قدری بحرانی است که شرکت های اتوبوس رانی در #بلژیک از پلیس درخواست اسکورت کرده اند و در نهایت #تعجب پلیس اعلام کرده که امکانات لازم برای نجات اتوبوس ها را ندارد و به ناچار این شرکت به سراغ بخش خصوصی امنیتی رفته اند.



همانطور که در کلیپ می بینید دزدی از فروشگاه ها در فرانسه بسیار عادی است و #فقر_فرهنگی عجیبی در این کشور حکمفرماست و ظاهرا هیچکس امیدی به اصلاح این وضعیت ندارد.


پ.ن (فقر فرهنگی در فرانسه): برخی افراد بی اطلاع در ایران طبق معمول کاسه داغ تر از آش شدند و برای توجیه این وضع تقصیر را گردن پناهندگان انداخته اند.
جواب:

۱. کشور ایران سال ها در رتبه اول پذیرش پناهنده در جهان قرار داشت و امروز نیز تعداد زیادی پناهنده در ایران هست و هرگز ما شاهد چنین فاجعه هایی نبودیم و نیستیم.

۲. یک کشور مثل ایران که غنای فرهنگی دارد توانایی جذب و تغییر رفتارهای بد پناهندگان را دارد و یک کشور مثل فرانسه به علت ضعف مدیریت و فقر شدید فرهنگی و بی بندباری افسار گسیخته باعث می شود انسان هایی که در کشور خود چنین کارهایی نمی کردند با جذب در گروه های #مافیا زیاد در اروپا عملا به انحطاط فرهنگی بروند.

۳. آمار تجاوز و دزدی در اروپا فقط منحصر به پناهندگان نیست و همانطور که در کلیپ های قبلی نشان دادیم از ظاهر بسیاری از ایشان پیداست که اروپایی هستند.

۴. به فرض محال هم که این داستان ها درست باشد، اهمیت چندانی ندارد چون فعلا ثابت شد که فرانسه و اروپا امنیت و فرهنگ اجتماعی سطح پایینی دارد و اگر مدیران اجتماعی این کشورها درست بنیان های خانواده را محافظت می کردند نه مجبور بودند به خاطر سود سرشار مالی و نیروی کار پناهنده قبول کنند و نه مجبور بودن برای رهایی از انباشت زندانی ها، قانون را تعویض کرده و بسیاری از اعمال خلاف را جرم با مجازات ندانند یا رسیدگی نکنند.
برخی منابع:
http://bit.ly/2wzUxXM
http://bit.ly/2MJZRlp

کلیپ های بیشتر :
kharej2025.com
bidaridaroon.ir


+ 
3

- 
1
ارسال در 1397/6/12 ساعت 08:38 2018-9-3 08:38:00
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • حالا خدا رو شکر این وسط ما پاک دستیم از دزدیدن و پخش مسابقات ورزشی مثل فوتبال ،جام جهانی،المپیک تاآآآآآآآآآآآآآآآ دزدی و فساد بانک های داخلی و مسئولین

  • مشکل فساد ودزدی و بانک های داخلی ومسئولین ما، ازانتخاب های ما تحت تاثیرپروپاگاندای تمدن غرب است وبس