رحیم پور ازغدی: سکولاریزم ریشه ش از حوزه است‼️


سخنرانی رحیم‌پور در مورد ریشه سکولاریسم در حوزه‌ علمیه : هنر نیست، در درس خارج‌ فقها بحثهای طهارت،نجاست و ... تکرار بشود علت‌ بی‌توجهی دروس خارج به مسائل حکومتی #بیسوادی است


+ 
36

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • جناب آقای ازغدی عزیز آیا جوانان خدا پرست دین دوست ما از خود تا کنون پرسیده اند چرا مروجین من در آوردیهای منسوب به دین و مذهب و روضه خوانان و مداحان و سایر حوزویها هنگامی که با منطق متین قرآن و عقل در باره حکم من در آوردیهای متضاد با قرآن و عقل ازشون سئوال میشه بجای پاسخ منطقی روشنگر مستند به قرآن و عقل سیل فحشهای رکیک و تهمتهای ظالمانه را روی سئوال کننده سرازیر می کنند و ذره ای به حساب و کتاب دقیق حتمی خداوند نمی اندیشند؟؟؟!!!
    آقای ازغدی شما که زبان منطقی گویا و رسا دارید لطفا همراه با دفاع از نظام اسلامی که کار بسیار شایسته ایست محض رضای خدا قدری ، بی واهمه از جور جاهلان و نادانان و مغرضان و دین فروشان و تهمت زنان ، از اصل نظام که دین مبین اسلام است و در احکام و اعتقادات قرآنی تجلی یافته و مورد ظلم فجیع من در آوردی سازان قرار گرفته با رجوع به شناختهای سرشت نشین فرهنگ اصیل دین داری قرآنی و همه ی هشدارهای قرآن و اصول استدلال عقلی که بر همه ی احکام و اعتقادات غیر قرآنی حاکم و ناظر اند دفاع کنید ؛ نکند خدای نکرده فردای قیامت با سئوالی رو به شده بازخواست شوید که چرا اصل را رها کرده تنها دفاع از فرع را بر دفاع از اصل الهی ترجیح دادید و آنگاه پاسخی نداشته باشید و فرصتی برای جبران و گریز از دریافت تاوان این سکوت را نیابید؟؟؟!!!
    غفر الله لنا و لکم قبل الورود علیه

  • ای کاش میشد حال امام زمان(عج) را در وقتی که این سخنرانی ایراد شد دانست ........

  • در کتاب آقای حداد عادل داستانی نقل شده در مورد دو خیاط که وارد شهری شدند تا برای پادشاه لباسی بدوزند متفاوت !!!

    آقای ازغدی شده همان پسربچه ای که وسط میدان شهر پرید میان مردم وداد زد !!! آی مردم !!! پادشاه لخته !!! لباس تنش نیس!!!

    بی سوادی روحانیون حوزه رو همه میدونن!!! اما کسی جرات گفتنش رو نداشت!!!
    رساله های کپی شده سالهاست که نقل محافل خصوصی مردم است!!!

    آقای رحیم پور جز همین دنیایی است که امروز مردم هم دستاوردهای علم رو می بینن ومی شناسند !!!
    چه کسی بیل گیتس را نمی شناسد !!! مردی که دستاورد علمی وکاآفرینانه اش در تمام خانه ها در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد!!!

    استیو جابز همینطور !!! مایکل دل و غیره و حتی وارن بافت و هزاران هزار دیگر !!!
    وقتی برندگان جایزه نوبل را در تمام عمر این جایزه نگاه می کنیم نامی از دانشمندی در خاورمیانه نیست!!!
    آقای رحیم پور و جامعه علمی امروز ایران این موضوعات را می بینند و به خودشان وکشورشان وحوزه ودانشگاه نگاه می کنند و عصبانی می شوند!!!
    اگر تمام تالیفات حوزه ما در صد سال گذشته را غربال کنیم 5 تا کتاب خوب که امروز بدیم دست یک جوان متولد 1380 بگیم بخون !!! پیدا نمیشه!!!

    برای تمام علوم وفنون ودانش و فن آوری و اخلاق ومدیریت وعلوم انسانی ناگزیریم از نسخه غربی استفاده کنیم!!!
    آقای رحیم پور راست میگه !!! ما یک مشت پرادعای بی خاصیتیم و برای گرفتن بهشت وخوابیدن با حوری ها فقط بلدیم نماز بخونیم و ثواب جمع کنیم!!!

    همه ما میدانیم علم اسلامی اقتصاد اسلامی علوم انسانی اسلامی طب اسلامی و... همه فقط در حد عناوینی برای پز دادن در سخنرانی هاست !!! برایش هیچ کاری نکردیم!!!

  • چرا روحانیون در مقابل بزگترین گناه یعنی رباخواری بانکها و فشار آنها به طبقات محروم و متلاشی کردن کارگاه های کوچک هیچ واکنش جدی نشان نمی دهند و فقط به حلال و حرام دانستن جریمه و مساعل فرعی بسنده کرده اند؟

  • چهل سال ازانقلاب اسلامی گذشته، چرا حکومت هنوزاسلامی نشده؟
    هرچه فریاد دارید برسر لیبرالیسم ولیبرال ها بِکشید؛
    لیبرالیسم زندگی مارا آلوده کرده است.
    لیبرالیسم به گونه ای در تار و پود معرفت‌ها و علم‌ها پیچیده است که قوه فرقان (تمیزدادن حق وباطل) را حتی از مؤمنین گرفته و بسیاری را می بینیم که چطور ساده اندیشانه در چاه ویل لیبرالیسم افتاده‌اند و دست و پا می زنند.
    اگرکسی بگویدحرام وحلال ومستحب ومکروه وجودندارد،همه اعمال مباح هستند؛
    چنین فردی اباحه گرنامیده میشود؛
    اباحه گر،معنای لیبرال است؛
    زیرا لیبرالیسم دربطن خودمفهومی به نام لِسِه فِر دارد؛
    به معنی<<بگذار هرچه می خواهد انجام دهد>>؛
    لیبرالیسم که بیاید،شریعت وحرام وحلال ،جائی نخواهد داشت.

  • من از مواضع آیت الله مکارم حمایت نمی کنم اما می دانم اگر آرزوی ازغدی برآورده می شد و حوزه وارد مباحث سیاسی و اقتصادی می شد یا باید هر روز مشغول گیس و گیس کشی با نظام و مبارزه با عرفی سازی دین توسط نظام می بود یا باید دین خود را می فروخت و اباحه گری های علنی که توسط نظام در زمینه های مختلف مانند ربا و ورزش زنان و موسیقی و.. می شود را امضا می کرد. برای همین آیت الله صافی ناگزیر سیاست را رها کرد و از شورای نگهیان استعفا داد. چون نه می خواست حرام را امضا کند و نه می خواست با امام خمینی خود را درگیر کند.

  • برادر تا 30 ثانیه اول کلیپتون ایراد داره