صحبتهای خانمی که در فرودگاه گرجستان هتک حرمت قرار گرفت


گفتگو با یکی از خانم های ایرانی که در فرودگاه گرجستان مورد هتک حرمت قرار گرفتند


+ 
22

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • حرفام نصفه رسید:
    بله .گفتم سال ۹۶ شاهد این ماجرای ننگین بودم.از تعجب و عصبانیت داشتم منفجر میشدم. داد زدم از خانومی که کنار شوهرش مونده بود هاج و واج که دستور اون مامور مزخرف رو اجرا کنه نکنه خواستم که روسریش رو برنداره.ماموره تند نام کرد چندتا جمله هم به بغل دستیش گفت که با اوقات تلخی و به نظرم فحش بود.ولی اون خانم رد شد و روسری رو هم برنداشت.از رفتار زشت ماموریت فرودگاه با ایرانی ها عصبانی بودم و گیج.
    اگه ما صحاب دلسوز و با هیبتی داشتیم تو خارج کشور اونم نو چهارتا کشور پیروزی که صدقه سر پولای ما چهارتا مغازه تو پایتختشون باز شده اینجوری رفتار نمی‌کردم.وگرنه اونهایی که تفلیس رفتن حتما موقع برگشت به ایران متوجه شدن که دارم به بهشت برمیگردن. متاسفانه وزارت خارجه ما یه برگ فرجام زده زیر بغلش مثل پدر بزرگانی که پرونده واسمون رو زدن زیر بغل هی از این کدخدا خونه به اون گداخونه سرکشی میکنه دیگه وقت نداره از سر تدبیر فکری به حال شرف پایمال شدمون کنه

  • این مامورا فقط زورشون رو امتحان میکنن جهت تمسخر خانومای ایرانی.خانمها مقاومت کنن مطمئن باشن اون از خدا بیخبر عقب نشینی میکنن اونم با ترس.
    من پارسال تیرماه شاهد همچین برخوردی تو فرودگاه تفلیس بودم.نوبت من که شد حتی نگفت کفشت رو بزار پا پوش بپوش چه برسه به بیش.چون شنید و متوجه شدن که دارم به بقیه خانم ها میگم که مجبور نیستم و ...

  • تازه کجاشو دیدید ؟ این روحانی و ظریف خائن با عملکردشان یک تصویر صغیر و محجور و بدبخت از ایران به دنیا نشان دادند . به خدا شمر و یزید شرف دارند به روحانی و ظریف ایران فروش ها و خود فروخته ها . ای کاش همین اتفاق برای زن و دختر روحانی و ظریف حرام زاده بیفتد.

  • این است عمل به وعده عزت دادن به پاسپورت ایرانی ؛ به به ؛ ببه به به

  • خاک بر سر ظریف جاسوس