ارسال در 1397/5/8 ساعت 10:04 2018-7-30 10:04:40
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • وَ لَنْ تَرْضى عَنْکَ الْیَهُودُ وَ لاَ النَّصارى حَتّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ
    هرگز یهود و نصارى از تو راضى نخواهند شد، تا (تسلیم خواسته هاى آنها شوى، و) از آئین (تحریف یافته) آنان پیروى کنى.
    و هرگز یهودیان و ترسایان از تو خشنود نخواهند شد، مگر اینكه از كیش [تحریف شده ] آنان پیروى كنى [و خواسته هاى آنان را بپذیرى ].
    و هرگز یهود و نصاری از تو خشنود نخواهند شد تا آنکه از آیین آنان پیروی کنی.
    این کیش تحریف شده چیست؟
    يَا أَهْلَ الْكِتَابِ لَا تَغْلُوا فِي دِينِكُمْ وَلَا تَقُولُوا عَلَى اللَّهِ إِلَّا الْحَقَّ ۚ إِنَّمَا الْمَسِيحُ عِيسَى ابْنُ مَرْيَمَ رَسُولُ اللَّهِ وَكَلِمَتُهُ أَلْقَاهَا إِلَىٰ مَرْيَمَ وَرُوحٌ مِنْهُ ۖ فَآمِنُوا بِاللَّهِ وَرُسُلِهِ ۖ وَلَا تَقُولُوا ثَلَاثَةٌ ۚ انْتَهُوا خَيْرًا لَكُمْ ۚ إِنَّمَا اللَّهُ إِلَٰهٌ وَاحِدٌ ۖ سُبْحَانَهُ أَنْ يَكُونَ لَهُ وَلَدٌ ۘ لَهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الْأَرْضِ ۗ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ وَكِيلًا
    ای اهل کتاب، در دین خود اندازه نگه دارید، و درباره خدا جز به راستی سخن نگویید؛ در حق مسیح عیسی بن مریم جز این نشاید گفت که او رسول خداست و کلمه الهی است که به مریم فرستاده و روحی از عالم الوهیت است؛ پس به خدا و همه فرستادگانش ایمان آورید و به تثلیث قائل نشوید (اب و ابن و روح القدس را خدا نخوانید)، از این گفتار شرک باز ایستید که برای شما بهتر است، جز خدای یکتا خدایی نیست و منزّه و برتر از آن است که او را فرزندی باشد، هر چه در آسمان و زمین است همه ملک او است و خدا تنها به نگهبانی (همه موجودات) کافی است.
    ریشه این کیش تحریف شده کجاست؟
    سه الهه مصرباستان فرعونی کفر،که حضرت موسی کلیم الله(ع) برای هدایت مردم آن زمان به پیامبری برگزیده شد،وبعد حضرت عیسی بن مریم (ع) برای هدایت منحرف شدگان پیروان حضرت موسی (ع)با آن شرایطی که همگی میدانیم به پیامبری برگزیده شدند .
    برای یک مدعی مسلمانی شرم آور است،که باداشتن قرآن کریم مجید بازهم دم ازتبعیت جهانی ..چه وچه بزند،یا بزنند.
    ودشمنان راسخ اسلام و ایران اسلامی را امیدوارمی کنند که پروژه های فتنه پیچیده طراحی و اجراکنند.
    که بعد سال 68 دنبال کرده ومیکنند؛سال 78 ،بعدسال 88 و حالا هم سال 98

  • روحانی اگر شعار های انقلابی می دهد چون گند کارشان در آمده است . تمام این گرانی ارز و سکه زیر سر روحانی و جهانگیری و ظریف است می خواهند به خروج آمریکا از برجام ربط دهند . همین 3 کثافت به خدا چندوقته میگه تقصیر سپاه بود کهآمریکا از برجام خارج شد بر پدر و مادر برجام در آور لعنتو
    روحانی و ظریف لعنت به روح پدر و مادرتان ای جاسوس ها.

  • روحانی یک منافق گرگ صفت است . روحانی و هاشمی از همان اول جاسوس سیا بودند . روحانی امده رو کار برای متلاشی کردن جمهوری اسلامی ایران . خدا به بزرگی جد خمینی شر این برادر دزد مثل هاشمی از سر ملت و رهبری کم کند ای خدای بزرگ به سید علی رحم کن.

  • حسن روحانی(فریدون) یک جاسوس فراماسونر است و آورده اندش برای براندازی نظام و جنگ داخلی . ای ملت بزرگ ایران لطفا" ذره ای از فهم و شعور تان استفاده کنید شاید فردا واقعا" دیر باشد !!!

  • امان از لیبرال ها که استفاده ازپروپاگاندا اساس کارشان است.!!
    برای مدعیان مسلمانی واقعا شرم آور است!!!