پاسخ های کوبنده سردار سلیمانی به ترامپ: خودم حریف تو هستم...


پاسخ های کوبنده سردار سلیمانی به ترامپ:

ایران نمی خواهد، خودم حریف تو هستم، ما حریف تو هستیم اقای ترامپ...


+ 
73

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • توجه، توجه ، توجه؛
    امریکا و هم پالگی هاش فقط زبان قاسم سلیمانی هارامی فهمند،نه دیپلماسی ذلت و زلت وضلالت آفرین را......
    ️پاسخ انقلابی #سردار_سلیمانی ،آمریکایی ها را مجبور به عقب نشینی کرد.
    ️وزیر دفاع آمریکاجیمز متیس:‌
    حمله نظامی به ایران داستان سرایی است/ در پی براندازی نظام نیستیم...

  • این کشور با این اوضاع ارزش جنگیدن ندارد، من و امثال من برم بجنگم و تیکه تیکه بشم که فردا پوفیوس های در همن آمریکا تحصیل کرده بیان و در این کشور به چپاول غارتگری بپردازند. اگر قرار است جنگی بشود و بجنگیم یا همه باهم می جنگیم یا اصلا" نمی جنگیم . من زمانی می جنگم که چندتا از اون آقازاده هایی که انقدر بیت المال رو مکیده اند که تکون نمی تونن بخورن هم کنارم باشن ، هر وقت که پسر سیف،روحانی،عراقچی،ظریف ،لاریجانی،رفسنجانی، جهانگیری ،.... از عیاشی و بدمستی در اروپا و آمریکا دل بکندند و بیان دوشادوش من جنگ تن به توپ،تانک،موشک،... بکنند. گذشت دیگه دوران پخمگی به سررسید که شما برید شهید شید و برید به بهشت ما خودمون اموال و ثروت های کشور رو غارت می کنیم.

  • مگه خطر داعش رو شماها از سر کشور دور کردید؟ اگه به شماها بود که الان داعشی ها چه بلاهایی که سر ملت نیاورده بود . و اقازاده های فاسد و نفوذی ها هم از کشور فرار میکردند.
    درود بر مدافعان حرم

  • سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه ؛
    تهدید های نظامی خارجی که از سوی دشمنان اعمال می‌شود خیلی جدی نیست و ما هم قدرت پاسخگویی داریم، اما ضعف ها و تهدیدات داخلی جدی تر است.
    در شرایط امروز کشور و نابسامانی های اخیر، خیلی ها تحت تاثیر جو موجود، از ادامه راه نا امید می شوند اما ما ملاحظه می‌کنیم که رهبر معظم انقلاب با اطمینان خاطر و با موج عظیمی از امید آینده کشور را که به دست دست توانمند شما جوانان انقلابی پیش می رود، روشن و سربلند می دانند.
    مشکلات جدی کشور ریشه در تفکرات لیبرالی دارد.
    متاسفانه تفکرات غربی و لیبرالی مثل خوره به جان کشور افتاده است و علت اینکه رهبری معظم به تحول در علوم انسانی تاکید دارند در واقع برای زدودن تفکر غربی و غیر اسلامی از حاکمیت اجرایی کشور است.
    طی ۴ دهه گذشته نگاه غربی و مبانی فکری لیبرالی همواره تلاش کرده است در سیستم اجرایی کشور به نحوی حضور داشته باشد.
    تا زمانی که تفکر برخی مجموعه های اجرایی کشور با اراده مردم تغییر نکند این مشکلات همچنان ادامه خواهد داشت.
    رهبر معظم انقلاب در صحبت های ابتدای سال جاری مطرح فرمودند که مسئولین ما به دو مورد اساسی توجه نمی کنند یکی ظرفیت های عظیم داخلی و یکی هم استفاده از جوانان؛
    در زمان جنگ هم تا زمانی که بنی صدر با دیدگاه لیبرالی فرمانده کل قوا بود با ضعف هایی که نشان می داد و مخالف حضور جوانان در جبهه ها بود متحمل شکست و عقب نشینی می شدیم اما از تابستان سال 60 که امام خمینی(ره) فرماندهی کل قوا را بر عهده گرفت، ظرف 9 ماه خرمشهر آزاد شد و این بار عراق بود که از موضع ضعف درخواست آتش بس کرد.

  • زنده باد سردار
    من به عنوان فردی که سه سال است بیکار هستم و شغلی ندارم به تمامی دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اعلام میکنم اماده هستم با تمام وجود با شما مقابله کنم .
    ای رهبر آزاده آماده ایم آماده
    ای رهبر آزاده آماده ایم آماده
    خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست