علیرضا پورمسعود | پروژه استیضاح روحانی برای ایجاد آشوب در کشور


از این طرف طرفدارای روحانی میریزن بیرون از ونور احمدی نژادی ها میان از یه طرفم منافقین اونوقت ایران میشه سوریه......


+ 
141

- 
12

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • 16 97/5/9 ساعت 16:23

    واقعا وقتی کامنتها رو خوندم خنده ام گرفت از یک طرف هم زدم توی سر خودم واز طرز تفکر مردمم که نه از عقلانیت نه تفکر نه جریان شناسی سیاسی نه بصیرت هیچ کدوم رو ندارن فقط از روی هیجان واحساسات وشرو ور مرمدی بدتر از خودشون نظر میدن . بعد انتظار داریم جام زهر به رهبری نوشانده نشود ای دااد .واااااااااااااای بر مردمی که یک روز بخاطر کنسرت اری میدم وسه روز بعدش میگن پشیمونیم بعدش میگن بریم با امریکا ببندیم بعدش میگن از تو سوریه بیاییم بیرون وهیچ تفکر وعقلانیت وچشم بینایی ندارن که این همه خیانت محض رو ببینند .بابا به چه زبونی بگیم جریاناتی که از اول انقلاب که قبل انقلاب هم بودن و نوچه های اسراییل وامریکا و موساد و انگلیس بودن هنوزم هستند وشدن سربازان پیاده نظام اسرایل عربستان وامریکا ولی رنگ وشالو کلاه عوض کردن و تا همه جا نفوذ کردن و نمیگذارند تصمیات درست اجرا شوند ودارن خیانت میکنند تا این انقلاب رو زمین بززنند و دارن با رسانه هایی که در اختیار دارند جریان فکری مردم رو به نا کجا اباد سوق میدن وپشت پرده کار خودشون رو انجام میدن وتا هواسها بخواد بره به سمت اونها سریع هواسها رو میبرن به انحراف ودروغها ودر این اشفته بازار مردم هم خودی وغیر خودی رو میکوبند واگر وضع بدنر بشه چون جریان انقلابی رسانه نداره باعث میشه طعمه جریان نفوذ بشه و در بلبشوی این ماها که قراره پیش بیارن جریان انقلابی قراره طعمه مردم بشه و مردم به جریان انقلابی حمله کنند واونها رو که دارن مخلصانه واسه مردم کار میکنند مورد هدف قرارداده بشه و مردم اونها رو مقصر بدونند وا ونها رو مورد هجوم قرار بدن خواستار حذف اونها از صحنه بشن ولبخند به دشمنان بززنند کل قضیه همینه من خواستم مختصر و ساده بگم که ذهنای کند هم بفهمند

  • چه احمقانه

  • بترسید مبادا به روحانی چیزی بگید ایران میشه تگزاس

  • FT 97/5/7 ساعت 00:31

    هر کشور دیگه ای بود تا حالا دولت و حزبش رو برکنار کرده بود. مردم ما چه گناهی کردن که از ترس اغتشاش نمیتونن اعتراض کنن. به نظر شما بهتر نیست یه دولت ائتلافی تشکیل بشه؟
    روحانی عزل بشه ولی به خاطر جلوگیری از اغتشاش یه دولت ائتلافی که هر قشر در آن نماینده داشته باشه تشکیل بشه. این بهتر نییست؟ توروخدا بهش فکر کنید

    اول مجلس یه قانون تصویب کنه که در صورت اغتشاش یه دولت موقت ائتلافی تشکیل بشه و بعد از اون روحانی رو استیضاح کنن

  • دولت ائتلافی که یعنی همین دولت روحانی! شرکت سهامی خاص! دولتی که وامدار جریانات مختلف است و وزرای آن دشمن همدیگر هستند.
    دولتی که ما لازم داریم دولت انقلابی است.
    دولتی که بتواند با مجلس خبیث و فاسد در بیفتد و رییس فاسد مجلس را چنان خرد و خمیر کند که دیگر نتواند در خیابانها راه برود.

  • FT 97/5/7 ساعت 20:16

    نخیر دولت ائتلافی یعنی دولتی که هم اصولگرا ها توش نماینده ای داشته باشن هم انقلابی ها هم اصلاح طلبان هم احمدی نژادی ها هم ملی گراها. من گفتم این دولت موقت باشه. مردم و طیف های سیاسی یک فرد انقلابی رو بعد از برکناری روحانی برنمی تابن و این باعث اغتشاش میشه چیزی که کشور رو ناامن میکنه. وقتی همه طیف ها بدونن که نماینده ای در دولت موقت دارن شاید اعتراض نکنند. حالا که در گشور ما چند دستگی پیش اومده باید دولت ائتلافی تشکیل داد.

  • و این یعنی دولت شتر گاو پلنگ. دولتی که هر عضوش ساز خودش را بزند. اگر از دوست روحانی بدتر نشود بهتر نمی شود.
    شما هم اینقدر نگران برنتابیدن مردم نباشید و به جای اینکه از مردم بترسید ذره ای از خدا بترسید.
    وظیفه ما عمل به تکلیف است و نه نتیجه.

    یک دولت انقلابی حزب اللهی و ولایی باید تشکیل شود که کمترین اختلاف ایدئولوژیک و بینشی بین اعضای آن نباشد.
    چنین دولتی خواهد توانست کار بکند.

  • FT 97/5/9 ساعت 20:00

    من یه فعال فرهنگی ام و گاهی هم قرآن تدریس می کنم. اینو می فهمم که وقتی چند دستگی و اختلاف بین شاگردهام پیش اومده باید همه رو مشارکت بدم و به هر کدم مسئولیتی بدم. شما متاسفانه در رؤیای اصولگرایی به سر می برید و متوجه نیستید که بعد از دوره اول احمدی نژاد دو قطبی و بعد از دور اول روحانی سه قطبی و چهارقطبی در جامعه میبینیم. میخوای چشم هامون رو بر واقعیت ببندیم و تو خیال خودمون باشیم مثل اتفاقی که تو انتخابات سال گذشته روی داد.خود رهبر هم فرمودن به نظام پارلمانی فکر کنید. اینجور بهتره و شاید بشه گفت فساد درون سیستم اجرایی هم کمتر میشه. از طرفی شما که امید دارید یه کاندیدای انقلابی رئیس جمهور بشه، بنده با این چند دستگی که میبینم فکر نکنم بشه ولی با یه دولت ائتلافی حداقل نامزدهای انقلابی هم سهمی در دستگاه اجرایی خواهند داشت.تازه اگه اکثریت به یه انقلابی رای بدن گروه دیگه آشوب میکنن مثل سال 88. قرآن هم میگه "و امرهم شوری بینهم" یعنی با مشورت و تضارب آراء کارشان است.

  • خدا به داد اسلام برسد با وجود نوع تفکر فعالان فرهنگی و معلمان قرآنی مانند شما.

    واقعا ملتفت نیستید حتی اگر دولت وحدت خیالی شما تشکیل شود یک روز هم دوام نمی آورد؟
    پس حتما این کامنت را تا آخر بخوانید هر چند طولانیست. اما حقایقی است که عمدا از شما دور نگه می داند.

    ما کاملا متوجه هستیم که امثال شما بودند که از روز اول به اسم وحدت دکان دو نبش درست کردند و منافقین و نفوذیهای تابلو دار را تا بالاترین پستها نفوذ دادند.
    کدام وحدت؟ با کی؟ وحدت فقط حول حبل الله معنی دارد که همان ولایت است. وحدتی که حول منافع مشترک باشد جایی در اسلام ندارد.
    امام خمینی همیشه می گفت وحدت کلمه. یعنی جامعه تک صدایی.

    متاسفانه یکی از خیانتهایی که بعد از امام خمینی صورت گرفت در حق واژه وحدت بود. امام خمینی هرگز نمی گفت وحدت ملی داشته باشید. بلکه همیشه بر "وحدت کلمه" تاکید می کرد. وحدت کلمه یعنی این مردم و مسوولان فقط یک حرف و نظریه را پیروی کنند و اختلاف عقیدتی نداشته باشند. دقت کنید که امام خمینی از همان ابتدا تاکید داشت انقلاب مال محرومان و زاغه نشینان است نه مال مرفهان. اساسا نباید اجازه داد آنچه بدنه اجتماعی اصلاحات نامیده می شود خواسته خود را جلو ببرد والا همانطور که
    امام خمینی گفت با سلطه لیبرالها و مرفهان فاتحه انقلاب را باید خواند.
    اگر وحدت کلمه در کشوری مانند کوبا باشد آمریکا از فاصله صد کیلومتری هم حریف آن نمی شود. اما وقتی در کشوری چند صدایی و تفرقه ایجاد شود از آن سر دنیا می آیند و راحت آن را اشغال می کنند. پس قدرت یک کشور هیچ ربطی به تعداد تانکها و هواپیماهایش ندارد. بلکه فقط و فقط متکی زبر وحدت کلمه است.

    اما الان وحدت کلمه را جامعه تک صدایی می دانند و آن را ضد ارزش تلقی می کنند. به جای آن سخن از چند صدایی و تکثرگرایی می گویند. در این حالت وحدت کلمه بی معنی است. لهذا سخن از وحدت ملی گفته می شود. یعنی اینکه عجالتا چون ما هموطن هستیم با هم وحدت داشته باشیم ولو اینکه یکی حزب الهی باشد و دیگری سلطنت طلب! بدیهی است که این وحدت دقیقا بر خلاف تعالیم اسلام است و منظور اسلام همان وحدت کلمه است. وحدت کلمه یا به یکسان بودن دکترین مردم و مسوولان، دقیقا دارای یک دو قطبی ذاتی در مقابل آنتی تز خودش است. دفاع از اقشار مستضعف و بر قراری عدالت مستلزم نبرد بی امان با مسکبران در داخل و خارج است.


    می دانید چرا هاشمی کلمه امت را از ادبیات سیاسی ایران حذف کرد و با ملت جایگزین کرد؟
    تا ما فراموش کنیم که هموطن بودن به خودی خود بی ارزش است. فراموش کنیم خائنهای عربزده و ها شرقزده ها هموطن هستند. فراموش کنیم که امثال رجوی
    هم هموطن هستند! نتیجه این فراموشی هم می شود بازگشت تفکر محمد رضا پهلوی. اتفاقا او هم ایرانی و هموطن بود.
    بالاخره باید به نقطه ای برسیم که نیروهای خالص و وفادار به انقلاب اسلامی بین حفظ انقلاب و حفظ آرامش یکی را باید انتخاب کنند. وحدتی که صرفا برای حفظ آرامش باشد چیزی جز تایید وضع موجود نیست. وحدتی به دور غیر حبل الله باشد وحدتی شیطانی است.

    بدیهی است که نباید از اصلاح طلبان و اربابان انگلیسی و آمریکاییشان انتظار داشت دست از توطئه و خیانت بردارند. اما سوال اینجا است که نیروهای انقلابی تا کجا می خواهند برای کسب رضایت اتحادیه اروپایی با سگان دست آموز آنها مماشات کنند؟
    باید انتخاب کنیم که "وحدت کلمه" را می خواهیم یا "وحدت ملی " را .با تفکر وحدت ملی همیشه باید به افراد ملیت خودتان نظیر مسعود رجوی بیشتر نزدیک باشید تا
    به یک خارجی مثل سید حسن نصر الله.
    اما وحدت کلمه می گوید همدلی از همزبانی بهتر است.
    جان گرگ و جان سگ از هم جداست / متحد جان های مردان خداست.
    یعنی اینکه آنچه مهم است وحدت فکری و عقیده است. کسی که عقیده اش همان تفکرات اومانیستی بعد از عصر رنسانس است با تفکر اسلامی که همه معارف
    هستی را در قرآن و عترت می بیند و هیچ راه حلی را در عرض قرآن و عترت بر نمی تابد ، بکلی بیگانه هستند.

    پس باید مفهوم بیگانه و خودی را تعریف کنیم. اصلاح طلبان هر چند ظاهرا ایرانی هستند اما همانقدر بیگانه و اجنبی هستند که اربابشان آمریکا اجنبی است. در عوض مجاهدان راه خدا اگر سیاهان نیجریه باشد با خودی و همدل و محرم هستند.
    پس هم اکنون باید تصمیم تاریخی را گرفت. اگر به وحدت کلمه بازگردیم تکلیف اصلاح طلبان روشن است. آنها کوچکترین حقی برای حضور در نظامی که از بن به ایدئولوژی آن بی اعتقادند ندارند.




    اما از دو قطبی ترسیده اید حال آنکه ذات مبارزه حق و باطل دو قطبی است. شما خیال کرده اید می توانید جلوی نبرد حق و باطل که همان نبرد مستضعف و مستکبر و همان جنگ فقر و غنا است را بگیرید؟
    شما از چه می ترسید؟ از اینکه آرامش به هم بخورد؟ مگر نه این است که فوقش کشته می شویم و کشور به تاراج دشمن می رود؟ خوب برود.

    " ملت شریف ایران توجه داشته باشید که کاری که شما مردان و زنان انجام داده‌اید آنقدر گرانبها و پرقیمت است که اگر صدها بار ایران با خاک یکسان شود و دوباره با فکر و تلاش فرزندان عزیز شما ساخته گردد، نه تنها ضرری نکرده‌اید، که سود زیستن در کنار اولیاء الله را برده‌اید و در جهان ابدی شده‌اید و دنیا بر شما رشک خواهد برد، خوشا به حالتان! صحیفه امام خمینی - جلد ۲۰ - صفحه ۳۲۶".

    اساسا انبیا آممدند تا آرامش را به هم بزنند و نظم اهریمنی تک قطبی طاغوتها را به چالش بکشند. اگر قرار به حفظ آرامش بود که نیازی به آن همه مجاهدتها نبود
    آری. رهبری می دانست روحانی با تقلب گسترده رای خواهد آورد. لهذا اصرار کرد که بگذارید انتخابات تک قطبی باشد تا انتخاباتی با مشارکت حداقلی برگزار شود و روحانی با رای زیر ده میلیون رییس جمهور شود.
    متاسفانه حزب اللهی های ابله فقط کلیشه همیشگی تشویق رهبری ب شرکت مردم در انتخابات را دیدند اما اصرار بر تک قطبی بودن انتخابات را ندیدند.
    رهبری مجبور است مردم را به شرکت در انتخابات تشویق کند با آنکه می دانست خواسته بی بی سی هم همین است. مگر می توانست جز این بگوید؟ عاقل می فهمد بین کلیشه عادی و کد ناگهانی چقدر تفاوت است. آن چیزی که مهم بود و تازگی داشت و اتفاقا خطاب به خواص اصولگرا بود همین تک قطبی کردن انتخابات بود که نه احمدی نژاد فهمید و نه رییسی.




    در نهایت اینکه تضارب آرا جایی در اسلام ندارد که اگر داشت قطعا حضرت علی علیه السلام بهتر از شما اسلام را می شناخت و با امثال طلحه و زبیر که کف خواسته شان فقط
    شرکت در تصمیم گیری ها و مشورت دادن به امام بود موافقت می کرد.
    اما موافقت نکرد. چرا؟
    چون می دانست مشورتی که رسول الله فرمود غیر از منطق تقسیم قدرت و ائتلاف برای دنیا است.
    می دانست حاکمیت اسلامی گوشت قربانی نیست که به طور عادلانه بین کله گنده ها تقسیم شود.
    امرهم شوری بینهم برای مومنین است آنهایی که صرفا به قصد خیر خواهی و آنهم تبعیت محض از ولایت نظری را مطرح می کنند ولی کمترین چشمداشت مادی ندارد.




    اما از آن دردآورتر اینکه در کشوری مثل ایران بدون وحدت کلمه حتی وخدت ملی هم شعاری پوچ و بی معنا است.
    وقتی حضرات به ظاهر دلسوز اما در واقع خائن شعار وحدت ملی سر می دهند منظورشان این است اعتقاد به مکتب و تعهد مکتبی را رها کنید و بگذارید هر
    کس با هر تفکری وارد حاکمیت شود. معنای بدیهی این مساله سکولاریزه شدن نظام است.
    در اینجا باید دقت کرد که وقتی حکومت سکولاریزه شود البته پدیده های سکولار مانند نژاد و زبان و قومیت به معنای ملیت تعریف می شود. اما وقتی
    ایدئولوژی حاکم باشد امت تشکیل می شود که وحدت کلمه دارد و به خاطر عقیده واحد همه مرزهای قومی و نژادی و زبانی را نفی می کند.
    روسیه را ببینید که تا تزارها بودند وحدت داشت چرا که از تاجیک تا یاکوت تا بلاروس همه رعیت یک نفر بودند. با رفتن تزارها حکومت روسیه بلافاصله تجزیه شد اما رهبران کمونبست توانست ایدئولوژی واحد را به جای تزار بنشانند و مجددا تاجیک و بلاروس بودن جای خود را به کمونیست بودن و وفاداری به حزب داد. با اقدام گورباچف در به رسمیت شناختن ملیتها آن حکومت از هم پاشید.
    ایران هم وضع مشابهی دارد. شاه یا بهتر بگویم شاهنشاه مالک الرقاب کشور بود و به درستی اعتقاد داشت که اگر برود ایران تبدیل به ایرانستان می شود. اما امام خمینی با جایگزینی حاکمیت شرع و اسلام که ایده مشترک همه اقوام ایرانی بود توانست تجزیه طلبی را مهار کند. اسلام بود که باکری ترک را کنار خرازی اصفهانی و شیخ شویش عرب قرار داد.
    اما با سکولاریزه شدن کشور دیگر این مایه وحدت وجود ندارد. شاه هم که وجود ندارد. پس وقتی با گسترش ایده جامعه مدنی و دموکراسی ایران محکوم به تجزیه است. چرا که رای دادن بر اساس قومیت و زبان و نژاد جای رای دادن بر اساس تکلیف و عقیده و ایمان را می گیرد. جای تعجب نیست که چرا اصلاح طلبان همیشه برای ایجاد فراکسیون های قومیتی و مطالبات قومیتی اصرار دارند و چرا نظریه داماد لرستان را تبلیغ می کردند.

    نمی دانم می خواهید تا کی مماشات کنید اما بدانید سرانجام اصلاح طلبان ایران را تجزیه خواهند کرد. کما اینکه رفورمیستها در تمام دنیا کشورها تجزیه می کنند. کاری در شوروی و عثمانی به بهترین نحو انجام دادند

    .
    در اینجا در سالروز شهادت امام خمینی اعترافی تکان دهنده از ایشان را باید یادآوری کرد. اعترافی که هرگز از صدا و سیما و رسانه های رسمی پخش نمی شود:

    اگر انقلابی عملی شده بود، فتنه انگیزان به جای خود می‌نشستند و اما
    اشتباهی که ما کردیم این بود که به طور انقلابی عمل نکردیم و مهلت دادیم
    به این قشرهای فاسد، و دولت انقلابی و ارتش انقلابی و پاسداران انقلابی،
    هیچ یک از اینها عمل انقلابی نکردند و انقلابی نبودند. اگر ما از اول که
    رژیم فاسد را شکستیم و این‌ سد بسیار فاسد را خراب کردیم، به طور انقلابی
    عمل کرده بودیم، قلم تمام مطبوعات را شکسته بودیم و تمام مجلات فاسد و
    مطبوعات فاسد را تعطیل کرده بودیم، و رؤسای آنها را به محاکمه کشیده
    بودیم و حزبهای فاسد را ممنوع اعلام کرده بودیم، و رؤسای آنها را به سزای
    خودشان رسانده بودیم، و چوبه‌های دار را در میدانهای بزرگ برپا کرده
    بودیم و مفسدین و فاسدین را درو کرده بودیم، این زحمتها پیش نمی‌آمد. من
    از پیشگاه خدای متعال و از پیشگاه ملت عزیز، عذر می‌خواهم، خطای خودمان
    را عذر می‌خواهم. ما مردم انقلابی نبودیم، دولت ما انقلابی نیست، ارتش ما
    انقلابی نیست، ژاندارمری ما انقلابی نیست، شهربانی ما انقلابی نیست،
    پاسداران ما هم انقلابی
    نیستند؛ من هم انقلابی نیستم. اگر ما انقلابی بودیم، اجازه نمی‌دادیم
    اینها اظهار وجود کنند. تمام احزاب را ممنوع اعلام می‌کردیم. تمام
    جبهه‌ها را ممنوع اعلام می‌کردیم. یک حزب، و آن «حزب الله»، حزب
    مستضعفین.
    صحیفه امام جلد ۹ - صفحه ۲۸۲
    زمان: ۲۶ مرداد ۱۳۵۸ / ۲۳ رمضان ۱۳۹۹

  • FT 97/5/10 ساعت 00:22

    خدا به شما بصیرت و بینش صحیح بدهد. من آرزو دارم در یک کشور انقلابی قدرتمند که مردم اون متدین هستند و در مقابل هیچ مستکبری سر خم نمی کنند زندگی کنم. ولی شما الان به مردم و جامعه ما نگاه کن. آیا اینجورن؟ خیلی زور بزنیم ده یازده میلیون انقلابی فکر می کنند، بیشتر مردم قشر متوسط از لحاظ سیاسی هستند و عده ای هم نگاه غربگرایانه دارند.اول جامعه رو بشناس بعد ایده هات رو ترسیم کن. ما مجبوریم با این جامعه کج دار و مریض راه بیایم . این جزء روش ها و اصول تربیته. وقتی شما اینقدر بدبینی که به منی که علاقمند به انقلاب هستم اینجور صحبت میکنی وای به حال اون جوون که از هیچی خبر نداره. این روش برخورد باعث دفع میشه نه جذب. ما امیدواریم که نگاه همه مردم انقلابی اسلامی باشه ولی الان اینجوره؟ در ضمن اگه نمیدونی چند سال ابتدای انقلاب هم ما دولت ائتلاف و نظام پارلمانی داشتیم. رهبر هم فرمودن می توان نظام ریاستی را به پارلمانی تغییر داد.

  • بحمد الله خدا تجربه سالها بازی با سیاست نتیجه این ائئتلافهای احمقانه در زمینه های مختلف را به من نشان داده است.
    چیزی که ظاهرا شما ندارید.
    شما زندگی دنیا را هدف گرفته اید و باورتان آمده که هدف از حاکمیت اسلامی ایجاد آرامش و رفاه و کسب رضایت مردم به هر قیمت است!


    براستی فکر کرده اید چند میلیون نفر از 35 میلیون ایرانی انقلاب کردند؟ و یا چند میلیون جبهه ها را پر کردند؟
    این دروغ که می گویند آحاد ملت ایران در انقلاب و جنگ مشارکت را داشتند را باور نکن. حداکثر سه میلیون در صحنه انقلاب بودند و اگر همه آنها که به نوعی از انقلاب حمایت کردند را هم حسابی کنیم می شود ده میلیون. فقط صد هزار نفر برای پر کردن دو تا خیابان بزرگ کافیست. در جنگ هم فقط دو میلیون جبهه ها را اداره کردند و با احتساب حامیان پشت جبهه حداکثر 5 میلیون.
    اسلام همیشه در اقلیت بوده است و خواهد بود. اما منطق خدا این است که
    کم من فئه قلیله غلبت فئه کثیره باذن الله

    اصلا خود رسول الله با منطق شما هرگز نباید اقدام به تشکیل حکومت اسلامی می کرد آن هم در میان اعراب جاهلی و همه بت پرست!
    اما یک گروه را گرد آورد. یک شهر را گرفت و با همان اقلیت لکثریتی را معلوب و همراه خود کرد. کاری که امام خمینی عینا در سال 57 انجام داد.

    مهم این است که جریان انقلابی قاطع و سازش ناپذیر عمل کند و حرکت جریان فکری مردم را به دست گیرد.
    جذب حداکثری را اشتباه فهمیده اید.
    حذب حداکثری به معنای دنباله روی از مردم نیست. اینکه همان لیبرال دموکراسی است!
    جذب حداکثری کاری بود که امام خمینی انجام داد. با ایجاد شور و شوق و امید و آرمان و ایجاد موج سیاسی در جامعه
    و البته از کشتار مخالفانش هم هیچ ابایی نداشت.


    اما مورد نظام پارلمانی فریب بازی رسانه ها را خورده ایذ.
    قضیه این بود که در آن زمان مجلس عامدانه در پی کارشکنی علیه دولت احمدی نژاد بود . به هر قیمتی می خواست در کار دولت اخلال کند.
    در همان زمان امثال آقایان باهنر و توکلی و دیگران این مساله را به طور جد مطرح کردند که اساسا رییس جمهور حذف شود و خود مجلس زمام امور را به دست گیرد.
    کار به جایی رسید که حتی حتی صدا و سیما سخنان احمدی نژاد در مصالحبه با رسانه ها را قطع می کرد و به جایش سریال "صدر اعظم " را پخش می کرد.

    در این زمان بود که رهبری از دولت احمدی نژاد به طور ضمنی حمایت کرد و پاسخ کوبنده ای را به مجلس داد:"
    امروز نظام ما نظام ریاستی است؛ یعنی مردم با رأی مستقیمِ خودشان رئیس جمهور را انتخاب می‌کنند؛ تا الان هم شیوهٔ بسیار خوب و تجربه‌شده‌ای است. اگر یک روزی در آینده‌های دور یا نزدیک - که احتمالاً در آینده‌های نزدیک، چنین چیزی پیش نمی‌آید - احساس بشود که به جای نظام ریاستی مثلاً نظام پارلمانی مطلوب است - مثل اینکه در بعضی از کشورهای دنیا معمول است - هیچ اشکالی ندارد"

    یعنی:
    من از وضعیت انتخاب رییس جمهور فعلی راضی هستم.
    فعلا نیازی به طرح این مساله نیست.
    شاید در آینده به آن فکر کنیم! و بعید از در آیند نزدیک سراغش برویم!

    اما رسانه های حرامزاده و حرام لقمه ایرانی اعم از اصلاح طلب و اصولگرا این سخنان را که حمایت آشکار از احمدی نژاد بود به جمایت رهبری از ایده نظام پارلمانی تعبیر کردند!!


    نکته جالب و بامزه اینکه الان دولت روحانی ارباب مطلق مجلس است و مجلس جز اطاعت از اوامر روحانی کار دیگری ندارد و خود به خود مساله نظام پارلمانی منتفی شده و دیگر همان رسانه ها از آن حمایت نمی کنند! بلکه رسما با آن مخالفت هم می کنند! تا جایی که به قول زیبا کلام ملعون با ایده‌ی نظام پارلمانی باید به شدت برخورد کرد!
    http://www.ensafnews.com/81025/
    https://fararu.com/fa/news/331978

    البته تنها شما فریب نخورده اید.
    امثال رائفی پور هم با اینکه از مدعیان بصیرتند به همین صورت فریب خوردند و خیال کردند رهبری از نظام پارلمانی حمایت کرده!!

  • FT 97/5/12 ساعت 11:57

    ببینید به یک جوان از طیف خودتون هست فقط به خاطر این که یک شکل از حکومت سیاسی رو پیشنهاد داد (در حالی که نه نظام ریاستی حق مطلق است و نه نظام پارلمانی) چندتا تهمت زدید:
    "خدا به داد اسلام برسد با وجود نوع تفکر فعالان فرهنگی و معلمان قرآنی مانند شما."(انگار با یه کافر طرفید!!!)

    "ما کاملا متوجه هستیم که امثال شما بودند که از روز اول به اسم وحدت دکان دو نبش درست کردند و منافقین و نفوذیهای تابلو دار را تا بالاترین پستها نفوذ دادند."(من کجا بودم؟!!!)

    "شما زندگی دنیا را هدف گرفته اید"

    !!!
    این اخلاقه؟ این تقواست؟

    آیا شما یقین داشتید که من این هایی که گفتید هستم؟
    توجه نکردید که توی این چند سال بیشتر رئیس جمهورها اصلاح طلب یا از طیف هاشمی بودند؟
    آیا می توانید اصلاح طلب ها رو بدون این که اصل نظام بر باد بره از نظام حذف کنید؟
    دقت کردید که من لفظ دولت موقت رو در مورد پیشنهادی که دادم استفاده کردم؟
    جالبه چند سال اول انقلاب ما نخست وزیر داشتیم. سال 96 تعدادی از نماینده ها نظام پارلمانی رو در مجلس پیشنهاد کردند ولی طیف اصلاح طلب باهاش مخالفت کردند امثال زیبا کلام و موسوی لاری و...
    نظام پارلمانی یا نظام ریاستی تنها شکلی از نظام سیاسی یک کشور است و حق مطلق نیست که بخاطرش یک نفر رو فریب خورده و... به حساب بیارید. به اقتضای زمان ممکنه هر کدوم از این نظام ها جای دیگری بیاد.

    من یک تکبر و خودکامگی و عدم انعطاف در نظرات شما می بینم. مطمئن باشید مردم هرگز تفکر شما رو بر نمی تابند و حق هم دارند چون شما حق را آن چیزی می بینید که خودتان قبول دارید. یک دایره تنگ که کسی را حتی یک جوان دوستدار انقلاب را به آن راه نمی دهید.(تهمت نمی زنم،از نظراتتون برداشت کردم).
    من معتقدم حتی با امثال شما هم باید مدارا کرد و هیچ وقت هیچ کس رو طرد نکرد. چون سرو کار دارم و داشتم.
    شما پیامبر (ص) رو نگاه کنید افرادی دور ایشون بودند که حتی از خود پیامبر هم گاه جلو می زدن بزعم خودشون در عمل به احکام شرع.مثلا همون افراد که پیامبر (ص) در سفر بهشون گفت افطار کنید ولی نکردند!!!کی پیامبر(ص) حتی این ها رو طرد وحذف کرد؟

    خدارو شکر که مشکل شما با تفکر و روش امثال رائفی پوره.ایشون با خوش انصافی تونستن طیف نسبتا بزرگی از جوان ها رو جذب کنند. خروجی کار ایشون جوانان و نوجوانانی هستند که گناهان توبه کرده و به راه اهل بیت(ع) درآمده اند و خوب است که نه اصصولگرا را حق مطلق می دانند و نه اصلاح طلب را.
    پیامبر(ص) فرمودند:"ما گروه پیامبران همانطور که به اقامه واجباب امر شدیم به مدارا با مردم هم امر شدیم". من اقامه واجباب رو در گفتار شما دیدم ولی مدارا با مردم؟

    ولی مدارا با مردم و حتی مسئولین واقعا در منش و روش رهبر هست.



  • آقای پور مسعود ! انگار یادتان رفته وظیفه ما عمل به تکلیف است و نه نتیجه؟
    روحانی خائنو فاسد است و باید برکنار شود و هر بهانه ای برای باقی گذاشتن
    او عین خیانت است.

    برای سادگی و بلاهت جریان انقلابی باید خون گریه کرد. خیال می کنند ماه
    عسل روحانی و اصلاح طلبان تمام شده است اما گویا نمی فهمند که اتفاقا
    اصلاح طلبان با همین موضع گیری های متحد علیه روحانی توانستند حزب اللهی
    ها را فریب دهند و کاری کنند که جریان انقلابی از جایگاه منتقد به جایگاه
    حامی روحانی تبدیل شود و به این ترتیب از سقوط قریب الوقوع روحانی
    جلوگیری شد و او فرصت یافت به برنامه خود برای ادامه فشار بر مردم ادامه
    دهد. پویا حضرات حزب اللهی فراموش کرده اند که هدف اصلی اصلاح طلبان
    صرفا اجرای منویات آمریکا است و تا وقتی که عملکرد روحانی در راستای همین
    منویات باشد هیچ تفاوت ماهوی بین روحانی و اصلاح طلبان وجود ندارد الا در
    نعل وارونه زدن.

    . جریان انقلابی خودش را با چند سخنرانی و اظهار نظر روحانی گول زد اما
    عملکرد واضح روحانی حداقل در مورد اقتصاد و شبکه های احتماعی را ندید.
    اصولا جریان انقلابی فقط دلبسته شعارها است و عملکرد ها را زود فراموش
    می کند یا نمی بیند.
    جریان انقلابی به چندان عدم اعتماد به نفسی رسیده که باور دارد اگر
    روحانی حذف شود باز هم اصلاح طلبان رای می آورند. البته با این میزان
    اعتماد به نفس و تکیه بر پیر مردهای فسیل شده اصولگرا چنین نتیچه ای غیر
    قابل پیش بینی هم نیست. لهذا دارد از روحانی با ماسک انقلابی اخیرش حمایت
    می کند تا به خیال خودشان سال 1400 برسد و معجزه ای رخ دهد!


    آ

  • کاش امثال این آقایون در رسانه های ملی هم حضور داشتن...واقعا دردناکه که حتی شبکه افق هم استاد رائفی پور و امثال ایشون را ممنوع تصویر کنه :(

  • آقای همتی! اگر واقعا قصد خدمت داری
    اولا بازار سکه آتی را فورا تعطیل کن
    ثانیا به جای پرداخت مستقیم سکه های پیش فروش شده قبلی ، حواله حساب سکه به خریداران بده به این صورت که هر وقت خواستند از بانک معادل ریالی سکه های خریداری شده را به قیمت روز تحویل دریافت کنند.
    به این ترتیب معضل بزرگی حل خواهد شد.

  • فقط احمدی نژاد . درود به شرفش در 8 سال دوران حکومتش جلوی رانت خواری و دزدی این اصلاح طلب ها ا گرفته بود بیچارشون کرده بود .

  • خوبی های احمدی نژاد واقعا قابل تقدیر هستش، اما ایشون آخر کارش مخالفت علنی با رهبری داشت،
    الان هم که به پرو پای رهبری افتاده.
    متوجه باشید، بصیرت داشته باشید.

  • در مورد لاریجانی ها حق با احمدی نژاد بود . رهبری مجبور شد برای آرام نکهداشتن بیوت قم به لاریجانی ها اینطور پر و بال دهد.

  • پس راه حل مشکلات کنونی جامعه چیست؟!! آیا باید تا 1400صبر کنیم؟؟؟!!!

  • امروز از خود استاد پرسیدم
    اینطور که بنده متوجه شدم...نباید الان عزل بشه سال 98 یا 99 عزل بشه چون فعلا شرایط رو آماده کردن واسه اغتشاشات بزرگ ..به قول یکی از بزگواران فقط باید گوش به فرمان رهبری باشیم:)

  • هرچی باشه این نیست که روحانی عزل بشه،‌ عزل این آقا مفسده اش بسیار زیاد تره و ممکن به پای عمر انقلاب تموم بشه.
    قاعده اصلی اینه که گوش به فرمان رهبری بود.

  • این منافقین و اصلاح طلبها و احمدی نژاد ها و ... در یک کلام تمامی ضد انقلاب شاید در وحشی گری همانند داعش باشند اما در قدرت یک بیستم قدرت داعش را ندارند.
    ما داعش و بقیه گروه های تروریستی را در هم کوبیدیم ؛ اینا که جای خود دارند .
    اوایل انقلاب این نظامی که الان یک درخت تنومند است یک شاخه نازک بود ایا صدام و هفتاد کشور پشتش، جدایی طلب ها و منافقین وحشی که دست به هر کاری زدند توانستند کاری انجام دهند ؟؟؟؟؟؟
    انقلابیون واقعی به تبعیت از رهبر انقلاب هیچ نگرانی بابت اینده انقلاب ندارند.
    تنها کاری که دشمنان میتوانند بکنند این است که ایجاد زحمت برای انقلاب کنند .فقط همین
    این جنگ روانی که در فضای مجازی است عمدتا کار صهیونیست هاست.
    فکر نکنم در هیچ کجای دنیا به اندازه سرزمین های اشغالی اموزش زبان فارسی داده شود. ( برای مقابله با جمهوری اسلامی)

  • شهید 97/5/10 ساعت 16:37

    واقعا باوجود آدمای ابله واحمقی مثل شما که دکتر احمدی مژادرا باتمام خدماتش در کنار منافقان و داعش می گذاری نیازی به دشمن نیست .حتما سزیال مختار قسمت خرس خاله هاراببین که ابلهانی چون تو کیان را به کشتن دادند وضربه مهلکی برقیام مخحتار وارد کردند.

  • با کدام دلیل ومنطق احمدی نژاد رو درردیف اصلاح طلبها ومنافقین میگذارید .آیا مثل منافقین ترورانجام داده یامثل اصلاح طلبها خیانت کرده وزندگی اشرافی داشته.بجز اعتراض وانتقاد اونهم به چیزهائی که خیلیهای دیگه هم دارن مثل حاج سعید قاسمی .رائفی پور .عباسی و....

  • شر و ور محض

  • نادان ایران یه ملت بزرگیه که تونست سوریه وعراق را از دست داعش نجات بده خدا این مملکت از دست خر روشنفکر و خر تحلیل گر نجات بده ادم ترسو مدام مردم را میترسونه اگه اینجور بود بنی صدر هنوز اینجا بود

  • سلام :)
    تمجدید و حمایت های سردار سلیمانی را از روحانی مشاهده کردید؟!

    به عقیده من که بی سابقه بود
    پس قراره یک آشوب بزرگ بیاد :}

  • عزیز من، ایشون فقط گفت نقششون اینه، نگفت که حتما این طور می شه، یادت باشه همین دی و بهمن امسال سر بالا رفتن قیمت تخم مرغ مردم یهو ریختن تو خیابونا،
    خواهشا مودبانه تحلیل هارو پاسخ بدین

  • مطمئنی که سر تخم مرغ بوده

  • ایشون تحلیلش خیلی بی منطق و عوامانه ست بینش سیاسی نداره

  • میخوای بگی جامعه ایرانی یا اصلاخ طلبند با احمدی نزادی ویا منافق ملت از این چیزها زیاد دیدن منظورت اینه از ترس جنگ با خوارج علی به جنگ نمیرفت جنگ جمل نمیشد نه عزیزم شما ترسیدی و دائم سعی داری مردم زیر بار زور برن

  • همه ملت نه ...
    اما تصور کنید ...بدنبال عزل روحانی طرفداران اون اغتشاش کنند
    و انتخابات بخواد برگزار بشه
    بعدش طرفدارای احمدی نژاد و خاتمی هم به خاطر رد صلاحیت کاندیدای محبوبشون اغتشاش کنن
    فک کنم 40% ملت یا بیشتر درگیر میشن
    علاوه بر اینا مردمی که به هاطر وضعیت معیشتی و آب اعتراض دارن هم اضافه کنین

  • درکت از جامعه ایرانی کمه

  • جامعه ایرانی همون بود که به بهانه بالا رفتن قیمت تخم مرغ نزدیک به دو هفته ریخت توی خیابون.
    جامعه ایرانی همون بود که فتنه ی ۸۸ رو ایجاد کرد.
    فسادی که الان توی تهران هستش رو ببین، با این فساد ها داره روح انقلاب و مسلمان بودن مردم از بین می ره.
    بر اساس آمار غیر رسمی هم ۷۰ درصد مردم ایران ماهواره دارن.
    این جامعه ایرانی هستش و خیلی هم علیه السلام نیست، اما با این حال عنایت امام زمان شاملش هستش.

  • *ایا وحدت مد نظر رهبری اینست که این روزها در دولت ومجلس گفته میشود ویا باز با تحریف مواجه هستیم* وحدت یعنی پنهان شدن دزد پشت صاحبخانه ---وحدت یعتی به مصلحت تبودن شفافیت وزیر ملیاردی --- وحدت یعنی پنهان شدن سیر پشت گرسنه--- وحدت یعنی لابی مجلس برای حمایت از دولت نه مردم --وحدت یعنی پنهان شدن رانت خوار پشت افتابه دزد--- وحدت یعنی فراموش کردن 6 سال نا کارامدی ---وحدت یعنی فراموشی ان 6 سال تا دوباره از همان سوراخ گزیده شویم و شاید گذر با عافیت دولت در2/5 سال اینده --- وحدت یعنی ندیدن باخته های ملت در برد-برد ---وحدت یعنی ندیدن دشمن داخلی به بهانه دشمن روبرو --- وحدت یعنی ماست مالی دانه درشت ها ---وحدت یعنی اطلاح طلب شدن اصولگرا ---وحدت یعنی اصولگرا شدن اصلاح طلب --- وحدت یعنی دیگر اب و هوای ما به کدخدا وصل نبوده و نیست ---وحدت یعنی چرخش قهرمانانه بر علیه کدخدا --- وحدت یعنی سئوال نکردن از ریس جمهور در مجلس- وحدت یعنی زندانی شدن چند ساله برای مهریه و زندانی شدن 5 ساله جاسوس مدال گرفته تیم هسته ای --- وحدت یعنی فراموشی قهقه ها ی قبل ودیدن بگو و مگوهای قهرمانانه در توئیت سیاسی دو دولت--- وحدت یعنی فراموشی جابجایی دلار یک کلام 4200 جهانگیری با دلار9 هزارتومنی مقصر امریکایی --- وحدت یعنی گرسنگی عده ای در تورم 8درصد-- -وحدت یعنی کوچکتر شدن خانه اجاره نشین --- وحدت یعنی اینکه نپرسی خانه چند ده ملیاردی ریس جمهور از کجا امده --- وحدت یعنی اینکه ملت از خواسته های بحق خود صرف نظر کند تا سو استفاده نشود --- پس ملت بچسبید به این وحدت چون دشمن داخلی پشت سرما مشغول کار خودش و ما سرگرم دشمن روبرو هستیم -- دست دشمن پشت سر ماست تا از پشت سر در امان نباشیم بر دشمن روبرو پیروز نخواهیم شد