مبشرات ظهور 1


مصاحبه آقای یامین پور با همسر شهید ... !


+ 
8

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مذهب تشیع علوی برخاسته از مکتب توحیدی قرآن ، آن است که در نهج البلاغه حتی یک گام به جلو یا عقب فراتر از داه های شناختاهای فرهنگ الهی اصیل دین داری قرآنی در آن دیده نمی شود.
    مذهبی که هم اکنون بنام تشیع عرضه می گردد متاسفانه با آمیخته شدن به انبوهی از من در آوردیهای بشری بی پایه حالت تشیع الهی ناب را از دست داده و از فرط بغرنجی با هیچ داده ی قرآنی و هیچ یک از اصول استدلال عقلی قابل درک و اثبات نیست.

  • اصرار بر بستن و آمیختن اندیشه های بشری که با قرآن و عقل اثبات پذیر نیستند به دین و مذهب ؛ این ارزشهای سرشت نشین والای الهی را بغرنج و اثبات ناپذیر و غیر قابل درک می نماید و سر انجام زمینه های گمراهی دین داران را فراهم می کند و خرد ورزان را به دین و مذهب بد بین می سازد.
    بشر باظرفیت ناچیز ذهن خود ؛ بنا به حکم قرآن و عقل حق ندارد بجای خداوند دانا و حکیم مطلق جهان آفرینش برای دین و مذهب اعتقاد ابتکار کند و به ابتکار خود تقدس بخشد و مردم دین دار را به باور و پایبندی به این اعتقادهای ناقص وا دارد و با این ابتکار بنا به تاکید و هشدار قرآن آثار نیک دین داری خود و مردم را نابود سازد و عاقبت شوم چنین ابتکاری را نصیب خود و مردم کند.
    منقولات غیر قرآنی که با شناختهای فرهنگ اصیل دین داری قرآنی همگنی و هماهنگی و سنخیت ندارند و اثبات آنها با اصول استدلال عقلی ناممکن است بی تردید مخدوش به جعل و دروغ اند و محال است از زبان معصومان وفادار به مکتب توحیدی قرآن صادر شده باشند.
    انسان اگر در دین داری تکیه گاه و معیارهای الهی بی خدشه ای مانند قرآن و اصول استدلال عقلی برای شناخت و تشخیص سره از ناسره ی آنچه که به دین و مذهب نسبت داده می شود نداشته باشد با نام دین و مذهب در دام شیطان پلید گرفتار می شود ودین داری خود را به تباهی می سپارد.

  • اللهم عجل لولیک الفرج