راهکار خروج از مشکلات اقتصادی


بخشی از خطبه های نماز جمعه 08تیرماه شهرستان ساوه درباره راهکار خروج از مشکلات اقتصادی
https://telegram.me/joinchat/AAAAAED2I9RwgafSn0eGe


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • با توکل به خدا علم و روشمندی ضابطه مند را ابزار خروج از معضلات قرار دهیم
    ---
    اگر باموشکافی و تحلیل علمی تمامی خطاهای اقتصادی دولت را یکی پس از دیگری نتوانیم با علل و عوامل و شناخت سرچشمه ها مشخص سازیم و آثار منفی این خطاها را بگونه ای مستدل و مستند به دلایل علمی قاطع بی خدشه نتوانیم برای مردم بیان کنیم و نتوانیم دولت را با ابزارهای قانونی ، گریز ناپذیر به پاسخگویی و اصلاح یا کناره گیری وادار سازیم همه ی بگو مگوها در این زمینه تلاش هدر رفته ایست که بجز ادامه ی درد و رنج و زجر مردم از اوضاع فاجعه بار ریشه دار اقتصادی و هدر دادن هزینه های بیشتر و کشاندن کشور به جایی که دشمن می خواهد بازده دیگری نخواهد داشت.
    برخوردهای موردی ناقص با تفکیک برخورد با هر یک از خطاها بجز هدر دادن وقت و ادامه ی مشکلات ناشی از خطاها ، متاسفانه نتیجه ی دیگری ندارد.
    حل معضلات به ملزم ساختن قوای سه گانه هریک بنا بر وظایف و تعهدات قانونی خود به پیگیری روشمند زمان بندی شده ی ضرب العجل دار منسجم این رویکرد علمی با در نظر گرفتن حد اکثر عوامل تاثیر گذار و تاثیر پذیر مثبت و منفی در این زمینه و ایجاد راه حلهای مناسب برای زدودن ضابطه مند راه گشای حد اکثر آثار منفی گره خورده است که منهای آن بجز از دست دادن فرصت و ادامه غرق شدن در منجلاب معضلات سر انجام دیگری نخواهد داشت.
    خطای فاجعه بار است اگر تصور شود مرور زمان و این دست و آن دست کردن مشکلات دامن گیر بدون چنین رویکردی ما را از معضلات ریشه دار ، سالم بیرون خواهد آورد.
    اگر با توکل به خداوند توانا و استمداد یاری از او مدیریت ثروتهای طبیعی و دارییهای کلان کشور با تکیه بر نیروها نخبه ی وفادار درونی و استفاده از تجربیات مثبت جهان درست و عادلانه با اندکی صبر بشرط برنامه ریزی علمی ضابطه مند انجام گیرد بی تردید راه برون رفت از معضلات خواهد بود.

  • کاملا بانظرشما موافقم،چرا که تهدیدها به فرصت مبدل خواهد شد،واین دکترین اسلام و مردم ایران است.
    شکرخدای متعال را بایستی بنمائیم ،که امام امت ،زعیم مسلمانان جهان هم همین دکترین را پیگیری می نمایند.
    یاعلی مدد