عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • عالی

  • مردم بدانید که این مردک روحانی از روز 14 خرداد داره با کمک رفقا و وکلا و دلالان و اوباشان خودش و فشار به باززار تلافی حرف رهبر را که گفت مذاکره با اروپا فایده نداره را در میاورد اگاه باشید این فشار اقتصادی برای از پا دراوردن رهبره و تسلیم موشک به اروپا به خدا کارشناسان اقتصادی نوشتند که این فشارها هیچ ربطی به بازار نداره اگاه باشید یک مردک ریش طوسی خائن داره مملکت را به باد میده ارمش و امنیت را ازبین میبره و عبای انگلیسی به تن د اره اگاه باشید تا کشورمون سوریه نشه آگاه باشید!آگاه باشید!آگاه باشید!آگاه باشید!

  • بنظر من دامن زدن به نا ارامی ها کار لیبرالها هست تا ازان اب گل الود نتیجه مذاکره با امریکا بدست بیاد و دولت هم به خواسته های نامشروع سیاسی جناحی خودش برسه اگه یادتون باشه تا دی ماه مشکلی نبود فقط برجام در حال گندیدن بود ناگهانی زمزمه گرانی نان شد و بعدش نگهانی حسن فریدون جلوی دوربین از 1500 تومنی شدن بنزین گفت وجرقه نا ارامی ها زده شد وبعد قضیه مخالفت با دولت در مردم زیاد شد در ماجرای مشهد بلاخره درخواستهای دولت از مردم ومخالفت مردم با زیاده خواهی دولت تا انجا که دولت بی لیاقت تصمیم گرفت از ملت انتقام بگیره که با بازی در بازار اقتصاد وبهم ریزی ان موفق شد تا سرمایه مردمی که با طرح های بی منطق دولت مخالفت کرده بودند را به ارزش کمتر از 50 درصد برساند دیده اید که در تمام دنیا وقتی مملکتی نا ارام میشه رئیس جمهور ان کشور حتی اگر در خارج ارکشور هم باشد سفر را ناتمام میگذاره برمیگرده ولی الان یکماه مردم به امان خدا رها شدند و وقتی هم نارامی میشه رئیس جمهور پنهان میشه و صداش هم در نمیاد

  • باید تو همین مدت که مردم دارن فوتبال میبینن دولت و لاریجانی هابه صورت انقلابی سرنگون بشن و گرنه بعدا خیلی دیره.

  • مجلس و دولت دارند به زور FATF را با چانه زنی از بالا ادامه می دهند.
    از پایین اصلاح طلبان آشوب می کنند.
    قوه قضاییه آشوبگران را فله ای آزاد می کند.
    این است معنای نفوذ.
    همه علیه یک نفر که تک و تنها تنهای ایستاده است.

  • پیش بسوی سوریه ای دیگر !! ... اما کور خوندید . خداوند شما را در برابر ملت ایران رسوا کرد . با شما هستم حسن روحانی(فریدون) ، جواد ظریف ، اسحاق جهانگیری و بقیه خائنین اصلاحطلب(افساد طلب) ... جای خوبی در دوزخ خواهید داشت
















  • آشی هستش که خودتون پختین ... فکرش رو بکنید عوضش الان دیگه تو پیاده روها دیوار نداریم !
    خود کرده را تدبیر چیست؟

  • رفراندوم برای ادامه کار این دولت بی تدبیر بی لیاقت تنها راهه

  • آقا حرف مرد يكيه...........
    آش كه هيچ هر گوهي هم باشه ما ميخوريم و پاي عهد و رقصي كه براي روحاني كرديم ميمانيم
    دلار 20000 هم بشه ما هستيم نون يكي 1000 تومن هم بشه ما هستيم ......
    حاضريم يارانه احمدي نژاد رو براي يه بسته قاقالي لي و لي باز هستيم
    حاضريم كل كاسبي هامون هم تعطيل بشه ولي كليد روحاني زمين نيفته...
    چون ما درس را از مولا علي(ع) ياد گرفتيم كه ميفرمايد:
    كسي كه در زمان اجراي فرمان فرمانده اش در خواب باشد با لگد دشمنانش از خواب بيدار خواهد شد..
    باز ما با همه .......پاي رقص و كليد روحاني هستيم ولي حضرت عباسي شما هم پاي فرمان فرمانده هستين!!!!!!!!!!!!
    يا منتظرين فرماني از غيب بياد!!!!!!!

  • اخوی ، ... الان مثلا" چه فرمانی از غیب باید بیاد و ما هم اطاعت کنیم ؟! ... فرمان را فقط فرمانده کل قوا صادر می کند. هرجند متاسفانه این مردم سالهاست در جهل و بی بصیرتی غوطه می خورند.
    علی باز هم تنهاست !
    در این شرایط اقتصادی ناگوار اغتشاشات ، منتهای آرزوی دشمنان این مملکت است. آنها خوب فهمیده اند که ایرانی نباید وجود داشته باشد و مانند گرگهایی خون آشام در انتظارند تا کارشان را آغاز کنند.
    اخوی محترم ... اگر علی تنها نبود در 92 و 96 نباید به این خائنان ناجوانمرد میدان داده می شد. البته یک چیز واقعا" عجیب است و آن هم اینست که این مردم باوجود دیدن این خیانت ها و پلیدیها باز هم در انفعال بسر میبرند و حتی گاها" از این دروغگوهای مزدور بعنوان قهرمانانی یاد می کنند که " نمیگذارند کار کنند وگرنه الان با همان برجام ایران بهشت شده بود "
    اخوی گرامی در زمانی که مشخص شد ابوالحسن بنی صدر در مملکت خیانت می کند ابتدا مجلس رای به عدم کفایت سیاسی بنی صدر داد بعد هم امام خمینی ره او را عزل نمود.
    آری علی واقعا" تنهاست.