افشای راز اعتصاب اجباری کامیون دارها


اینکه باید حقوق و کمبودهای کامیون دارانو تامین و مشکلاتشونو مرتفع کرد شکی نیست

اما چه جریانی پشت اعتصابات این روزهای اعتصابات کشوری است که اینگونه در روز روشن کامیون داران را به قتل و آتش تهدید میکنن


+ 
15

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بی شک کشورهای خرپول منطقه پشت این حرکتها هستندچون شکر خدا به کوری چشم استکبار وضع مملکت گل و بلبل است و تحریمها اثری نداشته و در حقیقت ما واکسینه شدیم در برابر تحریم.
    اینها هم یه عده اغتشاش گر هستند که از آزادی موجود سوءاستفاده میکنند و به عبارتی مثل مردم زمان انقلاب 57 خوشی زده زیر دلشان.

  • S.A 97/3/27 ساعت 11:41

    بله خداروشکر ما تو ایران هیچ مشکلی نداریم و از کشورهای دیگه شایعات پراکنده میشه
    من که انقدر وضع مالیم خوبه که تا آخر عمرم نمیخوام برم سر کار
    والا...

  • ح 97/3/6 ساعت 09:32

    تو مملکت بی صاحب هر اتفاقی میوفته...

  • صاحب اصلی این مملکت امام زمان است.آقا چرا توهین میکنی؟

  • امید امنیت مردم به وزارت اطلاعات بود که انهم با مدیریت دولت امید به نا امیدی مبدل شد حرف رهبر هم که مسئولان خریدار نیستن حالا باید چه کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • داداش داری اشتباه میزنی هیچ موقع هویت یک سازمان با تغییر مدیر اجرایی عوض نمیشه چون ساز و کارهاش و خط و مشی اون از قبل تعیین شده و راهش رو بر اساس اهدافش طی میکنه. مثلا نیروی انتظامی و یا سپاه با عوض شدن رییس جمهور وظیفه های محوله شون تغییر میکنه؟
    نیروی انتظامی اگر کسی دزدی کنه و یا هر عمل مجرمانه انجام بدهد اون شخص پلیس کاری نداره رییس جمهور عوض شده یا نه قطعا اون با اون فرد خاطی برخورد میکنه یا سپاه که به حفظ دستاورد های انقلاب عمل میکنه و اون هم اگه رییس جمهور عوض بشه وظیفه شون تغییر نمیکنه،در ضمن رهبری بنا نیست که امر و نهی به مسئولان بکنه پس چه فرقی بین رهبری با شاه است اگه رهبری امر نهی بکنه میشه دیکتاتوری،باز هم رهبری اهداف رو برای رییس جمهور مشخص میکنه مثال :چشم‌انداز بیست‌ساله جمهوری اسلامی ایران در افق1404 که توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام تدوین شده و به امضا رهبری نیاز دارد که خود رهبری بند به بند اونو توضیح میده که جامعه بهتر داشته باشیم.امیدوارم به این مسئله پی ببرید و کمی سولاتتونو تصحیح کنید.