عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • کنسرت لاله های سرخ در پاریس
    به یاد کشتگان ملعون سازمان منافقین

    با اجرای پیرمرد مطرب فاسق گروه ماه بانو، مجید درخشانی و نوچه عمله طرب او شاهو عندلیبی و زنان خواننده کلیپهای شنیع گروه

    www.youtube.com/watch?v=myvboIPnz8E

    Concert Scarlet Tulips 2018
    Majid derakhshani and Arash fouladvand

    تبلیغات اینترنتی :

    https://events.kodoom.com/en/london-united-kingdom/scarlet-tulips-iranian-orchestral-music-with-maestro-majid-derakhshani/82700/e/

    https://choralebahar.com/concert-2018-scarlet-tulips-tulipes-ecarlates/


  • آواز ابوعطای مستهجن قورباغه های هفت تیرکش را اگر همین امروز خفه نکنیم، به زودی کاباره ها و دیسکوهای طاغوت را در نظام اسلامی و روی خون شهدا بازگشایی میکنند!!!!

    مجموعه لجن پراکنی های فضای مجازی و تصاویر منکراتی سحر محمدی رقاصه و خواننده گروه سلیطه های ماه بانو که صدف طاهریان و گلشیفته فراهانی را شرمنده میکند!

    https://files.fm/u/zdqbbj78

    https://files.fm/u/372gmdkr

    -------------

    مستند اطلاعات کنسرت منافقین سرقبرمرضیه برای سحرمحمدی خواننده ماه بانو در ماه مبارک رمضان و لیالی قدر مصادف با ایام بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) :

    https://files.fm/u/zw4qvgbd

    https://ufile.io/arnz2

    شیپور بیدارباش را با صدای بلند بزنید که شبیخون فرهنگی دیگری در راه است : برنامه منافقین برای تبدیل مراسم شب قدر و ارتحال امام به رقص و آواز سحر محمدی در پاریس به یاد مرضیه گور به گور!!!!!!!!!!

    www.domaine-saint-cloud.fr/Actualites/CONCERTS-ET-JEUX-D-EAU-2018

    سحر محمدی رقاصه و آوازه خوان جریان ساز ولنگار و فاحشه بین المللی است که سابقه ننگین کشف حجاب و اجرای کنسرت در شب شهادت ام الائمه در لندن را در کارنامه دارد
    در حالی که رقص و آواز شرم آورش در بارگاه شیوخ و سلاطین عرب در مراکش و حضور ننگین او در جشنواره گوساله پرستان هندی جرقه سونامی صدور زنان رقاصه و مطرب به محافل فساد و فحشای خارجی را زد
    بعد از برگزاری تورهای دور دنیا و ضبط کنسرت های زننده و شنیع به همراه مردان مطرب فاسق و زنان نیمه برهنه برای شبکه های ماهواره ای معاند مانند بی بی سی و من و تو
    این هفته به دعوت دولت فرانسه به عنوان تنها زن شرکت کننده با تک خوانی و رقاصی جدیدش به اجرای دو کنسرت بی ناموسی دیگر میپردازد که با سرمایه های نجس صهیونیستی برای این جرثومه فساد تدارک دیده شده!

    هشیار باشید که ناپاکان و حرام لقمه هایی که خرداد گذشته خانه ملت و حرم مطهر امام ما را با حمله فیزیکی داعش هدف قرار دادند و برادران و خواهران ما را مظلومانه به خاک و خون کشیدند، امسال با حربه تروریسم فرهنگی و کنسرت پاریس زنان بدنام و لاقید به یاد مرضیه منافق برای شکستن همزمان حرمت لیالی متبرکه قدر و عزای مولی الموحدین امام علی(ع) و تمسخر بزرگداشت ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی خمینی کبیر برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرده اند!!!!!!!

    منافقین کوردل رانده شده که اخیرا در کاخ سیاه واشنگتن حامیانی افسارگسیخته برای خود دست و پاکرده و تحرکات شیطانی جدیدی را از سرگرفته اند، بارها با نشان کردن و استخدام عوامل خودفروخته و بی هویت از داخل کشور و کشاندن آنها به پاریس و سر قبر مرضیه - خواننده فاسد زمان طاغوت و وزیر معلوم الحال فرهنگ کابینه مسعود و مریم رجوی خائن - برای این جرثومه فساد و تباهی مراسم یادبود گرفته اند.

    -------------

    ادامه تلاش مذبوحانه ولگرد هرجایی خواننده گروه ماه بانو برای بازکردن پای زنان و دختران به عرصه رقص و ساز و آواز و کشف حجاب در حمایت از مسیح علی نژاد فراری و خائن

    www.instagram.com/p/BjatcyGlfXd

    sahar_bannoپای بلبل نتوان بست که بر گل نسراید
    #بانوسحرمحمدی #آواز #سنتی#بانوان#

    -------------

    رقاصه های آوازه خوان و افسار گسیخته به دنبال آزادی های حیوانی و کشف حجاب و دایرکردن کاباره های طاغوت !!!!

    www.instagram.com/p/BjYGLI3FqgX

    اگر مجری قانونی باشد و دلواپسی دینی و غیرت و همتی، همه صفحات مجازی و امکانات حضور و ظهور این پتیاره ها را باید بست تا هیچ مجالی برای اباحی گستری و اشاعه فحشا و منکر نداشته باشند!

    -------------

    در نبود نظارت قانونی ، دشمن مارهای زهرآگین خوش خط و خال و فاحشه های انکرالاصوات و رقاصه های فاسد حرمسرای سلاطین و شیوخ عرب را بلبل جامیزند و برای فعالیت مخرب و تروریسم فرهنگی این عمال خودفروخته خود ، آزادی عمل طلب میکند!!!!!!!!

    www.instagram.com/p/BjVqBo4FEtg

    sahar_bannoخاموشی بلبلان مشتاق
    در موسم گل ندارد امکان
    #سحرمحمدی #آواز#سنتی#بانوان#

    -------------

    گروه بال وشان - آواز و رقص سحرمحمدی
    https://ufile.io/anrj5

    میرمه رو برای میرحسین موسوی - سحرمحمدی و کیوان کیانیان
    https://ufile.io/6be0z

    مروری بر کارنامه سحرمحمدی
    https://ufile.io/9hsna

    کنسرت خاموشی ای عشق در زوریخ
    https://ufile.io/0s8g9

    کشف حجاب سحرمحمدی توبغل پوریا پورناظری
    https://ufile.io/p284h

    تبریک سحرمحمدی بمناسبت تولد شجریان
    https://ufile.io/hquqv

    کنسرت دور اروپا به نام آواز روز نو برای پخش در شبکه من و تو
    https://ufile.io/9hor8

    کارنامه سیاه سحرمحمدی
    https://ufile.io/rmmh2

    گزیده ای از انعکاس اخبار مجموعه کنسرتهای سحر محمدی در فستیوال موسیقی فاس مراکش، هجدهم اردیبهشت 95
    https://ufile.io/jmcfu

    رقص و آواز سحر محمدی در مراکش
    https://ufile.io/aa48l

    کنسرت هند سحرمحمدی پرازبزن وبرقص
    https://ufile.io/hnoqh

    -------------

    اما پشت پرده تمام این پدرسوختگی ها چیست؟!؟!؟!؟!

    سفارت فرانسه در جمهوری اسلامی و سفیر ما در فرانسه همراه اداره گذرنامه نیروی انتظامی پاسخگو باشند واتاق عملیات براندازی نرم و مرکز اشاعه فحشا را تعطیل کنید : کنسرت فرانسه و تکخوانی رقاصه ماه بانو در ماه مبارک رمضان

    عدم نظارت مقامات ارشاد و سهل انگاری ناظران امنیتی و انتظامی و چشم پوشی نابخشودنی محاکم قضایی از فعالیتهای غیرمجاز و نامتعارف و خلاف شرع به اصطلاح هنری برون مرزی، تا جایی رسیده که گروهی هرزه لامذهب هر ساله جسارت بورزند و با گذرنامه رسمی ایرانی در قبال مشتی دلار کثیف به اسم اجرای موسیقی فاخر در واقع شرف و حیثیت و ناموس ایرانی را حراج کرده و ارزشهای ملی و معنوی ایران اسلامی را به ابتذال کشیده و همنشین مجالس عیش و عشرت دنیاپرستان و هوسرانان کنند و مهم تر از آن با کارگردانی هسته های کفار ضد انقلاب خارج نشین پی در پی شئونات اسلامی را با وقاحت تمام نقض نموده و مایه هتک حرمت ایام عزای اهل بیت و توهین به مقدسات شوند!

    از آنجا که عرفان کاذبی که در این مجموعه فعالیتهای زیرپوستی تبلیغ میشود تحت نام جستجوی حقیقت و تحقق وحی و مشخصا به بهانه واهی تساوی زن و مرد و نیاز به جنبش احیای حقوق از طریق ساختارشکنی، زن مسلمان و پویا را مطابق یک مانیفست نفوذی و مخرب صهیونیستی شیطانی از کانون مقدس خانواده و وظایف فطری و الهی مادری به ورطه خودنمایی و دریدگی و اضمحلال شخصیتی میکشاند تا نهایتا از او تفاله ای منفعل در حد موجودی پست و کافه ای به شکل یک کالای متعفن و بی خاصیت بسازد که به ابزاری تبلیغاتی برای سیاه نمایی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بدل شده ؛ مقابله جدی و آنی برای کوبیدن سر این افعی کشنده بر آحاد مسلمین واجب است!

    جای سوال دارد با وجود این کوله بار ننگین از تباهی چطور جلوی عوامل فساد و فحشا در جامعه به شکل جدی گرفته نمیشود و اگر هم نهادهای مسوول رسیدگی کنند، مقطعی و ناکارآمد است!؟ این پتیاره های دریده را اگر یک بار درست و دقیق محاکمه علنی کرده و در ملا عام حد بزنند و همزمان اموال نامشروعی را که از راه حرام به دست آورده اند مصادره کنند و به علت بی حرمتی به گذرنامه و هویت ایرانی طویل المدت ممنوع الخروج و زندانی شوند و با توجه به سوء استفاده از فضای مجازی صفحات شخصی آنها به حکم قانون معدوم گردد و با حکم قضایی برای همیشه از حضور و پخش زباله و مفسده در این محیط اکیدا منع شوند، ریشه مطربی و عیاشی یک بار و برای همیشه خشکانده میشود!

    http://forum.persianseven.ir/t241472.html

    پومپئوی خوک صفت چه در حال و روز ما دیده که به خود جرات سر و صدا کردن و خط و نشان کشیدن داده؟ همین رواج عافیت طلبی و کنسرت و عیش و عشرت را و گر نه به گور پدرش میخندید بخواهد حرف زیادی بزند!

    دشمنان اسلام و مسلمین از شیرمردان و ایثارگرانی چون محسن حججی و قاسم سلیمانی ها که از مکتب سیدالشهدا و قیامت صحرای کربلا درس گرفته اند هراس دارند و خوابشان آشفته شده یا از نوچه های خائن مجید درخشانی فاسق و شاگردهای شجریان فتنه گر و بچه مزلف های مطربی که شبانه روز سرخوش هرزگی با رقاصان و خوانندگان هستند بیمناک هستند؟!

    مترسک پوشالی دولت فریدون و عمال بی کفایت او در راس قوه مجریه نه فقط این کلاغهای بدصدا و آفتهای زشت دین و دنیای مردم را پر نمیدهد که اسباب اطمینان خاطر آنهاست که با خیال راحت میتوانند از درون به افساد فی الارض و تیشه زدن به ریشه های درخت تنومند انقلاب اسلامی که با زحمات امام راحل و خون دل شهدا به باروری رسیده مشغول باشند!

    پیر جماران و امام راحلمان با پیش بینی روزی که نااهلان بی غیرت و نامحرمان هرهری مذهب بر کرسی مدیریت کلان نظامی که دسترنج خون پاک شهداست تکیه کرده و با سستی عمل و بی تدبیری شان تیشه به ریشه آن بزنند ، در وصیت نامه سیاسی الهی خود امت اسلام را مکلف کردند در مواقع حساس با قاطعیت و خروشی انقلابی به صحنه بیایند و با تاسی به حضرت سیدالشهدا علیه السلام و قیام عاشورا ، خود جریان انحرافی و منکر را به صراط مستقیم برگردانند!!! سال گذشته هم مقام عظمای ولایت در تایید همین نگاه داهیانه خورشید انقلاب و مقتدایشان ، امر به آتش به اختیاری دلسوزان نظام در روز واقعه فرمودند.

  • من با نظر استاد موافقم

  • جایی که حکم شرع وجود دارد نظر من و شما معنی ندارد. ما بنده خدا هستیم و وظیفه ما هم بندگی است.

  • فقط چيزي كه هست تشخيص و استخراج حكم خدا در اين موارد با من و شما نيست. البته اگر مجتهد نباشيد

    مرجع تقليد داريم براي اين مسائل كه ببينيم اصل قضييه از نظر شرعي همونطور كه شما ميگوييد كلا حرام است؟؟؟!!'

    من شك دارم و مطمئن نيستم


  • چهارشنبه ظهر تجمع اعتراضی مقابل سفارت فرانسه

    با گذشت دو هفته از مهلت تعیین شده و انفعال کامل سفارت فرانسه در عذرخواهی از ملت شهیدپرورمان و اظهار ندامت از عملیات مخرب فرهنگی زیرپوستی و نیز کوتاهی وزارت ارشاد از اعلام موضع در باره همدستی سحرمحمدی خواننده ولگرد و هرجایی گروه ماه بانو برای شرکت در کنسرت فرانسه منافقین منحوس سر قبر مرضیه ملعون در لیالی قدر و ایام بزرگداشت ارتحال امام شهیدان و هم چنین عدم برخورد قضایی و انتظامی با این جرثومه فساد و فحشا در رابطه با فعالیت های کثیف برون مرزی تحت لوای کنسرت موسیقی و هم زمان ساخت و پخش و فروش اینترنتی آلبوم های موسیقی غیرمجاز و کلیپ های ویدئویی شنیع با هدف ترویج کشف حجاب و تشویق رقص و آواز زنان در معاونت با مسیح علی نژاد فراری ، شاهد آن هستیم که جو موجود بیش از پیش برای جولان این هنرمندنمای پتیاره خودفروخته در فضای مجازی تلگرام و اینستاگرام و یوتیوب و فیس بوک و آموزشگاه های موسیقی به نحوی مستعد شده که شبکه ای وسیع با بیش از یک میلیون مرد هرزه باز و زن فاسد الاخلاق را با خیال آسوده مدیریت میکند ،

    مستند اطلاعات کنسرت منافقین سرقبرمرضیه برای سحرمحمدی خواننده ماه بانو در ماه مبارک رمضان و لیالی قدر مصادف با ایام بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) :

    https://ufile.io/arnz2

    https://files.fm/u/zw4qvgbd

    به همین خاطر روز چهارشنبه قبل از اذان ظهر تجمعی اعتراضی از امت حزب الله مقابل سفارت فرانسه برگزار میشود و بعد از اقامه نماز جماعت در خیابان های منتهی به اتاق عملیات ناتوی فرهنگی فرانسویان ، بیانیه ای روشنگرانه منتشر خواهد شد تا حساب کار دست مقامات اهمال کار و دشمنان نفوذی و بدخواهان نظام اسلامی و زنان نجیب و مسلمان کشورمان بیاید . مسوولیت عواقب داخلی و خارجی ناشی از عکس العمل نیروهای همیشه بیدار و غیور حزب الله مستقیما متوجه سفارت های فتنه انگیز خارجی، وزارت ارشاد ، نیروی انتظامی و قوه قضاییه است که به جای برخورد انقلابی و تعطیل این منکر خانمانسوز ، سالهاست با تعلل نابخشودنی شان آب به آسیاب دشمن میریزند !!!

  • واین رو هم بگم که استاد اینهمه صحبت کردند که بگویندیعنی برا مخاطب جابیفته که رفتن به ورزشگاه در اسلام بخاطر اینکه حدود الهی زیر پا میره خانمها نمیرند. اگر قشنگ گوش داده باشید من مطمئنم که گوش ندادید بلکه فقط تیترو خوندید.وبنده بخاطر اینکه مخالف حضور زنان در هرجایی که شانیت زن زیر سوال میره نه فقط ورزشگاه وفوتبال که جنابعالی انقدر پیگیر وهواداربحثش هستید که دائم تو رساله اید.لطف کنید یه بار دیگه فرمایشات استاد رو دقیق گوش بدید که دیگه از این انگا به ایشون نزنید.هرچند من دیدم به فرمایشات آقای ذوالنور و شیخ انصاریان و... و... با لحن خیلی بد اعتراض کردید ومعلوم شد که چون با روحانیت مخالفید وفکر میکنید همه روحانیا مثل حسن فریدون دگم اند.دائم توهر سایتی دارید روحانیت رو زیر سوال میبرید

  • خیر. ایشان گفتند رفتن زنان به ورزشکاه - که منظورشان مسابقات مردانه بود- حرام ذاتی نیست که ثابت کردیم هست. هیچ راهی هم برای مدیریت این حرام وجود ندارد همانطور که خوک به هیچ عنوان پاک شدنی نیست.

  • #لیبرالیسم، کلمه نام آشنای این روزهای عرصه زندگی ما انسان‌های قرن بیست و یکمی،
    در عین ازدیاد تکرار آن در زبان اهل سیاست و اقتصاد، فرهنگ،
    یکی از ناشناخته‌ترین پدیده‌های عصر حاضر است!
    اما این ناشناختگی نه از روی پیچیده بودن مفهوم آن،
    بلکه از روتوش شدن این مفهوم در قالب مباحث علمی و دانشگاهی و رازآلود نگاه داشتن آن است!
    مفهوم لیبرالیسم در دل خود کلمه‌ی ناشناخته‌تر دیگری به نام «#لسه‌فر» دارد؛ لسه‌فر، یعنی «بگذار هرچه می‌خواهد انجام دهد!»
    از آن روز که انسان اروپایی در عصر رنسانس،
    خسته از تعصبات بی منطق کلیسایی و سنت های غلط بشری،
    از هر آن چه برای او حد و مرزی تعیین می نمود فرار کرد و راه عصیان و طغیان در پیش گرفت،
    و شعار آزادی را در قالب ایدئولوژی «لیبرالیسم» سر داد،
    کشتی دنیا بر روی کره زمین با چندین میلیارد سرنشین به اعماق تاریک اقیانوس فلاکت و بدبختی فرو رفت!
    هر چند در ابتدا زیبا می‌نمود،
    اما امروز همان انسان مدرن،
    خود نیز گرفتار و اسیر زندان #لسه‌فر و #لیبرتی شده است!
    دشمن امروز انقلاب اسلامی،
    وحتی تهدید بشردرسراسرجهان ،
    لیبرالیسم و لیبرال‌ها هستند.
    جریان لیبرالیسم به شکل ساخت یافته و انضمامی در عمده ساحت های مختلف جامعه نهادینه شده و بستر انواع فسادها و انحراف‌ها است.
    تا وقتی از بلای خانمان سوز لیبرالیسم نجات پیدا نکنیم، انقلاب اسلامی به ثمر نخواهد نشست.
    تاوقتی بشر، ازبلای خانمان سوز لیبرالیسم نجات پیدا نکند،بشریت به سعادت دست نخواهدیافت.

  • #لیبرالیسم درک درستی از تفاوت زن و مرد به انسان لیبرال امروز نمی‌دهد
    اینجا‌است که مهد کودک‌ها وارد کار می‌شوند.
    برای داشتن جامعه‌ای که نقش‌های جنسیتی در آن موضوعیت نداشته باشند،
    نه تنها کارهای تولیدی را باید به جامعه بسپاریم،
    بلکه باید امر زاد و ولد را هم به جامعه بسپاریم.
    رویای رهاسازی زن و مرد از قیود اخلاقی و نقش‌های محدود کننده قرار است روح تازه‌ای از شراکت را به همراه آورد- شراکت شغل‌ها، بدن‌ها، وظایف و لذت‌ها.

    جرج گیلدر، #کتاب «چه کسی گهواره را تکان خواهد داد؟»

  • نیمه‌ی اردیبهشت ماه، سال‌روز اعلام رسمی انحلال حزب توده در سال ۶۲ است؛
    که پس از افشای همکاری خود با شوروی در طراحی کودتا علیه انقلاب اسلامی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی و جاسوسی اعضای این حزب برای اتحاد جماهیر شوروی، رسماً منحل شد.
    این روز مقارن با سال‌روز تولد #کارل_مارکس پایه‌گذار #مارکسیسم در پنجم می ۱۸۱۸ میلادی‌ نیز هست.
    اگر #رؤیای_مارکسیسم (یعنی رؤیای آزادی انسان کارگر و رؤیای جامعه‌ی بدون طبقه) ؛
    هفتاد سال پس از پیاده شدن آن در اتحاد جماهیر سوسیالیستی شوروی به زباله‌دان تاریخ پیوست،
    #رؤیای_لیبرالیسم در مهد خود یعنی آمریکا نیز هم‌چون قالب یخ در تابستان در حال فروریزی‌ست.
    همان طور که انقلاب اسلامی بلای مارکسیسم را پشت سر گذاشت؛
    بلای لیبرالیسم را هم پشت سر خواهد گذاشت.
    هر چند مبانی مارکسیستی و به خصوص لیبرالیستی در تار و پود نظام سازی حکومت ریشه دوانده و برکندن این شجره‌ی خبیثه،
    نیاز به جراحی دردناکی دارد.

  • از آقای ازغدی انتظار چنین حرفهایی نمی رفت که سواد فقهی ایشان را زیر سوال ببرد. جهت اطلاع ایشان باید یادآوری کرد که مطابق نظر همه مراجع تماشای بدن نبمه برهنه مردان بر زنان نامحرم حرام است.دلیل آن هم آیه قل للمومنات یغضضن من ابصارهن و روایات مربوط به آن است.
    از از بحث فقهی گذشته؛ چرا این زنان به تماشای مسابقات ورزشی بانوان نمی روند؟ آیا جز این است که با چشمان هرز و حریص خود دنبال تماشای قد و بالای ورزشکاران مرد هستند؟

  • در پاسخ به مهمان اولی خخخخ
    نه دیگه قشنگ لال شدی .جواب نداری بدی

  • سلام . ما مسلمانها مثل شما فحاش و بیکار نیستیم. فحاشی هم جوابی جز سلام ندارد.
    شما هم اگر ریگی به کفشتان نیست و در آرزوی تماشای قد و بالای ورزشکاران مرد نمی سوزید تشریف ببرید تماشای مسابقات ورزشی بانوان.
    البته دردتان را می فهمم.

  • صحبت آخرم با شما اشتباهی رفته آخر صفحه لطفا بخونیدش

  • وقتی میگم تفکرات خوارجی داعش مابانه داری وبرداشتت از قرآن ودین سطحی نگرانه است قبول کن دیگه
    تو که کلا میخوای حرف خودت رو به جامعه ای که خیلیاشون مسیحی ویهودی و سگ پرستن تحمیل کنی و عین داعشی ها همه اش اسلام رو میخوای یه دین مثل خودت دگم وکیپ نشون بدی.این همه حسن فریدون گند زده به هیکل مملکت نتونستی هیچ ... در جوابش بخوری.حالا واسه ما کارشناس مسایل دینی شدی

  • در دنیایی که داعش را درست کردند تا با نشان دادن کاریکاتوری شریعت هر کس را که دم از شرع بزند داعشی بنامند افتخار می کنم که داعشی نامیده شوم.
    شما هم به جای فحاشی به من یکبار به رساله مراجع و احکام نگاه مراجعه کنید که لابد همه از نظر شما داعشی هستند.

  • اولا که بیکار تویی خیلی سابقه ات از من بیشتره که خیلی قبل تر از من تو سایتا میچرخیدی
    هدف من مبارزه با امثال تو داعشیه

  • فرق من با تو داعشی اینه که من رساله رو فوت آبم ومیدونم با سرو تهش
    اما تو یه تیکه رواز وسط جمله میگیری(اونجایی از جمله که به نفعته.یعنی عقیدتو تکمیل میکنه)سر وتهش رو میزنی
    حسن فریدون هم دقیقا مثل تو که یه تیکه از نهج البلاغه رو میگه اما سر وتهش رو نمیدونه.اونم معلومه که خودش نخونده بلکه از جایی شنیده تو هم شک ندارم خودت رساله رو نخوندی یه تیکه شو از جایی شنیدی

  • البته عزیز به نظر شما باشه از تلویزیون هم نباید پخش بشه
    مسابقات شنا هم که...

    حالا از نظر سیما این امر بلا اشکال است یا تکلیف را سر خود خانم ها قرار داده؟
    در هر دو حالت فرقش با ورزشگاه فوتبال چیست؟

    فرق در محیط است یا در اصل موضوع؟

  • بله حق با شما است. از تلویزیون هم نباید پخش شود و زنان با تقوا و ورع هرگز به این برنامه ها نگاه نمی کنند. اما از نظر فقهی به هر حال تصویر حکم تماشای مستقیم را ندارد. دقت کنید که ملاک رساله های عملیه کف حدود شرعی است نه سقف آن. همانطور که حداقل حجاب همان پوشش روسری و مانتوی گشاد است اما قطعا البته چادر بهتر است.

  • شک ندارم که فرمایش استاد رو اصلا گوش ندادی یا همون که گفتم کلا کج فهمی تو
    صحبت از مدیریت فضاست .فهمیدی لا یشعر

  • مطمئنم هنوز موضوع برات جا نیفتاده
    استاد تاکید میکنند ومیفرمایند :چون نمیتونن کنترل کنند نمیرند ونمیریم توی اون فضا .سینما و... و... رو هم فرمودند

  • خانم محترم مثل شما بیکار نیستم که دایم در سایت روشنگری باشم.
    ضمنا در غلط بودن سخنان ازغذی همین بس که فکر می کند مشکل از فحاشی و کنترل نشدن فضا است! گویا نمی داند حتی اگر دهان همه تماشاچیان را هم ببندند باز هم تماشای بدن مرد بر زن نامحرم مطلقا حرام است.

    ضمنا طرفداران روحانی همه بلا استثنا حامیان حضر زنان در ورزشکاهها هستند و اساسا هیچ یک از حامیان روحانی مسلمان پایبند به شریعت نیست و حداکثر مسلمانهای شناسنامه ای هستند.
    آقای ازغدی هم خواسته ژست روشنفکری بگیرد
    از شما متشکرم که با این خجم از فحاشی د به من در این ماه رمضان بار گناهانم را شستی و اگر خیراتی داشتی به پرونده من هدیه کردی.

  • هان چیه خفه شدی ؟! مردی؟! تو برو همون هواداری کنسرت رو بکن نمیخاد واسه ما عابد زاهد باشی
    من یکی که فضای فکری داعشی تو خیلی وقته که دستمه.راس میگی جواب بده
    لال شدی

  • از نظر بنده تو یه مهمان نیستی راهزن افکار ی
    از این به بعد با اسم راهزن افکار خودتو معرفی کن که بدونن تو همون طرفدار سر سخت حسن فریدونی
    فکر کردی همه مثل خودت ...ند
    قشنگ لال شدیا!