حاج محمود کریمی | ای ام لیلا پر در آوردی


جشن میلاد حضرت علی اکبر


+ 
3

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • جرئت و جسارت در حق دین و مذهب تا کی؟؟؟!!!
    ---
    با کدام حق و مجوز و با کدام دلیل از قرآن و عقل و از سنت و سیرت معتبر و بی خدشه ی پیامبر (ص) و امامان از اهل بیت مظلوم او (ع) به خود جرئت و جسارت می دهیم بی باک و بیم برای اشباع آزها و هوی و هوسهای دنیوی خود پیوسته من در آوردیهای تصورات و تخیلات ذهن بی نهایت ناتوان خویش در شعر و نثر و ادبیات مداحی بنام دین بی آلایش خدا و مذهب اهل بیت مظلوم پیامبر ، من در آوردیهای پوچ اثبات ناپذیر متضاد با قرآن و عقل را با دین خدا و مذهب اهل بیت در هم آمیزیم؟؟؟!!!
    با چه حق و مجوزی این دین و مذهب را ، با منقولات غیر قرآنی نسنجیده ی غیر قابل اثبات مخدوش به جهل و جعل و تزویر ، فربه و بغرنج و غیر قابل درک و گمراه کننده می سازیم و به خود اجازه ندهیم که بپرسیم ما با این کار با دین خدا و قرآن و مذهب توحیدی اهل بیت چه ها که نمی کنیم؟؟؟!!!
    اگر برای خدا و پیامبر و اهل بیت و مذهب تشیع علوی حرمت و قدسیت می شناسیم چرا به بد نامیهای زشتی که از این من در آوردیهای تخیلی اثبات ناپذیر علیه دین و مذهب در ذهن خرد گرایان جهان تخیلات آفریده می شوند توجه نمی کنیم و به زدایش این جعلیات گمراه کننده از دین الهی و مذهب تشیع نمی پردازیم ؟؟؟!!!
    تحجر ما در برخورد جاهلانه با دین و مذهب با تحجر وهابیان و سلفیهای تکفیری که ما را بنام دین در خدمت به آز و هوی و هوسهای اربابان مستکبر و صهیونیستی خود به کشتارگاه می فرستند و قربانی می کنند چه فرقی دارد؟؟؟!!!
    مگر نه این است که ما با اصرار بر پایبندی و عمل به تحجر خود نسبت به من در آوردیهای بیگانه با دین و مذهب پیروان مظلوم بی دفاع مذهب خویش را آماده قربانی می کنیم و از خدا بی خبران وهابی و سلفیهای متحجر تکفیری در خدمت به اربابان شیطان پرست خویش این مظلومان را آماده به قربان گاه برای کشتار می فرستند؟؟؟!!!

  • این تضاد آشکار چه وقت بنفع دین و قرآن و معصومان حل می شود؟؟؟!!!
    ---
    حق و باطل را قرآن کریم بی پرده آشکار ساخته است
    چرا وقتی که از دین الهی و قرآن کریم و پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت مطهر آن حضرت (ع) در مقابل من در آوردیهای بشری تحریفگر متضاد با محکمات مفصل صریح قرآن ، که بنام دین و مذهب با اصراری جنون آمیز وصف ناپذیر تبلیغ و پیاده می شوند ، دفاع می شود ، این دفاع با انگ و بهتان و تهمتهای ظالمانه ی ناروا و مزورانه ی بی دلیل در بوق و کرناهای گوناگون برای مردم پاک دل به دشمنی علیه پیامبر و اهل بیت و مذهب مظلوم تشیع تعبیر و تفسیر می شود؟؟؟!!!
    چرا وقتی صدا و سیما و سایر رسانه های گروهی و دین فروشان تابع تشیع لندنی و شیفتگان از خدا بی خبراین روش که دین را بازیچه ی آز و هوا و هوسهای نفسانی و ابزار کاسبی حرام خود کرده و با جهل و جعل و هزارنوع دغل لجوجانه به این من در آوردیها دامن می زنند ، نزد دین شناسان که می باید به تبعیت و پیروی از پیامبر و اهل بیت و تاسی به این وفاداران به مکتب قرآن ، فدایی صادق دین خدا و قرآن باشند برای دفاع از حرمت و قدسیت دین و قرآن و پیامبر و اهل بیت ، حرکتی صادقانه دیده نمی شود؟؟؟!!!
    آیآ عزت و و جاه و جلال پوشالی و فانی و زود گذر دنیا از رضایت خداوند حساب گر حساب رس سریع الحساب و از عظمت بی مانند خداوند و از حرمت قرآن بسیار با ارزش تر است که من در آوردیهای خرد ستیز و بی پایه بر سخنان محکم و مفصل خداند در قرآن که هیچ باطلی ونقصی در آن راه نفوذ ندارد نزد این جاهلان و غافلان و معاندان خرافه پرست با اصرار ارجحیت و ارزش بیشتر پیدا می کند؟؟؟!!!
    چرا و با چه بها و برای چه اصرار داریم احادیث و روایات مناقب و مثالب و مستحبات عجیب و غریب مخدوش به جعل و تزویر ، که تضاد با قرآن و خرد گریزی در آنها آشکاراست ، برای تشخیص درستی و نادرستی به ملاک و معیارهای محکمات مفصل قرآن و اصول استدلال عقلی ، که دو میراث الهی سنجش نزد بشر اند ، عرضه نگردند و با این ملاک معیارهای الهی ارزیابی نشوند و با این کار عامدانه خشم و عذاب ابدی تحمل ناپذیر خداوند قهار را به جان بی نهایت ضعیف خود روا می داریم؟؟؟!!!
    چه می پنداریم ، خداوند حساب گر جهان هستی که هیچ حرکت و سکونی از آفریدگان بر او پنهان نیست و پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت آن حضرت (ع) در فردای قیامت بهنگام عرضه ی من در آوردیها و خرافه پرستیهای ما بر محکمات مفصل و هشدارهای صریح قرآن کریم ، چه گواهی و چه قضاوتی در حق ما خواهند داشت؟؟؟!!!

  • بغرنجیهای درک ناپذیر منسوب به دین ساخته و پرداخته ی ذهن بشر اند
    ---
    دین با هدف آگاهی مردم به چگونگی تشکیل زندگی سالم سعادتمندانه و بی دغدغه از جانب خداوند یکتای جهان آفرینش با احکام و اعتقاداتی عمل گرا و خرد پذیر ساده و آسان قابل اجرا و سرشت نشین به بشر ارسال گردیده که اگر با مدیریت ضابطه مند ، درست و بی هر گونه آلایش در جوامع بشری پیاده می شد امنیت و آسایش و آرامش جهان را فرا می گرفت.
    متاسفانه تمامی ادیان الهی پس از فوت هر پیامبری با دخالت بشر با نام و نشانهای مختلف به انبوه بی شماری از من در آوردیهای متضاد با وحی دین الهی دچار گردیده که بجای پیاده شدن احکام و اعتقادات آسان این دین ، متدینان را با کلاف سر در گمی از اعتقادهای بی پایه ی ساخت تخیلات ذهن بشر به سر در گمی و گمراهی و بیزاری از دین افکنده و به واپس گرایی به بازگشت به انحرافهای دوران جاهلیت نیاکان گرفتار نموده است که هیچ دلیلی از قرآن وعقل براِی اثبات آن نمی یابد.
    دین اگر وعده ی حاکمیت صالحان بر زمین را داده است تحقق این وعده را نه بگونه ای معجزه آسا و درک ناپذیر بلکه به بازگشت بشر به احکام و اعتقادات ساده ی تحقق پذیر و قابل درک و بی آلایش دین الهی که ضامن بقای این حکومتند مشروط ساخته است.
    دین آسان خداوند مطابق با تاکیدهای قرآن آینده ی بشر را با هیچ حکم و اعتقاد بغرنجی که اثبات ناپذیر و قابل درک نباشد موکول نکرده است بلکه همه بغرنجیهای دین با تخیلات ذهن ناقص بشر جعل گردیده و به دین آمیخته و دین را غیر قابل درک ساخته است .
    آیات محکم و مفصل قرآن کریم در شناختهای سرشت نشین و قابل درک فرهنگ اصیل دین داری قرآنی در زمینه ی احکام و اعتقادات اگر با تاویلهای بشری غیر قابل اثبات آمیخته نشوند همین سادگی و درک پذیر بودن دین الهی را به اثبات می رسانند.
    در سایه نظام مقدس اسلامی که یک نعمت بزرگ الهی است اگر بتوانیم با عمل در رفتار و گفتار و پندار صادقانه ، بشرط دوری از آلاینده های تحریفگر ذهن بشر ، آیینه ی تمام نمای تجلی احکام و اعتقادات بی آلایش شناختها فرهنگ الهی اصیل دین داری قرآنی باشیم ( آیات 161- 165 سوره أنعام)بنا به وعده ی الهی ، خداوند همه ی نعمتها و موفقیتها و پیروزیها را از آن ما خواهد کرد (آیات 96 سوره أعراف و 66 سوره مائده) و در غیر این صورت دیر یا زود و بتدریج خداوند همه ی نعمتها را از ما خواهد گرفت (آیه 112 سوره نحل).
    شیفتگی متدینان ، با نادیده گرفتن روشنگریها و هشدارهای محکم و مفصل قرآن کریم ، به میراث من در آوردیهای آبا و اجدادی بنام دین و مذهب و اصرار بر پایبندی به این من در آوردیها که دین و مذهب را بغرنج و غیر قابل درک و اثبات ناپذیر می سازند در قرآن سخت تقبیح شده(آیات وسوره های: 170 بقره ، 104 ، 21 لقمان و 22 و 23 زخرف).

  • کأن علی رؤسهم الطیر... تنادی ولکن لا حیات لمن تنادی

  • آی کاش مخاطبان این نظرات انتقادی بویژه طبقات مختلف دین شناسان محض رضای خدا همت می نمودند با دلایل علمی بی خدشه از محکمات قرآن و عقل اذهان مردم را به درستی و نادرستی محتوا و اشکالات این نظرات شبهه بر انگیز ، که در باره ی اعتقادات غیر قرآنی منسوب به دین و مذهب مطرح می شوند ، روشن می ساختند.

  • به پایگاه روشنگری در باره :/حاج محمود کریمی | ای ام لیلا پر در آوردی/ یکشنبه 09/02/1397
    ---
    خداوند برای پرستش آلوده به من درآوردی هیچ ارزش قایل نیست
    ---
    با اذعان به عظمت درسهای آموزنده نهضت عاشورای حسینی برای همه ی مسلمانان که در آن سید الشهداء و خاندان معظم آن حضرت علیهم السلام در دفاع از دین خداوند و در مبارزه علیه تحریف گران دین فروش از خدا بی خبر ، ثابت کردند این دفاع ارزش فدا کردن همه ی عزیز ترینهای انسان را دارد ، باید توضیح داد:
    چون تعیین مراسم و مناسک و شعایر دین منحصر به خداوند دانای مطلق است لذا اقدام بشر با دانش ناچیز خود در ابتکار مراسم و مناسک و شعایر بنام دین و مذهب بنا به هشدارهای صریح قرآن و حکم عقل دخالت آشکار در شأن منحصر به خداوند حرام و گناه کبیره ی نابخشودنی است و در قیامت عذاب ابدی پایان ناپذیر خواهد داشت.
    مراسم و شعایر اربعین و سایر مراسمی که توسط بشر بنام دین و مذهب ابتکار گردیده و ابتکار می شوند چون دخالت در شأن منحصر به خداوند اند فاقد هرگونه ارزش و پاداش دینی خواهند بود و نزد خداوند کأن لم یکن تلقی می شوند و بجای پاداش مجازات پایان ناپذیر ابدی خواهند داشت.
    انسان با من درآوردیهای تخیلات بشری تهی از محتوای خرد گرا و در تضاد با قرآن و عقل ، هرگز نمی تواند و حق ندارد خداوند را پرستش و خوشنود کند.
    اگر قرار بود بشر مجاز باشد با ابتکارهای ذهن نا توان خود ، خدا پرستی کند و دین و مراسم و مناسک و شعایر و اعتقادات دینی از ذهن قاصر خود ابتکار نماید ، خداوند دانا و حکیم مطلق هرگز نیاز نمی دید که ده ها هزار پیامبر را با تحمل و رنج و مشقتهای جانکاه بی پایان برای تبلییغ دین به سوی بشر بفرستد.
    خداوند حسابگر منان پیامبران را فرستاد که با ابلاغ دین ناب و اصیل الهی حجت را در چگونگی دین داری درست بر بشر به اتمام برساند و و دین را از تحریف من در آوردیهای گمراه کننده ی گذشتگان و آیندگان بشر مصون نگه دارد (آیه 165 سوره نساء و آِیه 35 سوره یونس و آیات 27- 61 همین سوره).
    خداوند در قرآن کریم تاکید می کند بشر در هر دوران تا آخر الزمان یعنی پس از ظهور اسلام با فوت هر پیامبری با دچار شدن به فریب ترفندهای پر زرق و برق شیطانی که متلبس به لباس دین و مذهب بوده به واپس گرایی به سوی انحرافهای دینی و مذهبی آبا و اجداد و نیاکان خود با غفلت از وحی الهی یا فراموش کردن این و حی همواره دچار گردیده ؛ و دوران امروز ما هرگز از این اصل و مقوله مستثنا نبوده و نیست (آیه 144 سوره آل عمران).
    غافلان و جاهلانی که با من در آوردیها خود و نیاکان و اربابان خویش بدون تحقیق و تفحص و تدبرعقلی عالمانه در وحی الهی بزعم خود خدا را پرستش می کنند (آیات 66- 68 سوره احزاب) بنا به حکم روشنگر قرآن بیشترین زیان را در آخرت خواهند دید(آیات 100- 106 سوره کهف) و راهی برای جبران گذشته ی آکنده از تحریفهای دینی و مذهبی خود هرگز نخواهند یافت(آیات 99- 110 سوره مؤمنون ).
    خداوند حسابگر با وجود روشنگریها و هشدارهای رسا و گویای خود در قرآن که آیینه ی تمام نمای خواسته های او است و چگونگی دین داری را در آیات محکم و مفصل شناختهای فرهنگ اصیل دین داری در این کتاب هدایت آسمانی بیان نموده و بر بشر اتمام حجت کرده است برای پرستش انحرافی آلوده به من در آوردیها پشیزی ارزش قایل نیست (آیآت 23 و 27- 30 سوره ی فرقان ).

  • ...فَذَكِّرْ بِالْقُرْآنِ مَنْ يَخافُ وَعِيدِ
    ---
    اصرار قرآن ستیز و خرد گریز رسانه های اطلاع رسانی عمومی بویژه سازمان ملی صدا و سیمای کشور بر همیشه تابلو کردن من درآوردیهای آبا و اجدادی زیان بار که از هر گونه محتوای عقلی مفید و مثبت و سازنده برای پیشرفت و پویایی جوامع اسلامی تهی است ، با جعل و دروغ و دغل و ترفندهای دین فروشان بنام دین و مذهب و اهل بیت مظلوم پیامبر ، هیچ رشته ی خویشاوندی با قرآن و عقل و مذهب حق اهل بیت مطهر آن حضرت ندارد.
    این اصرار جنون آمیز که متاسفانه با جهل و جعل و تزویر با پایه های پوچ اثبات ناپذیر و متضاد با محکمات مفصل قرآن و در تعارض با اصول استدلال عقلی با خرد گریزی و مزورانه بنام ولایت مداری برای اهل بیت مطهر پیامبر اکرم صلوات الله علیهم اجمعین بعنوان نمادی اساسی از مذهب تشیع پیوسته عرضه می گردد بجز تبدیل دین و مذهب به بازیچه و تیشه زدن به ریشه مذهب تشیع و منفور ساختن آن بعنوان مذهب خرافه گرای متضاد با قرآن و عقل نزد جوامع اسلامی و خنثی سازی تلاشهای وحدت بخش نظام اسلامی ج.ا.ا و چیره ساختن استکبار جهانی و مزدوران ددمنش استکبار با ادامه ی فتنه و تفرقه بر سرنوشت مسلمانان جهان هیچ بازده دیگری نداشته و نخواهد داشت.
    خداوند قهار مطابق با هشدارهای رسا و گویای فراوان قرآن ، سکوت مرموز قرآن ستیز و عقل گریز هیچ دین شناسی را بر این ظلم فجیع که علیه پیامبر (ص) و اهل بیت آن حضرت (ع) و دین و مذهب پیوسته با کتمان حقایق قرآنی و عقلی روا داشته شده است هرگز نخواهد بخشید (آیات 159 و 174 سوره بقره).

  • دین داری خدا پسندانه فقط با عمل به اصل تدبر در شناختهای قرآن امکان پذیر است
    ---
    آقای کریمی و سایر مداحان و واعظان و دین شناسان و همه ی ما شیعیان توجه کنیم اگر انسان مسلمان به طرز دین داری خرد گرایی که خداوند عالمیان در قرآن کریم از بشر خواسته است عمل نکند و به آمیختن ابتکارهای من در آوردی خود که با بهانه ی مودت و ولایت مداری اهل بیت مظلوم پیامبر انجام می دهد اصرار ورزد چون این کار در تضاد با رهنمودها و هشدارهای صریح قرآن است ، دین داری و خدا پرستی او به دین گریزی و پرستش هواهای نفسانی تبدیل می شود و نتیجه و پایان این اصرار چون سرپیچی لجوجانه از احکام خداوند است ، بنا به حکم آشکار قرآن گرفتار شدن به عذاب ابدی الهی در قیامت است.
    هوشیار باشیم شیطان پلید دین گریزیهای بسیاری را با رنگ و لعاب و زرق و برق ظاهری بنام دین و مذهب به ذهن ما دین داران تحمیل می کند و ما بی تحقیق و تفحص با خوردن فریب این مظاهر شیطانی قرآن ستیز خود را با تعصبهای پوج و بهانه هایی تهی از دلیل قرآن و عقل به این مظاهر پایبند می سازیم ، و بر نهیب الهی به تدبر در قرآن برای شناخت حقیقت چشم می بندیم.
    دین خداوند بازیچه ی بشر نیست که روز به روز بنام پیامبر و اهل بیت و نوامیس این بندگان مقرب من در آوردیهای ذهن ناقص خود را همراه با سوت و کف و پایکوبی و صداهای ناهنجار نکوهش شده در قرآن به آن بیافزاید و با این من در اوردیها دین خرد گرا و سرشت نشین خداوند را بغرنج و غیر قابل درک سازد و بجای هدایت موجبات گمراهی را فراهم آورد.
    غفلت نکنیم که دین داری خدا پسندانه فقط با عمل به اصل تدبر خردمندانه در شناختهای قرآن و تقید و عمل به احکام قرآن و اعتقادات محکم و مفصل این کتاب آسمانی و سنت و سیرت معتبر بی خدشه ی معصوم که باید همگن و هماهنگ با داده های محکم و مفصل قرآن باشد امکان پذیر است.
    احادیث و روایات منسوب به معصوم اگر با داده های محکم و مفصل قرآن ناهمگن و ناهماهنگ باشند ، بنا به تاکید خود معصوم ،مخدوش به جعل و دروغ و تزویر اند و نسبت چنین منقولاتی به معصوم دروغ و باطل است.
    ادعای ناتوانی عموم مردم از درک احکام و اعتقادات رسا و سرشت نشین قرآن ترفندی بیش نیست که ظاهر رسا و گویا و سرشت نشین و قابل درک آیات محکم و مفصل قرآن بطلان و دروغ بودن این ترفند پلید را رسوا می سازد.
    قرآن کریم که روی تاقچه های خانه های مسلمانان ، حی و حاضر خاک می خورد هرگز بعنوان ابزار برای روزهای مبادای تبرک برای عروسی و ترحم برای عزا و فال گیری برای جست و جوی بخت و بر سر گذاشتن در شبهای قدر برای گریز از گناهان سال و برای سلامتی در سفر ارسال نگردیده بلکه بعنوان کتاب هدایت با هدف تنظیم سالم رفتار و گفتار و پندار بشر با احکام و اعتقاداتی سرشت نشین برای تامین و تضمین یک زندگی سعادتمندانه به بشر ارسال شده است.
    بنا بر آن چه در این نوشته در باره تدبر در قرآن گفته شد همه ی مسلمانان موظف اند احکام و شناختهای رسا و سرشت نشین معدود قرآن را که از سرچشمه زلال علم و حکمت و لطف خداوند بر آمده برای مصون ماندن تدین خود از هر گونه انحراف و کج روی دقیقا بشناسند و به این شناختها صادقانه و بی آلایش عمل نمایند.
    سؤال از اهل ذکر و فقهای حی و حاضر که در قرآن به آن اشاره شده است فقط برای شناخت و عمل به مصادیق و جزئیات احکام قرآن اند که قرآن به آنها نپرداخته و بصورت وحی غیر قرآنی به پیامبر (ص) ابلاغ شده و از پیامبر به ائمه اهل بیت (ع) و فقهای شرع برای راهنمایی آیندگان رسیده است و به اعتقادهای قرآنی تقلید ناپذیر دین هیچ ربط و ارتباطی ندارد.
    بنا به تاکید خداوند در قرآن کریم در چند آیه بر این که وظیفه ی پیامبر (ص) در دریافت وحی الهی از جانب خداوند و ابلاغ آن به بشر منحصر است (آیه 9 سوره احقاف )، حتی پیامبر و جانشینان او با این تاکید که در قرآن آمده حق ابتکار احکام و اعتقادات از اندیشه ی خود بنام دین و مذهب را نداشته اند چه رسد به دیگران که غیر معصوم و جایز الخطا بوده و هستند. (به هشدار خداوند در این زمینه در آیات 44- 48 سوره ی الحاقه با دقت توجه و تدبر کنید)