نتیجه لیست انگلیس درانتخابات(ورود بیسوادان به مجلس)لوبر


نتیجه لیست انگلیس درانتخابات(ورود بیسوادان به مجلس)لوبر//
رهبر انقلاب: رادیوی انگلیسی دارد به مردم تهران دستورالعمل میدهد به فلانی رأی بدهید، به فلانی رأی ندهید! معنای این چیست؟


+ 
6

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • هرچه می کِشیم ازجریان سیاسی غیرانقلابی ست؛
    جریانی که خودشان می گویند مالیبرال هستیم؛
    آخه مگرمیشود هم به پیامبرخدای متعال(ص) - قرآن وعترت ایمان داشت و هم باورمند به پیامبران کفر؛آدام اسمیت -دیوید ریکاردو -توماس رابرت مالتوس-جرمی بنتام-
    جان استوارت میل بنیان گذار لیبرالیسم مدرن
    جان مینارد کینز
    فریدریش فون هایک
    میلتون فریدمن امریکائی
    پل ساموئلسون امریکائی
    و....
    و....
    .....................................................................
    هم بود.

  • از رهگذر موقت به آقایان؛ اول سلام.

    دوم؛ گویا آقایان هنوز نظر آخر رهگذر موقت ذیل کلیپ http://roshangari.ir/video/53209 را مطالعه نکرده است که باز هم سخن از لیبرالیسم به میان آورده و اقتصاددانان غربی را نکوهش کرده است.

    سوم؛ فریدریش فون هایک همان کسی بود که برای اولین بار نظریه‌ی خصوصی‌سازی در اقتصاد را مطرح کرد. همان نظریه‌ای که ایالات متحده آمریکا و انگلستان با بهره گیری از آن توانستند در یک بازه زمانی اندک به رشد اقتصادی قابل توجهی دست یابند. و این خصوصی‌سازی بی‌شک هیچ ارتباطی با لیبرالیسم و فلان ایسم ندارد که اگر داشت، هیچگاه موضوع اقتصاد در جمهوری اسلامی و خاصه اصل ۴۴ قانون اساسی نبود.

    چهارم؛ شاید لازم باشد مختصر توضیحی در مورد خصوصی‌سازی ارائه شود. خصوصی سازی یک سیاست اقتصادی جهت تعادل بخشیدن بین دولت و بازار و البته بیشتر به نفع بازار است. این حرکت با هدف افزایش کارایی فعالیت‌های اقتصادی صورت می‌گیرد زیرا به لحاظ نظری خصوصی سازی متکی بر این اندیشه است که محیط بازار زمانی برقرار می‌شود که رقابت کامل برقرار باشد و بخش خصوصی طوری عمل می‌کند که کارایی اقتصادی حاصل ‌شود.
    خصوصی‌سازی به مجموعه‌ای از اقدامات گفته می‌شود که در قالب آن سطوح مختلف کنترل، مالکیت و مدیریت از دست بخش دولتی خارج و به دست بخش خصوصی سپرده می‌شود.

    پنجم ؛ و این خصوصی‌سازی اگر در اقتصاد جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه تحقق می‌یافت، قطعاً و یقیناً از میزان مفاسد اقتصادی موجود در کشور که همانا محصول بازار انحصاری و اقتصاد به غایت ناکارآمد نفتی و دولتی است، به شدت کاسته میشد و این به معنای نزدیک شدن به تمدن نوین اسلامی بود. یادمان نرود فرمایش گوهربار مولای متقیان حضرت علی علیه السلام را که فرمود: « اُنْظُرْ الی مَا قَالَ، و لا تَنْظُر إِلَی مَنْ قَالَ؛ به گفته بنگر نه به گوینده.(غررالحکم، ص۳۶۱)». بر این اساس انسان اگر کلام مفیدی از یک فرد کافر و لیبرال و غیره و غیره هم شنید، بایستی از آن استفاده کند نه این که آن حرف درست را صرفاً به این دلیل که از جانب یک فرد کافر صادر شده، کنار بگذارد. منطق این را نمی‌پذیرد.

    آخر؛ قطعاً و یقیناً لیبرالیسم مزایای فراوانی بر اقتصاد کنونی حاکم بر کشورمان دارد. اما مشکل آنجاست که آنچه ما امروز در کشورمان شاهد آن هستیم نه اسلامی است، نه لیبرال، نه سکولار و نه ... ، بلکه یک اقتصاد مجهول فاسد و به غایت ناکارآمد است. و این اصلاً و ابداً به معنای باور همزمان به اسلام و لیبرالیسم نیست. منتهی نکته اینجاست كه از لیبرالیسم سریع‌تر و راحت‌تر می‌توان به تمدن نوین اسلامی رسید حال آنکه با شرایط حاکم بر امروز کشور، بی‌شک تمدن نوین اسلامی یک افق دست‌نیافتنی است. فتأمل...

  • اول سلام
    دوم شكر بين حرفاتون پا برهنه ميپرم وسط ( مخاطبتون آقايان بود)

    سوم شمام جالب بحث ميكنيا، يه سري ايراد به جا و نابه جا به اوضاع ميگيري يه دفعه آخرش مينويسي

    آخر:ليبراليسم قطعا ميتونه اينجا بهشت درست كنه.

    عزيز ليبراليسم هزار و يك ايراد داره، اقتصاد و مدل ما هم هزار و دو ايراد

    چه طور ناگهاني از ناكارآمدي شرايط كنوني ميرسي به كار آمدي اون يكي!!!!!؟؟؟؟

    البته اينجا جاي خيلي از اين بحثا نيست،

    ميخوايد از ليبراليسم طرفداري كنيد اشكال نداره، خيلي ها طرفدارشند و استفاده ها هم ازش كردن ولي اگه از ليبراليسم به اقتصاد اسلامي و عدالت اجتماعي اسلام ميخواهيد برسيد ديگه نشد.
    اينا بايد اولش اثبات كنيد

    حالا ليبراليسم بهتر از اقتصاد درهم و بر هم الآن ماست، درست، باشه، ولي اين نتيجه نميده كه اين جواب مسئلست

    رسيدن به جامعه اسلامي با ليبراليسم!!!!!!!!
    يكم بيشتر روي مباني تئوري راهكارتون فكر كنيد

    هدف وسيله را توجيه نميكنه

    البته تو اين سالها براي خيلي ها توجيه كرد، نتيجش هم شد هميني كه ميبينيد!!

    نتيجه مدل شما هم ميشه يه چي تو همين مايه ها،


    آخرش يا به هدفتون نميرسيد يا مجبور ميشيم مثل الآن هدفمون را جابه جا كنيم

    يه سري صورت مسئله را پاك ميكنن وقتي جواب ندارند يه سري هم صورت مسئله طوري تغيير ميدن كه برسند به جواب

  • از رهگذر موقت به مهمان 97/2/7 ساعت 11:57؛ اول علیکم السلام.

    دوم؛ رهگذر موقت هیچگاه ننوشته است که لیبرالیسم قطعاً می‌تواند اینجا بهشت درست کند. احتمالاً مهمان بزرگوار پیگیر تمام مباحث مطرح شده از سوی رهگذر موقت نبوده است. پس نیاز است یکسری از مسائل توضیح داده شوند.

    سوم؛ در بسیاری از کشورهای دنیا که ما برخی از آن‌ها را لیبرال می‌دانیم، خصوصی‌سازی در اقتصاد اجرا شده و نتایج بسیار مثبتی به همراه داشته است. اقتصاد دولتی خصوصاً زمانی که وابسته به سرمایه‌های ملی یک سرزمین نظیر نفت و گاز باشد، به شدت مستعد غارت است. به شدت مستعد ایجاد فساد است. از این جهت در بسیاری از کشورهای دنیا اعم از توسعه‌یافته، در حال توسعه و حتی توسعه‌نیافته این سیاست اجرا شده است. اگر خصوصی‌سازی در حد کلان و فراگیر اجرا شود، باز هم ممکن است یکسری مشکلات نظیر آنچه در نظام‌های کاپیتالیستیک دیده می‌شود، بوجود آید، لیکن قطع به یقین شرایط ایجاد شده هزاران مرتبه بهتر از اقتصاد فاسد دولتی است. پس نظام ما نمی‌تواند لیبرال باشد.

    چهارم؛ شفافیت مالی فاکتور دیگری است که در بسیاری از کشورهای دنیا که بازهم ما برخی از آن‌ها را لیبرال می‌دانیم، وجود دارد. همین شفافیت مالی در نهج‌البلاغه مولای متقیان حضرت علی علیه السلام نیز وجود دارد و بسیار بر آن تأکید شده است، لیکن همین مسئله در نظام‌های لیبرال و گاهاً بی‌دین با عنوان good governance اجرا می‌شود اما در کشور ما که سرمایه‌های عظیمی چون قرآن و نهج‌البلاغه را در اختیار دارد، اثری از شفافیت مالی نیست. شاید تعجب کنید برخی از کشورها در دنیا هستند که ما آن‌ها را به عنوان کشورهای زیر پونزی می‌شناسیم مثل مولیشس و مولداوی. اما در همین کشورها نیز شفافیت مالی به مراتب بیشتر از کشور ماست! عجیب نیست؟!؟! پس نظام ما نمی‌تواند لیبرال باشد.

    پنجم؛ شفافیت در حوزه‌ی مسائلی سیاسی عامل دیگری است که در بسیاری از کشورهای دنیا که بازهم ما برخی از آن‌ها را به عنوان نظام‌های لیبرال می‌شناسیم، وجود دارد. مثلاً سامانه‌ای وجود دارد که مردم آن کشور از طریق آن از فعالیت نمایندگان مجلس خود باخبر می‌شوند. مطلع می‌شوند که یک نماینده‌ی​ خاص در چند جلسه‌ی علنی حاضر بوده، چه تعداد غیبت داشته، آیا غیبت او موجه بوده یا خیر، به کدام طرح‌ یا وزیر رأی موافق داده، با کدام طرح یا وزیر مخالف بوده، آیا رأی ممتنع داشته یا خیر و هزار مدل اطلاعات دیگر. اما در مملکت اسلامی ما رئیس جمهور از منشور حقوق شهروندی رونمایی می‌کند و از دسترسی آزاد مردم به اطلاعات می‌گوید اما نماینده‌ی دولت در مجلس در برابر قانونی مبنی بر نظارت عموم مردم بر دریافتی‌های مسئولان، تمام قد می‌ایستد و مخالفت می‌کند! و آیا این یک نظام لیبرال است؟ فتأمل... ، پس نظام ما نمی‌تواند لیبرال باشد.

    آخر؛ در هیچکدام از نظام‌های لیبرال دیده نمی‌شود که وزیر خارجه مملکت برود و یک سال و اندی ملت را معطل کند و همه را سر کار بگذارد و دست آخر هم یک متن از پیش تعیین شده را امضا کند و اسم آن را بگذارد برجام و مدت‌ها روی آن مانور دهد و بازی سیاسی کند. در هیچکدام از نظام‌های​ لیبرال دیده نمی‌شود افرادی برای بدست آوردن منافع فردی خود، داشته‌های مملکت خود را بر باد بدهند و تعطیل کنند. سه صنعت هسته‌ای، موشکی و فضایی را تعطیل کرده‌ایم و به دنبال چه هستیم؟ قطعاً عده‌ای دنبال به رها انداختن جنگ هستند که داشته‌های مملکت را بر باد داده‌اند. چرا که توازن قدرت است که مانع ایجاد جنگ می‌شود. آیا بدون موشک و هسته‌ای در میان همسایگانمان قدرتی برای ما می‌ماند؟ پس نظام ما نمی‌تواند لیبرال باشد. لذا نیاییم و مدام لیبرالیسم را نکوهش کنیم. رهگذر موقت نمی‌گوید لیبرالیسم خوب است بلکه می‌گوید ربطی به نظام ما ندارد. فتأمل...

  • از خيلي چيزاي ديگه هم داريم ميكشيم

    الآن اين آقاي نويسنده يه همچين اشتباهي كرده حاضر نيست بياد يه كامنت بزاره بگه ببخشيد اشتباه شد، معذرت، يه چيزي بگه به هر حال ، يه عده هم شروع كردن به ماست مالي قضييه، قضييه به اين كوچكي ( البته از نگاهي) بعد انتظار داريم فلان مسئول يه خطا كه ميكنه مسئوليتشا قبول كنه و استعفا بده و .......

    سوزن را برا همين جاها گذاشتن كه يكيش را هم به خودمون بزنيم

    چند روز پيش هم كليپي بود تو همين سايت كه آقاي .... گذاشته بود از آقاي ..... كه توش داشت از سرعت كم صوت تو آب نسبت به هوا استدلال ميكرد كه فلان و بهمان- از اساس فرضش غلط بود، تذكر دادم كليپ حذف شد

    ولي يه عذر خواهي يه قبول مسئوليت يه سوزن....... دريغ

    خير سرش اينجا سايت روشنگريه، هم روي كليپايي كه ميزارن بايد خيلي خيلي بيشتر دقت كنند و هم مسئوليت پذير باشند.

    چه انتظاري از بقيه ميشه داشت

  • فرازی ازبیانات امام امت بتاریخ 1/1/96
    در طول انقلاب اسلامی، هرگاه مدیریت انقلابی، فعال و پرتحرک داشتیم، کارها پیش رفته است؛
    و هرجا مدیریت‌های ضعیف، بی‌حال، ناامید، غیرانقلابی و بی‌تحرک داشتیم، کارها متوقف یا منحرف شده است؛
    بنابراین باید مدیران، افرادی باانگیزه‌تر و کارآمدتر باشند و تلاش بیشتری انجام دهند و بحول‌وقوه‌ی الهی این‌گونه نیز خواهد شد.
    دردیدار دیگری درفرازی ازبیانات فرموده اند؛
    انقلابی بمانید؛
    توصیه‌ی مؤکد من این است.
    حرکت انقلابی بر خلاف القائات افراد خبیث و یک عده از قلم‌به‌مزدهای داخلی که آن را ترویج میکنند؛
    و این‌طور القاء میکنند که انقلاب یعنی آشفتگی؛
    سردرگمی؛
    هیچی به هیچی نبودن و سنگ روی سنگ بند نشدن، نیست، بلکه انضباط انقلابی، برترین و قویترین انضباط هاست.
    ودر جائی دیگر دربیانات شان فرموده اند؛
    من انقلابی ام

  • جناب مهرداد/ بچه مثبت ظاهرا خيلي هم مثبت نيستيد و كمي خورده شيشه داريد.
    رنجبرزاده اصولگراست
    تف سربالا

  • اصلاح طلب ،اصول گرا ،تمام شد،ازآن عبورکرده ایم؛
    درحال حاضر طبق فرمایش امام امت دوجریان سیاسی داریم ؛
    انقلابی ،و غیر انقلابی
    انقلابی یک طیف بیشتر نیست؛
    اما غیرانقلابی طیف های مختلف و اسامی مختلفی دارند؛

  • اصولگرا اصلاح طلب تموم شد يا نشدش مهم نيست اينجا.

    عنوان مطلب را ببين عزيز من!!!!!!!!
    گفته اين بابا تو ليست اميد بوده در حالي كه اصول گرا بوده

    نميشه كه با اين دليل كه خطوط حزبي به هم ريخته هركي را خواستي به هر جناحي نسبت بديم كه

    بابا انصاف داشته باش

    با همين استدلال شما اصلاح طلبا ميتونند بگن: امام امت كه گفته ديگه اصلاح طلب و اصولكرا نداريم پس روحاني هم اگه گند زد اصولگراست
    يه باره بگو احمدي نژاد ليست اميديه
    بقايي و مشايي هم حزب كارگزاران

    كي به كيه!!! هر كي را دوست داريم به هر كي و هر جا خواستيم ميچسبونيم.
    فقط از ما كنده بشه

    كي بود كي بود من نبود

    اين چه استدلاليه آخه

  • شما مثل اینکه اصلا تو باغ نیستی!
    انقلاب سیخی چنده؟!

    شعاره : اصلاح طلب اصول گرا دیگه تمومه ماجرا , یعنی دیگه انتخاب بین بد و بدتر تموم شد ..
    دیگه اعتماد به سبد شورای نامحترم نگهبان تموم شد ..
    اصول گرایان انقلابی معلوم الحالند ... اصلاح (استمرار) طلب های شیاد هم حلِ شون مشخص شد.

    بعد شما میگی امام امت چنین گفته و چنان گفته؟؟؟!!!!!!
    برا خودش گفته....
    برا اون چاپلوسای دور و اطرافش گفته...

    تموم شد!
    فاتحه ش رو خوندیم .. حلوای کهنه ش رو هم خوردیم.

  • فرازهائی ازبیانات امام امت ؛
    بنده دعوای اصلاح طلب و اصولگرا را هم قبول ندارم؛
    من این تقسیم بندی را غلط می دانم.
    نقطه ی مقابل اصولگرا، اصلاحطلب نیست؛
    نقطه مقابل اصلاح طلب، اصولگرا نیست.
    نقطه ی مقابل اصولگرا، آدم بی اصول و لاابالی است؛
    آدمی که به هیچ اصلی معتقد نیست؛
    آدم هرهری مذهب است.
    یک روز منافع او یا فضای عمومی ایجاب می کند که بشدت ضد سرمایه گذاری و سرمایه داری حرکت کند، یک روز هم منافع اش یا فضا ایجاب می کند که طرفدار سرسخت سرمایه داری شود؛
    حتّی به شکل وابسته و نابابش!
    نقطه ی مقابل اصلاح طلبی، افساد است.
    بنده معتقد به اصولگرای اصلاح طلبم؛ اصول متین و متقنی که از مبانی معرفتی اسلام برخاسته، با اصلاح روش ها به صورت روزبه روز و نوبه نو.
    البته از نظر امریکایی ها اصلاح یعنی ضدیت با نظام جمهوری اسلامی.
    رضاخان آمد اصلاحات راه انداخت؛
    محمدرضا هم آمداصلاحات راه انداخت؛
    این همان چیزی است که بنده گفتم اصلاحات امریکایی.
    این اصلاحات به درد خودشان می خورد.
    ملت ایران اصلاح را براساس اصول خود انجام می دهد.
    رئیس جمهور امریکا ادّعا میکند طرفدار جناحی به نام اصلاحطلب در ایران است. دروغ میگویید!
    اوّلاً شما طرفدار هیچ جناحی از جناحهای معتقد به انقلاب نیستید.
    ثانیاً طرفدار اصلاح هم نیستید.
    هر اصلاحی بخواهد در این کشور انجام گیرد، یقیناً برخلاف نظر رژیم دیکتاتور و مستبد و سلطه‌جوی بین‌المللی امریکاست.
    ثالثاً اگر بر فرض چیزی به نام اصلاحات باشد که نسخه آن را شما برای مردم ایران بنویسید، آنها این اصلاحات را اصلاحات امریکایی خواهند دانست و آن را در زباله‌دان میاندازند.
    بزرگترین حرکت اصلاحی را در این کشور، انقلاب اسلامی و امام بزرگوار این ملت انجام دادند.
    امروز هم هر حرکتی که در جهت تحکیم پایه‌های انقلاب و اعمال قانون اساسىِ مترقّی و مدرن ما انجام گیرد، بلاشک یک حرکت اصلاحی است و مردم از آن حمایت میکنند. هر کاری که از لحاظ علمی، دینی، عملی، اخلاقی، اجتماعی و سیاسی در جهت پیشرفت مردم ایران باشد، یک حرکت اصلاحی است و مردم از آن حمایت میکنند.
    دیپلماسی ما باید با روحیه‌‌ی انقلاب همراه باشد - یعنی اسلام انقلابی - این است که به ما بُرش میدهد. امروز ملتهای منطقه از جمهوری اسلامی خوششان می‌آید، به خاطر موضع مستقل اسلامىِ شجاعانه‌‌اش؛
    این باید محفوظ باشد.
    در جاهای مختلف دنیا، مردم از مسئولان جمهوری اسلامی که این شجاعت را، این استقلال را، این نترسی را بیشتر بروز میدهند، بیشتر خوششان می‌آید.
    خب، این نشانه‌‌ی این است که راه این است.
    دیپلماسی ما باید در این جهت باشد؛

  • البته اکبر رنجبرزاده نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ اسدآباد اصلا اصلاح طلب نیست و بلکه به شدت اصول گراست ..
    و اتفاقا طرفدار دو آتشه ی ابراهیم رییسی بوده و بهد از کناره گیریه قالیباف به نفع رییسی , ایشان این حرکت رو اقدامی شجاعانه و توأم با بصیرت عنوان کرده و پیش بینی کرده بود که اصول‌گرایان روز شنبه (روز بعد از انتخابات) جشن پیروزی برای خدمت به مردم را برگزار خواهند کرد.
    این یک ..

    دوما..
    شاهکار جدید اصول گرایان علی رضا سلیمی , نماینده ی محلات بود که در مجلس دنبال دختر خوشگلا میگشت..

    ایشان هم از نماینده های بشدت حزب اللهیه جبه ی پایداری هستند و بشدت مخالف حضور زنان در ورزشگاه ها..


    البته این به معنیه طرفداریه بنده از اصلاحطلب ها و لیست امید نیست ...که آنان هم هر باجی به جناح تندرو داده اند...
    #سلفی_حقارت

    بلکه ر سوا کردن شما کذابانِ پوچ مغز است.
    ننگ بر سایت کذابگری!

  • خلایق هر چه لایق

  • خاک بر سر مردم با این نمایندگانشون البته تا حالا شما فله ای ( یعنی یه لیست چاپ شده برداری بری سر صندوق )خرید کردید که بیشترش کرمو در نیاد

  • چرا خاک برسرمردم؟
    خاک برسر کسانی که باعث شدند،درشب جشن برجام کذا،باعث شدند،عده ای شاد بودند که رؤیای مشروب فروشی ها و کاباره های لاس وگاس را در سر می پروراندند و الا اگر بحث بهبود شرایط اقتصادی مطرح بود، جا داشت که مردم متدین و مستضعف جنوب شهر به جای این شکمبارگان و مستکبرین شمال شهری جشن بگیرند.

  • منم تا جايي كه يادمه اين آقا ليست اميدي نبود و اصولگرا بود

    خيلي زشته اينطور قبيله اي عمل كردن شماها!!!!

    واقعا چه جوابي داريد بديد؟!! خيلي زشته كارتون ، حالا كه طرف تو زرد از آب دراومده به جناح رقيب نسبتش بديد و تازه به خاطر راي دادن بهش خاك بر سر اين و اون راه بندازيد

    خاك بر سر اونايي كه ليستي راي ميدن چه اصلاح طلبش چه اصول گرا. خاك بر سر اونايي كه با جناح در مورد آدما قضاوت ميكنند

    من جاي شما بودم يه مدت تو سايت آفتابي نميشدم
    نويسنده اين مطلب چي فكر كرده

  • چرا خاک برسرمردم؟
    خاک برسرآنانی که مردم را با ،پروپاگاندا اغوا کردند، و رای مردم را به خود جلب کردند.
    خاک برسر لیبرالیسم که اساس تبلیغات ش فریب است.اغوا کردن است.

  • یه زمان یه بابایی میگفت امریکایی ها یه بمب دارند که میندازند تو ایران برمیگردیم زمان هحامنشیان