ماجرای جشنی که در شب شهادت امام موسی کاظم(ع) با حضور هنرمندان برگزار شد!


سفارت انگلیس در شب شهادت امام موسی کاظم (ع) به مناسبت روز ملی انگلیس با حضور برخی از هنرمندان و ورزشکاران کشورمان مراسم جشنی هنجارشکنانه برگزار کرد.


+ 
19

- 
2
ارسال در 1397/1/30 ساعت 14:30 2018-4-19 14:30:20
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • تا اونجا که من یادم میاد زمان شاه ملعون !!همچین اتفاق وحشتناکی در شب شهادت ائمه اتفاق نمی افتاد.لعنت خدا بر شیطان صفتانی که با بی عدالتی و فساد و استفاده ابزاری از اسلام، تعصب و غیرت دینی رو نابود کردند و جوانها رو دین زده.اما مردم آگاه شدند وبه حول و قوه الهی داره روز تاوان دادنشان سرمیرسه..

  • سلام علیکم؛
    علت اصلی مطالبی راکه نوشته اید را،درکتاب فرزندان استر بیابید؛
    این هم لینک دانلود کتاب مذکور؛
    http://s7.picofile.com/d/8265458376/013dc252-66f0-4b93-a14b-d8a67b73ee0e/%D9%81%D8%B1%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86_%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1.pdf

  • غربی ها دولت حسن روحانی آدم حساب نمی کنند که از انها حرف شنوی داشته باشند.

  • تا دولت نامحرم و اجنبی پرست حسن روحانی سر کار است همه اتفاقی می افتد . این دولت به نظام جمهوری اسلامی نامحرم است . تمام قدم و نفس و کارشان برای شکست کشور است نه پیشرفت کار به کجا رساندند که به بهانه کم ابی می خواهند کشت و کار ایران از بین ببرند و محصولات کشاورزی از خارج وارد کنند خجالت هم نمی کشند بی حیا ها . چی شد یک دفعه ایران بی آب شد. اون جاسوس محیط زیست که خود کشی کردهم همین حرف ها می زد ایران کم آب محصولات کشاورزی نکارن . وزیر گنگ جهاد کشاورزی مردم با هنداونه و برنج ایرانی خداحافظی کنند غلط کرد و گوه خوردی تو چی کاره ای ؟ مردم بیکار شوند همین هم بروند مواد بفروشند. به دولت اجازه ندهند؟ کاشت یونجه هم ممنوع کردند حالا ایران همینش مانده یونجه هم از خارج بیاره مثل زمان شاه . تمام محصولات کشاورزی از خارج وارد می شد.

  • این اتفاقات بر می گزدد به بی خیالی مسئولان دولت فعلی که خودش را تسلیم غربی های بی... کرده و عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران را فدای این ... خود کرده است.

  • جهان پهلوان خادم بود وقتی لیبرال بشی هر خیانتی مجاز میشه