تناقضات احمدی نژاد قبل و بعد از ریاست جمهوری


چی شد که اون احمدی نژاد شد این احمدی نژاد؟؟؟؟
شاید جواب این سوال در این حدیث گرانبها از پیامبر باشد

رسول خدا (ص) : انسان بر دین دوستش خواهد بود ، بنابراین هر یک از شما دقت کند که با چه کسی دوست می شود. بحارالانوار جلد 74 صفحه 192



+ 
15

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • از رهگذر موقت به کاربران فهیم روشنگری؛ اول سلام.

    دوم؛ مدتهاست که جناب mohsen با بکارگیری تیترهای مغرضانه به دنبال نیل به اهدافی است که قطعاً هیچ کدامشان به نفع ملت ایران نیستند. رهگذر موقت در چند مورد تذکر داده اما گویی تذکر بی‌فایده بوده است.

    سوم؛ در مقابل خبرنگار یک شبکه خارجی که عموماً دل خوشی از ایران و ایرانی ندارند، مگر می‌شود غیر از تعریف و تمجید از اوضاع مملکت کار دیگری کرد؟ سخنان یک فرد سیاسی، در یک محل سیاسی و در یک موضوع سیاسی را قطعاً نمی‌توان موضع حقیقی آن شخص قلمداد کرد. بعلاوه زمان خیلی چیزها را دستخوش تغییر می‌کند. فی‌المثل شاید در یک برهه‌ای از زمان، فساد کم باشد، اما در برهه‌ای دیگر، فساد به اوج خود برسد. حال اگر فردی امروز بیاید در مورد فساد سخن بگوید، قطعاً نمی‌توان وجود تناقض به او نسبت داد. عقل سلیم این را نمی‌پذیرد.

    چهارم؛ رهگذر موقت معتقد است آن فردی که این کلیپ را ساخته یا منطق نمی‌دانسته یا از عقل سلیم کمک نگرفته است. باز نشر کلیپ نیز جز اینکه از ارزش سایت روشنگری بکاهد و کاربران آن را نسبت به سایت بدبین کند، قطعاً هیچ دستاورد دیگری ندارد. لکن احترام به آزادی بیان و اندیشه حکم می‌کند به عقیده‌ی افراد، هرچند غلط، احترام بگذاریم.

  • با سلام از کدوم کشور و زبانی هستید ؟
    با چه برنامه ای ترجمه میکنید ؟

    با تشکر

  • با عرض سلام خدمت شما دوست گرامی

    اولا احتمالا تا الان متوجه شدید که مدتی است که اصلا سایت کلیپ تولیدی ندارد که بخواهد تیتر برای آن بگذارد و اکثر کارها بازنشر و تیتر کپی از سایت ها هست ، و بنده اصلا مغرضانه تیترنمیزنم بلکه کپی از سایت های دیگر است.
    دوما چه بخواهیم چه نخواهیم جناب احمدی نژاد خلاف مسیر حرکت کرده اند و حضرت آقا هم به ایشان بارها تذکر داده اند و قبلا هم راهنمایی کرده اند ایشان را.
    اینکه شما می گویید جلوی خبرنگار خارجی باید تعریف کرد کاملا حرف درستی است چون نباید عیب داخل رو ببری بیرون. اما الان در عصر ارتباطات هستیم یعنی وقتی داخل هم حرف میزنیم سریعا بازتاب آن در خارج مشخص می شود. این حرف شما که میگویید حرف سیاسی در محیط سیاسی را نمیتوان موضع حقیقی دانست در همایش های کوچک و افراد نسبتا خرد صدق میکنه نه در مورد یک رئیس جمهور یک مملکت. اگه حرف شما درست باشد آن موقع ما برای چه به حرفای ترامپ در سازمان ملل توجه کردیم؟چرا مسئولین جواب آن را دادند؟ چرا متن هایی برای سخنرانی در این همایش ها آماده میشود تا اوضاع یک مملکت رو نشان بدهیم؟ سخنرانی در همچین محدوده ای باید بر اساس واقعیت ها و عقاید شخص باشه ر غیر اینصورت حرف های طرف دچار تناقص میشه و ایجاد تناقص باعث کاهش اعتبار سخنان او میشود
    ایشان به عنوان رئیس جمهور قبلی مملکت اسلامی باید مراقب رفتارشان باشند و حرف های قبل خود را نقض نکنن حالا چه در برابر دشمن هست چه داخل کشور
    چون اینجوری باعث حرکاتی در خارج میشه
    بازم اگه کوتاهی بوده معذرت خواهی میکنم

  • از رهگذر موقت به آقایان و mohsen؛ اول سلام.

    دوم؛ رهگذر موقت بر خود لازم می‌داند به جهت پاسخگویی سریع از mohsen تشکر کند.

    سوم؛ رهگذر موقت نیز می‌داند که بسیاری از کلیپ‌های موجود در سایت، از تولیدات خود سایت نبوده و بازنشر از منبعی دیگر هستند. منتهی این که تیتر همه‌ی آن کلیپ‌ها نیز کپی بوده و mohsen هیچگونه دخالتی در طرح آن‌ها نداشته است، مطلبی است که رهگذر موقت از آن بی‌خبر بوده است.

    چهارم؛ اگر mohsen هیچگونه دخالتی در طرح تیتر کلیپ‌های مذکور نداشته است، رهگذر موقت بر خود لازم می‌داند به جهت سؤظن نسبت به mohsen در این مورد، صمیمانه از ایشان عذرخواهی کرده و طلب حلالیت کند.

    پنجم؛ اما در مورد آنچه موضوع بحث بود، رهگذر موقت در ابتدا عنوان کرده بود که زمان می‌تواند بسیاری از مسائل را دستخوش تغییر کند. مثلاً در زمان ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد، ماجرای شرم‌آور حقوق‌های نجومی وجود نداشت. این مسأله در زمان ریاست جمهوری آقای روحانی فاش شد و برخورد دولت و دستگاه قضایی با این مسأله، مصداق بارز لاپوشانی و ماله کشی بود. خوب. بزرگواران توقع دارند در چنین شرایطی هیچگونه انتقادی از دولت و دستگاه قضایی صورت نگیرد؟

    ششم؛ اینکه آقای احمدی‌نژاد بر لزوم اجرای اصل ۱۶۵ قانون اساسی تأکید می‌کند، آیا بدین معناست که منحرف شده است؟ انحراف را افرادی مرتکب شده و می‌شوند که فردی مثل بقایی را که اتهامات و جرم او هم معلوم نیست، به زندان محکوم می‌کنند اما برادران دزد و غارتگر رئیس جمهور و معاون اولش را آزاد می‌گذارند.

    هفتم؛ منحرف کسانی هستند که حتی اجازه نمی‌دهند نام و نشان محکومین اقتصادی، و نه متهمان، از طریق رسانه‌های عمومی اعلام شوند. حال آن که مولای متقیان در مورد محکوم اقتصادی دستور داده بودند که او را در شهر بگردانید و آبرویش را ببرید.

    هشتم؛ منحرف کسانی هستند که در شرایطی که حتی نمی‌توانند به لیست دارایی‌های مسئولان دسترسی داشته باشند، برای عوام فریبی طرح اعاده اموال نامشروع تصویب می‌کنند. آری منحرف کسانی هستند که در ۲۰ دقیقه یک توافق بد به نام برجام را تصویب می‌کنند.

    نهم؛ منحرف کسانی هستند که شاعر انقلابی، منصور نظری را بی هیچ جرمی، مدت‌ها در انفرادی نگه می‌دارند اما برخوردی با مفسد فی الارض نمی‌کنند.

    دهم؛ منحرف کسانی هستند که لابی می‌کنند تا طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در مجلس رأی نیاورد. منحرف کسانی هستند که تا یک مقام اروپایی می‌بینند، پیش او جفتک می‌اندازند. منحرف کسانی هستند که وزرای پیر و خرفت را معرفی می‌کنند و به آن‌ها رأی اعتماد می‌دهند. منحرف شورای شهری است که چندین میلیون تومان صرف یک سفره هفت سین می‌کند. منحرف شورایی است که یک فرد بیمار سالخورده را شهردار می‌کند و استعفای او را نمی‌پذیرد. منحرف کسانی هستند که در مقابل شفاف سازی مقاومت می‌کنند. منحرف کسانی هستند که راست و چپ به مردم دروغ می‌گویند.

    آخر؛ با این اوصاف و با وجود این همه فرد منحرف در بدنه‌ی حاکمیت، احمدی‌نژاد چگونه منحرفی است که در هیچ یک از گروه های یادشده جای نمی‌گیرد؟ رهگذر موقت معتقد است دیگر زمان پیروی کورکورانه و پیروی از تعصب نیست. تعقل باید و اندیشیدن. در پایان رهگذر موقت از mohsen می‌خواهد به جهت روشنگری واقعی، برنامه جهان آرا با حضور دکتر سعید زیباکلام با موضوع دولت تراز انقلاب اسلامی را در سایت بارگذاری کند. بی‌شک تماشای کامل آن قسمت از برنامه جهان آرا خالی از لطف نیست. شاید خالی از حکمت هم نباشد.

  • بنده هم مجددا عرض سلام علیکم خدمت آقامحسن ورهگذرموقت دارم؛
    خدمت آقا محسن ارادت داشته ودارم وازاهمیت دادن به مطالب منتشره ممنونم؛
    ازجناب رهگذرموقت محترمه یامحترم هم ممنونم بخاطرپاسخگوبودن نسبت به مطالبی که می نویسند؛
    بنده حقیرهمانگونه که کرارا اظهاردادشته ام:
    هرچه می کِشیم را،ازساختارهای لیبرالی می دانم؛
    چرا که مبنای علم لیبرالی غیرالهی وغیرتوحیدی،مادی مبنا،ناسازگار با مبانی دینی،ناسازگاربا مبانی اسلام است؛
    چون مبانی آن تثلیث است؛
    این تثلیث ازکجا آمده؟
    یهود تثلیث را وارد مسیحیت کرد؛
    ریشه تثلیث ازکجاست؟
    الثالوث مقدس مصرباستان فرعونی(اوزوریس - ایزیس - حورس)
    همان یهودی که درنبود حضرت موسی(ع)،فتنه کردند؛
    حتی می خواستند حضرت هارون را که جانشین حضرت موسی(ع) درزمانی که حضرت ،جهت دریافت الواح به کوه طور،رفته بود،وچندروز برگشت وی دیرترشد،بکُشند؛
    همان هائی که گوساله سامری ازطلا ساختند؛
    ودربرابر این گوساله،زنای دسته جمعی(مراسم اورجی یا مراسم اورگی) انجام دادند؛
    این مراسم حتی امروز هم برگزار میشود؛!!!
    جاهلیت مدرن را ببینید،بعداز چندهزارسال این مراسم باطل ،رسمیت دارد؛!!!
    همان یهودی که با رومیان باستان کافر زدوبند کردند،تا حضرت عیسی بن مریم(ع) راکه مسیح کلیمیان (پیروان حقیقی حضرت موسی(ع) )،که ازظلم یهودیت به ستوه آمده بودند،
    رابه صلیب بکشند.
    لیبرالیسم زندگی ما را آلوده کرده است.
    لیبرالیسم به گونه ای در تار و پود معرفت‌ها و علم‌ها پیچیده است که قوه فرقان را حتی از مؤمنین گرفته و بسیاری را می بینیم که چطور ساده اندیشانه در چاه ویل لیبرالیسم افتاده‌اند و دست و پا می زنند.
    لیبرالیسم بافت و نسوج ساختار ها را شکل داده، و هر ساختاری درصدی از آلودگی به این ویروس را دارد.

  • سلام مجدد

    http://roshangari.ir/video/53073

    امرتون انجام شد

  • از رهگذر موقت به mohsen؛ اول سلام.

    دوم؛ رهگذر موقت از mohsen بابت پاسخگویی سریع نسبت به تقاضای مطرح شده، صمیمانه قدردانی و تشکر می‌کند و از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون برای mohsen خواستار است.

  • منظورم نقد جناب رهگذراست.

  • ازآقامحسن عزیزمستدعی ست ،پاسخ این نقد رابدهند؛
    اما نظر بنده حقیر اینست که نقدغیرمنصفانه است.

  • از رهگذر موقت به آقایان؛ اول سلام.

    دوم؛ آقایان دلیلی برای نظر خویش ارائه نکرده است. بهتر است نظرات با ذکر دلیل بیان شوند تا قادر به واکاوی باشیم.

  • بنده حقیرهم متقابلا ؛سلام علیکم
    مگر شما که ازلغت مغرض استفاده نموده اید،دلیل کافی آورده اید؟!

  • از رهگذر موقت به آقایان؛

    کافیست آقایان کلیدواژه‌ی احمدی‌نژاد را در سایت روشنگری جست‌وجو کند. در این صورت با انبوهی از کلیپ‌ها مواجه خواهد شد که محتوایشان کاملاً بی‌ارتباط با تیتر هستند. غیر از رهگذر موقت، کاربران دیگری نیز بوده‌اند که بارها نسبت به این قبیل اقدامات اعتراض کرده‌اند. البته رهگذر موقت کمتر اعتراض کرده چرا که معتقد است فضای مجازی محل آزادی بیان و اندیشه است.

  • جناب رهگذر موقت این که نشد دلیل غرض آقا محسن!!!
    این جا ازدموکراسی که دفاع نمی شود،شما دلایل خودشریفتان رابنویسید؛
    با دیگران چه کارداریم.!

  • صبور 97/1/21 ساعت 22:47

    دارید اشتباه می کنید
    شما هم مصون از خطا نیستید.

  • یک مومن خاص ولایتمدار کمترین خطای ممکنه رابایستی مرتکب شود؛
    خطای ایشان از زمانی شروع شدکه اقتصادکشور رابدست لیبرال ها سپرد؛
    بجای این خطا می توانست از مشورت اندیشکده یقین بهره مند میشد.

  • از رهگذر موقت به آقایان؛ اول سلام.

    دوم؛ رهگذر موقت در چند مورد با آقایان وارد بحث شده اما اقدام آقایان تقریباً مشابه بزن در رو بوده است. در هر صورت آقایان بفرماید مقصود از لیبرال کیست؟ مگر نه این است که مفاسد اقتصادی موجود در نظام‌های لیبرال چندین برابر کمتر از نظام کنونی ماست؟

    سوم؛ آیا وقت آن نرسیده که از آرمانگرایی ، شعار دادن و بازگویی افق‌های دور و دراز دست برداریم و اقدامات عملی انجام دهیم؟

    چهارم؛ مگر نه این است که شفافیت موجود در نظام‌های لیبرال به مراتب از شفافیت موجود در نظام مثلاً غیر لیبرال ما بیشتر است؟ پس آقایان چگونه مدام از نفوذ لیبرالیسم و افراد لیبرال در بدنه‌ی حاکمیت صحبت می‌کند؟ چنین نظام غیرشفافی چگونه می‌تواند لیبرال باشد؟ اصلاً آقایان پاسخ بدهد، مزیت نظام اقتصادی ما بر یک نظام اقتصادی لیبرال چیست؟ مقصود نظام اقتصادی کنونی ماست، نه نظامی که در نهج‌البلاغه مولای متقیان حضرت علی علیه السلام آمده است؟

  • آقای احمدی نژاد هرچه می کِشد،از دوستی با لیبرال های بظاهر موجه است.