پاسخ کوبنده سردارسلیمانی به احمدی نژاد!!!


پاسخ کوبنده سردارسلیمانی به کسانی که نامه سرگشاده به رهبری می نویسند.


+ 
57

- 
6

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • چرا اینقدر دچار تضاد می شوید !
    شخصی ممکن است در مقطعی از زندگی و مسئولیتش خوب عمل کرده و اصلح بوده و بعد به خاطر آزمایشاتی که ازش شده پایش بلغزد، این دلیل نمی شود رأی مردم اشتباه بوده...
    گاهی هست طرف همان موقع که رأی آورده عملکردش عملکردهای صحیحی نیست و کسانی که ازش طرفداری می کنند دشمنان انقلاب و کشور و مردم بودند ولی چون نفاق کرده یا مردم از یکی سرخورده شدند به اون رإی دادند این بد است و نشان بی بصیرتی است... ولی آقای احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری اش خیلی خوب عمل کرد... جامعه دچار تشنج سیاسی بود رئیس جمهورها کار نمی کردند هسته ای را تعطیل کرده بودند او خیلی موفق کار کرد ولی بعد ریاست جمهوری اشتباهات بزرگی کرد که هر چی آدم بالاتر رفته باشد اگر سقوط کند سقوطش سخت تر و سنگین تر است...
    الان باید حواسمون به آنهایی باشد که سر کار هستند و دارند سند 2030 را اجرا می کنند و خجالت هم نمی کشند... با آمریکا سر یک میز می نشینند و سرمایه ایران را دو دستی تقدیم می کنند و خجالت نمی کشند... آقا می گوید اقتصاد مقاومتی اینها فرمانده اقتصاد مقاومتی درست می کنند که کارایی اش نزدیک به صفر است... به هوش نباشید دارند بچه هایتان را در مدارس بی دین و بی حیا می کنند... دارند چادر از سر دختراتون می کشند

  • مهمان 96/12/11 ساعت 22:59

    خواهشاً راجع به انتخاب مردم تو انتخابات ریاست جمهوری بحث نکنیم. چرا که خوشمون بیاد یا نه، اکثر ملت ایران به بلوغ سیاسی لازم برای انتخاب اصلح نرسیدن. راه حل این مسأله فرهنگ‌سازی در جهت افزایش سواد عمومی در جامعه است. البته از آنجایی که ملت ایران بسیار مردمان فرهیخته و اهل مطالعه‌ای هستند!!! تحقق این مهم چندان (بسیار) دور نیست (است).

  • مهمان 96/12/11 ساعت 00:04

    من کار احمدی نژاد قبول دارم و تایید می کنم چرا ؟ چون احمدی نژاد مغرض و بیگانه پرست نیست . آمریکایی - اسراییلی نیست . احمدی نژاد مرد باشرفی است . اگر او ریس جمهور بود هیچ وقت اجازه نمی داد آمانو جاسوس بیاد بره مراکز سری ایران و روی شرافت 80 میلیون ایرانی پا بگذارد . پیش حسن روحانی فرشته است . ولی می توانست نامه سر گشاده ندهد . خود رهبری از تمام چیز هایی که احمدی نژاد نوشته خبر دارد ولی حسن روحانی انتخاب خود مردم خاک بر سر است همان 24 میلیون نفری که که با رای دادن به روحانی جنایت کردند و به خون شهدا و خط امام خیانت کردند . رهبری چی کار کند؟ اصلا این ننگ برای کشور است که امثال ریسی و قالیباف باشند به یک برادر دزد و انگلیسی زاده رای بدهند ؟ به خدا اگر الان ریسی ریس جمهور بود وضع ایران خیلی بهتر از حالا بود . مقصر شورای نگهبان است که همان سال 92 حسن روحانی بی شرف تایید صلاحیت کرد . آمریکا به شورای نگهبان نفوذ کرده است . من جای رهبری بودم جنتی بر می داشتم از شورای نگهبان او جنتی سابق نیست یک پا اصلاح طلب است . پسرش زیر پایش را سرانده است .

  • مهمان 96/12/12 ساعت 11:33

    سلام.
    امثال شماها اگه کمتر حرف بزنن و بیشتر درباره ی مسائل کشور به اطرافیانشون توضیح بدن دیگه امثال روحانی رای نمیارن، پس از اول انقلاب تا الآن، امثال شماها بودین که مثل بچه های لوس و ننر فقط پُز طرفداری از جریان درست رو دادین اما برای پیروزیش کاری نکردین هیچ بلکه منفورش کردین؛ مثل بعضی از گوینده ها و طنازهای به ظاهر انقلابی(آقای علی ز.)
    شما لطفا پیگیر شفاف شدن امور کشور برای عموم مردم بشین لازم نیست مردمی که شاید از ندونستن اینطور رای دادن رو "خاک بر سر" خطاب کنید.
    شما که به امام و شهدا خیانت نکردین چه گلی به سر مردم زدین؟!
    والسلام

  • ممکن است بعضی از مطالب نامه وی درست باشد اگر چه ساختار شکنی هم کرده است اما اینجا مساله درست یا درست نبودن محتوای نامه نیست مساله سرگشاده نوشتن و بی ادبانه و از موضع بالا حرف زدنش است که فرد صادق این کار را نمی کند و اگر واقعا خیرخواه امام جامعه است آن را با ادبیات یک ماموم و محرمانه می نویسد. تمام کسانی که در این 40 سال انقلاب نامه سرگشاده به رهبری نظام نوشتند چه به امام راحل و چه آقا کارشان به نفاق کشید و عاقبت بخیر نشدند.

  • م 96/12/12 ساعت 01:11

    "" انتخاب خود مردم خاک بر سر است همان 24 میلیون نفری که که با رای دادن به روحانی جنایت کردند"' چقدر با ادبي تو بيست و چهار ميليون نفر راي دهنده خاك بر سر هستند؟؟؟؟؟و تو خيلي مي فهمي !!!!!!!همين شيوه حرف زدن تو نتيجه سخن پراكني هاي امثال همين حسن عباسي و حاميان اوست شما كه مردم تمام جهان غير از بخشي از سوريه،بخشي از فلسطين و سران روسيه و حوثي هاي يمن را گمراه و مستحق مرگ و نابودي ميدانيد !!!كم كم اكثريت ملت اران را هم به ليستتان اضافه كرده ايد. كمي دست نگه دار و كوتاه بيا و به جنتي رحم كن... آخر او خدمات زيادي به شما فرموده است. اگر تو همين توهين را به يك سرباز طرفدار بشار اسد كرده بودي الآن اين سايت فيلتر شده بود /!!!!!!!! روشنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتگري !! چقدر روشنگري ميكني؟ توهين به بيست و چهار ميليون !!! خوب از دفعه ديگر صندوق راي گيري نگذاريد و خودتان رييس جمهور را انتخاب كنيد.

  • اولا احمدی نژاد از وقتی رفت زیر بلیط مشایی(همون کسی که با برادر جهانگیری و روحانی ارتباط داشته)و خانه نشین شد چون آقا بهش گفته بود این بابا را معاون اول نذار و ...گسستش از ولایت شروع شد و همون مسیری را رفت که خاتمی و موسوی و کروبی رفتند وگرنه در دولت نهم بسیار سخت کوش و پر تحرک ظاهر شد و انصافا هم خوش درخشید به نحوی که حالا حالاها امثال روحانی باید بدوند تا به نصف نصف فعالیت های احمدی نژاد برسند.پس ما در رای به این تفکر نه پشیمانیم نه انکار میکنیم و با افتخار به کسی رای دادیم که شعارهای انقلاب را در دست گرفت و شد خاکریز ولایت ولی در ادامه مسیر خناثانی همچون مشایی و تفکر مرتاض گونه مشایی او را از انقلاب و ولایت جداکرد و در مقابل خط اصیل روحانیت قرار داد.ثانیا چرا به رای مردم توهین و ناسزا میگویی؟این شد دفاع از حقیقت و انقلاب،کدوم مطالعه کننده ای با شما همراه میشود و به شما حق میدهد با این ادبیات از انقلاب و نظام دفاع کنی!!! ثالثا امثال شماها وقتی تو انتخابات شرکت می کنید و برنده می شوید راضی هستی طرف مقابل به شما و رییس جمهورت توهین کند(نقد دارید به صورت مستدل و محترمانه وارد شو،اینقدرم دولت تدبیر و امید بی تدبیری و ناامیدی به جامعه تزریق کرده که حالا حالاها جا برای نقد دارد)رابعا شما که قواعد دموکراسی و مراجعه به آرا عمومی را به این راحتی به باد فحش میگیری اگر جای امام مسلمین بودی و با خاتمی -احمدی نژاد-روحانی و البته هاشمی مواجح بودی چه میکردی؟؟؟فرق مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی با حکومت های مرتجع غرب آسیا در همین نکته است وگرنه تا حالا شورای امنیت و آمریکا علیه نظام قطعنامه صادر نموده و بلای لیبی-مصر و عراق و...سر ایران آورده بودن.هنر آقا این است تهدیدات انقلاب را به فرصت تبدیل کرده است(سکولار ترین فرد و ضد انقلاب خارج نشین را آوردند پای صندوق های رای جمهوری اسلامی و مشروعیت بخشی جهانی به وجه ایران با حمایت هفتاد و چند درصدی مردم و هوا فرستادن عملیات روانی دشمن در جنگ رسانه ای که دائما پمپاژ خبری می کند که نظام ایران پایگاه مردمی ندارد و مردم از انقلاب روی برگردوندند.)شما اگه دنبال این هستی انقلابت الگوی مستضعفین جهان باشه،باید اول مقبولیت درونی خودت را نشان بدی بعد برای سایر ملت ها نسخه بپیچی.خامسا از کجا معلوم با این افتضاح برجام و سر کار اومدن ترامپ که به هیچ چیز پایبند نیست آیت ا... رییسی و قالیباف نتایج ساده لوح بودن روحانی را به پای دولت خودشون تموم نمی شد.اتفاقا خوب شد دوباره رای آورد تا نتایج اعتماد به کدخدا را در دولت خودش ببینه و بهونه نیاره این ها آمدند نگذاشتن برجام به ثمر بشینه و اگه من بودم برجام و گشایش اقتصادی راه می افتاد.در نهایت شما از روی کدوم هم سیاسی و انقلابی به آیت ا... جنتی دام توفیقاته برچسب اصلاح طلب شدن میزنی؟چرا به این سادگی بازوان ولایت را تخریب و در زمین دشمن بازی می کنیم!!!مطمن باش با این منطق در هیچ جمع دانشجویی و مردمی حرفت طرفدار که ندارد هیچ باعث تخریب جناح انقلابی هم می شوی.در عالم سیاست جا برای احساس و عواطف غیر کنترل شده نیست و گرنه ان انقلاب 40 سال با این همه دشمن داخلی و خارجی دوام نمی آورد(البته با تمام کاستی های مدیریتی)

  • مهمان 96/12/10 ساعت 23:09

    واقعاً چرا وقتی کسی از یه چیزی انتقاد می‌کنه، فوری بهش میگن ضدنظام و ضدانقلاب؟

  • مهمان 96/12/10 ساعت 21:21

    درود خدا بر سردار بابصیرت و باصلابت و مطیع و فرمانبردار ولایت.
    و خاک بر سر افراد مشمول سخنان ایشان که با غرور کاذب و یا خودشیفتگی و انحراف از مسیر اصیل ولایت، خود را از اوج عزت به حضیض ذلت انداختند.