عوام‌فریبی به سبک دراویش آشوبگر!


ویدئویی که دراویش، چند روز پیش از آشوب برای فریب مردم منتشر کردند.

نکته جالب وجود اتوبوسی است که با آن ماموران را زیر گرفتند!!


+ 
6

- 
2
ارسال در 1396/12/2 ساعت 14:44 2018-2-21 14:44:06
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • این دیگه ته .... چیزه

    این بزمجه زده با اتوبوس چند نفرو کشته بعد میگه خرابکاری بسیجیا .

    خودش میگه دیگه ممنون که مارو تحمل کردین ....دادا خودت لو دادی

  • وچه خون دل ها خورد علی........
    یک مشت رزل وحشی بیایند به نماد وطن که سرباز هست رو آتیش بزنن بعد تو خیابون راست راست جلوت بچرخند و عرعر بخندند وتو نتوانی کاری بکنی این همان خار در چشم استخوان در گلوست.

  • alii3 96/12/4 ساعت 21:22

    جرابه دستور رييس جمهور و سردار رحيمي نيروي انتظامي خلع سلاح شده وارد معركه شد اين اشوبكرا باز انصاف داشتن فقط رفتن توخونه ها وبه اموال اسيب زدند و مردم را نكشتند كه اكه ميخواستن اين كا ر را بكنند نيروي انتظام خلع سلاح جطور از مردم محافظت ميكرد بعد هم اسمش شد صلابت و اقتدار ٥تا شهيد داديم اما قاتلين در امنيت كامل بازدشت شدند راستي يه تير هم در نشد.ايكاش در همون محل جنايت اعدام بشن تا خون شهدا هدرنره

  • راه حیات بخش و سعادت آفرین کدام است؟
    ---
    برای مصون نگه داشتن اصول و فروع دین الهی از تحریف و انحراف و کج رویهای و دستکاریها و دستبردهای بشر خداوند از بدو تاریخ بشریت موجود دهها هزار پیامبر را همراه با فرامین و رهنمودها و هشدارهای نوشته و نانوشته ی خود به سوی بشر فرستاد ( بنگر به تمام آیات قرآنی که عبارتهای: «ارسل» و «ارسلنا» را در بر دارند).
    با توجه به عادت و سنت هر یک از اقوام مختلف کوته اندیش و خرد گریز و کهنه پرست بشری به عقب گرایی و روی گردانی از دین الهی و باز گشت به سنت های دیرینه جاهلی بی پایه ی برخاسته از تصورات و تخیلات پوچ و غیر قابل اثبات اندیشه های ذهن ناتوان و محدود آبا و اجداد و نیاکان خود که پس از فوت هر یک از این پیامبران الهی رخ می داد (آیه 144 سوره آل عمران) خداوند برای آخرین بار و باهدف اتمام حجت پایانی به بشریت ، قرآن کریم را با رهنمودهای ساده ی روشن و رسا و سرشت نشین و قابل درک و اثبات بصورت احکام و اعتقادات کلی بصورت وحی بر پیامیر اسلام به بشر فرستاد و عقل بشر را مخاطب و دلیل شناخت درستی این احکام و اعتقادات قرار داد و همچنان وعده داد که این احکام و اعتقادات را از دستکاری و دستبرد و تحریف بشر مصون نگه دارد (آیه 9 سوره حجر).
    نقد و شناخت سره از ناسره و تشخیص درستی و نادرستی اندیشه هایی که بنام دین و مذهب بعنوان مکتب و برنامه ی زندگی به بشر پس از فوت پیامبر اسلام عرضه شده و می شوند را خداوند از راه تدبر در قرآن با کمک ژرفا نگری منطقی و تحلیلی عقل میسر نمود (آیات 17 و 22 و 32 و 40 سوره قمر و آیا ت و سوره های 82 نساء و 24 محمد).
    درست و نادرست و مثبت و منفی و سازنده و مخرب بودن همه اندیشه های بشری موجود را که ادعای سازماندهی بهینه ی زندگی بشر را دارند تنها با عرضه به داده های شناختهای فرهنگ اصیل دین داری قرآنی با کمک اصول متین استدلال عقلی به دور از تعصب و افراط و خشونت می توان شناخت (آیات و سوره های: 9 اسراء و 185 بقره و 165 و 171 نساء و 77 مائده).
    افراط و تفریط خرد گریز و منطق ستیز و زور همراه با خشونت و ارعاب برای تحمیل هر اندیشه ای همانگونه که در دوران معاصر خود نظاره گر آن هستیم و از ترکشهای مهلک آن در امان نمانده ایم از بدو تاریخ بشر تاکنون با فرقه و حزب و طایفه گری بجز وبال و ویرانگری و خون ریزی و اسارت و آوارگی چیز دیگری برای بشر نداشته و نخواهد داشت (آیات و سوره های: 59-65 و 159 أنعام و 31 و 32 روم).
    تنها راه حیات بخش و سعادت آفرین در پیروی خرد گرای عالمانه از رهنمودهای شناختهای فرهنگ اصیل دین داری قرآنی باور پذیر ساده است (آیات و سوره های: 57 یونس و 82 اسراء و 44 فصلت و 17 قمر و 34 نور و 9 حدید و سایر آیات قرآنی که بشر را به تدبر و تفکر و تعقل و خردگرایی دعوت می نمایند).

  • بسم الله...
    بازهم روی شماها زیاد شدش فراموش کردید یادتون رفته یا یادتون بیاریم.......

    امام خمینی : بسیج لشگر مخلص خداست

    ما منتظریم تا محرم گردد
    هنگامه امتحان میسر گردد
    ما میدانیم و تیغ حلقوم شما
    یک مو زسر علی اگر کم گردد

    بسیج افتخار دارد که پیرو مکتب عاشوراست امام خامنه ای
    اسرائیل بزودی حذف خواهد شد

  • درویش بازی چیه؟ این ها یک گروه سیاسی مثل بهایی ها و بابی ها هستند. در دین ما گروه و مسلکی به نام درویش نداریم. دروغگوها! هیچ نسبتی با دین و حضرت امیر (ع) ندارند. آدمکش ها!

  • آره واقعا خدا لعنتشون کنه .ان شاا... در سریعترین زمان به اشد مجازات برسند و هیچ رحمی به این اخلالگران و اراذل و اوباش نشه.خواسته ما از دستگاه قضایی اینه که هرچه سریعتر بااین آدم های وحشی که از حیوانات پست تر هستند برخورد قاطع صورت گرفته و مردم را در جریان امورات قرار بدهند. والسلام

  • باسلام
    باید با این اراذل واوباش دراویشی هیچ رحم وشفقت نکرد همانطور که این دراویش اراذل واوباش به هیچکس
    رحم نکردند که اگه میتونستند تهران را باخون رنگین میکردند
    خدالعنتشان بکند که پنج انسان پاک را که درخدمت مردم بودند شهید کردند.
    باید برای همیشه اراذل واوباش درایش را سرجای خودشان نشاند