پاسخ محکم رحیم پور ازغدی به بحث رفراندوم حسن روحانی !!


رحیم‌پور ازغدی: بحث رفراندوم را پیش می‌کشند تا به مسائل اصلی پرداخته نشود


+ 
87

- 
6

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • کاوه 96/12/2 ساعت 09:18

    جناب پور ازغدی درخصوص ملاقات تتلو با رئیسی چه نظری فرمودند؟اگه میشه در این خصوص هم کلیپی در سایتتون بگذارید

  • مهمان 96/11/30 ساعت 09:15

    روحانی فقط یک اصل قانون اساسی را بیان کرد ! چرا از این حرف آشفته شدی؟ یا سوالاتی که مطرح کند در راستای شفاف سازی قانون اساسی کشور است. شما چرا از ایم حقیاق فراری هستید؟ اوضاع نابسامان مملکت از همین فرار از واقعیتها و عدم جرات مقاله با آنهاست. دموکراسی چیز بدی نیست و حرف اول و آخر روحانی طرح جوانب مختلف دموکراسی است. اما شما چرا 8 سال وقتی احمدی نژاد خرافات را به هم می بافت و هاله نور و از بشقاب برای امام زمان و مدیریت جهانی و خیلی مزخرفات دیگه بر سر ز بان میآورد لب به سخن نگشودید و ساکت بودید ؟ مگر نه اینکه خداوند از عالمان در اینگونه موارد پیمان گرفته است؟ جوابش کاملا روشن است چون احمدی نژاد وسیله ای بود در راستای منافع شما بود و برای شما هدف وسیله را توجیه میکند ...

  • مهمان 96/11/30 ساعت 18:48

    مهمان 96/11/30 ساعت 09:15 از این حرفها.یا سوالاتی که مطرح کند در راستای شفاف سازی قانون اساسی کشور است. کدام شفاف سازی نیاز به دور اندیشی نیست حسن کلید نگاه مبارکش رو به چپ و راستش بندازه شفاف سازی از خودش و برادرش و معاون اولش و برادر معاون اولش و وزیر اموزش و پوشاک و وزیر رانتی و هشت هزار میلیارد و فیش های نجومی و بتن ریختن در علم کشور از برکات دولت دانشمند عزیز روحانی است...شما چرا از ایم حقیاق فراری هستید؟ اوضاع نابسامان مملکت از همین فرار از واقعیتها و عدم جرات مقاله با آنهاست.کدام فرار مدیریت کشور سی سال است که در دست همراهان امام که در ابگوشت خوردن و نان ماست خوردن در گوشی صحبت کردن اداره میشود...و اما در مورد هاله نور اگر احمدی کاپشن در سن چهل پنج سالگی در سازمان ملل به پیغمبری زمان نائل شد دانشمند عزیز روحانی در سن هفت سالگی به نبوت رسید..عجیب است در برنامه ی سفیران سفیر کشورها اعتراف میکنند تحریم ها باقی مونده...از بستن دهان منتقدان به زیر لاهاف پناه میبرم

  • مهمان 96/11/30 ساعت 19:44

    اولا هیچ خرافه ای بزرگتر از دموکراسی در این دنیا نیست. ثانیاروحانی یک کلمه رفرندام را استفاده کرد که خود به خود اذهان را به یاد رفراندم تغییر حکومت انداخت. حال آنکه آن رفراندامی که در مورد اصل 59 به آن اشاره کرده بود در مورد تصویب قوانین جاری کشور است که در قانون اساسی این پیش بینی صورت گرفته است که به جای تصویب لایجه در مجلس آن را با مراجعه مستقیم به رای مردم تصویب نمود(1). اما به دلیل استفاده نشدن از این ظرفیت در تاریخ چهل ساله اخیر است که استفاده روحانی از کلمه رفراندم تنها رفرندام قانون اساسی و یا انتخاب رژیم را در اذهان تداعی می کند و روحانی به عنوان استاد مسلم جنگ روانی به خوبی این نکته را می داند که چگونه هم حرف قانونی زده باشد و هم پالس به رسانه ها برای یک سر و صدا داده باشد. ثالثا: باید بدون افتادن در دام اظهارات شیک و روشنفکرانه با قاطعیت به ضد انقلاب گفت هیچ حکومتی خودش در وجود خودش تردید نمی کند. اگر آنها تغییر رژیم را می خواهند باید بهایش را با خون خود بپردازند. هرگاه رژیم را برانداختند اگر خواستند می توانند برای تعیین نوع حکومت بعدی رفراندم بگذارند. دقیقا کاری که مردم انقلابی در سالهای 57 و 58 کردند. این است معنای حق نسلهای مختلف برای تعیین حاکمیت. رابعا: بعد از آنکه نظامی مستقر شد، تا زمانی که مردم سازوکار قانونی آن را تایید می کنند قانون اساسی و اصل رژیم دارای تایید مردمی است. لهذا حضراتی که به قصد سرنگونی از درون در انتخاباتها شرکت می کنند باید بفهمند که رای دادن آنها در هر انتخابات از نظر حقوقی فقط یک معنا دارد و آن رای مثبت دادن به سازوکار نظام است. به این ترتیب تاکنون نزدیک به چهل بار نظام رای آری از مردم دریافت کرده است. اگر خیلی خواهان رفراندم هستند از شرکت در انتخاباتها خودداری کنند! 1- دلیل گذاشتن این ظرفیت آن بود که می خواستند ماجرالی رفرندامی که دکتر مصدق با منحل کردن مجلس برگزار کرد تکرار نشود و دولت بتواند در صورت موافقت مجلس لوایح خود را با مراجعه به آرای عمومی تصویب کند نه با تصویب مجلس.

  • مهمان 96/11/30 ساعت 01:00

    الان روحانی باید جواب بدهد که این همه جاسوس در دستگاه اجرایی از کجا آمده است ؟ در تیم هسته ای و ... اینها را باید جواب دهد . به جای کمیته ای از مجلس و قوه قضاییه برای خود کشی جاسوس بزارند و دولت تحت فشار بگذارند دولت این کار را کرده است . این جاسوس را کشتند کی ها ؟ همین روحانی و ظریف چون پای خودشان گیر است .

  • مهمان 96/11/30 ساعت 00:50

    من فقط از خدای بزرگ می خواهم به آبروی فاطمه زهرا خط امام و رهبری از شیطانی به نام حسن روحانی نجات بده همان طور که شر هاشمی را از سر این کشور کوتاه کرد. هر وقت روحانی برادر دزد و نجس بمیرد ایران بهار می شود و آسمان ایران روشن می شود از وقتی که لات و شرور و شیطان زاده ریس جمهور شده انگار آسمان ایران چادر سیاه کشیدند از بس شوم است و نیتش خیانت و خباثت است . روحانی برادر دزد در اتش جهنم بسوزی . آه ان زلزله زده ها و کشتی سانچی خانه ات را نابود کند . شیطان صفت.