عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی اظهاراتی گفته است: گزارش کامل تفریغ بودجه ۹۵ با همه‌ی​ اجزا و تبصره‌ها و تمامی درآمدها و هزینه‌ها به تفکیک هر دستگاه تهیه می‌شود که شاید مغایرت‌های قانونی در این گزارش بالغ‌بر هزاران تخلف باشد.

  • مهمان 96/11/10 ساعت 01:23

    رهبری هم مقصر است خیلی به روحانی میدان داد . پس این همه امام جمعه و مراجع تقلید در کشور چیکاره هستند ؟ بی کفایتی روحانی اعلام کنند ؟ روحانی اگر گردن گلفتی می کند برای اینکه نخبه ها و مراجع تقلید در قم نشستند ساکت هستند .

  • ج.م 96/11/10 ساعت 08:36

    سلام علیکم
    مردم با بی بصیرتی خودشان در انتخابات گند زدند الان می اندازید گردن حضرت آقا(حفظه الله)؟!.مردم به روحانی میدان بیشتری دادند با انتخاب اشتباهشان
    درضمن عدم کفایت روحانی بدست مجلس شورای اسلامی است که در مجلس هم افسادطلبانی هستند بعضا که خود کفایت ندارند
    حضرت آقا(حفظه الله) مثل جدبزرگوارشان حضرت علی ع استخوان درگلو و خار درچشم هستند تا اصل انقلاب خدشه دار نشود اما اینطورم نیست که جلوی افساد طلبان دولت ومجلس کوتاه بیایند خیر .خودشان فرمودند گلایه ها وانتقادات که در جلسات عموم از مسئولین دارند یک دهم انتقادات وجر وبحث ها با مسئولین در جلسات خصوصی هم نیست................
    در ضمن برادر کلیپ زیر را هم حتما حتما مشاهده فرمایید
    ادرس را سرچ کنید یاعلی ع

    http://roshangari.ir/video/51800

  • مهمان 96/11/10 ساعت 01:05

    این برای مردم ایران ننگ است تا قالیباف و ریسی باشد به حسن فریدون برادر دزد رای دهند . هر کسی به حسن کلید ساز این دوره رای داده در حقیقت به شرافت و ناموس خودش خیانت کرده است و در واقع به آمریکا و اسراییل رای داده است من بعد از هر نمازم از خدا می خواهم روحانی به درک واصل شود تا نظام و انقلاب از شر این شیطان زاده راحت شود.

  • زیاد از حسن فریدون انتظار نداشته باشید.موجود جدید آشوب در راهه.

  • متاسفانه بسیاری از منبریان محترم وقتی میگویند اهل بیت (ع) و گفته های اهل بیت را در مجموعه منقولات غیر قرآنی ارزیابی نشده ی ناهمگن و ناهماهنگ و در تضاد با داده های محکم و آشکار قرآن خلاصه می کنند فراموش می کنند یا خود را به فراموشی می سپارند که اهل بیت (ع) پرورش یافته و تربیت شده مکتب احکام و اعتقادات و نویدها و هشدارهای وحی الهی هستند که در قرآن با وعده ی مصون ماندن از تحریف برای هدایت بشر به راه راست با کمال رسایی به پیامبر اکرم (ص) ارسال گردیده اند.
    این منبریان متاسفانه در وعظ یا در به اصطلاح راهنمایی دینی و مذهبی مردم از این که پیامبر اکرم و اهل بیت عصمت و طهارت آن حضرت محال است در تضاد با قرآن و عقل بنام دین و مذهب انجام چیزی را از پیروان بخواهند ، نسبت بسیاری از منقولات غیر قرآنی غیر قابل اثبات را در خداگونه جلوه دادن بندگان مقرب و سهیم ساختن این بندگان در ویژگیهای منحصر به خداوند ، در تضاد باقرآن و عقل ، روا می دارند و این منقولات را بدون هیچگونه تحقیق قرآنی و عقلی ترویج می نمایند ؛ و تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
    البته این نوشته هرگز در دفاع از مدیریت دولتی و اقتصادی ناکار آمد آقای رئیس جمهور روحانی نیست که خود سخن مفصل مستدل می خواهد و دلایل آن ، که مردم بی دفاع را سخت به ستوه در آورده ، بی شمار اند.

  • دین زدایی از روحانی؟
    اقای سبزواری شما با این همه ادعاتون برای شهر خودتون قم چه کردین ؟
    قم در ایران رتبه ی اول در مشروب خواری است نکنه اینم تقصیر روحانی و دولته...

  • مجبد 96/12/8 ساعت 11:21

    اين امار از تو خونتون اوردي يا فك وفايل را هم حساب كردي

  • دانا 96/11/8 ساعت 14:42

    به رای مردم احترام بذارید ناسلامتی همه جمهوری خواستند به علاوه ملت ایران شریف است
    تازه من اعتقاد دارم هر کسی که اشتباهی رو تکرار کنه حق بدتر از این ها رو داره مگه
    روحانی دور اول خوزستان رو به حال خودش رها نکرد
    دور دوم انتظار بیشتری دارید؟
    مگه
    روحانی در انتخابات پول تزریق نکرد
    تا قیمتش در انتخابات کم بشه
    ۱.مردم چلاق بودند؟
    ۲.مردم چلاق لیاقت جمهوری دارند؟
    ۳.تبلیغات رئیسی هم انقدر بد بود که مردم عمرا به اون رای می دادن
    ۲ تا کاندید هم انصراف دادن
    لابد باید به هاشمی طبار رای می دادیم تا شعر کلاس سوم دبستان بخونه از روحانی پرکاربردتره.