فائزه هاشمی : اعتراضات اخیر تقصیر اصولگراها و سید احمد خاتمی است !!!


خانم فائزه هاشمی یادتان نرود که انتقادهای الان باید از رئیس اجرایی دولت باشد، که این وضع به وجود آمده را رهبری میکنند و نه رهبری

واقعا ایشون برای چی باید این جریان سازی را بکنند؟!
اعتراضات دقیقا برای گرانی بود خانم محترم ، البته قطعا برای شما که در مناطق بالای شهر زندگی میکنید چیزی به اسم گرانی وجود ندارد


+ 
8

- 
27

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • آخ قراره چه پوستی از بعضیا کنده بشه ...............

  • majid1 96/11/8 ساعت 17:44

    این خانواده نجس با اون بابای غرق شده در استخر فرح چی از جون این مملکت میخوان

  • مهد 96/11/8 ساعت 13:52

    آهان الان 3500 نفر شد کل ملت !!! ضرب و تقسیم حضرتعالی مثل اینکه خوب نیست.توی 80.000.000 نفر ، دستگیری 3500 نفر بسیار عادیه و حق هم اینه که پرونده براشون تشکیل بشه.بعد یه موضوع دیگه کجا دقیقا توی دنیا بعد از اینچنین اغتشاشاتی عوامل فتنه سریعا ازاد میکنند که شما اینقد دقیق اطلاع دارید؟نکنه cia اطلاعاتش رو در اختیار شما میذاره.بعدش فرمودید خود حکومتی ها اومدن تظاهرات علیه گرونی بر ضد روحانی راه انداختن بعد کار به اغتشاش کشیده شد و کار از دست حکومت در رفت؟!!آخه خانم عاقل مگه سازماندهی همچین کار عظیمی که اسناد زیادی ازش رو شد کار یه شب و دو شب هست که اینقدر سریع بتونند همچین اغتشاش سازماندهی شده ای رو اجرا کنند.یه خرده فقط فکر کنید بعد حرف بزنید.

  • ای خانم توراچه به اظعارنظر برودوچرخه سواری یادبکیر خوش باش .

  • خانم هاشمی دست آموز شیاطین نشوید باداداش مهدی ات زبان باز کردیدبر علیه نظام شروع کردید بدانید برای انقلاب بهای سنکینی پرداختیم هزاران شهدا و...دادیم کسانی که فکر می کنند مردم ازاین انقلاب خسته شدند کورخواندند.بیایید این چندروز خوشی پفکی امروز را به فردای همیشکی نفروشید .بدانید فردای حساب خیلی نزدیک است شهدا منتظر ماست آیاجواب آماده کرده ایم ......

  • شما که نمیتونی بگی رهبری هیچ نقشی در وضعیت فعلی نداره!
    آخه نمیشه بگی که رییس‌جمهور در رأس همه ی اموره و رهبری بیاد در نقش یک اوپوزیسیون ظاهر بشه و از سیستمی که خودش در رأسشه انتقاد کنه و هیچ مسئولیتی رو قبول نکنه !

    نه عزیز...
    رهبری در رأس این سیستم فاسد قرار داره!
    رهبری رئیسه این رییس‌جمهورِ فاسده!
    همونطوری که رییسه قبلی و ما قبل از اون بود.
    و اتفاقا اون رییس‌جمهوری که بیشتر به نظر رهبری نزدیک بوده ، فساد و سوء مدیریت در دولتش بیشتر بوده.
    و الان هم شد جریانِ انحرافی!!
    و موی دماغ خودِ حکومتی هایی که یک روز براش تب میکردن !
    در حکومت برای رهبری قدرتی برابر با یک خدا ، تعریف شده!


    البته یادمون نره که این توی محسن کوچولو هم هستی که فقر رو درک نکردی!!!!

    تویی که روزی ده ها فیلم دانلود میکنی و اونارو میبری و صدتا کلیپ بریده شده از خودت پَس میندازی و معلوم نیست پولِ این همه اینترنت رو از کجا میاری!

    وقتی که توی این حجم بالای بیکاری و رکود ، همه تمام وقت دنبالِ یه لقمه نونن ، معلوم نیست این همه وقت خالی رو برای دیدن و بریدن این همه فیلم از کجا میاری!


    شمایی که ادعای بصیرتتون گوش فلک رو کر کرده ، درحالی که رسما کورید!
    نمی بینید که کیه که رئیسه کیه!!!!!!!
    ننگ بر شما.

  • از رهگذر موقت به مهمان 96/11/5 ساعت 10:57؛ اول سلام.

    دوم؛ رهگذر موقت از مهمان نامبرده سؤالی دارد. نمی‌شود مهمان نامبرده در سایت روشنگری نظر بنویسد اما با حمله به این و آن، تفکرات دیکتاتور گونه‌ی خود را به رخ نکشد؟ پیش‌تر رهگذر موقت توصیه‌ای به یک بزرگوار کرد که سایت مشابهی راه‌اندازی کند و مطالب دلخواه خود را در آن نشر دهد. مهمان نامبرده نیز می‌تواند به این توصیه عمل کند. آیا مهمان نامبرده قصد ندارد به این توصیه عمل کند؟ و مدام می‌خواهد به مردم و سایت روشنگری و ادمین یا ادمین‌های آن حمله کند؟

    سوم؛ سؤال دیگر رهگذر موقت از مهمان نامبرده این است که شده تا به حال مهمان نامبرده با سند و مدرک سخن بگوید؟ یا متهم‌کردن دیگران بدون سند و مدرک برای ایشان تبدیل به عادت شده است؟ ایشان بر اساس کدام منطق و کدام استدلال هم به رهبر مملکت و هم به رئیس جمهور آن توهین می‌کند؟ بر اساس کدام منطق عملاً رئیس جمهور مملکت را هیچ‌کاره و بی‌اختیار معرفی می‌کند؟ آیا این حجم گسترده از فساد در ابعاد مختلف، می‌تواند فقط تقصیر یک نفر باشد؟ آن هم رهبر مملکت؟

    چهارم؛ رهبر در نظام جمهوری اسلامی برای خود تعریف مشخصی دارد. محدوده‌ی اختیارات آن نیز مشخص است. رهبر تنها تعیین‌کننده‌ی مسیر و خط مشی است. رهگذر موقت مثال می‌زند. در زمان دولت اصلاحات در شرایطی که مفاسد اقتصادی، اشرافی‌گری، رانت‌خواری و غیره و غیره در مملکت بیداد می‌کرد، رهبر جامعه‌ی اسلامی چندین بار در سخنرانی‌ها و اظهارات خود بر لزوم پرهیز از اشرافی‌گری و مبارزه با ویژه‌خواری تأکید کردند، اما گوش کسی بدهکار نبود تا جایی که در سال 1380 ایشان طی فرمانی هشت ماده‌ای بر لزوم تشکیل ستادی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی تأکید کردند که آن ستاد تشکیل شد. اما نتایج کار آن ستاد در دولت اصلاحات چه بود؟ در این مورد رجوع شود به اظهارات آقای عزت الله یوسفیان ملا، نماینده‌ی محترم مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی.

    http://www.tabnak.ir/fa/news/680697/

    پنجم؛ در زمان دولت‌های نهم و دهم، رهبر جامعه‌ی اسلامی در پی اظهارات آقای احمدی‌نژاد در مجلس شورای اسلامی در روز موسوم به یکشنبه‌ی سیاه، از عملکرد رؤسای قوای مجریه و مقننه انتقاد کرده و بر لزوم حفظ وحدت میان قوا تأکید کردند. ضمناً رهبر جامعه‌ی اسلامی از مدت‌ها قبل تأکید داشتند که اقتصاد مملکت نباید وابسته به نفت باشد. در زمان دولت‌های نهم و دهم با کاهش صادرات نفت خام و رونق تولید داخلی اقتصاد مملکت به سمت استقلال از نفت پیش می‌رفت تا اینکه در دولت‌های یازده و دوازده با افزایش دو یا سه برابری صادرات نفت خام و حاکم‌شدن رکود بر فضای کسب و کار و در پی آن کاهش چشمگیر تولید داخلی، اقتصاد مملکت بیش از پیش وابسته به نفت شد. در شرایط وقوع تحریم‌ها رهبر جامعه‌ی اسلامی بر اقتصاد مقاومتی تأکید کردند اما در دولت‌های یازده و دوازده واردات کالا از کشورهای اروپایی و البته چین چند برابر شد و برجام توافقی در راستای اقتصاد مقاومتی قلمداد شد!!!! و تو خود حدیث مفصل بخوان ... .

    ششم؛ مهمان نامبرده اظهار داشته است: «و اتفاقا اون رییس‌جمهوری که بیشتر به نظر رهبری نزدیک بوده ، فساد و سوء مدیریت در دولتش بیشتر بوده.». بر اساس کدام سند و کدام مدرک مهمان نامبرده چنین ادعایی کرده است؟؟ رهگذر موقت معتقد است مردم به هیچ‌وجه نباید حرف بدون سند و مدرک را قبول کنند. مگر اینکه حرف بدون سند و مدرک از جانب معصوم صادر شود البته بنابر نظر رئیس جمهور کشورمان حتی در این مورد هم می‌توان نپذیرفت و انتقاد کرد. همان عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفته است در دولت‌های نهم و دهم جلسات ستاد با نظم بیشتری نسبت به دولت‌های یازده و دوازده و نیز دولت اصلاحات برگزار می‌شد و تصمیمات اخذشده نیز عملی، راهگشا و پیش‌برنده بودند.

    هفتم؛ عضو مذکور ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تأکید کرده است ریشه‌ی مفاسد اقتصادی، تصویب قوانین رانت‌زا در مجلس شورای اسلامی بوده است و در پاسخ به این سؤال که در کدام دوره‌ی مجلس؟ اظهار کرده در همه‌ی ادوار قوانین رانت‌زا تصویب شده‌اند اما در مجلس ششم (مجلس کاملاً همسو با دولت اصلاحات) میزان بیشتری از قوانین رانت‌زا به تصویب رسیده‌اند.

    هشتم؛ سال گذشته چهار عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به معاون اول رئیس جمهور نامه‌ای نوشتند و یکی از خواسته‌ها از معاون اول آن بود که دولت، بدهکاران کلان بانکی را به نمایندگان مجلس (نمایندگان ملت = مردم) اعلام کند اما این نامه با پاسخ منفی معاون اول رئیس جمهور مواجه شد.

    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950726000409
    http://www.tabnak.ir/fa/news/680697/
    http://farsi.khamenei.ir/message-content?id=3062

    نهم؛ رهگذر موقت به مهمان نامبرده توصیه می‌کند از عوام فریبی، حمله کردن و توهین کردن به دیگران و خفه‌کردن ندای مخالف (رویه‌ای که دولت در مقابل منتقدان برجام در پیش گرفته بود و گرفته است) دست بردارد و مدام با ندانم‌کاری افراد حاضر در جبهه‌ی خودی را تضعیف نکند و سعی کند با افزایش سواد و آگاهی خویش، بر مبنای منطق و عقلانیت، راهکارهایی برای برون رفت از بحران ارائه دهد.

    آخر؛ رهگذر موقت امیدوار است آحاد ملت با حفظ وحدت بتوانند مسئولان فاسد را از تخت قدرت به زیر کشیده و زمینه را برای تحقق آرمان‌های اساسی انقلاب اسلامی فراهم کنند.

    «آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت»

  • دانا 96/11/8 ساعت 14:52

    سلام
    آخری خوب گفتی
    تو توییتر داری

  • خدا عاقبت هممون رو ختم به خیر کنه

  • برعکس اغتشاشات اخیر کار سران فتنه و حسن روحانی و جهانگیری و ظریف و فرزندان کثیف هاشمی ملعون است . خدا هاشمی لعنت کند به خاطر بچه هایش مثل زالو هستند .

  • واقعا این چقدر خبیث و سخیف شده است!!! خانواده اشرافی و بی بند و بار فکری و رفتاری. اصلا نه دین و نه ایمان و...هیچی دیگه برایش نمانده. رانت خورهای اصلی! همین مهدیشان را با رانت بردند وزارت نفت و هیچ مرز بندی با بی دین و ضد انقلاب و...دارد همه جایی شده است. این حرف از مردم می زند خدایا !این مردم مد نظر اینها ظاهرا در کره مریخ زندگی می کنند! خدایا ما را عاقبت بخیر کن.

  • آدمهای سیر بی درد از شکمهای گشنه و رنجی که میکشن و از عزت انسانی و از بلاهایی که ندانم کاریها و خود سریها در تصمیم گیری بر سر مردم آورده و از بی برنامه گی دولتهای علم گریز و بی بند باریهای بازار کالا و خدمات و از ریخت و پاشهایی که بی ضابطه در بیت المال در دولتها انجام گرفته و حساب و کتابی نبوده خبری ندارند؟؟؟!!!
    وای به حالمان با حساب و کتاب الهی ثبت شده در قیامت که هیچ راه نجاتی برایمان باقی نمی گذارد و با غفلت و بی تفاوتی از آن سر سری می گذریم؟؟؟!!!

  • آخی
    کر و کور بودین خطبه نماز جمعه علم الهدی رو ندیدین که بههانه ای دست دشمن داد که مردم بریزن تو خیابون
    آخی....

  • سلام ببخشید ایشون به جز حرف بیخود و بی ربط و بی ارزش چیز دیگه ای بلد نیستن بگن

  • اصلا دلیل انتخاب این خانم برای مصاحبه چی بود،چرا باید نظر ایشان مهمتر از نظر بقیه ملت باشه
    گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل
    مگه هر کس توی ایران پول دارتر است بیشتر حق داره نظر بده
    با این خانواده باید برخورد انقلابی بشه وگر نه به سمپاشیشون علیه نظام و ولی فقیه ادامه میدن...

  • فائزه حامی بهائیت،هرچی بیشتردست وپابزنی،بیشترفرومیری توباتلاق.

  • این همومن ژن خوبه است که از تبعیض حرف میزنه
    همونه که تو فتنه 88 بر علیه رهبری مردم رو ریخت خیابون
    و............

  • فایزه چیزی نداشته بگه براساس سیاست ناخوش خر خورده عمل کرده.

  • این چرا خفه نمیشه