دختر دانشجوی کرمانشاهی با بولدوزر از روی خاتمی و پزشکیان رد شد !!


دختر دانشجوی اصلاح طلب کرمانشاهی، پزشکیان، لیست امید و دولت روحانی را شست و پهن کرد/ وزارت اطلاعات روحانی دانشجویان ستاره دار را پشت در دانشگاه نگه داشته


+ 
47

- 
5
ارسال در 1396/9/26 ساعت 09:49 2017-12-17 09:49:15
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام
    خلایق هر چه لایق .
    خودشون رای دادند مبارکشان باشد .
    تا 1400 برن با رایشان حال کنند .

  • mhemmati 96/9/27 ساعت 23:22

    مثلا ازمردم زلزله زده دفاع کرد یا عقده خودشو خالی کرد مگه عصر حجره غارنشین کجا بود

  • چقدر دلم می سوزد برای این دختر دانشجو و امثال او که بهترین لحظات عمر خود را صرف طرفداری از احزاب و گروهها و جریانات مختلف سیاسی و این حرفها و کارهای بیهوده ای می کنند که برایشان هیچ عایدی ندارد جز اینکه ملعبه دست یکسری افراد فرصت طلب و جاه پرست شده اند. بیچاره پدرمادرهای اینها که عمرشان را برای رشد و تعالی فرزندانشان صرف کرده اند و حالا دودستی تقدیم این افراد بی همه چیز نموده اند.

  • کاش میدونستی میرحسین هم برای قدرت شمارو قربانی کرد.
    چقدر بدِ زمانی که متوجه بشی مرد آمال و آرزوهات پوشالی بوده.

  • مشکل شما اصلاح طلبا مشروب فروشی و کابارست نه اجرای قانون و عدالت...شما فسادطلب ها دیکتاتورترین ادما هستین...از کدوم ازادی حرف میزنی دختر؟

  • از رهگذر موقت به جناب mohsen و/یا ادمین وبسایت روشنگری؛ اول سلام.

    دوم؛ رهگذر موقت مطلع‌شده که دو کلیپ منتشر شده توسط گمنام که تقطیع غیرمنصفانه‌ای در آن ‌ها صورت گرفته و از سوی کاربران مختلف روشنگری بعنوان عامل ایجاد تفرقه بین آحاد ملت قلمداد شده بودند، از وبسایت روشنگری حذف شده‌اند.

    سوم؛ رهگذر موقت این اقدام ادمین وبسایت روشنگری را تحسین می‌کند و لازم می‌داند از فرد یا افرادی که این دو کلیپ را از سایت حذف کرده‌اند، صمیمانه تشکر و قدردانی کند.

    آخر؛ رهگذر موقت معتقد است پیشگیری بهتر از درمان است. بنابراین شایسته است زین پس روی کلیپ‌های منتشرشده در وبسایت یک نظارت اجمالی صورت گیرد تا از انتشار کلیپ‌هایی با محتوای وحدت‌شکن جلوگیری بعمل آید.

  • یکی از همفکران خودشونه... شعار زنده باد ازادی سر میدن ولی داعش چند کیلو متری کرمانشاه میاد ولی از امثال اینها خبری نیست ولی چرا بچه های هیئتی بسیجی و سپاهی و ارتشی برای استقلال ازادی جمهوری اسلامی جون میدن ازادی رو اینها سر میدن....

  • بــــــــــــاریک دختر
    انشاالله همه طرفدارهای این جریان یکبار مصرف (امید) سرعقل بیاند و ببینند چه داره سرکشور میاد...