عقده گشایی پزشکیان نایب رئیس اصلاحطلب مجلس علیه مدافعان حرم


غربزده هاوقتی ازشکست داعش خشمگینند،باشبهه افکنی تفکر انحرافی داعشی را باتفکر اصیل وانسانی جبهه مقاومت یکسان معرفی میکنند.


+ 
7

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • حمزه 96/9/14 ساعت 05:59

    فاتحه جمهوری اسلامی رو خوندم . نایب رئیس مجلس میگه اونا مسلمان بودن و ما برادر کشی کردیم . این یعنی قبول حقانیت سلفی ها و تکفیری ها . به والله حق شیعیان علی نیست امرایی این چنینی داشته باشن . من جز به انقلاب حضرت موعود برای اصلاح امور اعتقاد ندارم . شورای نگهبان کجا بوده اینا وارد مجلس شدن .

  • J.srd 96/9/12 ساعت 15:15

    خوب چرا شما هم به همراه برادر کرباسچی نمیری ازشون چراشو بپرسی

  • شما که اینقده واسه داعش خودتون رو تیکه پاره میکنی و جررررررررررررررر میدی خوب برو سرترو ببرن, به زن دختر ومادرت هم تجاوز بکنن هم اونا برن بهشت هم تو دلیل بر حقانیت آنها باش دیگه چرا نشستی اینجا میلیارد میلیارد می چاپی ومی قاپی و جوونای مردم رو خون به دل می کنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟
    فکر کنم با اینم اوضاع فتح بعدی ژنرال سلیمانی باید این مجلس فاسد و اون کاخ نیاورانی باشه که شیوخ تو استخرش سکته می کنن.

  • ebi110 96/9/8 ساعت 07:52

    شیاطین کت و شلواری مجلس ، اصلاح طلبان فاسد

  • حجت شما چیست ؟ و حجت اونا چیست؟ مسئله اینجاست . امام علی (ع) به امثال من و آقای پزشکیان آموخت که حق را بشناسید و افراد را با آن تطبیق بدید.
    حالا اگر داعشی برای قربت زن بارداری را شکمش بدرد و بچه اش را سر از بدن جدا کند و ... نیتش رضای خدا باشد بهشتی است! و مدافعین که برای دفاع می روند چه؟ندای مظلم چه؟ اینجا البته خطابم به ایشان نیست ولی حضرت امیر می فرماید حرف حقی که مراد باطل دارد.

  • نه قضیه اینه که این کثافت ها ، در سایه جانفشانی سپاه دارند حکومت می کنند اینو دیگه نمی دانند که اگر سپاه و مدافع حرم نباشند یک دقیقه هم نیستند شلوارشون را می کشند پایین و زن و دخترشان هم در بازار برده فروشان داعش سر در می آورد همتان به غضب الهی دچار می شوید هر کی با آل علی در افتاد ور افتاد.
    تف به شرف کسانی که به شماها رای دادنند.

  • اینهمه سخن نیک به نیکی گو تا به نیکی یادت کنند
    کز سخن نیک، نیک تر، ادب نیکوست
    آهای عزیز دل.
    افسار خر رو ول کردی، همین جور داری می ری جلو.
    همه این ها درست.
    ادب شما نادرست.

  • بیخود نیست که اسراییل گفته آخرین امید ما اصلاح طلبان در ایران هستند .

  • همین فردا باید این ملعون را برکنار کنند . داعش از کی تا حالا مسلمان است . ببین پزشکیان تو از داعش هم بدتری . سوختی ها از شکست داعش که داری عر عر می کنی . من جای رهبری بودم این مجلس و دولت را منحل می کردم و خودم کار به دست می شدم .
    الان در قضیه زلزله که چیز بین بود معلوم شد دولت هیچ کاری نمی کند حالا فکر کنید رهبری و نیروهای مسلح و توان موشکی نبود این بی غیرت ها جلوی داعش را می گرفتند؟ الان داعش ایران را اشغال کرده بود . اصلا اینها ایرانی نیستند به خدا ، خدا و پیغمبر و اولیا و امامشان آمریکا است . که این حرف ها را می زنند.

  • با همین ادبیاتی که داری، مطمئن باش اینها ماندنی هستند. فقط با این ادبیات و این نوع نگارشی که داری، اون ها همیشه پیروز میدانند.

  • به خدای محمد قسم از آمریکا ناراحتتر از شکست داعش همین روحانی و ظریف و اذنابش هستند. روحانی و دولتش اسمی از حججی نیاوردند و در مراسم هم شرکت نکردند . از شهدای مدافع حرم کینه دارند که چرا جلوی داعش را گرفتید و نگذاشتید به ایران بیایند.

  • پسر خوب، هیچ کس هیچ کاری رو انجام نمی دهد مگر اینکه به آن باور داشته باشد یعنی بدون پشتوانه فکری هیچ عملی انجام نمی شود حالا شما می خواهید کار به این بزرگی بدون پشتوانه اعتقادی باشد؟! تکلیف چیست؟ باید دید حق چیست و کدام گروه مطابق حق هستند و به یاری آنها شتافت، لشگر معاویه هم نماز می خواند و به ظاهر مسلمان بود، لشگر یزید هم همین طور پس باید به حضرت ایر و امام حسین هم خورده گرفت هان! مشکل اینجاست که شما آن داعشی را هم ردیف مسلمان قرار می دهی و می گویی مسلمان کشی! اگر خواستی در مورد اختلاف مسلمانان و ریشه آن تحقیق کنی آقای پزشکیان رجوع کن به خطبه فدکیه و علت انحراف رو خواهی یافت

  • بنده خدا مگه چیز اشتباهی گفت؟ خب میگه داعش هم برای کار خودش دلائلی داره...

  • عمق حرفشو ببین این آقا که نایب رئیس مجلسه (یاد گرفته تو بازی سیاست چه موقع باید حرف زد)به خاطر این که فقط بگه داعش هم یه دلایلی داره این حرفو نزده